• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.259 gebruikers
  • 9.389.298 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

0-2 nadat Maher hands maakte

Tel daarbij de niet gegeven pingel bij en Ajax is weer fors genaaid.

Buiten het feit dat Ajax dramatisch speelde hoor.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Heerlijk! Wat een giller!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tsjah, het zit niet mee qua arbitrage de laatste tijd. Maar de tweede helft was ook wel weer erg slecht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Binnen één week klaar op twee fronten....

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

0-2 nadat Maher hands maakte

Tel daarbij de niet gegeven pingel bij en Ajax is weer fors genaaid.

Buiten het feit dat Ajax dramatisch speelde hoor.

Altidore maakte hands

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

Binnen één week klaar op twee fronten....

Boekarest, Ado en Az..

Ik tel drie

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, die bedoelde ik. Vergis me.

Nouja, achteraf overheerst vooral het niveau van Ajax. Niet om aan te gluren.

Maar 2 grote fouten vanavond en 2 zondag van de arbitrage vind ik wel schandalig.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

De hoop op de dubbel is nog steeds in leven

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Boekarest, Ado en Az..

Ik tel drie

Titel is nog helemaal niet klaar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Boekarest, Ado en Az..

Ik tel drie

Twee punten met nog 10 wedstrijden te gaan. We hebben erger gezien met nog 10 wedstrijden te gaan.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hahaha Altidore

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Zo. Heerlijke vernedering nog door die goal van Altidore! Netjes!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tjah, ik zei het al voor de wedstrijd. Zonder Siem, Chris Daley en Kolbeinn ben je gewoon gevaarlijk bezig tegen een club als AZ. Dan tellen we wisselvallige basisspelers als Fischer en Cuenca maar niet mee even.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Tjah, ik zei het al voor de wedstrijd. Zonder Siem, Chris Daley en Kolbeinn ben je gewoon gevaarlijk bezig tegen een club als AZ. Dan tellen we wisselvallige basisspelers als Fischer en Cuenca maar niet mee even.

Zelfs de huidige 11 van vanavond moeten beter kunnen. Tempo lag laag en het spel zag er niet uit. Slaat nergens op dit.

Ieder geval felicitaties aan Lefgozer. Hopelijk hebben zij een mooie dag over een tijdje.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

We waren gevaarlijker zonder deze drie dan met deze drie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Enige voordeel wat ik hier in zie is dat AZ veel kans heeft op Europees. Voor Nederland is dat wel een goed verhaal ipv een club als NEC of ADO

mjk87 (moderator films)

• 14577 berichten
  • 4538 stemmen

Ach, dit kan ook nog wel. En kan meneer niet gewoon Nederlands leren? Dat verwachten we toch van allochtonen. Zelfs Ronaldo toentertijd sprak Nederlands.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Titel is nog helemaal niet klaar.

Als jij mij vertelt wie het verschil bij twente uit en psv uit gaan maken geloof ik je. Maar dit Ajax wint op dit moment gewoon niks meer

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Dit is echt ongelofelijk. Ik weet het Ajax speelde slecht bla bla bla. Maar: 1ste helft hadden ze gewoon een penalty moeten krijgen, 1ste goal was net buitenspel en 2de goal overduidelijk hands. Echt ongelofelijk dit, alweer de 2de keer in een week. Diep diep triest.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ricardo van Rhijn: topper!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als jij mij vertelt wie het verschil bij twente uit en psv uit gaan maken geloof ik je. Maar dit Ajax wint op dit moment gewoon niks meer

Twente doet het nog erger. Daar liggen kansen zaterdag. Ik snap dat alles kut noemen nu prettig is, maar je doet wel mee om de titel. Al kan je het met nog een week of 2 met wanprestaties ook verspelen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ado en Roda zijn zeker wel ploegen in vorm. Of dat houthakkersteam uit Boekarest of Az dat meer verliest dan wint of gelijk speelt.

Ajax is gewoon hopeloos uit vorm, is tandeloos en mist kwaliteit voorin. Belangrijke spelers laten het nu ook al wedstrijden lang afweten en de laatste goede Pot stemt idd al weer van voor de winterstop, Utrecht uit... Waar we ook punten verspeelden maar dat terzijde.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Haha, Frankie is gefrustreerd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Goed dat De Boer voorkeur geeft aan de competitie en niet die nutteloze beker. Van mij part mag het beker toernooi worden afgeschafd, en just for the record, dit zei ik ook al toen Ajax de beker had gewonnen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ieder geval felicitaties aan Lefgozer. Hopelijk hebben zij een mooie dag over een tijdje.

Thanks. En nu gaan we Europa ook nog in waarschijnlijk. Geweldig!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Ado en Roda zijn zeker wel ploegen in vorm. Of dat houthakkersteam uit Boekarest of Az dat meer verliest dan wint of gelijk speelt.

Ajax is gewoon hopeloos uit vorm, is tandeloos en mist kwaliteit voorin. Belangrijke spelers laten het nu ook al wedstrijden lang afweten en de laatste goede ot stemt idd al weer van voor de winterstop, Utrecht uit... Waar we ook punten verspeelden maar dat terzijde.

Hopeloos uit vorm ja. Kan ook zomaar weer terug komen. Zaterdag wel weer iedereen opstellen en dan speel je tegen een Twente in crisis. Kan zomaar een prima avond voor Ajax worden.

Ajax heeft het moeilijk tegen ploegen die inzakken en Ajax laten komen. Maar dat is al jaren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jajajaja, gefeliciteerd kerel. Krijg het met moeite eruit maar je hebt ze gekregen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Maher zegt nog vaker euhh dan Frank de Boer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.