- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Dikke kans dat Ado zondag ook van een gesloopt Ajax wint. Zelf in het Kuippie van PSV winnen en we doen gewoon weer mee. Dit kan nog wel een gunstig uitpakken.
In ieder geval niet gesloopt van de inspanning. En Ajax verloor eerder na een 2-0 voorsprong van Vitesse en wint diezelfde week nog met 4-0. Dus dat zie ik nog wel goedkomen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Maar dat is wel de tactiek die elke tegenstander verwacht. Had me bericht geedit. Maar 1 goal was hier 3 waard geweest. 2-0 is nog zo gevaarlijk. Bij de 1-0 tegen ga je als Ajax mentaal ook weer heel anders denken. Want dan is de 2-0 al dichter bij. Had je echt gejaagd en gegaan voor die goal vanaf minuut 1 dan had het beter kunnen uitpakken. Maar laat ik er eerlijk bij zeggen dat de beste scheepslui natuurlijk aan wal staan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leermomenten haha
Maar kreeg net als jij echt een flashback naar gisteren.
Pff, schei uit
Als ik vanavond ook maar één keer het woord 'leermoment' hoor op tv dan gaat hij de raam uit. Liever niet, want het was een dure...... Is het standaard fabeltje wat iedere editie van de EL wordt voorgelezen na uitschakeling van Ajax.
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
De aanval van Ajax stelt al 4 wedstrijden teleur. Misschien eens tijd om de afgeschreven Sana en Sulejmani eens van stal te halen?
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12954 stemmen
Dat was het dan weer voor het internationale Beneluxvoetbal, treurige avond.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
De aanval van Ajax stelt al 4 wedstrijden teleur. Misschien eens tijd om de afgeschreven Sana en Sulejmani eens van stal te halen?
Waar is El Hamdaoui als je hem nodig hebt 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Nondejuh. Heerlijk doelpunt van Ola John!
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Nondejuh. Heerlijk doelpunt van Ola John!
Inderdaad zeg.. Wow!
Die van Hazard mag er overigens ook zijn
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Vooral jammer dat het dan ook tegen clubs als Steau en Stuttgart is...loot je is een keer gunstig verlies je nog.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niets mis met Stuttgart toch? Heel wat logischer in ieder geval dat zij door zijn dan dat Steua door is.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Nummer 12 van Duitsland mag toch wel van gewonnen worden. Ken Steau te weinig, maar die zijn vast nog minder boeit me niet zo heel veel. Gaat er meer om dat het haalbaar was en we toch falen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Schaar de nr. 12 van Duitsland toch wat hoger dan Genk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het ergste moet nog komen. Het begint met 'O' en eindigt op 'therfool'.
The floor is yours, haal maar voldoening uit je momentje.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
We zijn Cyprus wel mooi voorgebleven hoor! Maar we zijn toch al down, moet hij dan nog schoppen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
We zijn Cyprus wel mooi voorgebleven hoor! Maar we zijn toch al down, moet hij dan nog schoppen?
Tuurlijk. Misschien het meest verrassende van de hele avond is dat Otherfool na de beslissende pingel niet al meteen zijn geprepareerde betoog heeft gecopy-pasted in dit topic. Ik begin bijna bezorgd te raken.
Maar goed, ik hou het voor gezien. Conclusie van de avond: Ajax heeft weer verloren van zichzelf. Weer een zo goed als zekere winst/voorsprong door de plee door wedermaal mee te gaan in het voetbal wat ze niet ligt. God wat had ik graag een Nasty Nigel of Suarez gezien in de gelederen vanavond, een speler die zich niet laat gek maken bij een drukkende tegenstander en indien nodig de tegenstander de tweede ring inschopt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Daar zijn het trollen voor he 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
een speler die zich niet laat gek maken bij een drukkende tegenstander en ze indien nodig de tweede ring inschopt.
Moisander ook, alleen die trapt de bal bij een penal de tweede ring in..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Ajax heeft weer eens vreselijk gefaald tegen aan matige ploeg. 
Barcelona is ook al zo goed als uitgeschakeld. Het verleden heeft uitgewezen dat ze dit soort achterstanden tegen verdedigende ploegen niet meer om kunnen buigen. Ze gaan het zeer waarschijnlijk weer nét niet redden door met maar 2-1 te winnen. Gewoon cliché.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ook, maar dat is puur eigenbelang. Maar er zijn er bij die naar de Coolsingel gaan als Steaua vanavond 3-0 wint.
Geen 3-0, maar was toch erg druk in de stad. Ben net terug, was erg gezellig, mooi feessie! Ook leuk de de fontijn geel rood blauw spoot. Nu uitslapen. Zal morgen wel een flinke kater hebben..... 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vermeer keepte die penaltyreeks overigens bijzonder slecht. Kenneth lag al in de hoek toen de schutters nog moesten aanlopen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat post-game interview met Fischer, wat een slechte verliezer. Mooie televisie.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat baal ik hiervan zeg. Jammer dat die lui nu nog een onterechte arrogantie krijgen ook nog. Maar ja, wij zullen wel ff drie keer nadenken of die Roemenen nu wel zo makkelijk een baan in Nederland zullen krijgen
Vermeer kunnen zij ook wel terug naar huis sturen. Hoezo ben je niet in staat om als keeper zijnde zo'n penalty door het midden te stoppen. En dan heb ik nog niet over die overige strafschoppen gehad waar niemand raar van zal opkijken wanneer hij er eentje had gepakt. Zonde en onnodig.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Genoten van Liverpool-Zenit. Wat een hels tempo zeg. Jammer dat de Reds er ondanks een vlotte zege toch uitliggen. Wat een beest ook die Suarez!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat baal ik hiervan zeg. Jammer dat die lui nu nog een onterechte arrogantie krijgen ook nog. Maar ja, wij zullen wel ff drie keer nadenken of die Roemenen nu wel zo makkelijk een baan in Nederland zullen krijgen
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik wist niet dat je een rood-wit hart had Geert
!
Vermeer kunnen zij ook wel terug naar huis sturen
Tjah, zo pak je er 5 op rij en zo 4 niet. Het was niet zijn avond.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Dat post-game interview met Fischer, wat een slechte verliezer. Mooie televisie.
Hij heeft iig hart voor de zaak. Mooi om te zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Oi oi dat interview.... Dit maakt het falen van Ajax nog pijnlijker dan dat het al is. Om maar niet weer op m'n donder te krijgen van de mods (terecht trouwens) hou ik mezelf maar in over hoe en wat ik deze persoon allemaal toewens.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Dat je eruit vliegt is nog niet het ergste, maar dat zulke personen er mee weg komen is inderdaad walgelijk. Het zou ons een permaban opleveren als we zouden zeggen wat we over deze man zouden denken Materny 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik weet wel wat jullie denken en ik ben het volledig met jullie eens hoor. Wel is het mooi om te zien dat meneer zijn bek weer open trekt nadat Ajax uit de EL ligt. Vorige week was het na de wedstrijd stil namelijk. Schoenen van 4000 euro zijn lachwekkend. Het gaat meneertje er natuurlijk alleen maar om dat hij graag te koop loopt met het gegeven graag met geld te smijten. Ik durf te wedden dat Becali tot de meest zielige en eenzame mensen ter wereld behoort 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.