- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Zo, we mogen weer naar de Kuip. Zit gelukkig niet in de zon...
Zal wel 0-0 worden...
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ook Song is weg, tjonge jonge.. Gaat lekker bij Arsenal. Totaal overbodige aankoop voor Barca trouwens
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV drukt niet door; kan ze nog wel eens op gaan breken daar waar de counters van Roda zeker potentie hebben. Bommeltje weer geel met een totaal overbodige overtreding. Maar goed, PSV zal zich hier wel door gaan worstelen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
En Anita komt erin 
Van der Vaart was trouwens de speler die de meeste meters aflegde per wedstrijd vorig seizoen. Dus dat hij het niet meer zou kunnen belopen is gewoon onzin (zoals ik al zei).
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Hoeveel mega kansen moet Immers nog hebben! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ook Song is weg, tjonge jonge.. Gaat lekker bij Arsenal. Totaal overbodige aankoop voor Barca trouwens
Maarja, Wenger zal natuurlijk wel weer ergens één of ander talentje halen dat over 2 of 3 jaar sterallures krijgt en die zal dan ook weer voor een appel en een ei naar een grotere club gaan.
Het eens zo grote en sterke Arsenal is nu niet veel meer dan een simpel opleidingsinstituut.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekker debuut Joris 
En 0-1: Prima zo
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, als je zelf niet kan scoren krijg je dit. Fijn debuut idd. Met name gezien de blessure van De Vrij.
Snel een spits halen....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maarja, Wenger zal natuurlijk wel weer ergens één of ander talentje halen dat over 2 of 3 jaar sterallures krijgt en die zal dan ook weer voor een appel en een ei naar een grotere club gaan.
Het eens zo grote en sterke Arsenal is nu niet veel meer dan een simpel opleidingsinstituut.
M'Vila zal wel komen nu.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Biglia werd ook al genoemd, kan me niet voorstellen dat je daar als Arsenal fan blij van wordt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vandaag weer eens de bevestiging dat die Ooijevaar er echt he-le-maal niks van kan! Snap nog steeds niet dat ze daar 1 miljoen in hebben gestoken, terwijl zelfs een blinde kan zien de prioriteit ligt bij een spitspositie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreselijk hoe hij kansen om zeep helpt. Gelukkig compenseert ie het met veel werklust. Al moet het echt beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Biglia werd ook al genoemd, kan me niet voorstellen dat je daar als Arsenal fan blij van wordt.
Dat las ik ook al. Vreselijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Uiteindelijk moeiteloze overwinning op Roda. Eerste helft begon wat moeizaam en dat Roda besloot Strootman niet te verdedigen waarna hij simpel kon inkoppen was een behulpzame hand.
Na die 1-0 ging PSV ook beter voetballen, de combinaties gingen beter lopen en de uitvallen van Roda werden heel spaarzaam. In de tweede helft ging het helemaal lopen, Roda er totaal niet meer aan te pas gekomen. Ook een makkelijke 2-0 omdat Makkelie niet zag dat net daarvoor Toivonen Fledderus onderuit gooide.
Daarna werden ook de goed uitgespeelde kansen benut waarna de score verder opliep en nog verder had kunnen oplopen. Van Bommel met enkele schitterende steekballen.
De slordigheden van begin eerste helft moeten eruit maar verder was dit een bemoedigende wedstrijd.
Zal mij trouwens benieuwen hoe de clubs morgen de warmte gaan bestrijden, want g*dskolere wat was het warm.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Welcome to two days ago, mister speedy23.
Sorry. De krant van gisteren lag nog op de wc, dus je moet toch wat. Er stond een mooie foto ook bij.
Edit - Romelu Lukaku mocht op 20 min. van het einde invallen bij zijn nieuwe club Bromwich tegen Liverpool en scoorde meteen zijn eerste doelpunt. Eindstand 3-0.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Is Tamata ook eens van waarde. Zo'n mooie goal zal hij nooit meer maken. Lekkere wedtrijd verder, al had PSV met 2-3 doelpunten de rust in moeten gaan.
