• 16.372 nieuwsartikelen
  • 180.072 films
  • 12.393 series
  • 34.328 seizoenen
  • 651.500 acteurs
  • 199.664 gebruikers
  • 9.418.580 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Snap sowieso niet dat als je het al moeilijk hebt tegen Roda thuis je denkt in Boekarest een makkelijke avond te krijgen, maar goed.

Toch bijzonder hoe Man City kennelijk in 1 potje zoveel zand in de ogen heeft gestrooid hier.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

[quote]Materny schreef:

(quote)

Ik wist niet dat je een rood-wit hart had Geert !

(quote)
Dat valt wel mee, maar iedereen met een beetje sociaal vermogen kan wel inzien dat je zo'n man als die voorzitter niets gunt. Aan de andere kant is dit eveneens vrij vermakelijk en hoop ik oprecht dat hij met 5-0 ten onder gaat tegen Chelsea en dat Abramovic een kom met soep naar zijn kop gooit tijdens het vermeende etentje.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

LOL @ die voorzitter! wat een dwaas.

Overigens wel apart trouwens dat men in NL altijd zo zit te mekkeren over racisme in OostEuropese voetbal en gisteren op alle sites en social media in Nederland Roemenen grotendeels als smerige zigeuners, skimmers, criminelen en wat al niet meer werden uitgemaakt.

Je verwacht het niet he .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ik heb helaas geen racisten in mijn vriendenkring, dus ik kan er niet over meepraten Wat ik toch vooral zie is een enorme teleurstelling in de eigen spelers als ik op de social media kijk.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ajax onwaardig! Al vind ik wel dat wij het thuis hebben laten liggen. Na de snelle 2-0 van van Rhijn teveel geconsolideerd en niet voor de 3-0 en 4-0 gegaan. Nu de deksel op de neus.

Het blijkt maar weer dat Ajax té veel voetballers heeft en té weinig bikkelaars. Als het voetballend niet lukt, blijft er bar weinig over.

Nederlandse clubs in Europa: zo langzamerhand lachwekkend. Van de traditionele landen winnen is al moeilijk gebleken, nu zijn de Noord-Europese en Oost-Europese landen ook al een maatje te groot. Ga zo door en we hebben helemaal geen team meer in de poulefase van de CL.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geen 3-0, maar was toch erg druk in de stad. Ben net terug, was erg gezellig, mooi feessie! Ook leuk de de fontijn geel rood blauw spoot. Nu uitslapen. Zal morgen wel een flinke kater hebben.....

VI is ook aan de grappen begonnen:

(afbeelding)

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

kos schreef:

Snap sowieso niet dat als je het al moeilijk hebt tegen Roda thuis je denkt in Boekarest een makkelijke avond te krijgen, maar goed.

Toch bijzonder hoe Man City kennelijk in 1 potje zoveel zand in de ogen heeft gestrooid hier.

Eens, is volgens mij grotendeels een beetje de media (praatprogramma's) napraten. Hoe vaak ik zo'n Van der Gijp wel niet heb horen zeggen dat ze er daar he-le-maal niks van kunnen. Nou klopt dat ook wel hoor (op basis van gisteren), maar Ajax blijkbaar ook niet. Althans gisteren niet. En dan verlies je daar gewoon, heeft weinig met 'verliezen van jezelf' en instelling etc. te maken als je het mij vraagt. Gewoon compleet afgebluft.

Verder was de wedstrijd van een verschrikkelijk niveau.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

True, het ergste aan die verlenging was ook nog wel dat we 30 minuten extra werden gekweld met die wedstrijd.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ach ja, Europees uitgespeeld, maar de andere twee prijzen liggen voor het grijpen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Tsjah, waar komt Robin vandaan? Kan niet zeggen dat dit schokkend nieuws is

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

dutchtuga schreef:

Niets mis met Stuttgart toch? Heel wat logischer in ieder geval dat zij door zijn dan dat Steua door is.

