- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Lekker resultaat van Milan zeg! En niet eens onverdiend. Barça gewoon kansloos (letterlijk, hebben geen enkele doelkans gecreëerd). Traag, ongeïnspireerd, geen beleving... Kunnen ook maar één systeem spelen en als dat dan faalt is er geen plan B.
Wordt haast onmogelijk in eigen huis want Milan gaat daar gewoon hetzelfde spelletje spelen (en gelijk hebben ze).
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Barcelona is een enorm één dimensionale ploeg. Kan maar één kunstje.
Tegen een goede tegenstander met een stevige organisatie staan ze machteloos als de scheidsrechter geen Barca-onderbroekje aanheeft.
Barca heeft maar één kunstje: ze willen en kunnen voetballen.
Je kunt het beter zo stellen: er is maar 1 kunstje om Barca te stoppen: niet voetballen, maar alle 11 in het eigen strafschopgebied.
Of hopen op een off-day.
Heb het gisteren niet gezien. Mooi dat Milan zover in de CL komt, terwijl iedereen ze afschrijft. Mooi club, dat Milan. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Credits to Milan: Niet fraai, wel doeltreffend!
Barca: slap, ongeinspireerd en niet doeltreffend! Om doel te treffen, moet je op doel schieten: niet gezien!
Het maakt de return wel een stuk interessanter: Scoort Milan daar min. 1 keer, dan zie ik je ze doorgaan.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
(afbeelding)

Ze staan om 't punt om in huilen uit te barsten daar in de studio! 
Koeman: 'AC Milan is niet leuk om naar te kijken'
'meisje beloof blowjob aan alle vrienden als Milan zou winnen .
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
kippenvel.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Nog steeds hands of toch met de borst/schouder?
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Heerlijk dat Barcelona gisteren heeft verloren , ze voetballen om de bal in bezit te houden maar alleen vergeten ze dat het daar niet om gaat maar om de doelpunten en dan zeggen sommige mensen maar ze hadden 70 % bal bezit en zo wat dan nog geen intentie om te schieten laat staan een voorzet geven of als het niet gaat om dan anders te gaan spelen . In die 30 of 40% dat Millan de bal had hebben ze wel een stuk of 5 kansen gehad en Barca nul.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik ben ook een beetje klaar met Barca, dat heen en weer getik word je ook niet wijzer van. Als ze zo door de verdediging heen komen dan ziet het prachtig uit, maar het is vaak saai.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dat heeft Ajax in ieder geval wel al goed gekopieerd, dat doelloze getik en zogenaamde dominantie (waar helemaal geen sprake van is).
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Dat heeft Ajax in ieder geval wel al goed gekopieerd, dat doelloze getik en zogenaamde dominantie (waar helemaal geen sprake van is).
Ik ben Ajax fan maar wat je zegt klopt als een bus.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1452 stemmen
Barça speelt eens een mindere match en het ligt natuurlijk aan hun systeem...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Een beetje wel toch. Ze hebben geen back-up plan. Ze kunnen niet echt de beuk erin gooien als het moet. Even wat lange ballen naar voren pompen zit er niet in, en in zo'n wedstrijd heb je dat wel nodig.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Gaat het hier nog steeds over Barcelona? De wedstrijd van het jaar wordt straks pas gespeeld (Genk - Stuttgart). 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je kunt het beter zo stellen: er is maar 1 kunstje om Barca te stoppen: niet voetballen, maar alle 11 in het eigen strafschopgebied.
Wat een beperkte visie heb jij.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Heerlijk dat Barcelona gisteren heeft verloren , ze voetballen om de bal in bezit te houden maar alleen vergeten ze dat het daar niet om gaat maar om de doelpunten en dan zeggen sommige mensen maar ze hadden 70 % bal bezit en zo wat dan nog geen intentie om te schieten laat staan een voorzet geven of als het niet gaat om dan anders te gaan spelen . In die 30 of 40% dat Millan de bal had hebben ze wel een stuk of 5 kansen gehad en Barca nul.
Normaal gesproken gaat dit ook gepaard met aanvallende intenties natuurlijk he. Die 80 doelpunten in de competitie scoor je natuurlijk niet alleen als het ze alleen om het balbezit te doen is.
Het was duidelijk dat Barcelona gisteren hun dag niet had en dat Milan organisatorisch perfect stond. Messi had sowieso overal een (drie)dubbele dekking en kwam nooit in de buurt van het doel. Ik heb overigens niemand gisteren en vandaar horen zeggen "maar ze hadden 70% balbezit"....
Overigens is het op dit moment een hype om het Barcelona voetbalte haten, over zielig gesproken zeg
Eerst vind iedereen het mooi en prachtig wat ze doen, daarna is het saai en juicht iedereen omdat ze verliezen. Al die mensen moeten wel even eerst bij zichzelf te rade gaan...triest meeloop gedrag van de meute.
