• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.698 gebruikers
  • 9.420.725 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Dat heeft allemaal met geld te maken. Al komen ze maar voor een oefenpotje, de winst op kaartverkoop is gigantisch.

Dat is inderdaad zo maar nodig dan clubs van het kaliber Tottenham uit. Ook dan zou de kaartverkoop enorm zijn en je wordt waarschijnlijk niet afgedroogd met 5-1 zoals vannacht.

Mathijsen naar Feyenoord lijkt me trouwens wel wat. Brengt veel ervaring (Wat heeft De Vrij als aanvoerder nou toe te voegen) en is een zeer degelijke verdediger.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hoop dat Mathijsen i.i.g. niet bij ons komt. Waardeloze verdediger, nooit meer dan modaal geweest. En nu ook nog eens op z'n retour.

Mathijsen is voor de Eredivisie meer dan prima.

Heb alleen zelden zoveel namen voorbij zien komen voor één positie de laatste weken. ´Mathijsen, Moisander, Viergever, Nuijtink, Muniesa´. Wil het wel graag afgerond zien hebben deze week; als ik ergens een hekel aan heb is het toch dat spelers eind augustus nog aangetrokken worden en ingepast moeten worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(afbeelding)

Been geamputeerd

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

jordandejong schreef:

Real Madrid na 1 minuut 30 al op een 1-0 voorsprong tegen LA Galaxy. Heb maanden geleden al gezegd dat dit een fiasco gaat worden. Snap niet dat ze Real nog uitnodigen.

Respect dat je iedere week trouw de wekker zet als heel Nederland slaapt voor je cluppie te zien.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Respect dat je iedere week trouw de wekker zet als heel Nederland slaapt voor je cluppie te zien.

Thanks, al moet ik wel zeggen dat ik 'em vannacht na een halfuurtje heb afgezet maar dat kwam omdat m'n computer toen al 2 keer volledig was vastgelopen en ik gek werd van de zwermen exotische beesten die rond m'n kop raasde omdat ik m'n raam open en m'n licht aanhad.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Mathijssen lijkt me een uitstekende toevoeging voor zowel Ajax als Feyenoord. Ik ben nooit van hem onder de indruk geweest, maar met zoveel ervaring in de Bundesliga en een beetje Primera Division is hij hier heus wel van waarde. Maar dan zie ik hem toch liever Feyenoord versterken. Aan Ajax zullen we toch al een zware kluif hebben.

Erg veel zin in zondag trouwens!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En dan nog voor nietszeggende oefenwedstrijden ook...

PS: Gister United (2011) gekeken, zeker een aanrader.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We hebben veel opties, waarbij de meesten nauwelijks voldoen.

Fit zou ik zeggen dat Boerrigter-Sigthorsson-Sana de voorhoede zal worden. Dat lijkt me prima.

Ja, maar aangezien Boerrigter altijd geblesseerd is wordt het Fischer - Sightorsson-Sana vernoed ik.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Volgens mij is kos stiekum een Ajacied!

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Nou, als hij al een dooie schaker op rechtsbuiten zet, dan lijkt het me niet dat hij Ajax veel gunt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Sightorsson gaat ook maar 5 wedstrijden spelen komend seizoen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Een garantie voor goals is die voorhoede allerminst inderdaad.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Hoezo? Die Fischer lijkt me sowieso stukken beter dan Boerrigter.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Stelletje zogenaamde voetbalkenners, vergeet vooral niet aan het grote MM-spel mee te doen. Hele seizoen lol van!

eerst inschrijven hier: Coach van het Jaar - dvhn.nl en inloggen dus

Daarna naar > 'Overzicht alle subleagues' linksonder

en dan zoeken op mm league.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

depri83 schreef:

Een garantie voor goals is die voorhoede allerminst inderdaad.

Beetje zoals vorig seizoen No worries.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5183 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja, maar aangezien Boerrigter altijd geblesseerd is wordt het Fischer - Sightorsson-Sana vernoed ik.

Altijd geblesseerd zeg je. Een enkele slepende blessure gehad die hem maanden aan de kant heeft gehouden sinds vorig jaar november. Daarvoor heeft hij vier seizoenen op rij meer dan 30 wedstrijden per jaar gespeeld in de Jupiler League.

Ik neem aan dat Derk weer volledig de oude is hoor, op de laatste scan was niets meer te zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kos heeft gewoon een punt. Boerrigter mag dit jaar aantonen dat hij topsport lichamelijk aan kan. Heeft echt constant rugklachten, ook deze voorbereiding weer. Voor hetzelfde geld is er niks meer aan de hand, maar ik heb mijn twijfels. Goede linksbuiten achter de hand zou niet erg zijn. Wat dat betreft is Assaidi welkom.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

Mathijssen lijkt me een uitstekende toevoeging voor zowel Ajax als Feyenoord. Ik ben nooit van hem onder de indruk geweest, maar met zoveel ervaring in de Bundesliga en een beetje Primera Division is hij hier heus wel van waarde. Maar dan zie ik hem toch liever Feyenoord versterken. Aan Ajax zullen we toch al een zware kluif hebben.

