- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Spijker op zijn kop, dit is gewoon echt exact wat ik beoog te zeggen. Ik vind bluf en arrogantie inderdaad heel negatief en hou van mensen die juist in de underdog gaan zitten. Daarom ben ik ook fan van Bange Bert van Marwijk en heb ik een hekel aan Jose 'El Unico' Mourinho.
Het is wat dat betreft wel een beetje onlogisch dat de meeste Ajax fans geen fan zijn van Jose.
ps. op zn voetbal visie na dan, dat is erg logisch en naar jou toe weer onlogisch! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oh wacht, Kuipers was natuurlijk ook scheids bij Ajax - PSV en de niet gegeven pingel voor PSV! 
En om 't nog erger te maken is die vreselijke Higler, die denkt dat die ineens alles is terwijl die net komt kijken in de Eredivisie ook nog eens vierde man.
Oh, en Kuipers floot VVV-Feyenoord, met de meest lachwekkende penalty ooit gegeven!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oh wacht, Kuipers was natuurlijk ook scheids bij Ajax - PSV en de niet gegeven pingel voor PSV! 
En om 't nog erger te maken is die vreselijke Higler, die denkt dat die ineens alles is terwijl die net komt kijken in de Eredivisie ook nog eens vierde man.
Oh, en Kuipers floot VVV-Feyenoord, met de meest lachwekkende penalty ooit gegeven!
Je moet je blijkbaar weer verschuilen onder misplaatste superlatieven.
Zolang videobeelden hun toetrede niet doen, fluit geen enkele scheids foutloos en is ie volledig afhankelijk van wat hij en zijn assistenten waarnemen. Risico van het vak.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ja en door dit gezeur van alles en iedereen fluiten ze idd. voor elk wissewasje.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Je moet je blijkbaar weer verschuilen onder misplaatste superlatieven.
Zolang videobeelden hun toetrede niet doen, fluit geen enkele scheids foutloos en is ie volledig afhankelijk van wat hij en zijn assistenten waarnemen. Risico van het vak.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Oh, en sinds wanneer fluiten scheidsrechters in 't weekend terwijl ze deze week nog een Europese wedstrijd moeten fluiten?
Dat is ook nog nooit gebeurd. Dan fluiten ze namelijk nooit in 't weekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sommige mensen kunnen moeilijk hun fouten toegeven maar ook dat is menselijk. Staat zijn functioneren m.i. niet in de weg.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Brrr. Engelaar onterecht van 't veld waardoor we kampioenschap mis liepen...
Welnee. De stand was toen al 1-0. Jullie hebben daar de titel misgelopen omdat jullie spelers als een stel watjes het veld opkwamen en tegen een getergd Feyenoord alle duels verloren. Zoals PSV wel vaker als een stel wijven op het veld verschijnt in De Kuip; de vorige editie was niet anders. Zondag weer een hoop herrie maken en het komt goed.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Was dat twee jaar geleden?
Het is sowieso al een flinke tijd geleden dat PSV een goede pot speelde in de Kuip. Ik ben er dan ook zeker niet gerust op, zonder daar de scheidsrechters bij te betrekken.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Vorig jaar deelden we cadeautjes uit. Toivonen die voor de 1-0 zorgde en Willems die voor de 2-0 zorgde.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat was een kansloze bedoening inderdaad. Ik geef PSV voor komend weekend wel meer kans, maar alsnog houd ik er wel rekening mee dat de drie punten in Rotterdam blijven.
Misschien laat Feyenoord ons wel winnen om er zo voor te zorgen dat Ajax geen kampioen wordt 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Misschien laat Feyenoord ons wel winnen om er zo voor te zorgen dat Ajax geen kampioen wordt
M.a.w. Als Feyenoord zondag wint, dan zie je PSV niet in staat Ajax voor te blijven?
Ook weinig vertrouwen in je club dan!
Doellijntechnologie: Natuurlijk voor!!!!! 3-1
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Daar zou ik ook geen moeite mee hebben, maar daar bevinden zich geen duizenden supporters en worden die westrijden niet op tv uitgezonden en dergelijke. Al heb ik overigens het idee dat jij dat ook wel doorhebt. Wat is je werkelijke reden?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
M.a.w. Als Feyenoord zondag wint, dan zie je PSV niet in staat Ajax voor te blijven?
Ook weinig vertrouwen in je club dan!
Nou kijk, dat is dus een opmerking die op 'trollen' lijkt. Ik deed het om reacties uit te lokken 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Vind het geen 'trollen'. Je legt je bij voorbaat al neer bij een nederlaag. Mocht de uitslag gunstig uitvallen, dan is dat meegenomen. Lijkt mij niet echt de instelling van een koploper.
Wij Ajacieden gaan altijd uit van winst, alles minder dan dat valt tegen. Of is dat weer arrogantie? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
'T is voor de PSV'ers ook niet makkelijk hier. Willems zegt dat hij er vertrouwen in heeft dat het goed komt en krijgt op de kop. RuudC zegt dat hij er niet gerust op is en krijgt het verwijt zich er al bij neer te leggen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
True. Brabantse gemoedelijkheid vs. Amsterdamse arrogantie.....
