- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
is het al 2-0 voor PSV tegen die Ajax? - ze hadden pas een kwartier geleden afgetrapt? 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Als je Daley Blind ziet verdedigen lijkt Bouma ineens een soort wereldtopper.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Jezus inderdaad zeg. Toch wel vervelend dat ze vader zo hoog zit bij Ajax. Want anders was RKC echt zijn eindpunt geweest.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ajax heeft die ervaren verdediger inderdaad hard nodig. PSV kan heel makkelijk rondlopen voor het doel van Ajax.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Theo Janssen zit volgens mij al met zijn gedachten bij Vitesse.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Theo Janssen zit volgens mij al met zijn gedachten bij Vitesse.
Als je zo kut speelt en dan waarschijnlijk toch met 1-2 gaat pauzeren, mag je ontzettend blij zijn.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Beetje jammer dat Bouma die corner zo makkelijk weggaf...
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
De enige bij PSV die weinig tot niets laat zien is Narsingh. Die moet de komende maanden maar heel goed kijken hoe Lens het wel lukt om zichzelf tussen drie man vrij te spelen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Bouma wou toch even rechtzetten dat Blind zoveel slechter is dan hij. Ach kan aan deze wedstrijd nog erg weinig conclusies trekken over beide teams. Achterin heeft Ajax nog iemand nodig. Maar dat weet de Boer al de hele zomer. Maar verder kan ik weinig zeggen bij Ajax. Er komt nog wel wat in de voorhoede terug. PSV lijkt compleet. Zijn al een tijdje mentaal zwak. Weet niet of dat dit jaar beter gaat zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Zie in rust de hoogtepunten, maar die Daley Blind ziet er toch wel twee keer erg slecht uit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Blind 
Please Frank, haal een vervanger!
Dramatische wedstrijd, zelfs als B ploeg mag je dit niet zo vertonen.
Nouja, 2-1 is nog een haalbare stand. We zullen het zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Duidelijk gevalletje de mannen tegen de jochies dit. Niet bepaald onverwacht ook.
Welja, trek vooral je conclusies op basis van 3 kwartier Johan Cruijffschaal voetbal tegen Ajax B.
En nee, dat is geen excuses, maar een feit.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Balen. Nu gaan ze daar in A'dam echt inzien dat Blind het niveau niet aan kan. Iets dat de rest van Nederland allang gezien heeft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Balen. Nu gaan ze daar in A'dam echt inzien dat Blind het niveau niet aan kan. Iets dat de rest van Nederland allang gezien heeft.
Iedere speler met snelheid loopt hem er dik uit. Opbouwend is ie prima, maar je moet natuurlijk meer kunnen. Mag best als backup blijven, maar als die slome in de basis komt dan krijgen we een lang en pijnlijk seizoen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Lens in de spits wordt de openbaring dit jaar ,en Ajax moet maar met maximaal 2 kinderen spelen en beslist niet meer en nog wat kopen het liefst spelers die er NU klaar voor zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als Lens spits blijft is Narsingh een onlogische aankoop. Neem aan dat Matavz uiteindelijk zijn plek dan terug zal krijgen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Whaah! Wat een mooie actie van Willems!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niemand ook die Toivonen even de gaten blijft houden 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Niemand ook die Toivonen even de gaten blijft houden
Die kijken wel uit met die vervelende Toivonen. Die zit te hele tijd te duwen, te trekken en te schoppen. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Welja, trek vooral je conclusies op basis van 3 kwartier Johan Cruijffschaal voetbal tegen Ajax B.
En nee, dat is geen excuses, maar een feit.
Haha Ajax B? Alsof ze met Eriksen en vd Wiel (
) opeens totaal anders en beter spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind de uitslag niet eens zo erg, maar de manier waarop achterin is echt lachwekkend.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha Ajax B? Alsof ze met Eriksen en vd Wiel (
) opeens totaal anders en beter spelen.
En Boerrigter. En een centrumverdediger die niet Blind heet. En rechtsbuiten Sana.
Maar denk vooral dat dit een complete ploeg is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ze hebben niet eens een centrumverdediger die geen Blind heet. Dit is gewoon Ajax A hoor, en Boerrigter moet eerst maar eens fit worden en die rechtsbuiten zich bewijzen.
Maar denk vooral dat ze met een totaal ander elftal de competitie in gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Maar denk vooral dat ze met een totaal ander elftal de competitie in gaan.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Boerrigter zal waarschijnlijk wel langer nodig hebben. Sana heeft nog niets bewezen en ook Fischer valt me best tegen. Alleen Alderweireld en Anita spelen een prima wedstrijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Van der Wiel, Boilesen, Eriksen, Boerrigter, Sulejmani, Sana ... dat is toch een aardig lijstje, waarvan ik er - mits fit - minstens vijf in mijn basiself zou zetten.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Speelde Fischer?
Ik wou het net zeggen. Fischer heeft tot nu toe he-le-maal niets laten zien. Ik zou als ik Ajax was heel snel Assaidi en een centrale verdediger gaan halen anders wordt de CL een fiasco.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Good old Van Bommel is al wel weer als vanouds lekker irritant bezig haha
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.