- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
1,6 miljoen salaris eisen, maar "het gaat me niet om het geld"
Lol. A$$aïdi schijnt het vooral om een stukje respect te gaan.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Het eerste rondje om, as usual melig. De Trouwe HondenAlbum 51 « Gallery 54 « » Rondje om: SC Heerenveen – NEC - detrouwehonden.nl
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ongelooflijk hoe zo een Anita hier door sommigen de grond wordt ingeboord terwijl Clasie en Strootman opgehemeld worden. Wat hebben die nu bewezen om dat te verdienen? De humor van otherfool kan ik waarderen, maar als je leest wat sommigen hier schrijven zou je denken dat Anita er echt niks van kan.
Niet dat het voetbalspelletje mij nog veel interesseert, maar ik heb veel liever Anita in mijn ploeg dan Clasie en Strootman. Zonder twijfel één van de meest polyvalente spelers van de Eredivisie en buiten het veld lijkt het me ook een erg relaxte gozer om mee te chillen.
Triest ook dat bange Bert een Anita met al zijn ervaring thuis liet om vervolgens een onervaren jochie van PSV in de basis te zetten.
En ja, Newcastle is een grote club, groter dan City in elk geval. Maar haters zullen haten, destijds waren er hier ook een hoop leden die riepen dat AS Roma een grotere club is dan Ajax.

Perfect verwoord man!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je gaat er alleen qua voetbal niet op vooruit. Newcastle is eigenlijk een kerkhof voor vele (grote) spelers gebleken.Wel een grote club in een verder behoorlijk grijze stad.
En het is erg schrijnend hoe iemand als Strootman die nooit een kut heeft gepresteerd ver boven Anita verheven wordt. Anita is een graag geziene pispaal in dit topic, dus dan gaan mensen al wat sneller overdrijven. Ook al heeft hij bijvoorbeeld het vorige seizoen een perfecte tweede seizoenshelft gespeeld en was hij tegen PSV en AZ ook weer het beste op het veld.
Dat een aantal hier Anita steeds aanpakken komt denk ik doordat ik hem fel verdedig en omdat otherfool onoriginele grapjes over zijn lengte maakt, want inhoudelijk kunnen ze nooit veel kritiek op hem leveren. Of je moet teksten als dat hij klein is en er niks van kan serieus nemen. Anita was vorig seizoen toen ie weer teruggezet werd als controleur samen met Vertonghen de beste van Ajax en zelfs van de Eredivisie. Het seizoen daarvoor was hij na de winter idem met Vertonghen onze beste speler. Dat hier een paar mensen dit niet zien, prima. Maar schijnbaar zien grote clubs in het buitenland het veld. Clubs die zich nooit voor Strootman of Clasie hebben gemeld.
Maar nee, laten we vooral zo'n Strootman ophemelen omdat hij groot en sterk is en altijd boos kijkt, maar op de 1e 3 maanden na vorig jaar geen fuck nog heeft laten zien. Waar was Strootman tegen RKC dit weekend? Juist.
Gelukkig snappen echte volgers van Ajax wel hoe ongekend belangrijk Anita was. Je verkoopt gewoon de motor van je team. En nu Vertonghen weg is zijn je 2 sturende spelers dan zelfs weg. Dat mag je gerust een groot voetbaldrama noemen.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4134 stemmen
Het eerste rondje om, as usual melig. De Trouwe HondenAlbum 51 « Gallery 54 « » Rondje om: SC Heerenveen – NEC - detrouwehonden.nl
Toch frappant dat zo'n saaie club als NEC toch zo'n leuke site als de Trouwe Honden kan voortbrengen 
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Alleen saai voor onwetenden
Overigens is Trouwe Honden maar 1 van de supportersgroepen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
NEC zou dit seizoen best wel eens kunnen verrassen. Speelden vorig jaar na de winter al regelmatig prima voetbal en winnen nu ook knap bij Heerenveen. Pastoor heeft het aardig op de rit.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4134 stemmen
Alleen saai voor onwetenden
Overigens is Trouwe Honden maar 1 van de supportersgroepen.
Hoe staat het met dat nieuwe sfeervakje in het hoekje? Is er al sfeer? 
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Welnee, dom idee ook. Is helemaal niks voor nec zo'n gemaakt sfeervak.
Ben wel benieuwd trouwens zondag, eindelijk weer naar de Goffert en dan ook nog tegen Ajax. NEC lijkt t inderdaad redelijk op de rit te hebben afgezien van een goede spits. Tegen Heerenveen zag t er toch al prima uit en zelfs zonder 2 belangrijke basisspelers deed de verdediging het uitstekend. Tegen een Ajax wat toch momenteel niet bepaald op zn sterkst is zou dit wel een goede mogelijkheid zijn hoop ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oja, zondag NEC-Ajax. Helemaal niet aan gedacht haha. Zal knap lastig voor Ajax worden. Sluit een nederlaag niet uit. De statistieken hebben we wel mee, laatste 3 jaar sowieso gewonnen bij NEC herinner ik me uit mijn hoofd. 1-5 op de slotdag onder Jol toen we de titel misliepen die dag, 1-2 onder de Boer en vorig jaar 0-3 onder de Boer.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Wel behoorlijk geflatteerde uitslagen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel behoorlijk geflatteerde uitslagen
Die 1-2 sowieso. Kon met de rust zo 4-0 voor NEC zijn
Was wel een allesbepalend potje. Bij verlies konden we de derde ster titel vergeten denk ik. Dus....bedankt! 
