- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Welke hoek?
Zijkant van de F-side tribune.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Zijkant van de F-side tribune.
125. De groep centreert zich echter meer naar het midden. Op 125 zit de oude garde en die staan eigenlijk ook nooit meer. Stoeltje van Picorni heb je daar volgens mij ook. Maar toegezongen worden tot het eind is wat anders dan mensen die eerder vertrekken. Daar ontkom je niet aan, dat is bij elke club zo. Kansloos in mijn ogen, maar wat doe je eraan. Snap het nut niet van die mensen die graag de drukte voor zijn e.d. Ga dan niet naar een groot evenement of een voetbalwedstrijd toe.
Maar A&L heeft ook deels gelijk, er was gewoon kritiek hier in dit topic op 410 omdat wij achter onze club bleven staan tegen Real. Erg vreemd. Je support de club, je liefde...niet de uitslag of de spelers.
Maar ken er ook nog wel wat uit de jaren 00 doos, onder andere tijdens de play offs. "Nog één en de Kuip is leeg" 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
?? Geen toegangsrechten tot die site. Andere link.
Ben benieuwd vanavond. De Boer wil spelen met Sig, Fischer en Cuenca, allerdrie speler die niet meer dan tweemaal per week mogen van hem. Dus die zouden er dan zondag niet bij zijn.
Het kan maar zo 4-0 worden, Steaua is niet heel goed in vorm en al een tijd uit competitie, of het wordt dat Ajax beter is en dan een luizige nederlaag (a la Moskou twee jaar terug).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik las juist dat hij enkele wisselspelers wil laten spelen. Afgaande op de vroege wissel van Poulsen afgelopen weekend:
Denk:
Vermeer
Rhijn Toby Niklas Blind
Siem Poulsen Eriksen
Lukoki Sigi Derk
Hoop
Vermeer
Rhijn Toby Niklas Blind
Siem Poulsen Eriksen
Cuenca Sigi Fischer
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar A&L heeft ook deels gelijk, er was gewoon kritiek hier in dit topic op 410 omdat wij achter onze club bleven staan tegen Real. Erg vreemd. Je support de club, je liefde...niet de uitslag of de spelers.
Kan er naast zitten, maar volgens mij ging dat erom dat er bij een 0-3 achterstand nog gezongen werd (wat ik volkomen logisch vond overigens). Niet dat de mensen al dan niet eerder naar huis gingen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ja klopt, A&L haalde ook wat dingen door elkaar net. Ik reageerde op beiden
Bericht verwijderd, zijn gesprekken geweest tussen Ajax en 410 vanmiddag. Ging erom dat een criminele, racistische voorzitter wel "welkom" was bij Ajax en supporters voor het geringste een giga stadionverbod krijgen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Ik las juist dat hij enkele wisselspelers wil laten spelen. Afgaande op de vroege wissel van Poulsen afgelopen weekend:
Denk:
Vermeer
Rhijn Toby Niklas Blind
Siem Poulsen Eriksen
Lukoki Sigi Derk
Hoop
Vermeer
Rhijn Toby Niklas Blind
Siem Poulsen Eriksen
Cuenca Sigi Fischer
Hoop doet leven, het is zoals ik al zei.
@Rep. Okay, zo zit het dus. En dan nog gezeik ivm stadionverboden, krijgt men niet zomaar.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Waren stadionverboden die opliepen van 9 maanden tot vijf jaar. O.a. voor het gooien van toiletrollen op het veld, het gooien van ranzige knakworsten, het klimmen in de hekken na een goal bij VVV uit anderhalf week geleden en de daarop ontstane ruzie waar een jongen(hoofd Tifo team) die stelletje apen zei tegen een groepje stewards, waarbij één getinte steward dit als racisme opvatte.
Vrij belachelijk allemaal in mijn ogen. Er worden teveel en te makkelijk stadionverboden uitgedeeld tegenwoordig. Wat vooral belachelijk aan de gang van zaken was is het feit dat Ajax de verboden aan de KNVB heeft doorgegeven zonder dat een paar jongens zich konden verdedigen.
Ook de reden waarom VAK410 90 minuten stil was tegen Roda.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ja, letterlijk. 410 bleek onmisbaar en wat verboden zijn teruggedraaid... Dus het had z'n effect wel ja. Het was de spelers en de technische staf ook al opgevallen getuige de commentaren na afloop.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Lol, keeper stompt de bal overduidelijk naast. Geen corner... Wat doet zo'n vijfde man daar ook...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schandalige overtreding van die aanvoerder. Man man.
Ajax tikt er lekker op los zonder echt vaak gevaarlijk te worden, 2/3 momentjes buiten beschouwing gelaten. Verdiende voorspong iig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Eto'o is een aandachtsgeil mannetje en een lafaard. Hier gaat ie show verkopen maar een echt belangrijke strafschop durft hij niet te nemen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Ajax - Chelsea aangezien Oscar 10 minuten voor tijd nog de 0-1 maakt.
Geweldig affiche natuurlijk!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
En nog even twee keer geel in een paar minuten! 
Oh, Napoli! In eigen huis gewoon met 0-3 op de broek krijgen tegen Viktoria Plzen! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goaltje in Boekarest en ze mogen er vier maken.Tevens twee sleutelspelers er niet bij, ik voorzie weinig problemen tegen deze peeps. Wat had ik trouwens graag een camera voor 90min op die voorzitter gehad, hoe de ´´jongetjes´´ zijn Steau oprolde. Prachtig 
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Cameraatje in dubai zeker
Hij zat toch gewoon op de tribune?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij zat toch gewoon op de tribune?
Klopt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Heerlijk, met dat weinig snelheid in de bal zeilt die zo heerlijk binnen. Was aan het zappen, komt net dit moment. Schitterend.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Bale. Wat een baas. Schiet even 2 vrije trappen schitterend binnen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atleti maakt een lekkere gemotiveerde indruk de laatste weken. Gelukkig maar, herkende ze dit seizoen al helemaal niet meer terug. Gelukkig weer helemaal de oude. Stelletje non-valeurs.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Genk en Lazio slepen in blessuretijd nog even een toto-winstje eruit 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Wat een drol die keeper van Atletico. Waarom ga je bij een 0-1 achterstand in eigen huis in de slotseconde mee naar voren, daardoor kregen ze de 0-2 nog om de oren waardoor het nu bijna zeker is dat ze eruit liggen.
Bij 0-1 moest je 0-2 of 1-2 maken wat zeker mogelijk is. Nu 0-3 of 2-3...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.