• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.169 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Onzin dus om Blind B te noemen als je nog niks beters hebt. En ik weet niet of die Denswil linksbenig is, maar zo niet dan zal Blind onder Ronald zn Broer altijd voorrang krijgen.

Blind is momenteel even basisspeler ja, maar dat zal hij gelukkig vrij snel niet meer zijn verwacht ik.

Ik ga verder maar niet weer de Ajax B discussie voeren. Jullie mogen net als iedereen denken wat je wil over de ploeg die gister speelde.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En normaal heb je ook Boilesen als linksback.

Zo normaal is dat dus niet. Overigens ook eentje die links centraal kan spelen.

Quido schreef:

Dat soort dingen roept een deel van de supporters al tijden voordat Frank het eindelijk inziet.

Is dat dezelfde supporterselite die denkt dat je met tollende vlieggewichten als Aissati, Serero en Lodeiro een middenveld kunt vormen?

Nu hopen dat ie er dit keer sneller achter komt dat Blind geen LCV is

Misschien geen goede, Blind is (uiteindelijk) wel opgeleid als zodanig. Ze zijn zoekende en hebben daarbij oog voor de ontwikkeling van Denswil. Het zal niet voor niks zijn.

Janssen en De Jong niet op het middenveld horen (samen sowieso niet)

Gezien de houding van Janssen is dat ook niet de bedoeling.

Ozbilliz, Ebecelio en co niet in (de basis van) Ajax horen

Beide nummer drie in de pikorde, dat is nog zonder verdere aankopen en de eerste mag al weg. Qua rare opmerkingen scoor je gemakkelijker dan Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Is dat dezelfde supporterselite die denkt dat je met tollende vlieggewichten als Aissati, Serero en Lodeiro een middenveld kunt vormen?

Ik heb geen middenveld Aissati, Serero en Lodeiro gezien onder die mannen.

En het is een prima zaak dat je vooral pure voetballers laat spelen. Nu loopt zo'n Siem de Jong er weer rond, vreselijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dedo del corazón | Lunatic News - lunaticnews.nl

(De foto van het ‘Feyenoord jochie die zijn middelvinger opsteekt’ is inmiddels wereldberoemd, etc.)

---

(afbeelding)

Dit lijkt me nog wat aan de lage kant.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ozbiliz ook lees ik, die gaan we ook niet hard missen gezien zijn spel/

Overigens, Ronnie Stam? Jesus. Geef dan gewoon eens een jeugdspeler de kans zeg. Als je Ronnie Stam koopt dan sla je na Manolev weer iedere rechtsback in de PSV opleiding hard in het gezicht.

Graag hoor! Maar ik heb geen idee welke jeugdspeler daar klaar voor. Daar is Depri vast beter van op de hoogte, maar blijkbaar denk jij dat er voor iedere positie enkele jeugdspelers klaar staan om een plek in het eerste op te eisen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dedo del corazón | Lunatic News - lunaticnews.nl

(De foto van het ‘Feyenoord jochie die zijn middelvinger opsteekt’ is inmiddels wereldberoemd, etc.)

---

(afbeelding)

Dit lijkt me nog wat aan de lage kant.

Eerst een link plaatsen van een foto van een jochie dat zo is opgevoed dat het geven van een middelvinger ogenschijnlijk heel normaal is en vervolgens Amsterdammers een verstandelijke beperking toeschrijven...

Pot/ketel

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Graag hoor! Maar ik heb geen idee welke jeugdspeler daar klaar voor. Daar is Depri vast beter van op de hoogte, maar blijkbaar denk jij dat er voor iedere positie enkele jeugdspelers klaar staan om een plek in het eerste op te eisen.

Nouja, als je jeugdopleiding geen speler af kan leveren die minimaal Ronnie Stam kan evenaren, dan kan je hem beter opdoeken. Dat was meer mijn punt. Zulke middelmaat ga je toch niet binnenhalen?

Leer nou eens van de vele miskopen in middelmaat van Ajax, PSV, Twente en Feyenoord de afgelopen 10 jaar.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb geen middenveld Aissati, Serero en Lodeiro gezien onder die mannen.

Wie zijn die mannen dan?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nouja, als je jeugdopleiding geen speler af kan leveren die minimaal Ronnie Stam kan evenaren, dan kan je hem beter opdoeken. Dat was meer mijn punt. Zulke middelmaat ga je toch niet binnenhalen?

Leer nou eens van de vele miskopen in middelmaat van Ajax, PSV, Twente en Feyenoord de afgelopen 10 jaar.

Ik zie Ronnie Stam ook niet graag komen, middelmaat, en zeker niet als we ook nog flink voor hem moeten betalen (Wigan wilde enkele maanden geleden meer dan €3m).

Na de verkoop van Marzo is Brenet eigenlijk de enige serieuze optie als rechtsback in de jeugd. Een atletische sterke jongen die nog wel erg veel moet leren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Wie zijn die mannen dan?

Onze coach en staf.

