• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.752 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

God die speaker.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Weer typisch Ajax dit. Vorige week weigeren door te voetballen na de 2-0, toen al ontsnappen aan tegentreffers, en nu in grote problemen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dit moet Ajax toch wel gaan redden, die Roemenen zijn kapot en bakken er sowieso niet veel van.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Nu kunnen we zien of Vermeer een penaltykiller is, die bal van Braber had ik zelfs.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Lekker Schone!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Jaap Stam?

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Haha Moisander sjongejonge

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welterusten

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Minken schreef:

Jaap Stam?

Sergio Ramos

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wat een wanprestatie, lachwekkend!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Was die Moisander even goed in de war! Volgens mij hebben ze tegen hem gezegd dat hij een doeltrap moest nemen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vermeer lag al in een hoek voordat de aanloop begonnen was.

Ik wil nu die voorzitter zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is de supporters van Steaua gegund, mooie beleving. Voor de rest had dit een walk in the park moeten zijn maar dit soort prima donna gemakzucht zie je steeds vaker. Je snapt het niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Wat een wanprestatie, lachwekkend!

Kan nu wel gaan vergelijken met andere Nederlandse clubs, maar het is helaas de pure waarheid wat je zegt. Wanprestatie van formaat. Weer op kracht en werklust eruit. Tegen notabene een Roemeense club die nog niet eens op volledige conditie is.

Schande van formaat dat je City kunt knechten, maar valt over dit zooitje ongeregeld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Voor de zoveelste keer dit seizoen al begonnen met het idee dat het wel zou lukken, dan kun je daarna niet opeens een versnelling hoger gaan spelen. Lichtzinnig gedoe wederom.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Pfff wat jammer zeg. Laten we het postief zien. Hier leren de jonge jongens van

Maar wel erg slecht om van deze club te verliezen. Had dan van Chelsea verloren...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ligt Ajax er nu uit tegen dat tweederangsteam van Steaua? Verdomme, daar gaat mijn hoop weer op een play-off van Benfica tegen Ajax. Wat slecht zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het is de supporters van Steaua gegund, mooie beleving. Voor de rest had dit een walk in the park moeten zijn maar dit soort prima donna gemakzucht zie je steeds vaker. Je snapt het niet.

Gemakzucht is het niet. Ajax weet wat er komen gaat tegen dit soort tegenstanders, maar legt het gewoon bijna altijd af.De wil is er wel. Het is geen toeval dat ze ook binnen Nederland de meeste punten verspelen tegen Utrecht, Feyenoord uit en Ado (leuk, die krijgen we zondag )

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aan de andere kant ook een flut toernooi, geen enkele prestige ook.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Kan nu wel gaan vergelijken met andere Nederlandse clubs, maar het is helaas de pure waarheid wat je zegt. Wanprestatie van formaat. Weer op kracht en werklust eruit. Tegen notabene een Roemeense club die nog niet eens op volledige conditie is.

Schande van formaat dat je City kunt knechten, maar valt over dit zooitje ongeregeld.

Bij PSV en Twente begon alles met 0-0. Ajax kwam met een 2-0 hier heen, dat mag je natuurlijk NOOIT weggegeven. Volgens mij was dit de slechtste wedstrijd van het seizoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Gemakzucht is het niet. Ajax weet wat er komen gaat tegen dit soort tegenstanders, maar legt het gewoon bijna altijd af.De wil is er wel. Het is geen toeval dat ze ook binnen Nederland de meeste punten verspelen tegen Utrecht, Feyenoord uit en Ado (leuk, die krijgen we zondag )

Niet mee eens, daarvoor vond ik het verschil van voor en na de 2-0 te groot. Als Ajax wil maakt Steaua geen enkele kans, dan staan ze grotendeels vast op eigen helft.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4241 stemmen

Prachtig voetbalavond gehad, beter dan een film avond.

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Bij PSV en Twente begon alles met 0-0. Ajax kwam met een 2-0 hier heen, dat mag je natuurlijk NOOIT weggegeven. Volgens mij was dit de slechtste wedstrijd van het seizoen.

Niet alleen volgens jou. Zo slecht krijg je het zelden te zien. Tegen Vitesse thuis ook geen kans maar daar was het spel nog heel aardig verder.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aan de andere kant ook een flut toernooi, geen enkele prestige ook.

Wil Benfica 'm wel zien winnen. Is een mooie opstap naar meer succes en je speelt je in de kijker.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4241 stemmen

Materny schreef:

Een doelsaldo van 6 doelpunten hebben ze nog niet zo lang geleden ook weggegeven in een poule met Lyon.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Niet mee eens, daarvoor vond ik het verschil van voor en na de 2-0 te groot. Als Ajax wil maakt Steaua geen enkele kans, dan staan ze grotendeels vast op eigen helft.

Eens met Naomi. Dit is typisch geval van voetballen en dan komt de goal vanzelf wel. Wanneer je hier juist moet verassen door vanaf minuut 1 vol op de aanval te gaan. Dan zet je ze klem en dan komt er wel een goal. (en 1 goal teld hier eigenlijk driedubbel) Nu wou Ajax te graag de bal in de ploeg houden zonder echt te willen scoren. Net als Barca. Dat kan werken maar als die 1-0 valt bij hun dan valt het plan in elkaar.

Daarbij was Blind de gene die het dichst in de buurt kwam van een man. Dat zegt al veel. Die Denen vind ik leuke gasten, maar bij zo een wedstrijd zou je ze even willen omruilen voor wat Gattuso's.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Na de 2-0 was de pijp wel leeg bij de Roemenen. Ik weet zeker dat Frank er op hamert (en waarschijnlijk met n echte hamer) om niet in dat fysieke spel mee te gaan. Het lukt alleen zelden...

Daarom wil ik het geen gemakzucht noemen; dat is namelijk een instelling van ' het komt wel goed'.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Macmanus schreef:

Pfff wat jammer zeg. Laten we het postief zien. Hier leren de jonge jongens van

Maar wel erg slecht om van deze club te verliezen. Had dan van Chelsea verloren...

Leermomenten haha Maar kreeg net als jij echt een flashback naar gisteren.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Dikke kans dat Ado zondag ook van een gesloopt Ajax wint. Zelf in het Kuippie van PSV winnen en we doen gewoon weer mee. Dit kan nog wel een gunstig uitpakken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Eens met Naomi. Dit is typisch geval van voetballen en dan komt de goal vanzelf wel. Wanneer je hier juist moet verassen door vanaf minuut 1 vol op de aanval te gaan. Dan zet je ze klem en dan komt er wel een goal. Nu wou Ajax te graag de bal in de ploeg houden zonder echt te willen scoren. Net als Barca. Dat kan werken maar als die 1-0 valt bij hun dan valt het plan in elkaar.

Oneens. Het was Steau dat moest komen. Ajax had de boel dicht en dat werkte prima tot die ene geweldige crosspass erdoor kwam. Normaliter haal je dan met 0-0 de rust en dan weet je dat de ruimtes gaan komen voor Ajax de tweede helft. Dat was de tactiek ook van Ajax vanavond, helaas mislukt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.