Op papier niet, heeft ook 4x het budget van Genk. Maar op basis van de 2 wedstrijden schat ik Stuttgart niet zo hoog meer in. 2x op voorsprong gekomen door een flutgoal en gisteren afgemaakt op de counter. Qua spel is Genk misschien iets beter. Stuttgart daarentegen heeft weer het fysieke voordeel. Met wat geluk had die nummer 9 van Stuttgart vorige wedstrijd rood gekregen (verdiende hij wel, gisteren ook een vuile overtreding gemaakt) en hadden we met iets meer dan 1-1 teruggekomen.

Onderhond

• 87651 berichten
  • 12950 stemmen

Denk dat Genk geen enkele claim mag maken op doorstoten ... niet vergeten dat ze zelf maar met een zeer late treffer in een degelijke uitgangspositie verzeild zijn geraakt. Gisteren maakten ze amper aanspraak op een degelijk resultaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Bacali. Wat een vent. Geen slecht woord van mij.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Kleine plasser waarschijnlijk, en dat moet je ergens mee compenseren. Arrogantie prima, maar doe het wel op een grappige manier. De humor ontgaat me hier. Klinkt eerder ietwat gefrustreerd.

schram101

• 16700 berichten
  • 2309 stemmen

mjk87 schreef:

Kleine plasser waarschijnlijk,

Dit getuigt ook niet echt van humor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op basis van deze post kom jij meer gefrustreerd over dan meneer Bacali hoor.

Hoe je je post begint vind ik misschien nog triester dan alle uitspraken van Bacali bij elkaar.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Dat is toch een standaarduitdrukking als iemand opschept over zijn dure spullen of speeltjes? Of is dat alleen zo in Apeldoorn? Of prostaatklachten, wordt nogal eens bij Porscherijders gebruikt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Is ook geen humor, maar de waarheid. MM mensen hebben geen humor

Zo'n Becali is natuurlijk een crimineel die alle realiteit uit het oog is verloren. Vandaar ook continu die rare uitspraken van hem. Verheven boven de rest.... en natuurlijk gewoon een veroordeeld crimineel.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ajax na beroerde strafschoppenreeks houder van negatief record.

Hebben ze toch nog wat gewonnen na gister!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een baas!

Zonde van Ajax trouwens. Niks van gezien, maar vorige week liet Steaua een alles behalve goede indruk achter. Daarnaast komen ze net de winterstop uit (of moeten ze nog beginnen)?

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Lefgozer schreef:

Daarnaast komen ze net de winterstop uit (of moeten ze nog beginnen)?

Wrijf het er nog even in

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Goaltje in Boekarest en ze mogen er vier maken.Tevens twee sleutelspelers er niet bij, ik voorzie weinig problemen tegen deze peeps. Wat had ik trouwens graag een camera voor 90min op die voorzitter gehad, hoe de ´´jongetjes´´ zijn Steau oprolde. Prachtig

Wie het laatst lacht....

Heeft die voorzitter toch nog gelijk gekregen over die kindertjes van Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

En competitie begint dit weekend weer in Roemenië.

Onderhond

• 87651 berichten
  • 12950 stemmen

mjk87 schreef:

Arrogantie prima, maar doe het wel op een grappige manier. De humor ontgaat me hier.

Serieus Die kerel is hilarisch.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Serieus Die kerel is hilarisch.

Er is voor mij een verschil tussen hilariteit doordat hij zich belachelijk gedraagt of doordat hij humoristisch is. Het is ook wel grappig om te lezen, maar dat heeft een andere reden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wie het laatst lacht....

Heeft die voorzitter toch nog gelijk gekregen over die kindertjes van Ajax.

Tjah, je hebt me klem. Al profileer ik bovenstaande als een mening, terwijl sommige users ´´feiten´´ aan het orakelen zijn. Laat dat een duidelijk verschil zijn.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Martins Indi: ''Ik ga me focussen op de linksback positie''.

Komt hij nou mee, hij speelt al weken als een natte krant en de competitie is op 3 kwart.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

'

Wat blijft 't toch ook een smeerlap zeg...

En die vijfde/zesde man uit Nederland die dan niks heeft gezien van een meter afstand...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.