• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.654 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Zelfs in Portugal

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Gillingham heeft z'n eigen Wesley.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Zoveelste discussie over Amsterdam vs. Rotterdam verwijderd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(embed)

Zelfs in Portugal

Eindbaas die supporter.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ramon Min ‏@MijlpaalMin

Gelezen op de Facebook-pagina op VI: 'Ronaldo vandaag jarig.. Zul je zien dat Messi morgen 2x jarig is...' [via Ane-Marius de Jong]

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Goede kans dat Toivonen deze maand nog zijn rentree maakt!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eindbaas die supporter.

Ach ja. Laten we allemaal doen alsof Ronaldo een kneusje is, maar zonder Messi (wellicht de beste ooit en van het heilige Barcelona, dat is nooit te winnen) had hij nu al minstens 4 gouden ballen staan. Nog altijd veruit de beste na Messi,

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eindbaas die supporter.

Hoe triest ben je dan om wel de moeite te nemen om 's avonds daar heen te gaan en dit te doen!

Snap niet wat jij er mooi aan vindt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Reinbo schreef:

Fer heeft een breezersletje uitgescheurd.

Verkracht of met medewerking?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Neem aan dat hij dit weekend minuten gaat maken. Blijft toch altijd leuk, een nieuwe aanwinst in actie zien. Hopelijk nu eens een rechtsbuiten die wel wat kan.

Live in het stadion is dat nog leuker om te zien.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hoe triest ben je dan om wel de moeite te nemen om 's avonds daar heen te gaan en dit te doen!

Inderdaad. Eén van de beste, zo niet de beste, spelers van het deze tijd en tevens landgenoot en dan ga je hem zo voor gek zetten. Triest.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Knisper schreef:

Zoveelste discussie over Amsterdam vs. Rotterdam verwijderd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, daar kom je goed weg.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Heb het niet meer gevolgd na mijn filmpje, maar het zat blijkbaar diep

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt ze zo op de kast

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ach ja. Laten we allemaal doen alsof Ronaldo een kneusje is, maar zonder Messi (wellicht de beste ooit en van het heilige Barcelona, dat is nooit te winnen) had hij nu al minstens 4 gouden ballen staan. Nog altijd veruit de beste na Messi,

Eens behalve heilige Barca, want dat is maar 1 club voor mij.

Maar goed, CR is nog jong en kan nog altijd wat gouden ballen winnen wat hem ook gelukt zo zijn verleden jaa mits Real vorig jaar de CL had gewonnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

mjk87 schreef:

(quote)

Het is een kneusje, alleen wel een kneusje wat goed kan voetballen. Zijn gedrag wekt gewoon geen sympathie op, waarom zou ik dan sympathieke reacties richting zijn adres moeten versturen. Geweldige spelers het laatste decennia als Beckham, Bergkamp en Ronaldinho waren relatief down to earth zonder al teveel poeha en kapsones, dan verdien je respect (of in ieder geval mijn respect).

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Ronaldinho down to earth? En Bergkamp zeker, maar dat lag dan aan zijn vliegangst.

En kom op, Messi gedraagt zich soms ook echt misselijk. Dat gedoe vorige week gemist? En als een primadonna ter aarde bij een kleine tik (al kunnen Busquets en Dani Alves dat nog beter).

Ronaldo is een ijdeltuit, een metroman zo je wil, maar echt vervelend gedrag bij hem zie ik niet vaak. Hij is enkel regelmatig verongelijkt, maar dat is elke speler.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Opstelling Oranje morgenavond tegen Italië: Krul; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Clasie, Strootman, Maher; Lens, Van Persie, John.

Dus Hansie Janmaat krijgt nog een keer de mogelijkheid om te bewijzen dat hij het niveau niet aan kan. Verder logische opstelling.

Alleen moet Van Gaal alweer zíjn eigen voorwaarden breken. Huntelaar is uitgevallen en hij heeft Robben opgeroepen. Als hij die idiote criteria nou eens laat vallen en gewoon de beste spelers oproept kun je ook eens aan een 'vast' team werken.

Jongste elftal in 100 jaar trouwens. Aanvoerder Strootman tweede op de lijst met aantal interlands, 13 welteverstaan!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

Ronaldinho down to earth? En Bergkamp zeker, maar dat lag dan aan zijn vliegangst.

En kom op, Messi gedraagt zich soms ook echt misselijk. Dat gedoe vorige week gemist? En als een primadonna ter aarde bij een kleine tik (al kunnen Busquets en Dani Alves dat nog beter).

Ronaldo is een ijdeltuit, een metroman zo je wil, maar echt vervelend gedrag bij hem zie ik niet vaak. Hij is enkel regelmatig verongelijkt, maar dat is elke speler.

