• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.164 films
  • 12.396 series
  • 34.336 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.566 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ronaldo heeft iets bereikt door keihard te werken.

En in het geval van Ronaldo is het vaak gewoon jaloezie. Hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat hij knap, rijk en een topspeler is. Als Ronaldo wil ligt hij de volgende dag nog in bed met de zus van zo een jaloers kneusje dat 'Messi' roept.

Balotelli ook en toch loopt heel de wereld op die speler te schijten. Zou dat dan ook uit jaloezie zijn?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Balotelli ook en toch loopt heel de wereld op die speler te schijten. Zou dat dan ook uit jaloezie zijn?

Ga je Balotelli nu serieus met Ronaldo vergelijken?

Op gebied van voetbalkwaliteiten mag Balotelli niet eens in de schaduw van CR7 staan. En kijk eens naar de manier waarop Balo het nieuws haalt, heeft sowieso nog maar weinig met voetbal te maken.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ga je Balotelli nu serieus met Ronaldo vergelijken?

De spelers niet, de situatie wel.

Op gebied van voetbalkwaliteiten mag Balotelli niet eens in de schaduw van CR7 staan.

Eens. Maar zo slecht als sommige hier beweren is hij ook niet. Heeft bij zijn debuut voor Milan meteen 2 doelpunten gemaakt. Afgelopen zomer de finale van het EK bereikt en heeft vorig jaar een degelijk seizoen gedraaid bij City. Dat Balo daar niet is doorgebroken ligt vooral aan de concurrentie (Aguero, Tevez en Dzeko).

En kijk eens naar de manier waarop Balo het nieuws haalt, heeft sowieso nog maar weinig met voetbal te maken

Sensatie, dat is het enige wat die journalisten interesseren. Op verschillende forums heb ik al gelezen dat Balo een heel vriendelijke open jongen is. Maar daar ging deze discussie niet over. Als je een probleem hebt met mensen die spotten met Ronaldo, mag/moet je ook een probleem hebben met mensen die spotten met den Balo.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Als je een probleem hebt met mensen die spotten met Ronaldo, mag/moet je ook een probleem hebben met mensen die spotten met den Balo.

Totaal verschillende situatie. Balotelli roept het toch gewoon over zichzelf af. De media kan er onmogelijk langs kijken. Bij Ronaldo komen de debiele situaties waarin Balotelli verzeild raakt niet voor. En natuurlijk weet jij ook dat bij Ronaldo alles onder een vergrootglas wordt gelegd.

Balotelli is nog te lomp om zelf een trainingsvest aan te doen, zeker gaan mensen dan met hem spotten.

En Balotelli is ook gewoon arrogant als hij zegt dat hij nog nooit van Wilshere heeft gehoord en enkel Messi een tikje beter is dan Balotelli zelf. Maakt zichzelf compleet belachelijk met dit soort nergens op gebaseerde uitspraken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Totaal verschillende situatie. Balotelli roept het toch gewoon over zichzelf af. De media kan er onmogelijk langs kijken. Bij Ronaldo komen de debiele situaties waarin Balotelli verzeild raakt niet voor. En natuurlijk weet jij ook dat bij Ronaldo alles onder een vergrootglas wordt gelegd.

Ronaldo loopt er vaak net zo absurd bij als Balotlli

(afbeelding)

Daarnaastheeft Balotelli tenminste een goed gevoel voor humor.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

What the fuck maakt het uit hoe iemand er bij loopt in zijn prive leven? Lekker volwassen om met zijn allen Ronaldo voor homo uit te gaan maken. Die gast neukt meer lekkere vrouwen dan heel Camp Nou bij elkaar.

Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen maar met het hierin helemaal met Nomak eens (raar maar waar). Al vind ik Balo dan wel weer tof

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, het zijn gewoon beide kleurrijke types (had ik het ergens over homo?), dus gewoon niet raar dat met beide in de media gespot wordt. Maar nu je er zelf over begint, het lijkt me helemaal niet tof om lekkere vrouwen te neuken als je homo bent.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Als Ronaldo wil ligt hij de volgende dag nog in bed met de zus van zo een jaloers kneusje dat 'Messi' roept.

En dat is relevant, omdat....?