Erg veel zin in zondag trouwens!

Mathijsen past niet echt bij Ajax. Kan niet opbouwen, mist snelheid....het heeft niet mijn voorkeur. Al zou ik hem niet meteen afwijzen hoor. Maar Ajax heeft meer een type Granqvist nodig. Snelle, technische opbouwende verdediger. Zoals Vertonghen ook was.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Probleem voor Feyenoord is wellicht dat de Vrij en Mathijsen op elkaar lijken qua spel. Het zijn geen echte bikkelaars zoals Vlaar of BMI. Mathijsen kan best opbouwen, al blinkt hij daar niet in uit. Maar we hebben het over de Eredivisie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mathijsen kan voor geen meter opbouwen joh. Hij is wel iemand die kopsterk is en die een ploeg kan coachen met zijn ervaring. Al is hij niet zo mondig als bv een Ooijer was. Voor Feyenoord lijkt ie me een prima aankoop, lijkt best op Vlaar qua spel, al is Vlaar wat harder. Mathijsen is toch meer een mooi weer voetballer.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kos heeft gewoon een punt.

Droom ik?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Droom ik?

Als ie gelijk heeft zal ik dat gewoon beamen. Met Van Rhijn lulde hij enorme onzin, met Boerrigter zeker niet. Vind Boerrigter zeer zorgwekkend qua fysiek.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Het zou zonde zijn als zo'n blessure een speler als Boerrigter zou opbreken. Hij liet toch wel mooie dingen zien. Het zou mij ook weinig verbazen als Fischer op korte termijn zijn positie overneemt.

Ajax schijnt al aan het onderhandelen te zijn met Vitesse over Theo Janssen. Dan lijkt het me een kwestie van tijd voordat hij de overstap maakt. Ben benieuwd of Ajax zijn ervaring niet gaat missen. Ik vond dat hij het afgelopen jaar ook niet verkeerd deed. Zo goed als bij Twente zal hij wel niet meer worden.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Wat dat betreft is Assaidi welkom.

Daar zou Ajax verstandig aan doen. Assaidi is toch het allergrootste aanvallend talent op de NL velden? Past ook prima bij het voetbal van Ajax, kunnen ze over 2 jaar het driedubbele voor terugkrijgen. Naar Turkije of Rusland moet hij niet eens willen, maar het zal wel weer afhangen van een zaakwaarnemer zijn die vooral zijn eigen zaak waarneemt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Als je de handelswijze van Assaïdi (en zaakwaarnemer) ziet met Galatasaray en de 'ferme taal' die Overmars bezigt over niet te veel betalen lijkt het me sterk als dat rond zou komen. Maar goed, ik weet ook niet hoe graag Assaïdi bij Ajax wil voetballen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Zou Heerenveen daar ook niet ongeveer 4,1 miljoen voor willen hebben?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Erwinner schreef:

Eredivisie Live Profcoach - Het officiële managerspel 2012-2013

mm league

pw= movie

Een poule die met veel verstand vooraf moet worden geformeerd.

Gratis deelname. Dvd's weer verloten?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Als je de handelswijze van Assaïdi (en zaakwaarnemer) ziet met Galatasaray en de 'ferme taal' die Overmars bezigt over niet te veel betalen lijkt het me sterk als dat rond zou komen. Maar goed, ik weet ook niet hoe graag Assaïdi bij Ajax wil voetballen.

Ik ga er ook niet vanuit dat het rond komt. Ik hoop trouwens veel meer op een nieuwe CV van goed niveau. Liever dat ze daar eens alle tijd in gaan stoppen. Muniesa, Moisander, Nuytinck, Mathijsen...zoveel namen al voorbij zien komen, maar niemand is gehaald. Ik zie graag een routinier voor 2 seizoenen komen. Want Denswil is natuurlijk de toekomst van Ajax achterin. Heerlijke speler, speelt erg volwassen voor zijn leeftijd. Die jongen moet je wel genoeg perspectief bieden.

Denk trouwens dat PSV de Fruitschaal wint. Zou ik ook geen ramp vinden, meestal wint de winnaar van de JCS de landstitel niet haha. PSV is momenteel een stapje verder dan Ajax, al weet ik zeker dat Ajax ook nu weer een goede gooi naar de titel zal doen. Loopt veel talent en kwaliteit. En er is eindelijk stabiliteit. De Boer begint aan zijn 3e seizoen, is sinds Ronald Koeman bij Ajax niet meer voorgekomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.