- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
0-2 nadat Maher hands maakte 
Tel daarbij de niet gegeven pingel bij en Ajax is weer fors genaaid.
Buiten het feit dat Ajax dramatisch speelde hoor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tsjah, het zit niet mee qua arbitrage de laatste tijd. Maar de tweede helft was ook wel weer erg slecht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Binnen één week klaar op twee fronten....
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
0-2 nadat Maher hands maakte 
Tel daarbij de niet gegeven pingel bij en Ajax is weer fors genaaid.
Buiten het feit dat Ajax dramatisch speelde hoor.
Altidore maakte hands
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die bedoelde ik. Vergis me.
Nouja, achteraf overheerst vooral het niveau van Ajax. Niet om aan te gluren.
Maar 2 grote fouten vanavond en 2 zondag van de arbitrage vind ik wel schandalig.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
De hoop op de dubbel is nog steeds in leven 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Boekarest, Ado en Az..
Ik tel drie
Titel is nog helemaal niet klaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Boekarest, Ado en Az..
Ik tel drie
Twee punten met nog 10 wedstrijden te gaan. We hebben erger gezien met nog 10 wedstrijden te gaan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zo. Heerlijke vernedering nog door die goal van Altidore! Netjes! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tjah, ik zei het al voor de wedstrijd. Zonder Siem, Chris Daley en Kolbeinn ben je gewoon gevaarlijk bezig tegen een club als AZ. Dan tellen we wisselvallige basisspelers als Fischer en Cuenca maar niet mee even.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tjah, ik zei het al voor de wedstrijd. Zonder Siem, Chris Daley en Kolbeinn ben je gewoon gevaarlijk bezig tegen een club als AZ. Dan tellen we wisselvallige basisspelers als Fischer en Cuenca maar niet mee even.
Zelfs de huidige 11 van vanavond moeten beter kunnen. Tempo lag laag en het spel zag er niet uit. Slaat nergens op dit.
Ieder geval felicitaties aan Lefgozer. Hopelijk hebben zij een mooie dag over een tijdje.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
We waren gevaarlijker zonder deze drie dan met deze drie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Enige voordeel wat ik hier in zie is dat AZ veel kans heeft op Europees. Voor Nederland is dat wel een goed verhaal ipv een club als NEC of ADO
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Ach, dit kan ook nog wel. En kan meneer niet gewoon Nederlands leren? Dat verwachten we toch van allochtonen. Zelfs Ronaldo toentertijd sprak Nederlands.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als jij mij vertelt wie het verschil bij twente uit en psv uit gaan maken geloof ik je. Maar dit Ajax wint op dit moment gewoon niks meer
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dit is echt ongelofelijk. Ik weet het Ajax speelde slecht bla bla bla. Maar: 1ste helft hadden ze gewoon een penalty moeten krijgen, 1ste goal was net buitenspel en 2de goal overduidelijk hands. Echt ongelofelijk dit, alweer de 2de keer in een week. Diep diep triest.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als jij mij vertelt wie het verschil bij twente uit en psv uit gaan maken geloof ik je. Maar dit Ajax wint op dit moment gewoon niks meer
Twente doet het nog erger. Daar liggen kansen zaterdag. Ik snap dat alles kut noemen nu prettig is, maar je doet wel mee om de titel. Al kan je het met nog een week of 2 met wanprestaties ook verspelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ado en Roda zijn zeker wel ploegen in vorm. Of dat houthakkersteam uit Boekarest of Az dat meer verliest dan wint of gelijk speelt.
Ajax is gewoon hopeloos uit vorm, is tandeloos en mist kwaliteit voorin. Belangrijke spelers laten het nu ook al wedstrijden lang afweten en de laatste goede Pot stemt idd al weer van voor de winterstop, Utrecht uit... Waar we ook punten verspeelden maar dat terzijde.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Goed dat De Boer voorkeur geeft aan de competitie en niet die nutteloze beker. Van mij part mag het beker toernooi worden afgeschafd, en just for the record, dit zei ik ook al toen Ajax de beker had gewonnen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ieder geval felicitaties aan Lefgozer. Hopelijk hebben zij een mooie dag over een tijdje.
Thanks. En nu gaan we Europa ook nog in waarschijnlijk. Geweldig! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ado en Roda zijn zeker wel ploegen in vorm. Of dat houthakkersteam uit Boekarest of Az dat meer verliest dan wint of gelijk speelt.
Ajax is gewoon hopeloos uit vorm, is tandeloos en mist kwaliteit voorin. Belangrijke spelers laten het nu ook al wedstrijden lang afweten en de laatste goede ot stemt idd al weer van voor de winterstop, Utrecht uit... Waar we ook punten verspeelden maar dat terzijde.
Hopeloos uit vorm ja. Kan ook zomaar weer terug komen. Zaterdag wel weer iedereen opstellen en dan speel je tegen een Twente in crisis. Kan zomaar een prima avond voor Ajax worden.
Ajax heeft het moeilijk tegen ploegen die inzakken en Ajax laten komen. Maar dat is al jaren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jajajaja, gefeliciteerd kerel. Krijg het met moeite eruit maar je hebt ze gekregen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Maher zegt nog vaker euhh dan Frank de Boer 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.