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Omdat de meesten het schijnbaar van belang vinden constant te roepen dat hij homo is, als een wijf gedraagt en nichterige trekjes vertoont. Dat is ook niet relevant, maar voor sommige jongens die 'm van Messi moeten terugduwen wel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

mjk87 schreef:

Omdat de meesten het schijnbaar van belang vinden constant te roepen dat hij homo is, als een wijf gedraagt en nichterige trekjes vertoont. Dat is ook niet relevant, maar voor sommige jongens die 'm van Messi moeten terugduwen wel.

Ronaldo loopt er gewoon als een wijf bij en gedraagt zich nichterig. Dat hij het niet is zal best.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En dat is relevant, omdat....?

De manier waarop Ronaldo erbij loopt, dat is relevant? Of een onbelangrijk kneusje waar nog nooit iemand van heeft gehoord dat 'Messi' roept, dat is pas relevant.

schram101 schreef:

helemaal met Nomak eens (raar maar waar).

YOLO!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Is er ook nog voetbalnieuws?

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

depri83 schreef:

Is er ook nog voetbalnieuws?

Rutten is terug, Bony is terug, alles is koek en ei en komende zaterdag PSV? Nieuws genoeg?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Uitstekend, zolang je maar niet begint over de seksuele uitstraling van de kleding van Fred.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Daar heeft Gijp vorig jaar al genoeg over geluld, met dat donker op donker op donker. Pak van Fred is nu beter.

Al zie ik PSV nog wel winnen daar, puur omdat Vitesse het ergens altijd heel lastig heeft tegen PSV. Slechts 2 maal gewonnen in al die 30 keer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
De manier waarop Ronaldo erbij loopt, dat is relevant? Of een onbelangrijk kneusje waar nog nooit iemand van heeft gehoord dat 'Messi' roept, dat is pas relevant.

Nee, dus? Dat iemand Messi Messi roept wil niet zeggen dat het plots relevant is om te roepen met hoeveel vrouwen Ronaldo wel niet kan slapen. Dat soort kreten zijn net zo nutteloos.

Maar iets belangrijkers: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Cuenca-Kan-spelen-tegen-Roda-JC.htm

Interview met Cuenca. Lijkt me wel een goede gozer.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Balo heeft een gave wagen! En bijpassende kledij

(afbeelding)

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Bij Ronaldo komen de debiele situaties waarin Balotelli verzeild raakt niet voor. En natuurlijk weet jij ook dat bij Ronaldo alles onder een vergrootglas wordt gelegd.

En natuurlijk weet jij ook dat bij Balotelli alles onder een vergrootglas wordt gelegd. Een leuk Balotelli verhaaltje dat jullie niet bereikt heeft omdat het niet sensationeel is. Een supporter van City is komen kijken naar de training. Achteraf heeft Balo hem uit dank een lift naar huis gegeven. Maar het blijft uiteraard een arrogante zak.

als hij zegt dat enkel Messi een tikje beter is dan Balotelli zelf

Hoe noemde je zoiets ook alweer? Ooja, zelfspot.

En Balotelli is ook gewoon arrogant . Maakt zichzelf compleet belachelijk met dit soort nergens op gebaseerde uitspraken.

Ronaldo is inderdaad een engeltje en absoluut niet arrogant.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Een supporter van City is komen kijken naar de training. Achteraf heeft Balo hem uit dank een lift naar huis gegeven. Maar het blijft uiteraard een arrogante zak.

Volgens mij heeft niemand Balotelli ooit arrogant genoemd.

En zijn goede verhalen zijn net zo goed naar buiten gekomen. Bv dat hij een hoop zwervers uit de stad meegenomen had naar een duur restaurant.

Maar probeer zijn bizarre gedrag nu niet goed te praten zeg. Volgens mij kijk jij niet erg objectief meer naar alle van City. Balotelli, City, Mancini...alles zit je wel te verdedigen.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Iedereen doet dat toch, het verdedigen van een(zijn) club Litmanen. Objectief zijn is een leeg woord, men kan het pretenderen of proberen maar zelfs dan is de betekenis van dat woord nog steeds praktisch onbestaande of moeilijk te bereiken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Asaharo schreef:

Iedereen doet dat toch, het verdedigen van een(zijn) club Litmanen. Objectief zijn is een leeg woord, men kan het pretenderen of proberen maar zelfs dan is de betekenis van dat woord nog steeds praktisch onbestaande of moeilijk te bereiken.

