• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.695 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

heb je de bewuste overtreding uberhaupt gezien...?

De overtreding waarbij BMI die Willem II speler in een wurggreep houdt? Ja, die heb ik gezien.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Perez heeft ooit eens rood gehad voor misleiding. Bij een ingooi (6-0 achter) die hij tegen de tegenstander opgooide om zo zelf door te kunnen lopen. Als een grapje. Was direct rood. Volgens analisten vanwege 'misleiding'.

*edit* Omgekeerd dus. En was tweede geel. Stond me alleen rood bij.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Wurggreep

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als je dat tikje van Hazard tegen de bal een schop vind is dit inderdaad een wurggreep ja.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Inderdaad zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hier trouwens onze nieuwe vleugelspeler Cuenca:

(afbeelding)

Neem aan dat hij dit weekend minuten gaat maken. Blijft toch altijd leuk, een nieuwe aanwinst in actie zien. Hopelijk nu eens een rechtsbuiten die wel wat kan.

Maar wat blij dat hij in de Arena mag debuteren voor 50.000 man komend weekend. Als hij naar Venlo was afgereist voor 1500 man, in de kou en regen op dat Venlose knollenveld had hij al meteen heimwee gehad.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

mjk87 schreef:

Al maken dan Van Aanholt/Jansen en en BMI/Mathijsen ook een overtreding, namelijk misleiding van de scheids door niet te zeggen dat eigenlijk die ander geel moet hebben. Staat daar niet direct rood op? Zal eens reglementen doorzoeken.

En vergeet vervolgens vooral niet een brief naar de KNVB te sturen he!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Maar wat blij dat hij in de Arena mag debuteren voor 50.000 man komend weekend. Als hij naar Venlo was afgereist voor 1500 man, in de kou en regen op dat Venlose knollenveld had hij al meteen heimwee gehad.

Eens. Beter lekker met een thuiswedstrijd beginnen. Wat mij betreft Sigthorsson en Cuenca zondag in de basis. We hebben voorin echt meer stootkracht nodig.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Als je dat tikje van Hazard tegen de bal een schop vind is dit inderdaad een wurggreep ja.

Wanneer wordt zo'n wedstrijdformulier nou ingevuld na een wedstrijd? Want het is raar dat het formulier niet aangeeft dat de gele kaart aan de verkeerde persoon is gegeven en dat bmi hem eigenlijk had moeten hebben.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

En vergeet vervolgens vooral niet een brief naar de KNVB te sturen he!

Je kan wel denigrerend gaan doen, maar feit blijft dat in beide gevallen het de club/spelers wel goed uitkwam dan een ander geel kreeg en allen hielden ze (wijselijk) hun mond. Gevolg is dat ze beloond worden met het seponeren van een kaart. Erger is nog dat iemand die geel krijgt terwijl van een overtreding helemaal geen sprake was deze kaart wel houdt, met alle gevolgen van dien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wanneer wordt zo'n wedstrijdformulier nou ingevuld na een wedstrijd? Want het is raar dat het formulier niet aangeeft dat de gele kaart aan de verkeerde persoon is gegeven en dat bmi hem eigenlijk had moeten hebben.

Omdat de arbitrage niet wist wie het wel was, omdat Feyenoord daar geen uitspraak over wil doen. Dat het duidelijk te zien is op de beelden is een feit maar daarop mag je niet je rapport baseren.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Je kan wel denigrerend gaan doen, maar feit blijft dat in beide gevallen het de club/spelers wel goed uitkwam dan een ander geel kreeg en allen hielden ze (wijselijk) hun mond. Gevolg is dat ze beloond worden met het seponeren van een kaart. Erger is nog dat iemand die geel krijgt terwijl van een overtreding helemaal geen sprake was deze kaart wel houdt, met alle gevolgen van dien.

Hoe kom je erbij dat Mathijsen zijn mond hield?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Naomi Watts schreef:

Omdat de arbitrage niet wist wie het wel was, omdat Feyenoord daar geen uitspraak over wil doen. Dat het duidelijk te zien is op de beelden is een feit maar daarop mag je niet je rapport baseren.