Heb geen zin om er lang tegen in te gaan momenteel. En Ronaldinho was inderdaad relatief down to earth en goedlachs. Messi is inderdaad niet meer zo braaf als vroeger, maar in vergelijking met Ronaldo..... please.

Ronaldo zijn gedrag is gewoon onuitstaanbaar voor veel mensen (of dat nu komt door arrogantie, verongelijkt zijn, ijdeltuiterij of verwaand etc.; i don't care). Dan ook niet miepen wanneer mensen je gaan jennen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ik ben benieuwd morgen, op 't middenveld Clasie, Maher en Strootman vs. Pirlo, De Rossi en Montolivo gok ik.

En Balotelli en El Shaarawy!

Italië wel zonder wat vaste namen in de verdediging, namelijk geen Bonucci, Balzaretti en Chiellini.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

Ik ben benieuwd morgen, op 't middenveld Clasie, Maher en Strootman vs. Pirlo, De Rossi en Marchisio gok ik.

En Balotelli en El Shaarawy!

Montolivo start waarschijnlijk.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Had 'm net ge-edit, zag dat Marchisio geblesseerd is haha!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Maher in de basis

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Messi is inderdaad niet meer zo braaf als vroeger, maar in vergelijking met Ronaldo..... please.

Ronaldo wacht geen spelers van de tegenpartij op in een parkeergarage en hij schiet niet met opzet de bal keihard richting het publiek van de tegenstander als hij de bal niet meer in het veld kan houden.

Die supporter is gewoon een triest en jaloers kneusje.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Waarom Clasie... Waarom zet hij niet gewoon De Guzman in de basis i.p.v. Clasie?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ronaldo wacht geen spelers van de tegenpartij op in een parkeergarage en hij schiet niet met opzet de bal keihard richting het publiek van de tegenstander als hij de bal niet meer in het veld kan houden.

Die supporter is gewoon een triest en jaloers kneusje.

Nee, Ronaldo gedraagt zich als een 16-jarig wijf die denkt dat de wereld rond hem draait. Kijk anders eens naar MTV, my sweet 16 birthdayparty (of hoe dat kloteprogramma ook heet). Dat is Ronaldo en zo'n ding mag je uitlachen. Ik heb al zoveel fasho's uitgelachen en niet omdat ik jaloers op hun ben.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Waarom Clasie... Waarom zet hij niet gewoon De Guzman in de basis i.p.v. Clasie?

De Guzman is geen concurrent van Clasie. Speelt op een andere positie. Clasie heeft trouwens ook alle recht op een basisplaats. Presteert prima.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

DMF schreef:

(quote)

De Guzman is geen concurrent van Clasie. Speelt op een andere positie. Clasie heeft trouwens ook alle recht op een basisplaats. Presteert prima.

Strootman verdedigend en De Guzman en Maher aanvallend. Kan toch prima? Ik denk namelijk niet dat Clasie het niveau van Oranje nog heeft (of ooit zal halen). De Guzman is in mijn ogen verder en dan speel je maar met 1 controleur, so what?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Nee, Ronaldo gedraagt zich als een 16-jarig wijf die denkt dat de wereld rond hem draait. Kijk anders eens naar MTV, my sweet 16 birthdayparty (of hoe dat kloteprogramma ook heet). Dat is Ronaldo en zo'n ding mag je uitlachen. Ik heb al zoveel fasho's uitgelachen en niet omdat ik jaloers op hun ben.

Hatelijk programma. Maar in tegenstelling tot Ronaldo hebben deze 16-jarige meisjes totaal niets bereikt en hebben vaak ook niet de intellectuele capaciteiten om iets te bereiken in het leven. Leeghoofdige rotwerwende nesten die alles krijgen van hun veel te rijke ouders.

Ronaldo heeft iets bereikt door keihard te werken.

En in het geval van Ronaldo is het vaak gewoon jaloezie. Hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat hij knap, rijk en een topspeler is. Als Ronaldo wil ligt hij de volgende dag nog in bed met de zus van zo een jaloers kneusje dat 'Messi' roept.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Strootman verdedigend en De Guzman en Maher aanvallend. Kan toch prima? Ik denk namelijk niet dat Clasie het niveau van Oranje nog heeft (of ooit zal halen). De Guzman is in mijn ogen verder en dan speel je maar met 1 controleur, so what?

So what? Dat is niet volgens de visie van Van Gaal, dus dat gaat niet gebeuren. Clasie heeft Maher tot nu toe in elk onderling duel overklast overigens. Ook heeft hij in de vorige interlands een prima indruk achtergelaten, na een wat voorzichtig begin tegen Turkije. Strootman is ook niet echt een verdedigende middenvelder, in tegenstelling tot Clasie. Dus ook dat zijn geen directe concurrenten van elkaar. Clasie staat voorlopig dus in de basis vermoed ik, en terecht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.