- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het ook pas, ik ben nog steeds verbijsterd. Vol ongeloof.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Die Anzhi blijft maar winnen..je bent er nog op tijd bij als je durft te wedden dat zij kampioen worden. Blijft een legendarische Harmen Siezen uitspraak "wie dat had voorspeld was rijk geweest" 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zo, net terug van Ajax. Prima wedstrijd, prima teamprestatie, prima score, prima de 0 gehouden. Kan niet beter. Cillessen keepte sterk in zijn invalbeurt. Mag aannemen dat de volgende ronde wel behaald wordt. Zou dan Ajax-Chelsea waarschijnlijk zijn, niet mis.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat dat klote Lyon nog 2-1 verliest vind ik eigenlijk veel leuker 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Jammer dat de score niet hoger uitgevallen is. Het zou prachtig zijn geweest als je zo'n eersteklas eikel als Becali de mond gesnoerd was. Verder een heel keurige overwinning natuurlijk.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wat een drol die keeper van Atletico. Waarom ga je bij een 0-1 achterstand in eigen huis in de slotseconde mee naar voren, daardoor kregen ze de 0-2 nog om de oren waardoor het nu bijna zeker is dat ze eruit liggen.
Bij 0-1 moest je 0-2 of 1-2 maken wat zeker mogelijk is. Nu 0-3 of 2-3...
Bizarre actie, al zal die beslissing van de trainer komen en niet van de keeper zelf. Of dat thuis of uit gebeurt maakt verder niet uit, wel dat je dat in de 1e wedstrijd doet met de returnwedstrijd nog voor de boeg. Onbegrijpelijk en daarom alleen al goed dat R. Kazan daaruit scoort.
Ajax
. Goede teamprestatie met een zuinig, degelijk spelende Eriksen die als hij het simpel houdt (aanname, meteen doorspelen en aansluiten) uitstekend is, de dieptepass en lopen met de bal blijven ondermaats. Alleen Schone was minder. Cillissen viel perfect in.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Jezus, de ME was weer eens kansloos bezig zeg. Fuckers.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Gelukkig dat het Roemeense tuig niet kansloos is.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vond je Schone echt minder, Gillie? Ik vond hem prima spelen. Je merkt ook echt dat hij als controleur veel meer voetbal en tempo in de ploeg brengt, in vergelijking met Poulsen. Poulsen moet je niet opstellen als je zelf het spel wil maken. Alleen als je verwacht onder zware druk te staan. Volgende week in Boekarest dus wel opstellen. Schone blijft me verbazen, speelt niet foutloos maar speelt wel een goed seizoen. Past perfect bij Ajax en het was een gouden zet hem gratis binnen te halen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Eriksen deed gisteren vooral in de tweede helft mee aan het spelletje bal inleveren. Man o man..
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Vond je Schone echt minder, Gillie? Ik vond hem prima spelen. Je merkt ook echt dat hij als controleur veel meer voetbal en tempo in de ploeg brengt, in vergelijking met Poulsen. Poulsen moet je niet opstellen als je zelf het spel wil maken. Alleen als je verwacht onder zware druk te staan. Volgende week in Boekarest dus wel opstellen. Schone blijft me verbazen, speelt niet foutloos maar speelt wel een goed seizoen. Past perfect bij Ajax en het was een gouden zet hem gratis binnen te halen.
Als controleur tot 3 maal toe een hakje geven wat tot balverlies lijdt, behoort een speler in die positie niet te doen. De laatste weken was hij idd erg goed, maar vond hem gisteren minder spelen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Eriksen deed gisteren vooral in de tweede helft mee aan het spelletje bal inleveren. Man o man..
Tot aan ca. de 75e minuut was hij goed en nauwelijks balverlies, het laatste kwartier was schrijnend. Kan door vermoeidheid komen, maar ik mis al tijden bij hem het juiste gevoel als het gaat om het geven van de steekbal of dieptepass. Hij kan het wel, daarom verbaast het mij zo.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die moet sowieso eens een schop onder zijn kont krijgen. We weten wat hij kan, maar hij mag het ondertussen wel eens wekelijks gaan laten zien. Ik mis bij hem ook de individuele acties. Dat hij geweldig mee kan voetballen en dat goed voor het team doet weet ik wel, maar hij zou ook eens wat dreigender voor de goal moeten worden. Maar als je bv zijn vrije trap ziet waar de 1-0 uit valt, dan weet je wel weer hoe geweldig hij kan zijn. Uit bij VVV had hij ook een wereldbal waar de 0-1 uit kwam vorige week.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ach, iemand van de Graafschap kan ook wel zo'n vrije bal neerleggen. Ik ga niet iemand goed noemen omdat hij een bal fatsoenlijk voor de pot kan gooien. Heb hem ook tig waardeloze corners zien nemen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, iemand van de Graafschap kan ook wel zo'n vrije bal neerleggen. Ik ga niet iemand goed noemen omdat hij een bal fatsoenlijk voor de pot kan gooien. Heb hem ook tig waardeloze corners zien nemen.
