- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Dat is nou humor. Zou de KNVB daar nog iets tegen doen? Hen kennende...
Vanavond v.i., en iets zegt me dat de pizzabakker wel terugkomt. .
Zoals ik al dacht. En Frenk de Boer is ook weer bezig, als Immers eens alles zou raken wat hij aan kansen kreeg:

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beiden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Das waar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verschil is dat Willems eigenlijk denigrerend doet tegenover Feyenoord(Feyenoord is geen probleem). Dat is inderdaad wat anders dan zeggen dat je weet dat je weer kampioen kunt worden.
De Boer verwacht zege tegen Feyenoord | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Frank de Boer ziet de confrontatie met Feyenoord van zondag met vertrouwen tegemoet. De trainer van Ajax is ervan overtuigd dat zijn ploeg gaat zegevieren.
''We gaan winnen omdat we betere spelers hebben dan Feyenoord'', zegt De Boer tegen Ajax TV.
Gabri: "We gaan winnen van Feyenoord" - FCUpdate.nl
De arrogantie...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Heb je het desbetreffende filmpje met Frank de Boer wel eens gekeken?
Kijk die eerst maar eens voordat je weer zo'n wanhoopspoging neerzet hier
Hij staat gewoon in je nu.nl linkje.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Otherfool houdt jullie alleen maar een spiegel voor. Aan jou en andere criticasters de keuze om daar iets mee te doen. 
Laat ik dan maar even een positieve draai aan deze topic geven en zeggen dat ik het oprecht mooi vind voor Boilesen dat hij na zoveel blessureleed weer kan spelen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Trollen bedoel je. Een onschuldig geintje wordt door Otherfool weer uitgebreid tot een hele discussie
Met nu ook weer links van Frank de Boer waarin hij eigenlijk een stuk of 10 complimenten geeft aan Feyenoord. Ja, erg arrogant 
Ben benieuwd hoelang Boilesen het nu volhoudt. Al kan ik nu niet heel erg zeggen dat hij erg gemist wordt. Daarvoor heeft hij te weinig minuten gemaakt en is het allemaal al weer te lang geleden.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Toch staan trollen er niet bekend om, om discussies uit te lokken die ontopic zijn. De posts van Otherfool zal je niet altijd leuk vinden (ik zie er vaak de humor wel van in), maar dit afdoen als trollen is te makkelijk en in mijn optiek onjuist.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Jawel, ik neem aan dat je op de hoogte bent van zijn archieven? Puur troll gedrag
Kan er de humor ook van inzien, maar als je iemand wilt pakken moet je het wel goed doen en dat doet hij niet. Verder is zijn ongelijk wel 100 keer bewezen, maar daar reageert hij nooit op en gaat daarna vrolijk door met raaskallen over dezelfde dingen. Trollen dus
Daarnaast gaat het hier om running gags(net zoals met die Feyenoord bus, hoe ging die ook alweer..A&L?...). Mertens zijn filmpje blijft gewoon geniaal(ook de timing van Mertens toen) en dat was ook de opzet van Materny bij zijn uitspraken van Willems.
Dat calimero gedrag erna van " maar zij doen het ook
" heeft wat mij betreft puur en alleen met trollen te maken. En vooral met die waardeloze voorbeelden aankomen is erg zwak. Heb ze allemaal met 2 vingers in mn neus ontkracht. Er staat nota bene zelfs een filmpje waarin Frank de Boer de tegenstander tig complimenten staat uit te delen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Als Otherfool ons Ajacieden arrogant vindt, so be it.
Dat zijn we, als grootste en meest succesvolle Nederlandse club ook en dat mogen wij ook zijn.
Amsterdamse arrogantie en bluf is een positief ding, laat hun dat lekker als iets negatiefs zien.
Ik zie het probleem niet zo.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Als iemand zulke uitspraken doet over tegenstanders 'wel even wegzetten' of een voorschot nemen op het kampioenschap, dan moet je daar eigenlijk gewoon even om lachen. Nu komen we in vicueuze cirkels terecht waarin steeds doorverwezen wordt naar soortgelijke uitspraken van andere clubs. Moraal van dit verhaal: lach er om en laat het achter je.
Wat Otherfool betreft: hij is geen troll, omdat het niet zijn insteek om jullie te pesten. Hij houdt sommige users hier een spiegel voor. Dat heeft hij zelfs een paar keer direct aangegeven. Ik ben bekend met zijn archieven. Een mooie manier om de lachers op je hand te krijgen, maar trollen is louter om mensen te irriteren. Otherfools berichten hebben altijd een kern van waarheid. Als ik hier steeds tegenstrijdige dingen zou posten, zou ik op den duur ook zijn slachtoffer worden. Het is en blijft een spiegel. Otherfool speelt het soms direct op de man, maar ik zie hem nooit iemand beledigen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Overigens moet die van Hanegem zich ook kapot schamen, seniele ouwe kerel. Net zo serieus te nemen als die 2 broertjes vd Kerkhof. .
Precies.En Cruijff natuurlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@Rep
Ik denk dat ik het inmiddels door heb. Willems had gewoon moeten zeggen:
wij worden kampioen
wij gaan winnen
het zijn maar kutkakkerlakken
wij hebben betere spelers
wij zijn de beste
en dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Maarja, die jongen moet nog zoveel leren...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik vind het eigenlijk erger dat er blijkbaar mensen zijn die op de mening van zulke lui zitten te wachten. Ik hecht daar al tijden geen waarde aan. Zeker zo'n van Hanegem die nog wel eens in de DWDD zit. Mooi moment om even naar de wc te gaan oid. Die gast heeft het verstand van een kind van vier jaar. Wat ik van de broertjes v/d Kerkhof meekrijg, wijkt daar inderdaad niet gek veel van af.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als Otherfool ons Ajacieden arrogant vindt, so be it.
