- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Moet ik dan nog voor PSV zijn dan in de finale? Nadat GJ Verbeek bij de 4-0 voorsprong in Den Bosch vol opgefokte idioten die racistische dingen riepen en ijsballen richting de spelers gooiden het niet gevaarlijk vond maar een jaar daarvoor dat bij een 1-0 achterstand wel, terwijl statistisch gezien er niet nog zo'n malloot het veld op rent, gun ik die kerel echt helemaal niets meer. AZ en haar klappertjesfans (dus ook Lefgozer
) nog wel trouwens, maar wie walgelijke hork. Kots.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goed dat De Boer voorkeur geeft aan de competitie en niet die nutteloze beker. Van mij part mag het beker toernooi worden afgeschafd, en just for the record, dit zei ik ook al toen Ajax de beker had gewonnen.
Goed voor het zelfvertrouwen zeker?
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Frankie kan de stress niet aan. Nadat eerst de vierde man het moest ontgelden zijn nu Kraaij en Van Gangelen aan de beurt. En nu ook de scheidsrechter!
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Ik denk dat Dick bij zoveel onrecht allang was opgenomen hoor depri 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Uiteraard, die lag nu met een eierdop op zn kop op de ic.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik denk dat Dick bij zoveel onrecht allang was opgenomen hoor depri

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uiteraard, die lag nu met een eierdop op zn kop op de ic.

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Nu zaterdag nog even verliezen bij Twente en 't feest is helemaal compleet! 
Hopen dat 't schokeffect wat teweeg brengt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hoppaaa finale plekje binnen !

Wie had dat gedacht na de wanvertoning tegen NAC en Roda daarvoor.
Hopen dat Verbeek het niet waagt om weer met Gorter te starten tegen RKC uit....
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Frankie kan de stress niet aan. Nadat eerst de vierde man het moest ontgelden zijn nu Kraaij en Van Gangelen aan de beurt. En nu ook de scheidsrechter!
Niet dat ik sbs6 heb gekeken. Maar over de scheids had hij bij eredivisie live gewoon gelijk. Hij ziet voor zijn neus een een handsbal waar de 2-0 uit valt( wetende dat die overduidelijke handsbal van az in de eogen 16 de eerste helft ook al werd genegeerd) . Dan zou ik ook boos zijn ja. Vooral kritisch op de verdedigers van ajax bij de 0-1. Gelukkig zie ik andere dingen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zucht, soms heb ik ook een steen nodig zoals Chucky heeft. Gaat morgen weer een lang dagje worden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
En dan zul je net zien, dan heeft PSV nog een slechte dag ook nog tegen AZ 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Geweldig interview! 
'Ik was zelf ook ziek', 'Ik zat er na 10 minuten wel doorheen'
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ajax-PSV zou mits Ajax het haalt wel een prachtige finale zijn. De 2 sterkste clubs van Nederland op dit moment.
Dat zullen we nog wel ff zien. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax uit vorm? Laat me aub niet lachen. Deze wedstrijd is niet serieus te nemen, speelden gewoon met een B-team. Afgelopen weekend speelde Ajax gewoon uitstekend, alleen de kansen gingen er niet in. Tegen Steaua was het dan weer wel dramatisch en daarvoor was het ook gewoon goed. Dus uit vorm? Zeker niet. Komt ook nog eens bij dat je de laatste twee wedstrijden pech hebt met de arbitrage. Maarja, liever nu tegen AZ dan dadelijk tegen Twente. Zal me een worst wezen dat we uit de beker liggen, het gaat uiteindelijk om het kampioenschap. Het is volgens mij zelfs zo dat al sinds 2000 niemand én kampioen én bekerwinnaar is geworden (correct me if I'm wrong). Dus laat Pieters maar lekker dansen tijdens de bekerfinale, dan gaan wij wel het kampioenschap vieren 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Van Rhijn kan er ook echt he-le-maal niks van he... Een parodie op een verdediger.
Het is volgens mij zelfs zo dat al sinds 2000 niemand én kampioen én bekerwinnaar is geworden
Ajax 2001/02
PSV 2004/05
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sinds begin jaren '90 eindelijk weer een bekerfinale tussen Atleti en Real. Een wedstrijd die al snel beslist was maar 90 minuten boeide. Heerlijk staaltje Spaans/Zuid-Amerikaans temperament. Veel geschop, veel theater, veel smerigheid. Heerlijk! Zo zin in de Copa finale
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Afgelopen weekend speelde Ajax gewoon uitstekend, alleen de kansen gingen er niet in.)
Daar ligt dit seizoen een van de grootste probleem. Dat en mentaal breken wanneer het gaat stormen het laatste kwartier met een magere voorsprong.Tegen ADO, Roda, Utrecht 2x precies hetzelfde scenario. Legio kansen, relatief goed voetbal en toch maar 4 punten. Incidenteel kan het voorkomen, maar je had al 6 punten los kunnen staan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Afgelopen weekend was het ruk. Het is allemaal traag, voorspelbaar en vooral zonder plezier, lef en de 'echte wil om te winnen'.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen

