- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AZ Vs. Anzhi
Feyenoord - Sparta Praag.
Heerenveen - Molde FK
Twente - Bursapor
PSV - FK Zeta
AZ en in mindere mate Twente een pittige tegenstander.
Heerenveen. Psv en Feyenoord moet dit kunnen overleven, Twente eigenlijk ook
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
AZ, verdomme
Schijtloting. Vrij vervelend, want AZ kan normaal zelfs wel overwinteren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Godverdomme, zo'n vieze oliesjeik die mijn jaarlijkse Europese tripje door me neus boort. Lekker dat moderne voetbal. Of er moet een stuntje mogelijk zijn? Tegen Vitesse waren ze niet zo heel best heb ik gehoord?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twente kon de Russische top twee jaar geleden ook aan (Zenith, Rubin). En Vitesse had zeker mogelijkheden tegen Anzhi. En geloof mij maar dat Anzhi nog bij lange na niet op het niveau van Zenith zit. Ik zie mogelijkheden voor AZ.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel 2x een 2-0 winst voor Anzji tegen Vitesse. AZ moet meer tegenstand kunnen bieden, maar ik geef je 10% kans ofzo. Hiddink zal natuurlijk ook zeker niet in eigen land voor schut willen staan.
Wel enorm zuur, Feyenoord, Hveen, Twente en PSV loten niks onhaalbaars, AZ helaas wel. Had ik liever dat Hveen Anzji had gekregen, maar dat kon technisch gezien niet eens.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Godverdomme, zo'n vieze oliesjeik die mijn jaarlijkse Europese tripje door me neus boort. Lekker dat moderne voetbal.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En Vitesse had zeker mogelijkheden tegen Anzhi.
Inderdaad, volgens mij had ik in het AD gelezen dat Vitesse de wedstrijd in Rusland had moeten winnen.
Ah gossie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar hun huidige beleid staat nu volledig los van die crimineel van een Scheringa, dat moet ik ze nageven. Gerbrands en Brands/Steward hebben AZ knap weer naar de top gewerkt na het faillissement van DSB. Toen vond ik het maar een kutclub, tegenwoordig heb ik er weer meer respect voor, omdat ze het op eigen kracht weer doen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1504 stemmen
Gezien de mensen die Van Gaal om zich heen verzameld worden, achteraf bezien, de verwijten van sommigen dat de Oranje staf een te grote PSV invloed zou hebben ietwat minder zwaar.
Wel een redelijke selectie trouwens, maar die persconferentie....
Totale mens - halve zool.
De loting, nooit van de ploeg Zeta gehoord en de groepsfase lijkt eenvoudig te kunnen worden gehaald. Twente (hoewel Bursa zonder Burak Yilmaz helemaal niks voorstelde), Feyenoord en AZ zeker niet makkelijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Oussama Assaidi zal zo goed als zeker een contract tekenen bij Ajax, zo bevestigde Ajax-trainer Frank de Boer vrijdag tegenover Eredivisie Live. "De komst van Assaidi is zo goed als rond", aldus de oefenmeester.
Ben benieuwd naar de details. Zal niet meer als 2.5 a 3 gekost hebben denk ik zo.
Maar s.v.p.; haal een nieuwe LCV. Sta volledig achter het huidige beleid, maar met Blind kun je gewoon niet lekker achterover zitten. Is al erg genoeg dat hij er zondag alweer staat; scheelt dat AZ niet de meest snelle spelers heeft voorin.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgens Frank de Boer (in gesprek met EL) is de transfer van Assaidi nagenoeg rond. Toch wacht ik even af op bevestiging op ajax.nl.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar hun huidige beleid staat nu volledig los van die crimineel van een Scheringa, dat moet ik ze nageven.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
En al die jeugdpelers en de selectie die ze nu hebben ook niet. Zonder Scheringa zat AZ gewoon in de Eerste Divisie
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat ontkent toch ook niemand? Maar na de DSB ondergang heeft AZ zich wel knap op eigen kracht weer omhoog gewerkt.
Verder is het ook zeker niet een club die ik een warm hart toe draag, maar tegenwoordig vind ik er meer aan dan in het verleden met het geld van Dirk.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ is een magneet voor de oostbloek clubs 
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Dat ontkent toch ook niemand? Maar na de DSB ondergang heeft AZ zich wel knap op eigen kracht weer omhoog gewerkt.
Dat zeg ik ook niet, maar het is niet alsof ze weer bij 0 moesten beginnen of zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat zeg ik ook niet, maar het is niet alsof ze weer bij 0 moesten beginnen of zo.
Bijna wel eigenlijk, al hadden ze wel een nieuw stadion. Maar ze moesten flink gaan verkopen en met een nieuwe coach en grotendeels nieuwe selectie weer gaan klimmen.
