- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En als aanvulling op jullie: Blom fluit op die gemiste handsbal na wel lekker. Laat veel doorgaan. Wel gezapig verder. Een geruststelling is wel onze wisselspelers..
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Net terug van het stadion waar een zwak PSV met de staart tussen de benen Overijssel verliet. Drie keer voor het doel gekomen, 0-3. Je kan het hun kracht noemen, of gewoon puur geluk. Smerig hoe sommige spelers zich gedroegen (Hutchinson, Van Bommel) en bij ieder vorm van contact naar de grond gingen alsof zij getroffen worden door een mes in hun rug
Misselijkmakend.
Onverdiend dus, maar als supporter van PEC Zwolle ben je dit wel gewend en zal het wss ook wel je lot zijn tot in het einde ter tijden.
Verder ontbrak het nodige geluk. Klich die nog een prima schot op doel afloste en die helaas op de lat terecht kwam en de bal van Avdic die van de lijn af werd gehaald. Wel begint het zorgwekkend te worden dat je totaal niet in staat bent om kansen te creëren dmv goed spel.
En dat Art Gravenbeek blijft opstellen
x veel.
- Geen balcontrole
- Veel te onrustig
- Geen technisch vermogen
- Geen fysiek
- Geen inzicht voor medespelers
- Geeft soms een aardige voorzet.
Verder wens ik die grensrechter ,die echt alles fout deed wat je fout kon doen (buitenspel bij die 1e en 2e goal was nog maar het topje van de ijsberg), weinig vriendelijks toe. Als je het over een koekenbakker hebt zeg. Stuur maar terug naar het circus
PSV'ers op dit forum: gefeliciteerd, maar vraag je a.u.b. niet af hoe je deze overwinning hebt gestolen. Anti-reclame eersteklas.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Die Serero mag weer terug naar Cape Town, ongelofelijk dat Ajax die ooit naar Amsterdam heeft gehaald.
Helemaal mee eens en dan stuur die Lukoki ook gelijk terug als ik die twee zie denk ik aan een donkere uitgave van One Flew Over the Cuckoo's Nest samen zijn ze 1.70 dat kan toch niet..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Net terug van het stadion waar een zwak PSV met de staart tussen de benen Overijssel verliet. Drie keer voor het doel gekomen, 0-3. Je kan het hun kracht noemen, of gewoon puur geluk. Smerig hoe sommige spelers zich gedroegen (Hutchinson, Van Bommel) en bij ieder vorm van contact naar de grond gingen alsof zij getroffen worden door een mes in hun rug
Misselijkmakend.
Onverdiend dus, maar als supporter van PEC Zwolle ben je dit wel gewend en zal het wss ook wel je lot zijn tot in het einde ter tijden.
Verder ontbrak het nodige geluk. Klich die nog een prima schot op doel afloste en die helaas op de lat terecht kwam en de bal van Avdic die van de lijn af werd gehaald. Wel begint het zorgwekkend te worden dat je totaal niet in staat bent om kansen te creëren dmv goed spel.
En dat Art Gravenbeek blijft opstellen
x veel.
- Geen balcontrole
- Veel te onrustig
- Geen technisch vermogen
- Geen fysiek
- Geen inzicht voor medespelers
- Geeft soms een aardige voorzet.
Verder wens ik die grensrechter ,die echt alles fout deed wat je fout kon doen (buitenspel bij die 1e en 2e goal was nog maar het topje van de ijsberg), weinig vriendelijks toe. Als je het over een koekenbakker hebt zeg. Stuur maar terug naar het circus
PSV'ers op dit forum: gefeliciteerd, maar vraag je a.u.b. niet af hoe je deze overwinning hebt gestolen. Anti-reclame eersteklas.
Ik vond PSV anders wel sterk. Op die twee kansen van jullie na hebben ze de boel dicht gehouden.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Inderdaad gewoon een zakelijke overwinning met een bijzonder sterk spelende Wijnaldum -en Locadia. PSV kwam op een aantal keer na, niet in de problemen. Ik zie geen gestolen overwinning hoor 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iGKTAl5z-ZU[/embed]
PS: Dat Lukoki filmpje
Zo treffend. Die gozer kan helemaal niets.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar denkt Tim de Cler anders over
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax gaat weer voor verlenging, hoop ik. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, enige hoogtepuntje van Lukoki. En dat was zelfs buiten de lijnen 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Lukoki verprutst veel aanvallen zeg.
Met een beetje fatsoenlijke speler ipv hem sta je hier al 4-0 voor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Frank, ga eens snel 3 spelers wisselen. Eriksen, Sigthorsson en Fischer mogen er wel eens inkomen. Ik heb geen zin in verlenging. Of een hele late 0-1 uit het niets.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat een enorme zaadpartij. Hopen dat AZ via de counter een keer kan scoren.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Az die scoort hier in geen honderd jaar. Maken aanvallend helemaal niks klaar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dan moet AZ toch echt een keer over de middenlijn heen. Hebben ze nog niet gedaan vanavond.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ik schat de kans vele malen hoger in dat PSV de beker wint tegen AZ dan tegen Ajax. Daarentegen is PSV-Ajax wel een mooier affiche.
Ach wat boeit mij het, allebei leuk als tegenstander 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Laatste Ajax-PSV als finale herinner ik me nog wel. Klaas Jan Huntelaar in de blessuretijd met 2-1 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
On fucking gelofelijk. 0-1 uit hun eerste kans.
Eerste tegengoal dit bekerseizoen. Pff.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Pfff ellende ja. Blunder van Michael Ball, waar die ooit vandaan is getoverd toentertijd 
Altidore 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit is ook nog eens beroerd nieuws omdat AZ er nu wat aan heeft dat PSV de landstitel pakt.
Kom op Ajax!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is dat ajax matig zeg, zo halen ze nooit de verlenging en geeft AZ de titel aan PSV... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Falcao!!! Gooooool. En het is al zo goed als klaar.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wat een pass van Altidore!
Wat doet De Boer nou, klagen bij de 4e man. Dat heeft toch geen zin...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Blom "ik fluit niet voor handsballen" is weer lekker bezig vandaag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.