- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tegen Milan B en Napoli B wil het nog wel eens lukken, ja. Overigens gingen in beide poules de Italiaanse clubs uiteraard gewoon door en de Nederlandse niet.
Celtic - Juve 0-3 en Milan - Barca 2-0 in de knockout fase van de CL waar geen enkele Nederlandse club de afgelopen 6 jaar is geraakt spreekt toch wel boekdelen...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool krijgt toch weer z'n gelijk wat betreft Milan zo te zien....
Ja dat zag je wel aankomen. Barca is altijd prut in dit soort wedstrijden. 0 (NUL) kansen en 0 (NUL) schoten op doel, maarja wel 66% balbezit zullen we maar zeggen...
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Nederlandse clubs hechten belang aan de competitie, niet aan een of ander europees bekertje. Dan ben je pas groot als competitie 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Tegen Milan B en Napoli B wil het nog wel eens lukken, ja. Overigens gingen in beide poules de Italiaanse clubs uiteraard gewoon door en de Nederlandse niet.
Celtic - Juve 0-3 en Milan - Barca 2-0 in de knockout fase van de CL waar geen enkele Nederlandse club de afgelopen 6 jaar is geraakt spreekt toch wel boekdelen...
Dus de Eredivisie is sterker dan de PL omdat Ajax van Man City en Man Utd wint?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Safe House wellicht?
Hou het maar op een muziekje, maar bedankt voor de tip.
Word een lastige wedstrijd voor Barca een vroege goal zal helpen, maar zal me niks verbazen als ze eruit vliegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(afbeelding)

Ze staan om 't punt om in huilen uit te barsten daar in de studio! 
Koeman: 'AC Milan is niet leuk om naar te kijken'

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Bij Sport 1 is Kieft ook in een depressie gekomen door de 2-0 van Milan tegen Barca 
Barca, mooie club. Milan idem. Ik sta er vrij neutraal in. Al zie ik qua voetbal liever Barca door. Krakertje tegen Real/Man Utd/Bayern zou wel vet zijn. Maar het wordt nu erg moeilijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja dat zag je wel aankomen.
Hoe zie je dat aankomen?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Bij Sport 1 is Kieft ook in een depressie gekomen door de 2-0 van Milan tegen Barca 
Barca, mooie club. Milan idem. Ik sta er vrij neutraal in. Al zie ik qua voetbal liever Barca door. Krakertje tegen Real/Man Utd/Bayern zou wel vet zijn. Maar het wordt nu erg moeilijk.
Zat hij daar dan al niet in?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wat een gezwets over Milan, vond Barca minstens zo afgrijselijk. Beetje rondtikken, weer terug. Rondtikken, weer terug.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Sjek had overigens een beste sneer richting Koeman omtrent het plan B geval. Hij zei: Barca heeft geen plan B.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Inter - Barca, Milan - Barca van vorig jaar, Chelsea - Barca... ze kunnen dat gewoon niet. Messi is in dat soort wedstrijden altijd onzichtbaar en daar moeten ze het toch van hebben.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Barcelona is een enorm één dimensionale ploeg. Kan maar één kunstje.
Tegen een goede tegenstander met een stevige organisatie staan ze machteloos als de scheidsrechter geen Barca-onderbroekje aanheeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Inter - Barca, Milan - Barca van vorig jaar, Chelsea - Barca... ze kunnen dat gewoon niet. Messi is in dat soort wedstrijden altijd onzichtbaar en daar moeten ze het toch van hebben.
Mijn gok voor over drie weken: 3-0 Barca.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mijn gok voor over drie weken: 3-0 Barca.
Eerste wedstrijd uit? Kan me niet herinneren dat ze die de afgelopen jaren hebben gewonnen. Thuis kunnen ze dat wel weer rechtzetten al hebben ze daar dan wel erg vaak (eigenlijk vrijwel altijd) een rode kaart / strafschop voor nodig.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Kuipers maar weer richting Barcelona sturen! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eerste wedstrijd uit?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
'Gewisselde Sneijder verlaat stadion direct na laatste fluitsignaal'

Speelde sowieso een gruwelijk slechte partij.
@MarioBaloteLAD
What do Me and Messi have in common? We both didn't play tonight.

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar CL Knock-Out uitwedstrijd is toch niet algemeen... even opgezocht van de laatste 5 seizoenen: 10 keer uit beginnen leverde 2 overwinningen, 4 gelijke spelen en 4 nederlagen op.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kuipers maar weer richting Barcelona sturen!
Als Allegri nou slim is gaat-ie alvast trainen op het spelen met 10 man.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen

Dat @FootballFunnys is zo'n heerlijk account! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou Barca en Real er waarschijnlijk beide uit. De CL wordt zowaar nog een leuk toernooi dit jaar. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Nederlandse clubs hechten belang aan de competitie, niet aan een of ander europees bekertje. Dan ben je pas groot als competitie
Daar pak je hem wel lekker. En volgens mij heb ik Cavani ook zien spelen tegen PSV. Napoli is best een hopeloos team eigenlijk, dan heb je Cavani en die Hamsik die beiden geen kut presteren op dit moment. Wie speelt er nog meer??? Buiten Juve is die competitie best matig op dit moment.
Alleen Milan is aan een kleine opmars bezig. Stonden erg lang in de middenmoot. Al helpt het nu ook wel dat al die ploegen elke week dik verliezen op dit moment. Het lijkt Nederland wel 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar CL Knock-Out uitwedstrijd is toch niet algemeen... even opgezocht van de laatste 5 seizoenen: 10 keer uit beginnen leverde 2 overwinningen, 4 gelijke spelen en 4 nederlagen op.
Soms lukt het een tegenstander om overeind te blijven, maar vaak wordt het kapot gespeeld.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
@MarioBaloteLAD
What do Me and Messi have in common? We both didn't play tonight.

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Zucht wat blijven die mensen bij San Lorenzo toch lekkere sfeer maken...
En hier gaat een chick ook helemaal mental na ruim 2:10, best eng en gestoord haha
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.