- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
In de uren na El Clásico van woensdagavond heeft Lionel Messi volgens de Spaanse pers nog verhaal gehaald bij Álvaro Arbeloa. Gedurende de wedstrijd raakte de verdediger van Real Madrid het gezicht van de Barcelona-aanvaller aan en daarvan was Messi niet gediend. Hij confronteerde Arbeloa in de parkeergarage van het Santiago Bernabéu met zijn gedrag op het veld.
n de parkeergarage van het stadion zou Messi hem na de wedstrijd hebben aangesproken en zou hij Arbeloa, in het bijzijn van zijn vrouw, ‘dom’ hebben genoemd. Een medewerker van Barcelona zag het gebeuren en snelde erop af, om Messi vervolgens weer mee te nemen. In de spelerstunnel had Messi zich na afloop ook al laten gaan, schrijft het medium. Toen Aitor Karanka iets te lang naar hem keek, zou de Argentijn Wat kijk je nou? Jij bent toch alleen maar José Mourinho’s schoothondje? hebben gezegd.,

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geruchten. Wie weet wat waar is. Al is ook Messi niet meer het onschuldige koorknaapje van vroeger, daarvan ben ik overtuigd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Wat is dit dan, MM Boulevard? Denk dat de Barca spelers ook gewoon gezamenlijk naar Barcelona teruggaan? En een medewerker van Barcelona in de parkeergarage van Madrid. Denk niet dat ze daarvoor in positie komen.
Heb al jaren geen aflevering gemist, kijk desnoods online terug. Hoezo?
Hier zou ik dan niet zo zeker van zijn
Heb vd Gijp nog nooit Lex Immers horen zeggen. Steevast zegt hij Tim Immers haha.
Wat is er allemaal aan de hand bij Vitesse en Rutten?
Hij is één grote jankbed die blijft zeuren om aankopen. Lekker vertrouwen in de huidige groep heb je dan 
http://www.vi.nl/nieuws/235209/Rutten-Voel-me-door-clubleiding-niet-serieus-genomen.htm
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ja, hoor weer Ajax uit. Ik had er €200.- op moeten zetten, want het is toch ieder jaar hetzelfde liedje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Utrecht-Ajax 0-3
Sneek-Ajax 0-2
Groningen-Ajax 0-3
Vitesse-Ajax 0-4
Solide achterhoede in de beker
Eerlijk is eerlijk, dat zijn prima uitslagen. Ik moet hierbij toch ook door het stof om een lans te breken voor Kennis Vermeer. Ik pak hem vaak aan, en terecht na zijn zoveelste blunder, maar als je in deze op papier lastige uitwedstrijden (ONS daargelaten) steeds de 0 kunt houden dan kun je toch wel wat. Ik heb het niet gezien verder, maar het is toch knap dat hij zich gerevancheerd heeft voor zijn 3 flaters afgelopen weekend en nu zijn doel schoon heeft gehouden. Wel zonde natuurlijk dat hij zondag weer eens 3 punten, en allicht de titel, zomaar weggaf en dan gisteren blijkbaar wel bij de les was. Hoe dan ook: chapeau Kennis
Mag ook wel eens gezegd worden lijkt me.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ben je nu sarcastisch? Cillessen staat bij alle bekerduels van Ajax in het doel 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Beckham vijf maanden naar PSG; salaris naar goed doel - voetbalzone.nl
Beckham
Mooie speler en een geweldig mens. Heb ik altijd al een toffe gast gevonden.

Prachtige speler. Hij lijkt me daarnaast ook zeer sympathiek. Allez PSG dan maar
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Vermeer
vRhijn/Alderweireld/Moisander/Blind
Poulsen
De Jong Eriksen
Cuenca-Sigthorsson-Fischer
Mits onze Spanjool komt. Anders maar 1 van die andere knuppels op rechts die er wekelijks niks van bakken. Best een aardige ploeg. En als Eriksen zo kut blijft spelen, dan graag Schone daar. Maar Eriksen herpakt zich wel.
Sigthorsson is terug en maakt meteen het verschil. Blijft hij fit, dan worden we kampioen. Topspits!
Frankie kan niet meer om Schone heen, toch meer en meer de regisseur die ook verdedigend kan denken. Eriksen mag er wel eens naastgezet worden. Te veel balverlies, te vaak een te moeilijke oplossing en gewoon te weinig beslissend. Die jongen staat gewoon stil in zijn ontwikkeling. Het flegmatieke in zijn spel, begint mij steeds meer tegen te staan. Hij voetbalt nog steeds als een A-junior, denkende dat hij elke keer alle tijd van de wereld heeft. Ook Boerrigter moet er uit. Buiten het missen van die enorme kans gister, die jongen speelt momenteel alleen tegen zichzelf. Niets lukt, durf is er niet en Fisher op links is vele malen beter.