Het is geen toevallige bal, het is er 1 dmv een perfecte traptechniek. Wat hij ook al jaren laat zien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ja en als Toby er niet stond dan was het geen goal. Met dit soort goals komt het ook wat meer op toeval aan hoor. Gewoon een bal goed indraaien en voor de pot gooien, daarna hopen dat iemand er tegenaan loopt.
Wat ik dus al zeg, ook hierin veel te wisselvallig. Want ja, hij kan een bal er goed indraaien. En nee, want ik heb hem ook waardeloze corners bij bijvoorbeeld de tweede paal af zien leveren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik vond Eriksen gister de eerste helft juist prima spelen. Goede loopacties, goede passes, goede acties. In de tweede helft had hij echter weer wat van die Eriksen-momentjes. Die moeten er nou echt een keer uit. Dat die jongen kan voetballen is wel duidelijk. Hetzelfde geldt eigenlijk voor zo'n Cuenca. Je ziet gewoon dat hij kan voetballer, maar het komt er vooralsnog niet uit. Wat overigens niet raar is na 5 maanden blessureleed en dan ook nog eens in een nieuw elftal.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Wat een magistrale goal van Lyon zeg.. Damn!
Gefeliciteerd Ajax trouwens, met één been in de volgende ronde denk ik.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/236063/Heerenveen-zet-icoon-Riemer-vd-Velde-als-scout-op-straat.htm
Friezen aller landen, pakt uw hooivorken op en gooi de Hansma's en Veenstra's die deze schone club, samen met Maffe Marco natuurlijk, compleet kapot maken pardoes in de Waddenzee! Wat een stelletje minkukels, wat een kwallen, wat een tuig. Totaal krankjorum. Bang voor het onderzoek?
Ohohoh ik hoop nu toch zo dat ze gaan degraderen, dat het zo ver heeft moeten komen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja en als Toby er niet stond dan was het geen goal. Met dit soort goals komt het ook wat meer op toeval aan hoor. Gewoon een bal goed indraaien en voor de pot gooien, daarna hopen dat iemand er tegenaan loopt.
.
Daarom traint men ook op zulke situaties. In Frank zijn eerste maanden was hij ontevreden over het feit dat er geen idee zat achter corners en vrije trappen. Daar had hij gelijk in, want het rendement was 0. En kijk nu eens, ik g er altijd goed voor zitten wanneer we een vrije bal randje 16 of corner mee krijgen. Hoe vaak we dit seizoen a gescoord hebben uit zulke situaties is niet meer op 2 handen te tellen. Dus beetje een rare post Rep
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Lees net dat Benfica Sulejmani voor 5 seizoenen heeft vastgelegd. Weet niet of ik er blij mee moet zijn.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Raar ook dat Ajax hem aan het eind van het seizoen laat gaan. Zo verdien je er helemaal niets meer aan. In die context kan het een goede aankoop zijn van Benfica. Matic is ook voor niets gehaald en is nu de beste middenvelder die we hebben.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Als ik aan Sulejmani denk dan denk ik aan zijn sprint in de wedstrijd tegen Juventus. Werkelijk niemand wist dat Miralem kon rennen. Alom verbaasde gezichten. Prachtig.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ajax en Sulejami is nooit een goed huwelijk geweest. De Sulejmani van H'veen heb ik bij Ajax helaas never nooit niet gezien. ruim 16 miljoen euro weggegooid geld.
Zal je zien dat hij bij Benfica de sterren van de hemel speelt......
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, Sulejmani is gewoon niet zo´n goede voetballer. Misschien dat, als hij 10 kilo afvalt, zijn snelheid weer terugkomt, maar hij is vooral een draver.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Benfica weet de laatste jaren spelers wel erg goed te maken en voor flink wat geld door te verkopen. Sulejmani heeft het ergens nog wel zitten. Niet voor niets wordt er 16 milj in geinvesteerd. Dus wie weet dat ie bij benfica inderdaad los komt.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Als ik aan Sulejmani denk dan denk ik aan zijn sprint in de wedstrijd tegen Juventus. Werkelijk niemand wist dat Miralem kon rennen. Alom verbaasde gezichten. Prachtig.
Voor Sulejmani zijn rush, voor Leonardo was dat de wedstrijd tegen Fiorentina:
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Benfica weet de laatste jaren spelers wel erg goed te maken en voor flink wat geld door te verkopen. Sulejmani heeft het ergens nog wel zitten. Niet voor niets wordt er 16 milj in geinvesteerd. Dus wie weet dat ie bij benfica inderdaad los komt.
16 miljoen is hij nooit waard geweest. Nog steeds de grootste grap in de geschiedenis van de Eredivisie.
Maar als hij gratis komt, kun je het altijd proberen natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.