- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1505 stemmen
Opmerkelijk trouwens gisteravond dat het eerste gedeelte van VI puur over voetbal ging, toch gek voor het voetbalpraatprogramma VI.
Moeten ze vaker doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Was erg interessant ja. Had de aflevering even teruggekeken (blijft erg fijn, zonder reclameblokken), was erg leuk. Eerste half uur echt informatief en goed ja. Daarna ook erg de moeite. Aadje is een prima gast.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Omdat hij Ajacied is natuurlijk
Enige reden dat jij het ook niet leuk vindt.
Die stukjes die hij altijd schreef om de week met die Rotterdammer waren wel geinig. Om de beurt mochten ze elkaar(Ajax <->Feyenoord) belachelijk maken, of zichzelf natuurlijk(zelfspot).
Oh, dat wist ik geeneens hoor. Die naam zei me helemaal niks. Dat verklaard ook meteen waarom ie die vieze woorden in de mond durfde te nemen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Een hele treffende column ja. Bij Ajax laten we Vertonghen en Anita ook gaan. Doet ook pijn hen te verliezen maar ze zullen bij Ajax nog een warm afscheid krijgen. Bij Arsenal gaan de fans schuimbekken omdat ze daar maar niet om kunnen gaan met hun nieuwe status van doorverkoopclub. Meer is Arsenal niet meer.
Maar Anita en Vertonghen gaan dan ook niet naar Feyenoord. Demy de Zeeuw kreeg hier ook geen warm welkom nadat hij naar Ajax was gegaan. Ik snap de frustratie van de fans van Arsenal wel.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Van de Wiel heeft de vrouw van Vlaar gen..... 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vanwaar heb je dat ?
En Vlaar is toch gescheiden ?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja echte bronnen zijn er niet. Het gonst alleen weer eens van de geruchten. En Vlaar is idd gescheiden dus laat van der Wiel er lekker van genieten. Wel wordt er gezegd dat van der Wiel geen bal kreeg op het EK van zijn medespelers mede door dit nieuws. En verder zijn Vlaar en van der Wiel beiden niet geselecteerd voor Oranje door van Gaal. Kan natuurlijk, maar ergens wel vreemd met dit in het achterhoofd.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Dat van die bal niet geven aan v/d Wiel lijkt me onzin.
Die ex van Vlaar is trouwens totaal niet bijzonder.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Het prijzen winnen argument staat wat mij betreft dan wel mank. Zie Man U ook niet zo snel mee doen om de prijzen, dan had ie beter naar City kunnen gaan. Zijn keuze heeft ie dan vooral op gevoel gedaan en puur om de club zelf, dat vind ik dan wel weer bewonderenswaardig.
Ik denk dat United dit seizoen meer om de prijzen meedoet, dan Arsenal. Dat bedoelde ik en ik denk dat het bij ManU wel kan. Vorig seizoen waren ze er dichtbij en met van Persie word het alleen maar beter. Ga ik dan vanuit.
Dat hij het op gevoel doet vind ik ook bewonderenswaardig, maar ik had ook niet verwacht dat hij voor City zou kiezen. Vooral ook omdat hij daar veel meer concurrentie heeft. Als hij even niet voldoet, dan zit ie er zo naast. Bij United gebeurt dat minder snel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zonet gescoord. Oe la la.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Een hele treffende column ja. Bij Ajax laten we Vertonghen en Anita ook gaan. Doet ook pijn hen te verliezen maar ze zullen bij Ajax nog een warm afscheid krijgen.
Van Persie vergelijken met Anita 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als je de context van mijn verhaal niet snapt, vraag er dan naar want dit staat een beetje dom.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1505 stemmen
(embed)
Zonet gescoord. Oe la la.
Mooie goal inderdaad.
Maar het zijn wel een stelletje onbenullen daar bij Liverpool achterin zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je de context van mijn verhaal niet snapt, vraag er dan naar want dit staat een beetje dom.
Als jij het verschil niet ziet tussen naar de aartsvijand gaan van de beste speler van de competitie of het vertrek van een middelmatige speler naar een middelmatige club in een ander land. Dan zul je binnen je context het vast wel goed bedoelen. Had jullie wel eens horen als Suarez naar Feyenoord of PSV was gegaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat sowieso ja. WBA miste net een penalty, maar kreeg er later nog in. Dus nu 2-0 achterstand voor Liverpool. Het zogenaamde dreamteam van Arsenal staat nog 0-0 tegen Sunderland.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Was dat Grygera? Deed ie bij ajax nooit.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Geen VM in de selectie van ajax. Ben benieuwd welke middenvelders er spelen. Ik had dan op zijn minst Boccara meegenomen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1505 stemmen
Dat sowieso ja. WBA miste net een penalty, maar kreeg er later nog in. Dus nu 2-0 achterstand voor Liverpool. Het zogenaamde dreamteam van Arsenal staat nog 0-0 tegen Sunderland.
Ben nu ook overgestapt naar Arsenal maar die zien er inderdaad niet uit alsof ze nog gaan scoren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, de goalgetter was ene Gera 
PS: Grygera scoorde in 2005 in de Kuip bij een 2-1 achterstand vlak voor tijd nog met een wonderschone volley de 2-2. En kort daarna scoorde Ajax nog 2-3, maar dat terzijde 
vanaf 1.15 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Nee, de goalgetter was ene Gera 
PS: Grygera scoorde in 2005 in de Kuip bij een 2-1 achterstand vlak voor tijd nog met een wonderschone volley de 2-2. En kort daarna scoorde Ajax nog 2-3, maar dat terzijde 
(embed)
vanaf 1.15
Verrek ja. Ik zie het nu ook. Ik had mijn bril op moeten zetten. 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Gervinho is toch wel echt de Manolev van de PL, jezus 
Cazorla speelt wel erg goed, voor de rest echt een matige wedstrijd
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen VM in de selectie van ajax. Ben benieuwd welke middenvelders er spelen. Ik had dan op zijn minst Boccara meegenomen.
Iemand met veel loopvermogen iig als VM; zeker gezien het middenveld van NEC.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Boccara komt er vanzelf wel bij komende tijd. Moet wel want er zijn geen echte opties. Enoh ligt er nog weken uit, Janssen hoort daar niet (en die zal wel vertrekken) en de rest is er niet klaar voor.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ook iemand die de verdediging kan ondersteunen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Fulham en Swansea halen btw hard uit. 5-0 en 0-5 in hun potjes.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zou me niets verbazen als het Siem gaat worden. Vorig jaar heeft hij (o.a. geloof ik) tegen Manu er ook al eens wat minuten gemaakt tegen het einde van een wedstrijd, en nog wel wat vaker. Het is iig. de snelste op de eerste meters binnen de selectie van Ajax; hoe vreemd dat misschien ook mag zijn.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Boccara komt er vanzelf wel bij komende tijd. Moet wel want er zijn geen echte opties. Enoh ligt er nog weken uit, Janssen hoort daar niet (en die zal wel vertrekken) en de rest is er niet klaar voor.
Ik zie liever Boccara of desnoods Sporkslede, dan dat Enoh daar weer terecht zou komen. Later in het seizoen.
Overigens moet ajax wel opschieten met de posities, die ze willen versterken. Het is zo 31 augustus.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Actiefilm over ManU in de maak: Fatman & Robin.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Welcome to two days ago, mister speedy23.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Fatman is trouwens best een cool personage bij MGS-2 Sons of Liberty 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.