• 16.945 nieuwsartikelen
  • 181.369 films
  • 12.501 series
  • 34.612 seizoenen
  • 653.827 acteurs
  • 200.164 gebruikers
  • 9.446.409 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ehm, zeiden jullie 2 maanden terug niet dat Vlaar prima in Oranje paste?

Nee. Voor dat moment (vlak voor het E.K.) was hij misschien wel de beste optie. Maar toen zeiden "we" al dat Vlaar het niveau niet aankon. Net als de rest van de Oranje defensie, trouwens. Ik hoop ook dat de Vrij, BMI en/of Viergever, of wie dan ook, Heitnga vrij snel uit de basis speelt/spelen. Al verwacht ik dat van BMI nog lang niet.

Afwezigheid vd Wiel is vrij logisch, heeft een enorme trainingsachterstand. Speelde de JCS niet en zit zondag met wat geluk pas weer bij de selectie als wissel.

Ik hoop vooral dat hij gepasseerd is op kwaliteitsbasis. HIj kan er weinig van.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

nclo schreef:

Wss denken die Tsjechen nog dat Feyenoord nog zo goed is als 20 jaar geleden.

Lijkt me niet, het zal wel gebaseerd zijn op de 2e plek van vorig jaar.

En anders zou dit toch verser in het geheugen moeten zitten dan 20 jaar terug: in 2001 speelde Feyenoord in de CL tegen Sparta Praag en het werd een verschrikking, uit 4-0 (wel enorm toffe stad ) en thuis 0-2..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ken nog wel een Slavia Praag

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De Sparta Praag supporters:

Feyenoord is the absolute best in the Dutch league.

Het was weer computer-uurtje in de Praagse instellingen voor de geestelijk zieken!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

En anders zou dit toch verser in het geheugen moeten zitten dan 20 jaar terug: in 2001 speelde Feyenoord in de CL tegen Sparta Praag en het werd een verschrikking, uit 4-0 (wel enorm toffe stad ) en thuis 0-2..

Toch ben ik daar met terugwerkende kracht erg blij mee!

UEFA Cup!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De Boer bevestigde vandaag dat hij op de lijst staat.

Hè verdorie.

Ik heb dat lijstje even opgezocht en ik vind het een behoorlijk waardeloos lijstje. In dat geval moet je Viergever dan maar halen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch ben ik daar met terugwerkende kracht erg blij mee!

UEFA Cup!

da's waar, het was ook om de krachten te sparen voor de uefacup natuurlijk, maar op zo'n moment niet leuk voor de fans

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hè verdorie.

Ik heb dat lijstje even opgezocht en ik vind het een behoorlijk waardeloos lijstje. In dat geval moet je Viergever dan maar halen.

Wat voor namen worden er meer genoemd dan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Wat voor namen worden er meer genoemd dan?

Moisander, Viergever, Rajkovic zijn wel de bekendste namen. Maar ik sluit die 1e 2 bijna uit, zijn te prijzig.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Tja, maar als je Rajkovic haalt, dan kan ik er geen enkele andere gedachte achter zoeken dat Ajax tevreden is als het komend seizoen Europees voetbal haalt en dus niet zal strijden voor de landstitel. Ik denk dat je beter 3-4 miljoen extra voor Moisander kan neertellen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dan zou ik gewoon Denswil opstellen, heel groot talent uit de opleiding.

Vertrek van onze captain doet pijn. Die vervang je gewoon niet. Jammer dat iemand als Heitinga niet nu terug kan keren.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Klopt. Ajax heeft die captain gewoon nodig. Iemand als Alderweireld kan best als leider fungeren, maar zal ook tijd nodig hebben om in die rol te groeien. Van Siem de Jong ben ik met alle respect nog nooit onder de indruk geweest. Anita lijkt me ook niet echt een leider. Ben benieuwd of de transfer van Janssen nog doorgaat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Siem is in alles vrij oke, maar nergens bovengemiddeld goed in. Enige wat ie doet is het spel vertragen. Wel een prima gozer en een harde werker, maar verder niks.

We hebben een leider nodig en wat spelers met een grote bek. Zo'n Assaidi is hard nodig bij een ploeg brave jochies.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Siem is goed te vergelijken met Bakal. Brengt vaak te weinig, maar heeft wel veel scorend vermogen, vaak ook op belangrijke momenten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Siem heeft de laatste 3 jaar 10, 12 en 13 competitiegoals gemaakt. Dat is vrij veel voor iemand die door de hele ploeg wordt geslingerd. Spits, middenvelder, spits, middenvelder. Maar als speler is hij te beperkt. Had een prima wissel kunnen zijn, maar niet je captain en basisspeler.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3718 stemmen

Siem de Jong is wel de ideale speler die extreem nuttig is maar niemand die het ziet. Nee ik zou hem echt wel laten staan. Zie vooral achterin problemen bij Ajax eigenlijk. Scorend vermogen vorige seizoen was prima.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neen, maar hun supporters moeten nu ook niet gaan huilen over modern voetbal en vuile oliesjeiks in het Russiche voetbal want ze hebben zelf alles te danken aan een man die met geld strooide.