Dat zijn we, als grootste en meest succesvolle Nederlandse club ook en dat mogen wij ook zijn.
Amsterdamse arrogantie en bluf is een positief ding, laat hun dat lekker als iets negatiefs zien.
Ik zie het probleem niet zo.
Spijker op zijn kop, dit is gewoon echt exact wat ik beoog te zeggen. Ik vind bluf en arrogantie inderdaad heel negatief en hou van mensen die juist in de underdog gaan zitten. Daarom ben ik ook fan van Bange Bert van Marwijk en heb ik een hekel aan Jose 'El Unico' Mourinho.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Precies het verschil tussen Ajax en Feyenoord: Wij moeten elk jaar meedoen om de titel en jullie kunnen het veroorloven om bij de eerste vier te eindigen. Voor ons realiteit als wij dat uitspreken, voor jullie arrogantie en bluf. Wij moeten, jullie mogen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
@Rep
Ik denk dat ik het inmiddels door heb. Willems had gewoon moeten zeggen:
wij worden kampioen
wij gaan winnen
het zijn maar kutkakkerlakken
wij hebben betere spelers
wij zijn de beste
en dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Maarja, die jongen moet nog zoveel leren...
Kijk, jij hebt het door. Zegt overigens wel genoeg dat mensen Ajacieden arrogant noemen, terwijl ze het bij elke club zeggen. Bij elke club zeggen ze dat ze wel winnen van de tegenstander. Alleen Reinbo zegt het niet, die hoopt af en toe zelfs dat Feyenoord verliest, die is sadomasochistisch ingesteld 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Als ik hier steeds tegenstrijdige dingen zou posten, zou ik op den duur ook zijn slachtoffer worden. Het is en blijft een spiegel. Otherfool speelt het soms direct op de man, maar ik zie hem nooit iemand beledigen.
Ligt eraan hoe je het interpreteert. Mensen pakken op uitspraken van 3 jaar geleden waar ze het vertrouwen hebben in bepaalde mensen en het uiteindelijk toch niet niet goed uitpakte is ook gewoon laf. Ik zie het meer als stoken. Dat irriteert mensen, vooral als je dat stukje optimisme dat mensen een aantal jaar geleden had weer telkens erbij gaat halen. Is niet nodig.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat mag je als laf beschouwen, maar het betreffen doorgaans wel mensen die lang in hun eigen gelijk geloven. Sommige mensen kunnen moeilijk toegeven dat ze er in het (verre) verleden er naast hebben gezeten. Dan is zo'n archief een erg mooi middel om die mensen een spiegel voor te houden.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Probleem is dat we er allemaal wel eens naast hebben gezeten. Ook onze bibliothecaris zit er geregeld naast en is vaak genoeg op zijn uitspraken gepakt. Vaak gaat het ook al om lang vergeten uitspraken. Dus het is ook vooral oude zooi oprakelen dat allang niet meer relevant is. Ik heb het ook in Martin Jol zien zitten, om maar iets te noemen. In zijn laatste maanden en achteraf kon/kan je eigenlijk pas zeggen wat een puinhoop ook hij ervan gemaakt heeft.
Zo kan je ook al zeggen dat Mourinho er een puinhoop van maakt bij Real op dit moment(slechte resultaten, intern gedoe met spelers, al wordt dit uiteraard ontkend). En toch wordt het goedgepraat door ene O. therfool. Echter weerkaatst deze spiegel niet bij een bepaalde user 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat irriteert mensen, vooral als je dat stukje optimisme dat mensen een aantal jaar geleden had weer telkens erbij gaat halen. Is niet nodig.
? Dus OF mag dat niet doen maar jullie mogen wel steeds Dries 'kampioenswedstrijd' Mertens laten zien?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het probleem is niet zozeer dat we er wel eens goed naast zitten. Vergissen is namelijk menselijk, maar sommigen kunnen dat simpelweg niet toegeven. Ik denk dat Otherfool er best de humor van inziet als na het ontslag van Mourinho zijn oude posts opgerakeld worden.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
'Blijkbaar heeft Willem dat interview niet gezien', aldus Advocaat. 'Volgens mij heb ik alleen aardige dingen over hem gezegd.' En over Wijnaldum: 'Ik zal Wijnaldum blijven tergen, tot het einde van het seizoen.'
Lekker Dick! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Zo hé, wat een enorme verrassing zeg. Kuipers fluit zoals gewoonlijk weer Feyenoord - PSV. 
Is gewoon de derde keer op rij, onvoorstelbaar.
Brrr. Engelaar onterecht van 't veld waardoor we kampioenschap mis liepen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer de scheids tegen j0enne. Het houdt maar niet op he.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Noem mij nu een scheids die voor de derde keer op rij dezelfde wedstrijd mag fluiten dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Word gezien als beste arbiter van Nederlandse bodem, eenvoudig plausibel te maken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Helemaal niet plausibel te maken. Ten eerste slaat het gewoon nergens op, want er lopen nog veel meer scheidsrechters rond in Nederland en het kan ten koste gaan van zijn integriteit. Ten tweede zet je de beste scheidsrechter op de beste club, namelijk AZ.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Oh wacht, Kuipers was natuurlijk ook scheids bij Ajax - PSV en de niet gegeven pingel voor PSV! 
En om 't nog erger te maken is die vreselijke Higler, die denkt dat die ineens alles is terwijl die net komt kijken in de Eredivisie ook nog eens vierde man.
Oh, en Kuipers floot VVV-Feyenoord, met de meest lachwekkende penalty ooit gegeven! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.