- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nu weten we het wel. En Erikson kan er ook geen reet van.
Niet te vergeten dat Van Persie een irritant rotventje is! En als stinissen het zegt zijn het feiten, hè.
stinissen (crew films & series)
-
- 23670 berichten
- 77280 stemmen
Je lacht wel maar wat hebben ze tot nu toe gedaan? was toch vrij pover om van Erikson maar te zwijgen (EK).......
stinissen (crew films & series)
-
- 23670 berichten
- 77280 stemmen
Niet te vergeten dat Van Persie een irritant rotventje is! En als stinissen het zegt zijn het feiten, hè.
Klopt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
(De foto van het ‘Feyenoord jochie die zijn middelvinger opsteekt’ is inmiddels wereldberoemd, etc.)

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je lacht wel maar wat hebben ze tot nu toe gedaan? was toch vrij pover om van Erikson maar te zwijgen (EK).......
Die jongen heet echt Eriksen.
En op basis van het EK kan je heel wat meer topspelers de grond in boren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat Eriksen een topspeler is? 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Precies. Nog meer clichés?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat Eriksen een topspeler is?
Nie fucken met Erikson!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, schaam jij je niet dat je zo op die foto staat Rico?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Valt mee. Is de schuld van mijn ouders.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Precies. Nog meer clichés?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Lens zou een prima speler zijn voor Ajax in de spits
Ajax? nee Oranje natuurlijk. O nee Narsingh, Kuyt, Robben, van Persie en Affelay zijn natuurlijk een stuk beter. Sorry niks gezegd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Eerst een link plaatsen van een foto van een jochie dat zo is opgevoed dat het geven van een middelvinger ogenschijnlijk heel normaal is en vervolgens Amsterdammers een verstandelijke beperking toeschrijven...
Pot/ketel
Of niet hé. Die kinderen gedragen zich daar al net zo asociaal als hun ouders
En NR vindt het stiekem wel leuk, hij probeert hier alleen politiek correct te doen haha.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gut o gut. In een Limburgse vlaai gaan staan vanochtend?
Gaat me niet om de actie van de foto, maar dat andere clubs de foto overnemen en hun logo erop zetten.
@ Rep: nee, ik heb persoonlijk een rothekel aan dat soort neanderthalers. Mensen die met ontblote bovenlichamen de vreemdste dingen schreeuwen enzo, weet je wel. 
Maar je zult wel op je pik getrapt zijn vanwege dat Amsterdammer artikel (wat ik niet verzonnen heb en niet zo serieus neem). 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax? nee Oranje natuurlijk. O nee Narsingh, Kuyt, Robben, van Persie en Affelay zijn natuurlijk een stuk beter. Sorry niks gezegd.
Heet jij toevallig Lens met je achternaam?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Heet jij toevallig Lens met je achternaam?
Nee, maar dat zou inderdaad toevallig zijn.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Gut o gut. In een Limburgse vlaai gaan staan vanochtend?
Gaat me niet om de actie van de foto, maar dat andere clubs de foto overnemen en hun logo erop zetten.
@ Rep: nee, ik heb persoonlijk een rothekel aan dat soort neanderthalers. Mensen die met ontblote bovenlichamen de vreemdste dingen schreeuwen enzo, weet je wel. 
Maar je zult wel op je pik getrapt zijn vanwege dat Amsterdammer artikel (wat ik niet verzonnen heb en niet zo serieus neem).
Had ik niet eens naar gekeken 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En het is een prima zaak dat je vooral pure voetballers laat spelen. Nu loopt zo'n Siem de Jong er weer rond, vreselijk.
Beetje meer respect voor onze ras Ajacied Siem! Knalde Twente, VVV en Feyenoord aan gort toen de prijzen verdeeld werden. Tevens vorig jaar clubtopscorer en de jaren ervoor ook meer dan 10 goals per seizoen. Zeurt nooit en speelt waar de trainer hem nodig heeft zonder morren. Tevens heeft ook hij z'n technische momentjes, geweldige poeier in de benen en is de snelste speler binnen de selectie op korte afstand (dat laatste vond ik ook opmerkelijk trouwens, maar wel waar).
Hij mag dan wel geen Eriksen of Serero zijn (pure voetballers), maar bij mij staat hij toch echt wel in de basiself
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat zit jij nou voor onzin te roepen dat ik onzin zit te roepen. Alweer vergeten hoe jullie aan Suarez en Silva zijn gekomen? Blijkbaar!