Benieuwd naar die Spanjaard.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het kan leuk worden voorin bij Ajax. Zie deze opstelling op papier wel zitten. Vooral Sigthorsson is wanneer hij speelt gewoon een topspits. Nu hopen dat hij eens langer dan een week fit is.
Fischer - Sigthorsson - Cuenca
De Jong - Schöne
Poulsen
Blind - Moisander - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer/Cillessen
Dit lijkt me de opstelling waar Ajax in moet gaan spelen de komende periode. Nog steeds geen fan van een aantal spelers, maar het zij zo. Vooral Poulsen blijft een zwakke schakel. Tegen kleinere ploegjes kan je Poulsen vervangen door Eriksen en Schöne een linie naar achteren pleuren. Begin Eriksen nu wel zat te worden, veel te flegmatiek zoals gillie24 al zegt. Bakt er werkelijk geen pepernoot van. En dan ook nog eens zijn contractbesprekingen ophouden omdat hij zichzelf te goed vindt. Blegh. Hij helpt keer op keer grote mogelijkheden om zeep, wat is er toch aan de hand. Waar blijven zijn briljante steekballen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hij is één grote jankbed die blijft zeuren om aankopen. Lekker vertrouwen in de huidige groep heb je dan 
http://www.vi.nl/nieuws/235209/Rutten-Voel-me-door-clubleiding-niet-serieus-genomen.htm
Als hij drie versterkingen is beloofd en er komt er geen een, tja dan kan ik me voorstellen dat je not amused bent. Zeker als je net je team aan alle kanten voorbij hebt zien lopen door Ajax.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Tsjah, wat dacht Rutten aan het begin van dit seizoen dan? In principe moet je na de zomer een selectie hebben waarmee je tot aan de volgende zomer mee vooruit kan. Moet je niet tussentijds gaan lopen piepen. Je kan natuurlijk wel een versterking halen, maar dat moet niet meer dan een nuttige breedteaankoop zijn i.m.o. Liever helemaal geen wintertransfers, maar dat terzijde.
Het kan natuurlijk verkeren dat je door blessures of juist door vertrekkende spelers bij de eigen club op zoek moet naar nieuwe spelers. Maar dat is ook niet het geval bij Vitesse. Dat Bony een maandje weg zou zijn wisten ze in de zomer ook al wel.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Eerlijk is eerlijk, dat zijn prima uitslagen. Ik moet hierbij toch ook door het stof om een lans te breken voor Kennis Vermeer. Ik pak hem vaak aan, en terecht na zijn zoveelste blunder, maar als je in deze op papier lastige uitwedstrijden (ONS daargelaten) steeds de 0 kunt houden dan kun je toch wel wat. Ik heb het niet gezien verder, maar het is toch knap dat hij zich gerevancheerd heeft voor zijn 3 flaters afgelopen weekend en nu zijn doel schoon heeft gehouden. Wel zonde natuurlijk dat hij zondag weer eens 3 punten, en allicht de titel, zomaar weggaf en dan gisteren blijkbaar wel bij de les was. Hoe dan ook: chapeau Kennis
Mag ook wel eens gezegd worden lijkt me.
Hulde!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Tsjah, wat dacht Rutten aan het begin van dit seizoen dan? In principe moet je na de zomer een selectie hebben waarmee je tot aan de volgende zomer mee vooruit kan. Moet je niet tussentijds gaan lopen piepen. Je kan natuurlijk wel een versterking halen, maar dat moet niet meer dan een nuttige breedteaankoop zijn i.m.o. Liever helemaal geen wintertransfers, maar dat terzijde.
Het kan natuurlijk verkeren dat je door blessures of juist door vertrekkende spelers bij de eigen club op zoek moet naar nieuwe spelers. Maar dat is ook niet het geval bij Vitesse. Dat Bony een maandje weg zou zijn wisten ze in de zomer ook al wel.
En als Van Leeuwen en Jordania hem dit verteld hadden had Rutten ook niks gehad om over te klagen, maar dat hebben ze nu juist niet gedaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mensen hierboven die Cuenca nu al bombarderen als de verlosser, en hem in de favo opstellingen zetten mogen zichzelf eens onder de kont schoppen (kijk maar hoe je het doet). Net 8 maanden eruit geweest, weekje fit. Niemand weet hoe zijn vorm is, of hij kan acclimatiseren zo snel. Tevens zijn Spanjaarden zelden een succes geweest bij Ajax.