Dit dus. Hun systeem is gewoon in principe perfect, alleen zij hebben ook wel eens een mindere dag dat het niet lukt. Of dat een tegenstander ze niet ligt.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen

Als Barcelona met 0-2 had gewonnen van AC Milan, had Simon Torres Pike 1 miljoen pond gewonnen. Die zal balen.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Waarschijnlijk wordt Wijnaldums contract toch verlengd gelukkig.
Want ik zie in hem wel een toekomstige basisspeler. Alleen hij moet echt aan zijn laksheid werken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat schijt Barça hangt aan het infuus. Laten we hopen dat Milan naar de volgende ronde gaat.
Waarschijnlijk wordt Wijnaldums contract toch verlengd gelukkig.
Want ik zie in hem wel een toekomstige basisspeler. Alleen hij moet echt aan zijn laksheid werken.
Alles beter dan Downey Gorter...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een beperkte visie heb jij.
Of jij kunt niet lezen. Ik hou het daar op. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Overigens is het op dit moment een hype om het Barcelona voetbalte haten, over zielig gesproken zeg
Eerst vind iedereen het mooi en prachtig wat ze doen, daarna is het saai en juicht iedereen omdat ze verliezen. Al die mensen moeten wel even eerst bij zichzelf te rade gaan...triest meeloop gedrag van de meute.
Dit dus. Hun systeem is gewoon in principe perfect, alleen zij hebben ook wel eens een mindere dag dat het niet lukt. Of dat een tegenstander ze niet ligt.
Als jij elke dag frietjes krijgt gaat dat ook vervelen. Buiten dat, Barcelona heeft enkele fantastische wedstrijden op de mat gelegd, zelfs dit seizoen nog. Maar dat getik gaat wel vervelen als het een soort van zakelijkheid en vanzelfsprekendheid krijgt en zeker als het niet effectief is. Dat vond ik jaren terug al. Bovendien heb ik die volle adoratie nooit begrepen. Er zijn heel wat tissues doorheen gegaan bij menig MoMe'er en NOS'er tijdens die wedstrijden. En ja, vaak is het goed, en ja, je mag ook commentaar hebben als het door die perfectie dodelijk saai wordt. Alleen als ze echt goed zijn (zoals die 5-0 tegen Madrid, of Spanje tegen Rusland halve finale 2008 of Portugal 1/8 finale WK) dan is echt weinig voetbal mooier om te zien.
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Normaal gesproken gaat dit ook gepaard met aanvallende intenties natuurlijk he. Die 80 doelpunten in de competitie scoor je natuurlijk niet alleen als het ze alleen om het balbezit te doen is.
Het was duidelijk dat Barcelona gisteren hun dag niet had en dat Milan organisatorisch perfect stond. Messi had sowieso overal een (drie)dubbele dekking en kwam nooit in de buurt van het doel. Ik heb overigens niemand gisteren en vandaar horen zeggen "maar ze hadden 70% balbezit"....
Ik hield altijd van de club Barca maar van het voetbal wat ze de laatste jaren spelen ben ik geen fan van het zo genaamde tikkie takkie vind ik drie keer niks ook het nationale team Spanje ben ik geen liefhebber van ik hou meer van een voorzet (vleugels) , strijd, passie en de intentie om een goal te maken en veel gedoe in het strafschop gebied.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik juich sowieso nooit voor een andere club.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Er zijn er dan wel weer genoeg die tegen een club juichen, zo mogelijk nog zieliger.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik juich niet tegen een club, maar vind het wel altijd fijn als er een club uit de top 5 verliest.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Ik ook, maar dat is puur eigenbelang. Maar er zijn er bij die naar de Coolsingel gaan als Steaua vanavond 3-0 wint.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, tsja we moeten toch een keer naar de Coolsingel.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Gaat het hier nog steeds over Barcelona? De wedstrijd van het jaar wordt straks pas gespeeld (Genk - Stuttgart).
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Zag je aankomen gezien de 2de helft. Mooie 1ste helft gezien van Genk, knokkend voor elke bal, leuke combinaties en een heerlijke Buffel en Hyland in de eerste 25 minuten. Man van de wedstrijd is ongetwijfeld Tshimanga, onze toekomstige linksback bij de Rode Duivels. Eén van de beste voetballers in de nationale competitie (misschien zelfs de beste). De ploeg stond er de 1ste helft, zelfs Koulibaly heeft geen fout gemaakt en was overheersend in de defensie. Shiiiit, die jongen liep net als Tshimanga heel het middenveld van Stuttgart naar huis. Maar na de 1-0 was er niets meer van onze vechtlust te bekennen. Het gemis van Vossen kun je hier niet als excuus gebruiken, Plet speelde een zeer degelijke wedstrijd en was zeer sterk aan de bal. Been gaf terug de voorkeur aan onze gebruikelijk systeem de 4-3-3. Ik zou hetzelfde systeem als in Stuttgart toegepast hebben. Een zeer sterk middenveld met één diepe spits (4-5-1). Monrose i.p.v. Kumordzi spelend in de rug van Plet. Dat lukte uitstekend in Stuttgart (weliswaar met andere spelers). Ach, ik ben enorm trots. Forza Racing! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hoe kan je die missen. Haha!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.