NEC uit is bijna altijd lastig voor topclubs. Herinner me van vorig jaar nog NEC-PSV. Had 2-0 voor NEC kunnen worden maar 2 late PSV goals bepaalden anders.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Pagina 81 
Maar hij is inderdaad erg grappig, zo slecht zie je ze zelden.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 berichten
- 5988 stemmen
Ah, had ik niet gezien. 
Duitse commentator; 'zelfs bij American Football schieten ze niet zo hoog.' 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Over Assaidi nog even...
Ajax doet er slim aan om dit mannetje voor geen enkel salaris over te nemen. Een principieel statement maken dat luidt 'sodemieter op idioot' waarmee ze een hoop goodwill zullen winnen. Iedereen moet inleveren maar ene Ousame Assaidi (waarschijnlijk schrijf ik zijn naam verkeerd maar daar zullen meer mensen, inclusief Assaidi zelf, last van hebben) gaat niet akkoord met een salarisaanbod van 20 duizend euro per week.
Volgend jaar is hij transfervrij en mag hij in China of Rusland gaan ballen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Rare gasten. Hele wedstrijd een beetje op jailbait zitten te geilen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Over Assaidi nog even...
Ajax doet er slim aan om dit mannetje voor geen enkel salaris over te nemen. Een principieel statement maken dat luidt 'sodemieter op idioot' waarmee ze een hoop goodwill zullen winnen. Iedereen moet inleveren maar ene Ousame Assaidi (waarschijnlijk schrijf ik zijn naam verkeerd maar daar zullen meer mensen, inclusief Assaidi zelf, last van hebben) gaat niet akkoord met een salarisaanbod van 20 duizend euro per week.
Daarom. Take it or leave it. Rot heel snel op als je zulke waanzinnige bedragen denkt te kunnen eisen. Ik krijg er een el hamdaoui II gevoel bij.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 berichten
- 5988 stemmen
Over Assaidi nog even...
Ja, precies, anders haalt Ajax El Hamdaoui De Tweede binnen.
Bijkomend voordeel is nog dat Heerenveen tenminste nog een sterke speler overhoudt in de voorhoede.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Daarom. Take it or leave it. Rot heel snel op als je zulke waanzinnige bedragen denkt te kunnen eisen. Ik krijg er een el hamdaoui II gevoel bij.
Ik krijg er een Marokkaans gevoel bij.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zie nu pas dat Immers gewoon een meter buitenspel staat bij de 1-0 van Feyenoord ...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zie nu pas dat Immers gewoon een meter buitenspel staat bij de 1-0 van Feyenoord ...
Dan wordt het toch echt tijd voor een brilletje, Quido. Volgens mij wist heel Nederland dat zondag al.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Had de samenvattingen nog niet gezien, maar er ook niks over gehoord bij SV of VI. Normaal zijn die er toch als de kippen bij 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, maar 10 minuten eerder werd hij onterecht teruggefloten toen hij alleen op de keeper door mocht. Dus wat dat betreft heb ik besloten om niet te gaan mekkeren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1504 stemmen
De idioterie van het hedendaagse voetbal goed zichtbaar bij Malaga. Ik heb niks tegen of met rijke investeerders die een club kopen maar als je er een zooitje van maakt en na een jaar er al weer flauw van bent...
Flapdrol!
Kijken of de UEFA haar nieuwe beleid nakomt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De vermoedelijke opstelling van de Belgen voor de interland van morgenavond:
- Doelman: Courtois
- Verdediging: Gillet, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen
- Middenveld: Defour, Dembélé, Witsel
- Aanval: Chadli, Benteke, Mertens
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Met de huidige ploeg mogen ze blij zijn als het kampioenschap 3 ronden voor het einde nog uberhaupt haalbaar is 
@ speedy, Alderweireld is toch altijd de vaste rechtsback van Belgie?
Verder zonder Kompany en Hazard geen ploeg om echt te vrezen eerlijk gezegd.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Dat een aantal hier Anita steeds aanpakken komt denk ik doordat ik hem fel verdedig
Als je zegt dat het niet gek zou zijn als een club als Chelsea 15 miljoen zou betalen voor Anita, dan mag je best van dat soort reacties verwachten.
want inhoudelijk kunnen ze nooit veel kritiek op hem leveren.
Dat hij voetbaltechnisch nergens in uitblinkt, vind ik toch best een redelijk argument. Enkel in het waterdragersschap blinkt hij op de Nederlandse velden best uit. Benieuwd hoe hij het er in Engeland vanaf brengt. Wie weet kan hij de middenmoot van Engeland aan. Lengte kan daarin best belangrijk zijn (fysiek), maar dat hoeft niet persé.
Anita was vorig seizoen toen ie weer teruggezet werd als controleur samen met Vertonghen de beste van Ajax en zelfs van de Eredivisie.
Van de Eredivisie niet. Zeker niet over een heel seizoen. Voor de winterstop was Anita namelijk erg matig (op andere posities).
Clubs die zich nooit voor Strootman of Clasie hebben gemeld.
Jij haalt Clasie en Strootman er telkens bij. Deze spelers kunnen nog prima rijpen in de Eredivisie; er zit nog genoeg rek in. Beide spelers hebben veel talent. Maar ik ga niet roepen dat Clasie best voor 15 miljoen naar Chelsea kan. Dat is namelijk (nog) niet zo.
Gelukkig snappen echte volgers van Ajax wel hoe ongekend belangrijk Anita was. Je verkoopt gewoon de motor van je team.
Ik geloof best dat Anita belangrijk was voor het Ajax van vorig seizoen - een matig team dat zo'n speler erg goed kon gebruiken.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Neuh, ze stellen telkens een ander op daar... Is ook alom bekend een probleempositie bij Belgie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.