• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.187 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

En als aanvulling op jullie: Blom fluit op die gemiste handsbal na wel lekker. Laat veel doorgaan. Wel gezapig verder. Een geruststelling is wel onze wisselspelers..

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Net terug van het stadion waar een zwak PSV met de staart tussen de benen Overijssel verliet. Drie keer voor het doel gekomen, 0-3. Je kan het hun kracht noemen, of gewoon puur geluk. Smerig hoe sommige spelers zich gedroegen (Hutchinson, Van Bommel) en bij ieder vorm van contact naar de grond gingen alsof zij getroffen worden door een mes in hun rug Misselijkmakend.

Onverdiend dus, maar als supporter van PEC Zwolle ben je dit wel gewend en zal het wss ook wel je lot zijn tot in het einde ter tijden.

Verder ontbrak het nodige geluk. Klich die nog een prima schot op doel afloste en die helaas op de lat terecht kwam en de bal van Avdic die van de lijn af werd gehaald. Wel begint het zorgwekkend te worden dat je totaal niet in staat bent om kansen te creëren dmv goed spel.

En dat Art Gravenbeek blijft opstellen x veel.

- Geen balcontrole

- Veel te onrustig

- Geen technisch vermogen

- Geen fysiek

- Geen inzicht voor medespelers

- Geeft soms een aardige voorzet.

Verder wens ik die grensrechter ,die echt alles fout deed wat je fout kon doen (buitenspel bij die 1e en 2e goal was nog maar het topje van de ijsberg), weinig vriendelijks toe. Als je het over een koekenbakker hebt zeg. Stuur maar terug naar het circus

PSV'ers op dit forum: gefeliciteerd, maar vraag je a.u.b. niet af hoe je deze overwinning hebt gestolen. Anti-reclame eersteklas.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Kai schreef:

Die Serero mag weer terug naar Cape Town, ongelofelijk dat Ajax die ooit naar Amsterdam heeft gehaald.

Helemaal mee eens en dan stuur die Lukoki ook gelijk terug als ik die twee zie denk ik aan een donkere uitgave van One Flew Over the Cuckoo's Nest samen zijn ze 1.70 dat kan toch niet..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

Net terug van het stadion waar een zwak PSV met de staart tussen de benen Overijssel verliet. Drie keer voor het doel gekomen, 0-3. Je kan het hun kracht noemen, of gewoon puur geluk. Smerig hoe sommige spelers zich gedroegen (Hutchinson, Van Bommel) en bij ieder vorm van contact naar de grond gingen alsof zij getroffen worden door een mes in hun rug Misselijkmakend.

Onverdiend dus, maar als supporter van PEC Zwolle ben je dit wel gewend en zal het wss ook wel je lot zijn tot in het einde ter tijden.

Verder ontbrak het nodige geluk. Klich die nog een prima schot op doel afloste en die helaas op de lat terecht kwam en de bal van Avdic die van de lijn af werd gehaald. Wel begint het zorgwekkend te worden dat je totaal niet in staat bent om kansen te creëren dmv goed spel.

En dat Art Gravenbeek blijft opstellen x veel.

- Geen balcontrole

- Veel te onrustig

- Geen technisch vermogen

- Geen fysiek

- Geen inzicht voor medespelers

- Geeft soms een aardige voorzet.

Verder wens ik die grensrechter ,die echt alles fout deed wat je fout kon doen (buitenspel bij die 1e en 2e goal was nog maar het topje van de ijsberg), weinig vriendelijks toe. Als je het over een koekenbakker hebt zeg. Stuur maar terug naar het circus

PSV'ers op dit forum: gefeliciteerd, maar vraag je a.u.b. niet af hoe je deze overwinning hebt gestolen. Anti-reclame eersteklas.

Ik vond PSV anders wel sterk. Op die twee kansen van jullie na hebben ze de boel dicht gehouden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

(afbeelding)

Ode aan Jody.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Inderdaad gewoon een zakelijke overwinning met een bijzonder sterk spelende Wijnaldum -en Locadia. PSV kwam op een aantal keer na, niet in de problemen. Ik zie geen gestolen overwinning hoor

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iGKTAl5z-ZU[/embed]

PS: Dat Lukoki filmpje Zo treffend. Die gozer kan helemaal niets.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar denkt Tim de Cler anders over .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax gaat weer voor verlenging, hoop ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, enige hoogtepuntje van Lukoki. En dat was zelfs buiten de lijnen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Lukoki verprutst veel aanvallen zeg. Met een beetje fatsoenlijke speler ipv hem sta je hier al 4-0 voor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Mondeju wat een gepruts weer!

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Saaie pot zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gooooool. Diego Costa .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Frank, ga eens snel 3 spelers wisselen. Eriksen, Sigthorsson en Fischer mogen er wel eens inkomen. Ik heb geen zin in verlenging. Of een hele late 0-1 uit het niets.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wat een enorme zaadpartij. Hopen dat AZ via de counter een keer kan scoren.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Az die scoort hier in geen honderd jaar. Maken aanvallend helemaal niks klaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dan moet AZ toch echt een keer over de middenlijn heen. Hebben ze nog niet gedaan vanavond.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ik schat de kans vele malen hoger in dat PSV de beker wint tegen AZ dan tegen Ajax. Daarentegen is PSV-Ajax wel een mooier affiche.

Ach wat boeit mij het, allebei leuk als tegenstander

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Laatste Ajax-PSV als finale herinner ik me nog wel. Klaas Jan Huntelaar in de blessuretijd met 2-1

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ik heb niks gezegd...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

On fucking gelofelijk. 0-1 uit hun eerste kans.

Eerste tegengoal dit bekerseizoen. Pff.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Pfff ellende ja. Blunder van Michael Ball, waar die ooit vandaan is getoverd toentertijd

Altidore

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Lekker Ajax!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dit is ook nog eens beroerd nieuws omdat AZ er nu wat aan heeft dat PSV de landstitel pakt.

Kom op Ajax!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is dat ajax matig zeg, zo halen ze nooit de verlenging en geeft AZ de titel aan PSV...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcao!!! Gooooool. En het is al zo goed als klaar.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een pass van Altidore!

Wat doet De Boer nou, klagen bij de 4e man. Dat heeft toch geen zin...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Schande, werkelijk waar een schande.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Blom "ik fluit niet voor handsballen" is weer lekker bezig vandaag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.