• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.126 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.895 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Daar gaat de laatste prijs die Arsenal kon winnen.

Wat een doelpunt van Kroos.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wordt triest nu. 0-2.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Arsenal

Ajax A1 overigens uit de Nexgen series gevlogen, de CL voor de jeugd. 1-2 voor Aston Villa. Jammer, Ajax bereikte vorig jaar nog de finale. Maar de huidige lichting is een stuk minder talentvol.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Daar heeft PSV ook tegen gespeeld.

1-0 gewonnen thuis, 2-0 verloren uit.

PSV moet de 27ste tegen CSKA Moskou.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Alex Sandro is toch belachelijk goed. 1-0 Porto

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Podolski, 1-2!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bayern lijkt me na Barcelona ook de sterkste ploeg van Europa qua niveau, teamgeest, spelintelligente, constant niveau en individuele klasse.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Jammer. Zo'n frotgoal. Over en uit. 1-3.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pfffrt. Nee, niet zoals verwacht. Malaga werd totaal gedomineerd door Porto. Alleen hebben de Portugezen dat niet weten te vertalen in de score. Zo kansloos heb ik een ploeg lang niet meer gezien. Echt knap hoe ze bij Porto elke keer weer een top selectie weten neer te zetten. Waar halen ze ze toch vandaan. Dark horse.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Jammer. Zo'n frotgoal. Over en uit. 1-3.

Bij 1-2 was het al over en uit. Of verwacht je dat Arsenal uit bij Bayern gaat winnen?

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Naomi Watts schreef:

Echt knap hoe ze bij Porto elke keer weer een top selectie weten neer te zetten. Waar halen ze ze toch vandaan. Dark horse.

Nee joh, Porto is geen kandidaat voor de eindzege

Ik heb altijd een zwak gehad voor Porto. De wedstrijd uit 1987 tegen Bayern zal ik nooit meer vergeten. Geweldig. Paolo Futre was destijds mijn favoriete voetballer. Maar goed, alles draaide die avond uiteraard om de hakgoal van Rabah Madjer. Hoewel die goal van Juary ook erg fijn was. Daarna Porto altijd blijven volgen. Hele mooie club. En hoewel ze vaak veel spelers kwijtraken aan andere clubs weten ze steeds weer een meer dan competitief elftal op te stellen. Zou mooi zijn als ze ver komen deze editie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Voorspelling: zowel Arsenal vandaag als Milaan morgen gaan winnen. Let nou maar op.

Het duurde even, maar intussen kan ik een gezicht plaatsen bij dat onzinnige georakel en gekakel van je :

(afbeelding)

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bij 1-2 was het al over en uit. Of verwacht je dat Arsenal uit bij Bayern gaat winnen?

Neen. Maar na die 1-2 kon de 2-2 nog vallen en dan was 't nog spannend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Nee joh, Porto is geen kandidaat voor de eindzege

Ik heb altijd een zwak gehad voor Porto. De wedstrijd uit 1987 tegen Bayern zal ik nooit meer vergeten. Geweldig. Paolo Futre was destijds mijn favoriete voetballer. Maar goed, alles draaide die avond uiteraard om de hakgoal van Rabah Madjer. Hoewel die goal van Juary ook erg fijn was. Daarna Porto altijd blijven volgen. Hele mooie club. En hoewel ze vaak veel spelers kwijtraken aan andere clubs weten ze steeds weer een meer dan competitief elftal op te stellen. Zou mooi zijn als ze ver komen deze editie.

Ik ben wat enthousiast, je kent me . Ondanks dat mijn hart in Portugal tot Boavista behoort blijft het wel een erg mooie club ja. Nee, als er een dark horse voor de titel is, is het jouw Juve in mijn boekje. Echt knap hoe ze steeds weer een team weten samen te stellen wat internationaal gewoon mee weet te draaien.

