- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Precies, allebei de ploegen willen niet van elkaar verliezen en dat zal bij Ajax niet minder aanwezig zijn dan bij PSV.
Verdomme, ik typ een heel stuk en je quote er 1 regeltje uit? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Haha, de rest was toch allemaal versiering, hier ging het om. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind dit enorm respectloos! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
'Van der Wiel in beeld bij Arsenal'
'Van der Wiel in beeld bij Arsenal' | VoetbalPrimeur
Zou hem toch als back wel missen bij Ajax mocht hij weggaan. Maar ik gun hem ook wel een stapje hoger. Lijkt me wel goed passen bij Arsenal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben vooral blij als hij verkocht wordt tegen een fatsoenlijk bedrag. Wordt niks met met hem en Ajax, hij gaat toch niet verlengen dus weg ermee. Van Rhijn is een meer dan goede vervanger. Miljoen of 7 zou leuk zijn, kan dat nog geinvesteerd worden in een CV en reservespits.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Man man man, wat een idioot was dat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind Huub als mens echt geweldig. Hangt ook wel eens bij VI aan de telefoon, ik lig altijd in een deuk.
En als coach deed ie het meer dan voortreffelijk bij Ajax....vanuit Ajax perspectief bekeken dan.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Huub kan altijd lekker verongelijkt reageren. Liever dat soort trainers dan van die wijsneuzen zoals Pastoor of Huistra.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet nog wel eens lachen om Pastoor door zijn door de week ingestudeerde one-liners en spreekwoorden. Het is een wijsneusje, maar ik vind hem ergens wel komisch.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daar gaat Gijpies stokpaardje, ach dan maar weer op de 4e man zeiken 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Even heel iets anders. Heeft iemand van jullie nog de stickers nummer 004 en 130 ergens liggen van het AH EK panini boek?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Mijn opmerkingen waren er ook niet zozeer op gericht op Ajax er niet klaar voor zou zijn (hoewel, hoeveel kun je verbeteren in één week?) maar op het feit of Ajax niet graag de WvdK-schaal zou winnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In de categorie bullshit:
Eventuele rode kaarten voor Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal hebben voor Ajax gevolgen voor de competitie. Rode kaarten voor PSV zullen voor de Eindhovenaren gevolgen hebben voor het bekertoernooi. Dit omdat Ajax als landskampioen aan de eindstrijd meedoet en PSV als bekerwinnaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha wie schreef dat? Die kent de regels niet. Beide teams krijgen bij direct rood een competitieschorsing. Geel en ook 2x geel voor 1 speler levert niks aan schorsing op.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Onze nieuwe spits. Altijd handig als het hard heeft geregend.

Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Nieuwe aanvoerder laat meteen zijn mannetje lopen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
"Helemaal niets in Amsterdam!" En dat tegen de B-garnituur van Ajax. 
Precies wat ik ervan hoopte (natuurlijk, ze hadden me ook mogen verrassen, was vanzelfsprekend beter geweest) en verwachtte, hopelijk ziet De Boer nu ook dat er versterkingen en veranderingen nodig zijn. Met Blind, Dijks, Janssen en De Jong op het middenveld, Ozbiliz voorin, mag je blij zijn als je zesde wordt. Vooral achterin zo kwetsbaar als de pest. Beide keren dat PSV over de middenlijn kwam, lag ie erin.
Edit: hoppa, ook de derde keer weer vrije doortocht.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Jezus, wat kan Marcelo makkelijk doorlopen! Dat gaat een lange avond worden voor Ajax.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Duidelijk gevalletje de mannen tegen de jochies dit. Niet bepaald onverwacht ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.