Ik heb overigens geen moeite met de uitspraak van Willems......vind het prima.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Vind het geen 'trollen'. Je legt je bij voorbaat al neer bij een nederlaag. Mocht de uitslag gunstig uitvallen, dan is dat meegenomen. Lijkt mij niet echt de instelling van een koploper.
Wij Ajacieden gaan altijd uit van winst, alles minder dan dat valt tegen. Of is dat weer arrogantie?
Het is niet zo dat ik me er al bij neerleg. Voor mij is het meer dat ik bewondering heb voor Feyenoord dat gewoon een lastige tegenstander is. Er is ook helemaal niets mis mee om enige eerbied voor de tegenstander te hebben. Arrogantie kan leiden tot onderschatting van je tegenstander en menig team heeft zo de deksel op de neus gekregen. Feyenoord is een team dat je in de Kuip nooit mag onderschatten.
Ajaxsupporters lijken daarin te zelfverzekerd te zijn en des te grappiger is het wanneer zij punten verspelen. Net als dat veel mensen het grappig vinden om een zeker filmpje van Dries Mertens aan te halen. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De klap komt harder aan als je zelfverzekerd bent, maar tegelijkertijd vind ik wel dat PSV(-supporters) met hun voorhoede en scorend vermogen meer mag uitstralen dat jullie op dit moment nog steeds kampioenskandidaat nr. 1 zijn (3 punten voor en een doelsaldo wat vele malen beter is, dus zeg maar gerust 4 punten).
En daarom heb ik geen moeite met de uitspraken van Willems en ook niet met die van Dries vorig jaar. Hij had alleen de pech dat PSV daarna wekenlang de draad volledig kwijt was. Zijn timing was niet zo best, to say the least! 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik zou niet zeggen dat de klap harder aankomt. Voor de meeste eredivisieclubs is het namelijk geen schande om van Ajax te verliezen, simpelweg omdat zij jaarlijks om het kampioenschap strijden. Als een club zich arrogant opstelt, zou dat eerder een tegenstander aanmoedigen om zich extra in te spannen voor een overwinning. Fc. Utrecht wint op die manier toch vrij vaak van Ajax. Ik ben dus eerder geneigd te zeggen dat arrogantie (en onderschatting) eerder een negatief gevolg heeft.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De Boer verwacht zege tegen Feyenoord | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Frank de Boer ziet de confrontatie met Feyenoord van zondag met vertrouwen tegemoet. De trainer van Ajax is ervan overtuigd dat zijn ploeg gaat zegevieren.
''We gaan winnen omdat we betere spelers hebben dan Feyenoord'', zegt De Boer tegen Ajax TV.
Gabri: "We gaan winnen van Feyenoord" - FCUpdate.nl
De arrogantie...
Ajax heeft 3 sterren op het shirt, is de recordkampioen en is gewoon ook regerend landskampioen.
Feyenoord daarentegen is al jaren niet meer in de buurt van een titel gekomen.
Dan is het toch logisch dat De Boer een winst van Ajax verwacht.
De enige manier waarop Ajax zo een wedstrijd kan verliezen is doordat de spelers zich nauwelijks kunnen motiveren voor een wedstrijdje tegen Feyenoord. Wat ook best wel te begrijpen is als je wedstrijden tegen de giganten uit Manchester en Madrid gewend bent.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo hé, wat een enorme verrassing zeg. Kuipers fluit zoals gewoonlijk weer Feyenoord - PSV. 
Is gewoon de derde keer op rij, onvoorstelbaar.
Brrr. Engelaar onterecht van 't veld waardoor we kampioenschap mis liepen...
Mhow, had die nederlaag niet meer met de instelling van PSV die middag te maken? Slap, bang en misschien wat hautain?
Buiten dat heb je wel gelijk dat het vreemd is dat een scheids 3x dezelfde wedstrijd achter elkaar mag fluiten. Al vind ik de man geen hele beroerde scheids.
Vanavond weer CL voetbal. Ben benieuwd. Ik geef Arsenal eigenlijk geen kans, ook thuis niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar dat is helemaal niet arrogant.
Nee, natuurlijk is dat niet arrogant. En al was het dat wel: hoe arroganter hoe beter. Maar die huiliehuilie hier over die Jetro Willems is echt niet te harden dus vandaar...
Voorspelling: zowel Arsenal vandaag als Milaan morgen gaan winnen. Let nou maar op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kies voor FC Porto - Malaga, dat Arsenal en Bayern is dus helemaal niks. Dat Arsenal heeft niet eens een ploeg om de Europa League mee te winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sierd als commentator in Porto. Keuze is snel gemaakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voorspelling: zowel Arsenal vandaag als Milaan morgen gaan winnen. Let nou maar op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.