Ja, want Ajax wilde natuurlijk dat zij een arbitragezaak aanspande?
Denk na voordat je iets post...
Nou zeg, je hebt je zo erg in die jongen verdiept dat je zelfs zijn naam verkeerd spelt...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, maar dat zou inderdaad toevallig zijn.
Hij's fijn 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beetje meer respect voor onze ras Ajacied Siem! Knalde Twente, VVV en Feyenoord aan gort toen de prijzen verdeeld werden. Tevens vorig jaar clubtopscorer en de jaren ervoor ook meer dan 10 goals per seizoen. Zeurt nooit en speelt waar de trainer hem nodig heeft zonder morren. Tevens heeft ook hij z'n technische momentjes, geweldige poeier in de benen en is de snelste speler binnen de selectie op korte afstand (dat laatste vond ik ook opmerkelijk trouwens, maar wel waar).
Hij mag dan wel geen Eriksen of Serero zijn (pure voetballers), maar bij mij staat hij toch echt wel in de basiself
Het is een non-voetballer die je als wisselspits of wisselmiddenvelder moet gebruiken. Nu blijft ie het spel vertragen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Huh? Wie is dat? Bedoel je Erikson soms?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Ja, want Ajax wilde natuurlijk dat zij een arbitragezaak aanspande?
Denk na voordat je iets post...
Silva, Suarez maar ook Elia en Dost.
Toeval... dacht het niet.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Martin van Geel (destijds werkzaam bij Ajax) heeft ook gewoon toegegeven dat zij er bij de zaakwaarnemers van Silva en Suarez op aangedrongen hebben om een arbitragezaak aan te spannen. Maar waarschijnlijk sliep AjaxRulezzzzzzzzzzz toen net even.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha geef daar eens een bron van, beste Pruim. Die jongens wilden zelf perse naar Ajax. Ajax heeft zich er toen helemaal buiten gehouden. Dat ze het vast niet erg vonden is een ander verhaal.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Stond destijds letterlijk in een artikel in de Telegraaf. Dat artikel kan ik zo snel niet vinden (ik weet dat het artikel er is, maar ga er niet heel internet voor afstruinen), maar in dit artikel op één of andere Ajax-site worden quotes uit dat artikel gebruikt. De desbetrefende quote (natuurlijk) niet, maar zelfs als je tussen de regels door leest is dat ook helemaal niet nodig: AJAXFANZONE.NL / AJAXF-SIDE.NL
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Die foto krijgt onderhand Che Guevara-proporties als het al op Oekraiense muren wordt afgebeeld 
maar het is wel weer dringen geblazen hier, de moraalridders struikelen over elkaars paarden
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Is dat dezelfde supporterselite die denkt dat je met tollende vlieggewichten als Aissati, Serero en Lodeiro een middenveld kunt vormen?
Gezien de houding van Janssen is dat ook niet de bedoeling.
Beide nummer drie in de pikorde, dat is nog zonder verdere aankopen en de eerste mag al weg.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is een non-voetballer die je als wisselspits of wisselmiddenvelder moet gebruiken. Nu blijft ie het spel vertragen.
Het is geen topspeler, maar stukken beter dan Janssen, Lodeiro, Aisatti, Serero, Schöne en zo kan ik nog wel even doorgaan. Prima voetballer voor Ajax, precies wat Materny zei.
Sowieso heb je als voorzitter van de Gabri-fanclub geen recht van spreken, wanneer het gaat over non-voetballers.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het is geen topspeler, maar stukken beter dan Janssen, Lodeiro, Aisatti, Serero, Schöne en zo kan ik nog wel even doorgaan. Prima voetballer voor Ajax, precies wat Materny zei.
Sowieso heb je als voorzitter van de Gabri-fanclub geen recht van spreken, wanneer het gaat over non-voetballers.
Wat heeft Gabri hier in godsnaam mee te maken? Die kon trouwens beter voetballen dan je denkt.
Ik zou graag de Jong inruilen voor Aissati.
De Jong is een harde werker, heeft als spits een neusje voor de goal maar is technisch beperkt, vertraagt het combinatiespel en is sowieso veel te matig als middenvelder. Als we Sigthorsson niet hadden, had hij van mij in de basis gemogen als spits.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.