- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Otherfool krijgt toch weer z'n gelijk wat betreft Milan zo te zien.... 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De NOS zal wel zichzelf achter de oren krabben 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Maar Barca hoeft natuurlijk ook helemaal niet. En het ligt allemaal aan de scheidsrechter.
Ja toch reppie?
Nee, deze goal was heerlijk
Al gaat Puyol slapjes dat duel in. Hoofdwond speelt toch parten. Hij had beter gewisseld moeten worden.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
2-0 Milan
En Juventus kansloos achten tegen Barca 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Dat Schalke kon hier met gemak 1-4 winnen.
Wat een drama dat Galatasaray. Drogba zit compleet in de zak bij die tieners in de verdediging.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gaat nog spannend worden in Spanje, maar zou toch wat zijn als Barca uitgeschakeld wordt. 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Schalke had er qua score inderdaad vol overheen kunnen gaan aan het spel te zien maar ik verwacht dat ze het in Duitsland wel afmaken. 1-1 is een mooie uitslag in een Turkse uitwedstrijd maar Galatasaray was echt enorm matig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi dit. De criticasters de mond gesnoerd en het is ze gegund. Dit Barca is - zoals ik al zei - best makkelijk te ontregelen. Vrij ongeinspireerd spel ook van Barca. Je gunt een fenomeen als Iniesta meer maar ach.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Otherfool krijgt toch weer z'n gelijk wat betreft Milan zo te zien....
Ach, en gisteren zou Arsenal winnen volgens orakel Otherfool. Iets over een klok die twee keer wat doet.....
Gewoon tactisch heel sterk van Milan vandaag. Heb Messi geen enkele keer zien dribbelen met de neus naar de goal. Nou, dan heb je Barca al op 80%. Als dan ook Iniesta en Xavi niet hun dag hebben is Barca niets meer dan een Europese (sub)topper als een club als Milan; en dan kun je hem wel eens verliezen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Saaie eerste helft, fantastische 2de. Heerlijke pot van AC Milan dat over de hele 95 minuten de betere was van Barca. Geen gestolen overwinning, ze hebben er voor geknokt en verbazingwekkend genoeg voor gevoetbalt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Even snel op offtop:
Weten jullie nog een recente goede actie film voor nu?
Thnx
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schitterend dit man Forzaaaa Milano !!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Even snel op offtop:
Thnx

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Even snel op offtop:
Thnx
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Maakt Barça nog wel af in eigen huis. 2-0 is nog wel te overzien + als ik dat Milan zo zie was dit eerder geluk dan wijsheid. Maar ik ken geen enkele ploeg die Barça voetballend de baas waren.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Omdat ik f snel een suggestie nodig heb, en hier het meest word gereageerd. Niet eens zo een heel slecht idee vond ik zelf, maar hé sorry hoor als je het niet aan staat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maakt Barça nog wel af in eigen huis. 2-0 is nog wel te overzien + als ik dat Milan zo zie was dit eerder geluk dan wijsheid. Maar ik ken geen enkele ploeg die Barça voetballend de baas waren.
Stond organisatorisch en vooral defensief erg goed. 2-0 is gewoon een kutuitslag. Geen uitgoal, marge van 2. één tegengoal en ze zijn helemaal weg.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Erg matig Barca tegen een organisatorisch sterk Milan. Barca kreeg in de hele wedstrijd eigenlijk nauwelijks een kans en verdiende dan ook gewoon om te verliezen. Mooie 2e goal van Milan ook.
Die eerste goal van Milan had alleen nooit mogen tellen. Wanneer gaat het voetbal eens mee met z'n tijd? Begin die overduidelijke scheidsrechterlijke dwalingen een beetje beu te worden eigenlijk.
2-0 ophalen lijkt me inderdaad zeer moeilijk. Zelfs voor Barca. Een snelle goal in Nou Camp hebben ze zeker nodig.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Omdat ik f snel een suggestie nodig heb, en hier het meest word gereageerd. Niet eens zo een heel slecht idee vond ik zelf, maar hé sorry hoor als je het niet aan staat.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen

Ze staan om 't punt om in huilen uit te barsten daar in de studio! 
Koeman: 'AC Milan is niet leuk om naar te kijken'
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Jaja, die gaan aan de anti-depressiva bij de NOS. Gut gut. Eerste helft Schalke gezien, tweede helft Milan-Barça. Goede keuze zo te zien. Heerlijke tweede helft. Overigens wachtte ik al op die opmerking van Plan B, wilde Koeman weinig meer over kwijt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, ik zie nu pas Ballotelli. Dit zie ik wel graag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Even snel op offtop:
Thnx
Safe House wellicht?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
'Alle voetballiefhebbers overal ter wereld treuren op dit moment' 
Oh ja, en deze nog: de Nederlandse competitie is beter dan de Italiaanse.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die eerste goal van Milan had alleen nooit mogen tellen. Wanneer gaat het voetbal eens mee met z'n tijd? Begin die overduidelijke scheidsrechterlijke dwalingen een beetje beu te worden eigenlijk.
.
Op een camera had hij precies gezien wat hij op het veld ook zag. God weet waarom hij niet floot.... Om maar niet te spreken over de andere twee officials die braaf achter moeder de gans aan waggelen. Duidelijkere handsballen zijn er niet.
Maar goed, doet niets af aan de terechte overwinning van Milan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
'Alle voetballiefhebbers overal ter wereld treuren op dit moment' 
Oh ja, en deze nog: de Nederlandse competitie is beter dan de Italiaanse.
Ajax won in San Siro 2 jaar gelee, PSV won dit jaar bij Napoli.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.