Nu ik je username zo zie. Je hebt nog een PM tegoed van me. Komt er morgen aan .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Jackson Martinez is wel echt weer een vondst van die Portugezen hoor. Damn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige speler weer ja. Die Alex Sandro ook zonder meer. Hun twee alleen zullen wel weer 50+ miljoen opleveren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Jackson Martinez is wel echt weer een vondst van die Portugezen hoor. Damn.

Bizar eigenlijk voor een speler die op die leeftijd wordt opgepikt uit Mexico. Hulk was ook al zoiets.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Hebben inderdaad altijd weer goede spelers die ze met dikke winst verkopen.

Wat te denken van James Rodriquez, ook een geweldige speler!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

PSV komt alleen te staan in haar uitgesproken zorg over de stand van de arbitrage in Nederland. Dat meldt AD Sportwereld woensdag op basis van een enquête onder de eredivisieclubs. De meeste clubs in de eredivisie zijn tevreden over de scheidsrechters in het betaald voetbal. Ze delen de zorgen van PSV niet. De algemene conclusie na een rondgang langs de clubs luidt dat er wel kritiek is op de scheidsrechters, maar dat er geen sprake is van een zorgwekkende situatie.

Nu zijn ineens de meeste clubs tevreden, wat een onzin zeg!

Oud-scheidsrechter Mario van der Ende steunt PSV wel. 'Ik vind het heel terecht dat PSV deze discussie aanzwengelt. Ik denk dat spelers en trainers zeer veel problemen hebben met de zeer inconsequente manier van fluiten.' Ze weten volgens hem niet waar ze aan toe zijn.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Ik denk dat spelers en trainers zeer veel problemen hebben met de zeer inconsequente manier van fluiten.' Ze weten volgens hem niet waar ze aan toe zijn.

De gedragsregels zijn toch duidelijk en die worden er toch ook al in de jeugd ingepompt.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben wat enthousiast, je kent me . Ondanks dat mijn hart in Portugal tot Boavista behoort blijft het wel een erg mooie club ja. Nee, als er een dark horse voor de titel is, is het jouw Juve in mijn boekje. Echt knap hoe ze steeds weer een team weten samen te stellen wat internationaal gewoon mee weet te draaien.

Boavista? Ja, joh. Komen die ook niet uit Porto en zijn volgens mij nog een keer kampioen geworden, toch? Niet zo lang geleden. Ze zijn toen teruggezet naar een lagere divisie. Heb nooit begrepen waarom alleen hun, want er waren meerdere clubs bij het omkoopschandaal betrokken. Zo heb ik een enorm zwak voor Chievo Verona nadat ze promoveerden en meteen vijfde werden en zelfs een tijd bovenaan stonden.

Goede ploeg dat Porto, maar de CL winnen gaat mij te ver. Zie Bayern eerder als dark horse of is die gewoon favoriet?

Porto heeft natuurlijk het geluk dat Brazilianen daar graag naar toe komen (weer+ de taal).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
De gedragsregels zijn toch duidelijk en die worden er toch ook al in de jeugd ingepompt.

Sinds het grensrechterincident en het hele respectgebeuren dat daar is uitgevloeid is er wel een omslag te constateren hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

Boavista? Ja, joh. Komen die ook niet uit Porto en zijn volgens mij nog een keer kampioen geworden, toch? Niet zo lang geleden. Ze zijn toen teruggezet naar een lagere divisie. Heb nooit begrepen waarom alleen hun, want er waren meerdere clubs bij het omkoopschandaal betrokken. Zo heb ik een enorm zwak voor Chievo Verona nadat ze promoveerden en meteen vijfde werden en zelfs een tijd bovenaan stonden.

Komen ook uit Porto, en werden in 2000 of 2001 kampioen. In 1999 was ik bij Boavista - Feyenoord sindsdien wel een enorm zwak voor ze gehad. Bij Porto, Benfica, Sporting ook geweets maar niets tipt aan Boavista. Vond de argumentatie wat betreft het terugzetten van Boavista ook vrij eigenaardig en niet daadkrachtig genoeg. Je krijgt er wel een zondebok gevoel van.

