• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tegen Milan B en Napoli B wil het nog wel eens lukken, ja. Overigens gingen in beide poules de Italiaanse clubs uiteraard gewoon door en de Nederlandse niet.

Celtic - Juve 0-3 en Milan - Barca 2-0 in de knockout fase van de CL waar geen enkele Nederlandse club de afgelopen 6 jaar is geraakt spreekt toch wel boekdelen...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

jordandejong schreef:

Otherfool krijgt toch weer z'n gelijk wat betreft Milan zo te zien....

Ja dat zag je wel aankomen. Barca is altijd prut in dit soort wedstrijden. 0 (NUL) kansen en 0 (NUL) schoten op doel, maarja wel 66% balbezit zullen we maar zeggen...

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Nederlandse clubs hechten belang aan de competitie, niet aan een of ander europees bekertje. Dan ben je pas groot als competitie

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Tegen Milan B en Napoli B wil het nog wel eens lukken, ja. Overigens gingen in beide poules de Italiaanse clubs uiteraard gewoon door en de Nederlandse niet.

Celtic - Juve 0-3 en Milan - Barca 2-0 in de knockout fase van de CL waar geen enkele Nederlandse club de afgelopen 6 jaar is geraakt spreekt toch wel boekdelen...

Dus de Eredivisie is sterker dan de PL omdat Ajax van Man City en Man Utd wint?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Safe House wellicht?

Hou het maar op een muziekje, maar bedankt voor de tip.

Word een lastige wedstrijd voor Barca een vroege goal zal helpen, maar zal me niks verbazen als ze eruit vliegen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ik hoop 't!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Ze staan om 't punt om in huilen uit te barsten daar in de studio!

Koeman: 'AC Milan is niet leuk om naar te kijken'

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bij Sport 1 is Kieft ook in een depressie gekomen door de 2-0 van Milan tegen Barca

Barca, mooie club. Milan idem. Ik sta er vrij neutraal in. Al zie ik qua voetbal liever Barca door. Krakertje tegen Real/Man Utd/Bayern zou wel vet zijn. Maar het wordt nu erg moeilijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ja dat zag je wel aankomen.

Hoe zie je dat aankomen?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bij Sport 1 is Kieft ook in een depressie gekomen door de 2-0 van Milan tegen Barca

Barca, mooie club. Milan idem. Ik sta er vrij neutraal in. Al zie ik qua voetbal liever Barca door. Krakertje tegen Real/Man Utd/Bayern zou wel vet zijn. Maar het wordt nu erg moeilijk.

Zat hij daar dan al niet in?

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Wat een gezwets over Milan, vond Barca minstens zo afgrijselijk. Beetje rondtikken, weer terug. Rondtikken, weer terug.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Sjek had overigens een beste sneer richting Koeman omtrent het plan B geval. Hij zei: Barca heeft geen plan B.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hoe zie je dat aankomen?

Inter - Barca, Milan - Barca van vorig jaar, Chelsea - Barca... ze kunnen dat gewoon niet. Messi is in dat soort wedstrijden altijd onzichtbaar en daar moeten ze het toch van hebben.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Barcelona is een enorm één dimensionale ploeg. Kan maar één kunstje.

Tegen een goede tegenstander met een stevige organisatie staan ze machteloos als de scheidsrechter geen Barca-onderbroekje aanheeft.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Inter - Barca, Milan - Barca van vorig jaar, Chelsea - Barca... ze kunnen dat gewoon niet. Messi is in dat soort wedstrijden altijd onzichtbaar en daar moeten ze het toch van hebben.

Mwah vaak lukt het wel en is het kat-in-het-bakkie. Als het loopt denk ik dat er voor Milan geen houden aan is.

Mijn gok voor over drie weken: 3-0 Barca.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Mwah vaak lukt het wel en is het kat-in-het-bakkie. Als het loopt denk ik dat er voor Milan geen houden aan is.

Mijn gok voor over drie weken: 3-0 Barca.

Eerste wedstrijd uit? Kan me niet herinneren dat ze die de afgelopen jaren hebben gewonnen. Thuis kunnen ze dat wel weer rechtzetten al hebben ze daar dan wel erg vaak (eigenlijk vrijwel altijd) een rode kaart / strafschop voor nodig.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Kuipers maar weer richting Barcelona sturen!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Eerste wedstrijd uit?

Ik bedoel in z'n algemeenheid.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

'Gewisselde Sneijder verlaat stadion direct na laatste fluitsignaal'

Speelde sowieso een gruwelijk slechte partij.

@MarioBaloteLAD

What do Me and Messi have in common? We both didn't play tonight.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, beide quotes zijn leuk..!!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)
Ik bedoel in z'n algemeenheid.

Maar CL Knock-Out uitwedstrijd is toch niet algemeen... even opgezocht van de laatste 5 seizoenen: 10 keer uit beginnen leverde 2 overwinningen, 4 gelijke spelen en 4 nederlagen op.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

j0enne schreef:

Kuipers maar weer richting Barcelona sturen!

Als Allegri nou slim is gaat-ie alvast trainen op het spelen met 10 man.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Dat @FootballFunnys is zo'n heerlijk account!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou Barca en Real er waarschijnlijk beide uit. De CL wordt zowaar nog een leuk toernooi dit jaar.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

mjk87 schreef:

Nederlandse clubs hechten belang aan de competitie, niet aan een of ander europees bekertje. Dan ben je pas groot als competitie

Daar pak je hem wel lekker. En volgens mij heb ik Cavani ook zien spelen tegen PSV. Napoli is best een hopeloos team eigenlijk, dan heb je Cavani en die Hamsik die beiden geen kut presteren op dit moment. Wie speelt er nog meer??? Buiten Juve is die competitie best matig op dit moment.

Alleen Milan is aan een kleine opmars bezig. Stonden erg lang in de middenmoot. Al helpt het nu ook wel dat al die ploegen elke week dik verliezen op dit moment. Het lijkt Nederland wel

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Milan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar CL Knock-Out uitwedstrijd is toch niet algemeen... even opgezocht van de laatste 5 seizoenen: 10 keer uit beginnen leverde 2 overwinningen, 4 gelijke spelen en 4 nederlagen op.

Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit of het hier om een CL- of competitiewedstrijd gaat. Elke tegenstander meet zich het systeem van VVV aan, wanneer er gevoetbald wordt tegen Barcelona.

Soms lukt het een tegenstander om overeind te blijven, maar vaak wordt het kapot gespeeld.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

j0enne schreef:

@MarioBaloteLAD

What do Me and Messi have in common? We both didn't play tonight.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Zucht wat blijven die mensen bij San Lorenzo toch lekkere sfeer maken...

En hier gaat een chick ook helemaal mental na ruim 2:10, best eng en gestoord haha

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.