Serero speelde nauwelijks, Lodeiro idem, alleen een paar weken als spits en Aissati kwam er pas rond de winter weer bij. Dus ik weet niet wat je probeert duidelijk te maken?

Vorig seizoen speelden constant Janssen, Eriksen, Anita en de Jong op het middenveld. Althans, steeds 3 van die 4. Prima middenveld was dat vanaf half oktober toen Anita er weer bij kwam.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik zie Ronnie Stam ook niet graag komen, middelmaat, en zeker niet als we ook nog flink voor hem moeten betalen (Wigan wilde enkele maanden geleden meer dan €3m).

Na de verkoop van Marzo is Brenet eigenlijk de enige serieuze optie als rechtsback in de jeugd. Een atletische sterke jongen die nog wel erg veel moet leren.

Hou dan Manolev gewoon nog een jaartje. Manolev of Ronnie Stam, dat maakt geen reet uit in niveau.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Onze coach en staf.

Daar ging het niet over.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hou dan Manolev gewoon nog een jaartje. Manolev of Ronnie Stam, dat maakt geen reet uit in niveau.

Ik hoor de laatste tijd ook weinig van Brands over een nieuwe rechtsback dus ik denk dat ze daar Hutch gewoon laten staan met in geval van nood Marcelo/Derijck/Brenet achter de hand.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jij probeert goedkoop te scoren maar je benoemt iets wat vorig jaar helemaal niet voorgekomen is. Dan corrigeer ik dat.

Verder, leg maar uit wat je wel bedoelde dan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik hoor de laatste tijd ook weinig van Brands over een nieuwe rechtsback dus ik denk dat ze daar Hutch gewoon laten staan met in geval van nood Marcelo/Derijck/Brenet achter de hand.

Dat Manolev niet bij de selectie gister zat lijkt me natuurlijk wel een teken naar hem dat hij weinig gaat spelen.

Arme vd Gijp

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat Manolev niet bij de selectie gister zat lijkt me natuurlijk wel een teken naar hem dat hij weinig gaat spelen.

Arme vd Gijp

Dat schijnt geweest te zijn omdat er wat problemen met stempels zijn geweest.

thijsslegers ‏@thijsslegers

#Manolev-update er ontbreekt nog een stempel in z'n paspoort, daarom mag hij sowieso niet spelen. Heeft met nieuwe contract te maken

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Arme vd Gijp

Nu de vierde man nog afschaffen, dan kan vd gijp wat meer over voetbal gaan praten.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij probeert goedkoop te scoren maar je benoemt iets wat vorig jaar helemaal niet voorgekomen is. Dan corrigeer ik dat.

Misschien moet je jezelf even corrigeren door het terug te lezen. Je zit er he-le-maal naast.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Misschien moet je jezelf even corrigeren door het terug te lezen. Je zit er he-le-maal naast.

Zeg dan eens wat je wel wilde zeggen...

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Je begrijpt het niet?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

(quote)

Welke A-verdediger speelt er dan normaal op de plek van Blind?

Ben benieuwd wanneer Ajax weer interesse gaat tonen in Moisander of Viergever om hun hoofd op hol te brengen voor aankomende zondag. De ouderwetse truc van onze hoofdstedelingen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

depri83 schreef:

Eerst een link plaatsen van een foto van een jochie dat zo is opgevoed dat het geven van een middelvinger ogenschijnlijk heel normaal is en vervolgens Amsterdammers een verstandelijke beperking toeschrijven...

Pot/ketel

Net of ik die actie van dat jongetje (de opvoeding ervan natuurlijk) goed keur. Vind het een grappig gegeven dat andere clubs dat zomaar overnemen.

Zure haring op vandaag zeker?

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Het is nog niet een week voor de transferdeadline. Dan gaat Ajax potentiele nieuwe spelers wel weer tot arbitragezaken aanzetten.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Pruim schreef:

Het is nog niet een week voor de transferdeadline. Dan gaat Ajax potentiele nieuwe spelers wel weer tot arbitragezaken aanzetten.

Wat zit jij nou weer voor onzin te roepen...

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Wat zit jij nou weer voor onzin te roepen...

Wat zit jij nou voor onzin te roepen dat ik onzin zit te roepen. Alweer vergeten hoe jullie aan Suarez en Silva zijn gekomen? Blijkbaar!

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

Sigthorsson is ook drie keer niks en kan zelf ook niets creëren

Lens zou een prima speler zijn voor Ajax in de spits

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Net of ik die actie van dat jongetje (de opvoeding ervan natuurlijk) goed keur. Vind het een grappig gegeven dat andere clubs dat zomaar overnemen.

Zure haring op vandaag zeker?

Ik dacht inderdaad (omdat je die link plaatste) dat je die daad goedkeurde. Excuses.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Geen probleem hoor.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

stinissen schreef:

Sigthorsson is ook drie keer niks en kan zelf ook niets creëren

Lens zou een prima speler zijn voor Ajax in de spits

Nu weten we het wel. En Erikson kan er ook geen reet van.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nu weten we het wel. En Erikson kan er ook geen reet van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.