Klopt, maar in jouw geval is het bij Mancini en Balotelli wat misplaatst, aangezien die 2 gewoon regelmatig op hun vlak de fout zijn ingegaan. Kan je moeilijk ontkennen lijkt me. De ene is een tactisch onbenul die met geweldige spelers dramatisch presteert en de andere is niet goed wijs. Je mag best om Balotelli lachen, maar dat misplaatste geklaag dat hij onterecht belachelijk wordt gemaakt is natuurlijk de grootste onzin. Als je even op internet zoekt kom je wel 10 tot 20 voorbeelden van bizar gedrag van hem tegen. Maar niemand die hem arrogant noemt, wel dom en kansloos.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Asaharo

Objectiviteit is voor sommigen misschien teveel gevraagd, maar realistisch zijn lijkt me toch niet moeilijk. Balotelli komt met zijn voetbalkwaliteiten niet eens in de buurt van Ronaldo. Dat die zo vaak negatief in het nieuws komt heeft hij gewoon aan zichzelf te danken. Ronaldo komt niet telkens met de meest debiele incidenten in het nieuws, ook al zou de media dat graag willen. Met Balotelli is het bijna elke week weer raak.

En als Ronaldo zegt dat mensen jaloers op hem zijn (wat de waarheid is) noemt men hem een arrogante zak. Maar als Balotelli zegt dat hij nog nooit heeft gehoord van Wilshire en enkel Messi een tikje beter is dan hemzelf noemt onze vriend Stu-Pot het zelfspot. Niet meer serieus te nemen dit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ronaldo heeft natuurlijk wel enig recht van spreken ja, Balotelli op basis van prestaties totaal niet. Ronaldo is zeker niet mijn favoriet als speler en als mens, maar hij is wel een fantastische atleet en zeer goede voetballer.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Tactisch onbenul zou ik niet zeggen. Het blijft een Italiaanse coach uiteraard die werkt vanuit een verdedigende basis maar dat valt wel mee aangezien ze vorig jaar als verdedigend elftal meer scoorden dan alle andere teams uit de PL. Dit jaar loopt het wat moeilijker maar dat is voetbal he. Dat van Mario, hij is een excentrieke voetballer, mens en dat leidt absoluut tot onbegrip en twijfels omtrent zijn kwaliteiten maar laat ons vooral dit niet vergeten, hij is 21(!) jaar oud. Dat mensen het niet eens zijn met de keuzes van deze personen is dan ook redelijk normaal, zeker gezien de aandacht die ze beiden krijgen. Hetzelfde geldt voor Ronaldo.

@Nomak Ronaldo is buitenaards, ik heb niets met zijn karakter maar de man kan ongelooflijk voetballen en ik vind zelf die hele Ronaldo-Messi discussie onredelijk. Ik heb die docu onlangs nog bekeken waarin Ronaldo bepaalde oefeningen aflegt en tja, buitenaards gewoon. Mario en Ronaldo is een wereld van verschil maar hij is nog jong, dat de man pakken talent heeft moge duidelijk zijn, de vraag is gaat hij omwille van zijn gedrag die talenten weggooien of ombuigen tot iets memorabels. En enkel met de tijd zullen we daarover kunnen oordelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Wijnaldum meldt zich af voor Jong Oranje - Goal.com

Ik gok op een hattrick van Georginio komend weekend.

RikElfrink #PSV wilde #Maher zo graag dat de club zelfs investeerders buiten de club zocht. Lees morgen het #ED hierover.
Stuitende kerel, die Elfrink, maar als dit waar is, is het toch wel opmerkelijk.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Locadia direct bij z'n debuut gescoord bij Jong Oranje, net als Vilhena!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dit is toch wel het toppunt van zieligheid zeg.

'PSV zocht zelfs externe investeerders voor transfer Maher' - voetbalzone.nl

Eerst gered worden door de gemeente en dat geld meteen weer verbrassen en dan nog niet genoeg gekocht hebben, waardoor je externe investeerders zoekt omdat het geld op is. Snappen ze in Eindhoven echt niks van beleid voeren?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Moet je nou op werkelijk elk bericht dat op PSV betrekking heeft, reageren?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als ik zulke bizarre dingen lees, dan ja. Maar probeer het maar weer goed te praten, ben benieuwd.

Die Brands is echt een belachelijke TD. Het enige wat hij kan en wil is veel te veel geld uitgeven dat er niet is.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik ga het niet goedpraten, want ik vind het ook te ver gaan, maar ik hoef al een tijdje niet meer de voetbalnieuwssites te lezen, omdat je me keurig up to date houdt wat PSV betreft. interesse is prima, maar dit is duidelijk een obsessie geworden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.