Goede ploeg dat Porto, maar de CL winnen gaat mij te ver. Zie Bayern eerder als dark horse of is die gewoon favoriet?

Porto heeft natuurlijk het geluk dat Brazilianen daar graag naar toe komen (weer+ de taal).

Bayern zie ik wel als favoriet maar al gaat een outsider voor de titel misschien wel wat ver wat betreft Porto.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Sinds het grensrechterincident en het hele respectgebeuren dat daar is uitgevloeid is er wel een omslag te constateren hoor.

Grensrechterincident of niet. De regels zijn duidelijk en als jij je als speler fatsoenlijk (volgens de duidelijke regels) gedraagt kom je zelden in de problemen. Bij PSV zouden ze beter eerst eens ervoor zorgen dat hun spelers zich volgens de regels gaan gedragen vooraleer ze bij de knvb gaan huilen over de arbitrage.

Er zijn ploegen die echt reden hebben om te klagen maar die gaan ook niet de calimero uithangen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Outsider ben je altijd zolang je nog in het toernooi zit.

Ik ga voor Dortmund.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dortmund; absoluut! Heb een zwak voor ze gekregen na de dubbele confrontatie met Ajax dit jaar. Prachtige comeback gemaakt binnen Duitsland en Europa onder Klopp, met een selectie waar de balans tussen ervaring en jong prima is. Mooie achterban en publiek ook. Acht jaar geleden nog hangende aan een zijden draadje, nu een gezonde club die zich (moeiteloos) staande weet te houden tegen tegenstanders als Bayern, Madrid, Manchester en Ajax.

Nee, laat de droomfinale maar Dortmund - Barca worden.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Grensrechterincident of niet. De regels zijn duidelijk en als jij je als speler fatsoenlijk (volgens de duidelijke regels) gedraagt kom je zelden in de problemen. Bij PSV zouden ze beter eerst eens ervoor zorgen dat hun spelers zich volgens de regels gaan gedragen vooraleer ze bij de knvb gaan huilen over de arbitrage.

Er zijn ploegen die echt reden hebben om te klagen maar die gaan ook niet de calimero uithangen.

Moeten ze eerst eens beginnen om consequent te gaan fluiten. Waarom kreeg Alderweireld bijvoorbeeld geen geel bij die penalty?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Ik ga voor Juventus ..!! Al ben ik bang dat ze het niet gaan redden.

Word er weer opnieuw geloot of zijn de kwartfinales al bekend?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

@Materny

De competitie is gedaan voor ze, kunnen zich volledig richten op de CL. In de voorbij twee jaar werden ze kampioen, maar waren ze in Europa nergens. Dit jaar andersom.

Speelden echt fantastisch in de Arena.

De bekerfinale tegen Bayern vorig jaar (5-2 winst) staat me nog voor de geest. Zelden een ploeg zo dominant en fantastisch in de omschakeling zien spelen.

Ik vind Klopp trouwens een erg symphatieke trainer die volgens mij geweldig ligt in de groep.

Dortmund-Barca: teken ik voor!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Materny schreef:

Nee, laat de droomfinale maar Dortmund - Barca worden.

Blgh, Barça in de finale? Al te vaak gewonnen de laatste tijd. Van mij mag München hem winnen. Omdat dat een club is zonder schulden en een fantastisch beleid. Dortmund heb ik een zwak voor, maar die zie ik niet de finale halen. Maar dat valt pas na de loting allemaal te zeggen hoe de kwart- en halve finale's straks gaan worden. Barça-Real kan maar zo in de kwartfinale, net als Bayern-Dortmund.

Natuurlijk hoop ik op Real. Gewoon dat jij en A&L eens lekker kunnen discussiëren met Otherfool. Geniet daar wel van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.