En Mathijssen, wat een drol! 
Ik snap wel waarom hij zo snel van het veld rende.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jammer, zeer jammer eigenlijk. Je verdiende eigenlijk wel een punt, want je speelt tegen een Vitesse dat grote namen op de bank heeft zitten. Chanturia b.v. is evenveel waard als onze volle begroting. En die penalty in de laatste minuut: het toppunt van pech maar misschien is dat ook wel het lot van de degradatiekandidaat. Tegen Utrecht dan maar beter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ook een makkelijke 2-0 omdat Makkelie niet zag dat net daarvoor Toivonen Fledderus onderuit gooide.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Matige partij van Feyenoord. De verdediging en middenveld - minus Immers - doet het alleraardigst, maar tot het middenveld dus.
Ik moet het nog terugzien, maar vanuit mijn positie (van voren) was het absoluut geen penal. Mathijsen deed het voor die actie sowieso redelijk. Ook nog eens extra zwaar bestraft met een rode kaart.
Veel te weinig stootkracht voorin. Al kreeg Schaken na die 0-1 wel peper in zijn reet. Voortaan graag vanaf minuut 1.
Goed: Clasie, Vormer, Martins Indi, Janmaat en Schaken in de 2e helft.
Heel slecht: Cissé, Nelom.
Pure droevenis: Fernandez, Immers.
Toch nog liever Immers in de spits dan Fernandez, want dan heb je tenminste nog een aanspeelpunt. Fernandez is van niveau Excelsior.
Ik ben overigens (al een tijdje) bang dat het nooit meer goed gaat komen met Guidetti, en dat hij dus nooit meer op hoog niveau zal voetballen. Zenuwen herstellen namelijk niet tot nauwelijks. Laten we hopen dat het volledig goed komt.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mathijsen was puur rood, geen twijfel mogelijk. Als je iemand overduidelijk aan zijn arm neerhaalt, tsja.. Niet dat ik onder de indruk was van Heerenveen, maar op die 1-1 was geen zak af te dingen.
Wel treurig trouwens van Aston Villa, dat met veel Nederlandse inbreng geen kloot liet zien.. daaraan kun je wel het Mickey Mouse niveau afmeten.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Heerenveen was enorm bedroevend. Alles op de verdediging en vanaf minuut 1 tijdrekken. Belachelijk wat ze lieten zien. Des te belachelijker dat je niet kunt winnen van zo'n team. Maar ja... scorend vermogen enzo.
Ik moet de situatie met Mathijsen nog terugzien op beeld. Als jij zegt dat er geen twijfel mogelijk is, zegt dat nog helemaal niets. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat was ook meteen de reden dat Joris niet protesteerde. Heb trouwens nog nooit iemand zo snel zien inrukken; het luik was nauwelijks omhoog 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hoeveel mega kansen moet Immers nog hebben!
Inderdaad...vorige week ook al open doel...die jongen mag zich schamen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Misschien wat licht en een goedmakertje voor een slinger die Lens een paar minuten daarvoor kreeg waarvoor Makkelie niet floot.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik moet de situatie met Mathijsen nog terugzien op beeld. Als jij zegt dat er geen twijfel mogelijk is, zegt dat nog helemaal niets.
Zal wel, dat 010 brilletje dat je naast je nachtkastje hebt liggen kan ook even blijven liggen, geloof me, je zult het zien 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Terechte overwinning op NAC. Had alleen veel eerder beslist moeten worden. Wat een kansen zeg, vooral na de goal van Fer. Fer was terecht Man Of The Match. Gaan we nog veel plezier aan beleven denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Zal wel, dat 010 brilletje dat je naast je nachtkastje hebt liggen kan ook even blijven liggen, geloof me, je zult het zien
Je hebt het zo vaak over brillen dat ik vermoed dat je of een brillenzaak hebt of wc-potten verkoopt.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Na Rodwell heeft City nu ook de Rossi aangekocht. Dat word een flinke concurrentiestrijd voor Nigel.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Er blijft weinig over van de Serie A...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.