• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.127 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Eriksen: “Weet zeker dat we kampioen worden”

Teksten van een waanzinnige!

Doet Mourinho ook zijn zegje in dat artikel?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Willems mag net zonder begeleiding naar de wc man, wat een figuur.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Stelletje betweters hier

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Haha, wat wordt er hier weer veel met twee maten gemeten. Willems weet zeker dat ze van Feyenoord gaan winnen, Eriksen weet zeker dat ze landskampioen worden. Al zegt de derde keeper van Willem II dat hij tot speler van het jaar wordt uitgeroepen, het zal me aan mijn reet roesten.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Verder niet heel erg boeiend nee, vooral omdat dit lange artikel van Eriksen al uit mid-december stamt. Het is otherfool die hier zo'n rare discussie wilt ontlokken.

Het lukt hem toch telkens weer he. Er is geen grotere troll in de internet geschiedenis van MovieMeter geweest

Daarnaast is er wel wezenlijk een verschil tussen de uitspraken. Genoeg spelers bij de topclubs die zeggen dat ze kampioen kunnen worden en dat is ook een gezond stukje optimisme dat sporters moeten hebben. Echter gaat zo'n Mertens uit de bocht door te zeggen dat ze de kampioenswedstrijd al hebben gespeeld en daarna keihard op hun bek gaan. Willems doet eigenlijk hetzelfde hier en doet alsof ze er al zijn en Feyenoord wel opzij zetten. Oftewel, dit is weer een typische uitspraak die in de kleedkamer van Feyenoord komt te hangen(net zoiets als die voorzitter van Boekarest die Ajax een stel jochies noemde). Er wordt op de man gespeeld en dat is zwak.

Als laatst zie ik PSV sowieso niet bij Feyenoord winnen, maar dat terzijde

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

rep_robert schreef:

Verder niet heel erg boeiend nee, vooral omdat dit lange artikel van Eriksen al uit mid-december stamt. Het is otherfool die hier zo'n rare discussie wilt ontlokken.

Het lukt hem toch telkens weer he. Er is geen grotere troll in de internet geschiedenis van MovieMeter geweest

Daarnaast is er wel wezenlijk een verschil tussen de uitspraken. Genoeg spelers bij de topclubs die zeggen dat ze kampioen kunnen worden en dat is ook een gezond stukje optimisme dat sporters moeten hebben. Echter gaat zo'n Mertens uit de bocht door te zeggen dat ze de kampioenswedstrijd al hebben gespeeld en daarna keihard op hun bek gaan. Willems doet eigenlijk hetzelfde hier en doet alsof ze er al zijn en Feyenoord wel opzij zetten. Oftewel, dit is weer een typische uitspraak die in de kleedkamer van Feyenoord komt te hangen(net zoiets als die voorzitter van Boekarest die Ajax een stel jochies noemde). Er wordt op de man gespeeld en dat is zwak.

Als laatst zie ik PSV sowieso niet bij Feyenoord winnen, maar dat terzijde

Dat Mertens verhaal is sowieso niet meer van toepassing want dat was vorig jaar. Maar dat jullie er plezier aan beleven die eerdere keer weer naar boven te halen begrijp ik uitstekend trouwens.

En het enige wat Willems zegt is dat het vertrouwen in de kwaliteiten van de groep groot is en dat ze dat ook willen laten in de wedstrijd tegen Feyenoord. Niks denigrerends over 'stel kinderen' of iets anders negatiefs in de richting van Feyenoord.

Zoeken naar spijkers op laag water.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Erikson zei in december al dat ie die andere 17 Eredivisie clubjes wel even opzij zou zetten lees je tussen de regels door. Vind ik dat van Willems toch even wat anders, die heeft het alleen over Feyenoord.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Laat even voorop stellen dat ik er niet mee begonnen ben. En vooral om weer met het Mertens opzetje te komen voor Materny dacht ik. Anderen gingen er juist serieus op in

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Erikson zei in december al dat ie die andere 17 Eredivisie clubjes wel even opzij zou zetten lees je tussen de regels door

De nuchterheid hemzelf die zoiets zegt? Ik zit met smart te wachten op een link of interview van jou om dat te bevestigen. Maar dat zal wel niet komen.....

Vind ik dat van Willems toch even wat anders, die heeft het alleen over Feyenoord.

En over het feit dat het met deze selectie niet meer mis kan gaan voor de titel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

En vooral om weer met het Mertens opzetje te komen voor Materny dacht ik. Anderen gingen er juist serieus op in

Works like a charm

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Materny schreef:

(quote)
De nuchterheid hemzelf die zoiets zegt? Ik zit met smart te wachten op een link of interview van jou om dat te bevestigen. Maar dat zal wel niet komen.....

(quote)

En over het feit dat het met deze selectie niet meer mis kan gaan voor de titel.

Als we dan toch op woorden gaan mierenneuken. Nergens heeft Willems het over de titel. Alleen over de fase vorig jaar waarin PSV zelf alles (dus ook een 2e plaats en CL voetbal) vergooide , doelend op de dramatische optredens tegen Twente, NAC en RKC.

Als je nou met recht ergens op wil zeuren doe het dan hierop.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

(quote)

Ik doelde op het interview dat gepost is door otherfool.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Daar kan ik het met de meeste creativiteit en goodwill niet uit halen, maar so be it.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha die Maaskant, respect (jaja, dubbelzinnig woordgrapje)

Fischer ook verlengd, prima.