Maar je kan natuurlijk nooit volledig Scheringa buiten dit alles zien, dat klopt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat ontkent toch ook niemand?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eens, Scheringa was natuurlijk de 1e in Nederland die een club over nam. Vitesse is weer AZ in het groot en Anzji is weer Vitesse in het groot. PSG is weer Anzi in het groot en Man City is weer PSG in het groot 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Vrij belachelijk dat Clasie er niet bij zit. Opvallend dat BMI er wel bijzit, al heeft hij een enorme ontwikkeling doorgemaakt vorig seizoen.
Edit: zie nu dat het vooral is omdat Jong Oranje hem nodig heeft, zoals hier ook al vermeld. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
De Sparta Praag supporters hebben er weinig vertrouwen in:
Subject: Re: here is the most fucking | 10 8th 2012 - 14:00
Reply | Thread
Remember that we are the weakest team in the last 20 years and still dotoho Mat?jvský with Krejci are injured. Feyenoord is the absolute best in the Dutch league.
En:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws:
Het goede nieuws is: Feyenoord heeft maar 5 buitenlanders.
slechte nieuws is: de rest is Nederlands.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zit je nu op Sparta Praag fora te posten NR? 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wss denken die Tsjechen nog dat Feyenoord nog zo goed is als 20 jaar geleden. Vergelijkbaar toen FC Utrecht gewoon met 4-0 won van Celtic. Iedereen riep toen wat een stunt zeg, maar die Schotten waren 40 jaar geleden wel aardig maar dat valt nu vies tegen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
10 augustus 2012 Eindhovens Dagblad
Mathias 'Zanka' Jorgensen behoort niet tot de wedstrijdselectie voor het duel tegen RKC Waalwijk. Dat bevestigde Dick Advocaat vanmiddag op de Herdgang. De PSV coach blijft voorlopig de voorkeur geven aan Timothy Derijck. De Belg zal net als tegen Ajax ook tegen RKC Waalwijk op de bank plaatsnemen.
Nieuwe aanwinst Zanka heeft vooralsnog problemen op zich na zijn lange revalidatieperiode te bewijzen bij PSV.
Hoe beroerd moet die Zanka het wel niet doen dat Bouma en Derijck beter worden geacht?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ben overigens wel tevreden over de selectie. Op de absentie van Clasie en Luuk de Jong na dan.
Prima dat van Gaal v/d Wiel uit de selectie heeft gehouden. Vlaar er ook niet bij vind ik ook wel terecht. Kan het niveau niet aan en jongens als Viergever, de Vrij en BMI zouden het niveau nog kunnen halen. Vlaar zal wellicht wat sterker worden in de PL, maar zijn traagheid en dramatische draaias verliest hij toch nooit.
Anita er niet bij is natuurlijk ook een verademing.
Tot nu toe tevreden met van Gaal. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ehm, zeiden jullie 2 maanden terug niet dat Vlaar prima in Oranje paste?
Afwezigheid vd Wiel is vrij logisch, heeft een enorme trainingsachterstand. Speelde de JCS niet en zit zondag met wat geluk pas weer bij de selectie als wissel.
Anita en Clasie afwezig is vrij onzinnig, maar zo blijft Anita tenminste heel voor Ajax.
Van Rhijn-De Vrij-Heitinga-Willems mag wel getest worden tegen de Belgen. Of Emanuelson ipv Willems.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Oussama Assaidi zal zo goed als zeker een contract tekenen bij Ajax, zo bevestigde Ajax-trainer Frank de Boer vrijdag tegenover Eredivisie Live. "De komst van Assaidi is zo goed als rond", aldus de oefenmeester.
Ben benieuwd naar de details. Zal niet meer als 2.5 a 3 gekost hebben denk ik zo.
Maar s.v.p.; haal een nieuwe LCV. Sta volledig achter het huidige beleid, maar met Blind kun je gewoon niet lekker achterover zitten. Is al erg genoeg dat hij er zondag alweer staat; scheelt dat AZ niet de meest snelle spelers heeft voorin.
Ze zijn bezig met Rajkovic, ze hebben dus gelukkig wel door dat je het met Blind niet gaat halen 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Met Rajkovic ga je het ook niet halen hoor. Daar zit niet zo gek veel verschil in qua talent als met Daley Blind. Vergeet niet dat het een herrieschopper is. Bij zijn huidige club uit de selectie geplaatst vanwege een vechtpartij en volgens mij destijds bij Twente voor een jaar geschorst (al is dat wel teruggedraaid).
Dat Zanka al gepasseerd is, is jammer. Die jongen heeft er een jaar uit gelegen en zal eerst zijn draai moeten vinden in PSV. Dat Bouma en Derijck voorrang hebben, verbaast me niks. Zanka moet je gewoon de tijd geven. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Rajkovic was een gerucht van Bild, ik kan me niet voorstellen dat Ajax Rajkovic wil hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Rajkovic was een gerucht van Bild, ik kan me niet voorstellen dat Ajax Rajkovic wil hebben.
De Boer bevestigde vandaag dat hij op de lijst staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.