Dan staat er op het wedstrijdformulier dus dat de gele kaart voor mathijsen terecht is. Want zo werd het ook beoordeeld tijdens de wedstrijd. De scheidsrechter kan immers niet op basis van beelden concluderen dat de kaart onterecht was.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Je kan juridisch nooit een gele kaart na de wedstrijd toevoegen. Wat als BMI na dit punt in de wedstrijd een gele kaart had gekregen. Geschorst?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Als hij er 5 heeft wel ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet terecht maar wel dat ie die moet laten staan. In dit geval kan alleen de commissie besluiten te seponeren, en als de Feyenoorder aan hadden gegeven dat Indi eigenlijk de boosdoener was alleen dan had Indi 'm kunnen krijgen. Denk ik althans, pin me er niet op vast.

Hebbe nwe hier geen scheisrechetrs op het forum ofzo .

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Hoe kom je erbij dat Mathijsen zijn mond hield?

Samen met BMI in zoverre wel dat laatstgenoemde niet alsnog geel kreeg. Dan gaat de scheids echt wel mee als je zegt dat een ander de overtreding maakte en die ander beaamt dat.

In Europa kreeg Emanuelson geel ipv Anita (of omgekeerd). Dat zou zijn tweede zijn. Dus rood was al getrokken maar nadat beide zeiden dat Anita de overtreding maakte kreeg hij geel en werd de kaart van Emanuelson terug getrokken. Dus of beide, of in ieder geval BMI, hield zijn mond. Dat lijkt me al een schorsing waard, als we het hebben over Fair-Play en dat soort zaken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fer heeft een breezersletje uitgescheurd.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

De scheidsrechter kan na afloop niet de kaart op naam van BMI zetten. Wel kan de scheidsrechter tot een bepaald tijdstip een e-mail naar de KNVB sturen om het zelf ingevulde wedstrijdformulier te wijzigen. Omslachtig, maar zo werk het blijkbaar. Geen idee waarom de kaart vervolgens niet alsnog op naam van BMI is gezet. Ook snap ik niet waarom het ineens bij deze kaart wel kan, terwijl er vaker onterecht gele kaarten worden uitgedeeld.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

In Europa kreeg Emanuelson geel ipv Anita (of omgekeerd). Dat zou zijn tweede zijn. Dus rood was al getrokken maar nadat beide zeiden dat Anita de overtreding maakte kreeg hij geel en werd de kaart van Emanuelson terug getrokken..

Goh, lekker vergelijkbaar. Ik zou ook protesteren als een teamgenoot rood krijgt want dat is wel effe andere koek he

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Reinbo schreef:

Fer heeft een breezersletje uitgescheurd.

Dat was toch al lang bekend (zie enkele pagina's terug in deze topic)

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Goh, lekker vergelijkbaar. Ik zou ook protesteren als een teamgenoot rood krijgt want dat is wel effe andere koek he

Natuurlijk, maar in dit geval komt het wellicht erg goed uit dat een ander geel krijgt. Dat is ofwel misleiding of op zijn minst gaat dat in tegen fair-play. Strafbaar wat mij betreft. Want nu is er dus niemand die gestraft wordt. Dat klopt ook niet.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Toch alleen dat hij seks zou hebben gehad met een minderjarige? Ik las nergens dat zij ook haar diensten aanbood op je vrije vrijdagavond in de achterhoeken van Amsterdam.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

O, ik hoorde het net voor het eerst. Volg deze topic niet al te nauwgezet.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Toch alleen dat hij seks zou hebben gehad met een minderjarige? Ik las nergens dat zij ook haar diensten aanbood op je vrije vrijdagavond in de achterhoeken van Amsterdam.

??? Die laatste zin?

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik ben trouwens best benieuwd naar de BMI van BMI .

Nomak schreef:

22,7

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat een misplaatste huilebalk die Boerrigter.

(afbeelding)

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Die Derk is wel flink aangekomen zeg.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat is zn BMI?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Derk zit thuis wel erg vaak op de bank als ik die foto zo zie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.