Willems die het voor PSV niet meer mis ziet gaan, dus Ajax kan in mei de 32e bij schrijven

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

Daar kan ik het met de meeste creativiteit en goodwill niet uit halen, maar so be it.

Ik zei toch ook dat je tussen de regels door moest lezen? Zie hier als je het artikel met je muis selecteert...

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

PSV maakt zich zorgen over de arbitrage

Voetbal is emotie en een mannelijke sport
Mannelijke sport? Vreemd dat ze dat dan uitgerekend bij PSV zeggen waar er een duikende dwerg met roze schoenen rondloopt en zelfs de trainer voortdurend loopt te huilen om alles en nog wat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Overigens moet die van Hanegem zich ook kapot schamen, seniele ouwe kerel. Net zo serieus te nemen als die 2 broertjes vd Kerkhof. Net of Dickie expres over EK 2004 en Robben begon. Schijnbaar heeft Willem het programma van Derksen niet gekeken, want het waren gewoon expliciete gerichte vragen aan Dick over dat toernooi en de rel. Van Hanegem is tegenwoordig zo'n man die nergens meer serieus wordt genomen en daardoor steeds gefrustreerder in de media op alles en iedereen gaat schieten. Jammer, want de man is natuurlijk een nationaal icoon.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Zucht, Van Hanegem, met zijn stiltes en gebrabbel en tegendraadse gedrag en niks goed vinden, op wat Feyenoorders na. Sommigen noemen het onnavolgbaar, anderen gewoon irritant.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Hadden ze dat niet kunnen doen toen Toivonen wekelijks ontsnapte aan een rode kaart of de tegenstander kaarten aannaaide? Of wanneer Strootman voortdurend wegkomt met zijn gemekker en opgefokt gedrag? Of als Mertens voor de zoveelste keer als een zwaan neergaat? Of ...

Met andere woorden: hypocriet geneuzel.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

mjk87 schreef:

Zucht, Van Hanegem, met zijn stiltes en gebrabbel en tegendraadse gedrag en niks goed vinden, op wat Feyenoorders na. Sommigen noemen het onnavolgbaar, anderen gewoon irritant.

Ik zit duidelijk bij de tweede groep. Wat jij ook al aankaart die irritante stiltes, net f een paar seconde te lang.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hadden ze dat niet kunnen doen toen Toivonen wekelijks ontsnapte aan een rode kaart of de tegenstander kaarten aannaaide? Of wanneer Strootman voortdurend wegkomt met zijn gemekker en opgefokt gedrag? Of als Mertens voor de zoveelste keer als een zwaan neergaat? Of ...

Ah, heb je je stokpaardjes weer van stal gehaald.

En Psv moet idd niet zeuren. Is behoorlijk zielig en het helpt toch geen reet.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik zei toch ook dat je tussen de regels door moest lezen? Zie hier als je het artikel met je muis selecteert...

(afbeelding)

Scoringsdrift!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

depri83 schreef:

Ah, heb je je stokpaardjes weer van stal gehaald.

Nee, de feiten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Overigens mag je als clubs best een statement maken hoe kut de arbitrage is. Alles is een kaart waard, alles wordt afgefloten en doodgefloten, schorsingen zijn niet consequent. De ene wel, de andere niet. De ene 3 potjes, de andere 1.

Alleen is de timing van PSV vrij fout. De reden is wat Quido zegt. PSV heeft ook vrij vaak de dans ontsprongen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

(afbeelding)

Deze winter zorgt ervoor dat jij teveel tijd door brengt met je pc. My god.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Schei uit. Duurt nog maar luttele weken blijkbaar voordat Toiboy het middenveld gaat vormen met Strootman en von Bommel. Zelden heeft Nederland zo´n akelig middenveld mogen aanschouwen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Overigens mag je als clubs best een statement maken hoe kut de arbitrage is. Alles is een kaart waard, alles wordt afgefloten en doodgefloten, schorsingen zijn niet consequent. De ene wel, de andere niet. De ene 3 potjes, de andere 1.

Alleen is de timing van PSV vrij fout. De reden is wat Quido zegt. PSV heeft ook vrij vaak de dans ontsprongen.

Als dat laatste een reden zou zijn dat je je mond niet meer mag opentrekken mag niemand meer wat zeggen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Schei uit. Duurt nog maar luttele weken blijkbaar voordat Toiboy het middenveld gaat vormen met Strootman en von Bommel. Zelden heeft Nederland zo´n akelig middenveld mogen aanschouwen

Je bedoelt akelig goed neem ik aan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Als dat laatste een reden zou zijn dat je je mond niet meer mag opentrekken mag niemand meer wat zeggen.

Nee, daar heb je gelijk in. Maar de timing blijft wel matig, want na een charge van Strootman die niet wordt bestraft hoor je je club niet. Op zich niet vreemd hoor, want niemand zou dat doen, maar dan moet je als club wel consequent blijven. Maar ben het zeker met de clubs eens dat de huidige arbitrage waardeloos is.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, daar heb je gelijk in. Maar de timing blijft wel matig, want na een charge van Strootman die niet wordt bestraft hoor je je club niet. Op zich niet vreemd hoor, want niemand zou dat doen, maar dan moet je als club wel consequent blijven. Maar ben het zeker met de clubs eens dat de huidige arbitrage waardeloos is.

Psv reageert hier dan ook niet op een incident uit een wedstrijd maar op een algehele tendens in de scheidsrechterij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.