Toch een plan B in Amsterdam. Het B team
.
Dat krijg je Frank als je Siem de Jong niet opstelt. Tsssss
.
De Boer spreekt dreigende woorden: Mijn geduld begint op te raken
Ach gossie 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De Boer heeft de afgelopen jaren veel goed gedaan, maar met een veredeld B-team een halve finale spelen? En dan na afloop klagen over de arbitrage? Hand in eigen boezem steken, Frankie!
Aanvallend al weken diep triest. Ik vraag me wel eens af hoe ze bij Ajax op afwerken op doel trainen? Als je dat gisteren weer zag. Schoten recht voor het doel en het toch voor mekaar krijgen die bal 10 meter naast of over te schieten. Die Lukoki? Dat kan toch niet op dit niveau.
Als je op dinsdag Real aan het werk ziet en een dag later dit......wat een verschil.
Het Nederlandse voetbal doet gewoon pijn aan je ogen.
AZ: Het is jullie gegund in de finale!!!!!
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
De Boer heeft de afgelopen jaren veel goed gedaan, maar met een veredeld B-team een halve finale spelen? En dan na afloop klagen over de arbitrage?
Schuld in eigen boezem steken, Frankie!
Kijk, dat is een sportieve reactie
. Ik wilde het net gaan tikken. En dan ook nog voor eigen publiek. Daarnaast: als de beker niet interessant is voor Ajax waarom dan wachten t/m de halve finale?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Het is niet gezegd dat Ajax met z'n 'beste' 11 wel had gewonnen, maar ik snap de verontwaardiging over de arbitrage niet.
Ja, Altidore maakt hands bij de 0-2, maar die goal viel in de 88e minuut????? Waar was Ajax de eerste 87 minuten?
Ajax speelt gewoon slecht op dit moment. Was je een week geleden nog op drie fronten actief, nu nog maar op één. Moet Ajax wel snel het tij keren, willen we op dat front nog mee blijven doen.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
De Boer heeft de afgelopen jaren veel goed gedaan, maar met een veredeld B-team een halve finale spelen? En dan na afloop klagen over de arbitrage? Hand in eigen boezem steken, Frankie!
Aanvallend al weken diep triest. Ik vraag me wel eens af hoe ze bij Ajax op afwerken op doel trainen? Als je dat gisteren weer zag. Schoten recht voor het doel en het toch voor mekaar krijgen die bal 10 meter naast of over te schieten. Die Lukoki? Dat kan toch niet op dit niveau.
Als je op dinsdag Real aan het werk ziet en een dag later dit......wat een verschil.
Het Nederlandse voetbal doet gewoon pijn aan je ogen.
AZ: Het is jullie gegund in de finale!!!!!
Wou net zeggen. Een elftal met in de basis Dijks, Lukoki, Boerrigter, Serero, Hoessen.. lijkt me dat je dan niet echt verbaasd bent als je van een club als AZ verliest. Eerste goal was overigens absoluut geen buitenspel van Maher. Die hoge bal ervoor van Viergever was dat wel, die kerel die daarna de kans kreeg hem te koppen stond wel in buitenspelpositie, ondanks dat hij in eerste instantie de bal niet kreeg.. Maargoed die regel is sowieso een beetje lastig. Bij de 0-1 van PSV stond Locadia weliswaar geen buitenspel omdat hij de bal niet krijgt, maar heeft vervolgens wel 2 meter voorsprong op z'n verdediger.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ liet gister eindelijk ook eens wat efficientie zien.
Dat is ook weer een hele tijd geleden. Het leverde mij zelfs een verontwaardeging op.
Het is ook heerlijk om de hele wedstrijden Lukoki en Shone op goal te zien knallen en daarna die lob van Altidore te zien
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ajax heeft het moeilijk tegen ploegen die inzakken en Ajax laten komen. Maar dat is al jaren.
Mwoah, de tijden dat we wedstrijden in de ArenA met 6-0 en dergelijke wonnen zijn ook al voorbij. Iedereen speelt altijd al zo tegen Ajax, alleen deze selectie is niet in staat om die muren van die matige defensies te doorbreken. Het zou me ook niets verbazen als Twente komend weekend met z'n allen achterover leunen en gaan loeren op de counter. Juist ook omdat zij voetballend er niet doorheen komen tegen middelmatige ploegen. M
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.