Ja, oké, je hebt gelijk. Ik gebruikte dit forum even om mijn frustratie te uiten. Maar jij bent toch ook met me eens dat die oliesjeiks veel erger zijn dan een Dirk?

Een UEFA Cup ticket waar we vorig seizoen hard voor hebben gestreden kan nu zomaar teniet worden gedaan, omdat je Anzhi loot terwijl je ook vijf teams had kunnen loten waar je weinig problemen mee had gehad. Europese trips zijn altijd genieten, daarom raad ik alle Feyenoorders hier op het forum ook vooral aan om naar Praag af te reizen.

Overigens heeft AZ als enige club in de Eredivisie €0,00 gekregen van de gemeente.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Moisander, Viergever, Rajkovic zijn wel de bekendste namen. Maar ik sluit die 1e 2 bijna uit, zijn te prijzig.

Zijn te prijzig? En wel zo'n €8 miljoen voor non-talent Van der Wiel willen vangen? Dit is de eerste keer dat AZ haar spelers eindelijk niet voor een jodenfooitje laat gaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Zijn te prijzig? En wel zo'n €8 miljoen voor non-talent Van der Wiel willen vangen? Dit is de eerste keer dat AZ haar spelers eindelijk niet voor een jodenfooitje laat gaan.

Veroordeel ik het ergens dat AZ een forse transfersom vraagt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Lefgozer schreef:

Een UEFA Cup ticket waar we vorig seizoen hard voor hebben gestreden kan nu zomaar teniet worden gedaan, omdat je Anzhi loot

Anzhi is echt geen onneembare veste, het is dat Vitesse momenteel gewoon nog niet goed genoeg is. Vooral achterin erg kwetsbaar.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik verwacht ook dat AZ thuis met 2-0 gaat winnen met de steun van supporters.

Aleen hoop ik niet dat het welbekende uit-syndroom weer op gaat spelen...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Nederland ging nog vol voor die tiende. Reinbo heeft zichzelf gewoon vast geluld

Effe hierop terug komen. Coach heeft bij de 7-1 aan het team doorgegeven gas terug te nemen.

Van Ass na 9-2: 'De jongens hebben hun werk goed gedaan' - Olympische Spelen - TROUW

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Are you watching? Are you watching? Are you watching? KNVB?

Waarom kunnen die knuppeltjes in het voetbal toch nooit eens een beetje ambitie en focus aan de dag leggen? 2010 was de enige keer dat het ergens op leek, maar de ambitie was toen het halen van de finale, niet het winnen ervan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Maartje Pauman

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

* Diepe zucht*

Miljoenenbod op Ajacied Anita

Dit ga je nooit meer compenseren. Gewoon teveel kwaliteit wat nu de deur aan het uitlopen is.... Misschien geeft dit wel wat financiële ruimte voor een ervaren LCV te halen. Maar je mag toch hopen dat je niet weer een seizoen lang tegen Enoh aan mag kijken. Geweldige gozer, perfect voor het middenveld te versterken tegen een Psv of Madrid; maar niet 34 wedstrijden materiaal.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Siem heeft de laatste 3 jaar 10, 12 en 13 competitiegoals gemaakt. Dat is vrij veel voor iemand die door de hele ploeg wordt geslingerd. Spits, middenvelder, spits, middenvelder. Maar als speler is hij te beperkt. Had een prima wissel kunnen zijn, maar niet je captain en basisspeler.

Je bevestigd dus precies wat ik zeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als Anita ook nog vertrekt en er komt niks bij dan wordt het een rampzalig seizoen

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Dat zou dan toch niet aan Anita liggen zeg. Kom op, hij is belangrijk geworden voor Ajax omdat De Boer eindelijk in zag dat hij een controleur nodig had. Maar meer dan ballen afpakken en de positie van Vertonghen overnemen als die weer eens naar voren knalde heeft hij toch niet gedaan.

Met Assaidi erbij ligt jullie enige zwakke punt nog op de LCV, voor de rest doen jullie gewoon weer mee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik geloof niet dat als Anita vertrekt, er niks bij komt ter defensieve ondersteuning. Ondanks het feit dat het financieel niet zo rooskleurig is, er is heus wel het een en ander mogelijk. Wat me meer zorgen baart is het feit dat Frank gewoon vertrouwen uitspreekt in onze defensieve slak

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Maar meer dan ballen afpakken en de positie van Vertonghen overnemen als die weer eens naar voren knalde heeft hij toch niet gedaan.

.

Nu heb je het over Enoh. Anita brengt heel wat meer voetbal in een team dat menig mens denkt. Het is geen toeval dat het beter begon te draaien met Ajax toen Anita eenmaal CV stond. Geloof mij maar dat het weinig beter was gegaan wanneer Enoh die positie zou gaan invullen. Het zou wel iig. beter zijn gegaan dan Janssen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.