Hoop het van harte hoor, maar schroef de verwachtingen eens wat omlaag.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Utrecht bevestigt vertrek Bovenberg naar NEC - FCUpdate.nl
NEC is ook actief bezig tijdens de transferperiode. Kos, we horen graag jouw mening over de vertrokken en aangetrokken spelers.
Mja,..
Falkenburg gehuurd... lijkt me een aardige speler, maar we hebben al zoveel middenvelders..
Boymans gehuurd.. wilde ik destijds al graag hebben, maar toen ging hij naar AZ. Vond het echt een prima spits destijds. Geen idee hoe lang hij nodig heeft weer op oude niveau te komen, maar ook al was hij blind dan was ie nog beter dan Platje vermoed ik.
Overigens wel enorm kut weer dat ze geen opties tot koop hebben, gehuurde spelers doen me helemaal niks.
Bovenberg... lijkt me ook een prima speler, echter hebben we al 2 volwaardige rechtsbacks
. Maar ja, het zal wel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
En als Van Leeuwen en Jordania hem dit verteld hadden had Rutten ook niks gehad om over te klagen, maar dat hebben ze nu juist niet gedaan.
Logisch nadenken. Als ik dit kan neerpleuren hier kan Rutten dat ook wel verzinnen 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Mensen hierboven die Cuenca nu al bombarderen als de verlosser, en hem in de favo opstellingen zetten mogen zichzelf eens onder de kont schoppen (kijk maar hoe je het doet). Net 8 maanden eruit geweest, weekje fit. Niemand weet hoe zijn vorm is, of hij kan acclimatiseren zo snel. Tevens zijn Spanjaarden zelden een succes geweest bij Ajax.
Dat is ook zo. Welke Spanjaard zou eerst naar Ajax komen vorig jaar, maar raakte een dag voor het tegen geblesseerd, erg zuur. Weet z'n naam niet meer.
Probleem is dat ik het helemaal heb gehad met Boerrigter en Lukoki ook niet het benodigde niveau heeft. Dan vestig je al snel je hoop op een nieuwkomer
Alleen zo zaten we ook met Sana en die valt uiteindelijk ook lichtjes tegen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Als je Boerrigter, Lukoki, Hoessen, Sana gewend bent voorin, dan zijn je verwachtingen sowieso al laag. Een nieuwe naam geeft hoop! Slechter kan namelijk bijna niet. 
Maar nogmaals: Een fitte Sightorsson is bepalend voor de verdeling van de prijzen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is ook zo. Welke Spanjaard zou eerst naar Ajax komen vorig jaar, maar raakte een dag voor het tegen geblesseerd, erg zuur. Weet z'n naam niet meer.
Muniesa.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Muniesa.
Dat een Feyenoorder ons dat moet vertellen...... of toch een Ajax-hart?
THX!
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht goed de transferperiode doorgekomen. Als eerste hebben wij Bovenberg verkocht, prima zaak. Zeer matige back die aanvallend af en toe nog wel eens van toegevoegde waarde wilt zijn, maar verdedigend is die jongen een en al een drama. Ik vraag mij af of NEK hier wat aan heeft.
Ook Gerndt verkocht. Vond het altijd wel een goede voetballer, maar hij deed niet waar hij voor aangetrokken was: scoren. 13 keer in 40 wedstrijden is echt te weinig, terwijl wel te zien was aan hem dat hij technisch super was en erg snel. Jammer dat het er niet uitgekomen is.
Met Toornstra een goede middenvelder gehaald. 950,000 euro maar voor de belangrijkste man van ADO.
Hebben nu echt een mooi middenveld met Asare, Kali en Toornstra.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nu is Rutten ook al "ziek" en is de training afgelast.. Lekker bezig daar hoor.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wat een jankerd die Rutten.. 'boehoehoe ik krijg geen nieuwe spelertjes.. boehoe ik ga me ziek melden nu'
hahaha.. lekker voor ze.. Wordt weer heerlijk zondag.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Asare, Kali en Toornstra.
Waarvan de tweede en wellicht ook de eerste weg gaat.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Waarvan de tweede en wellicht ook de eerste weg gaat.
Pas in de zomer... en daarachter hebben wij het grootste talent van Utrecht, Ayoub. Hij was ook een van de belangrijkste spelers toen Nederland Europees Kampioen werd onder de 17. Die kan in het zelfde straatje genoemd worden als Vilheena, Rekik etc... hopen dat het talent bij die jongen er helemaal uit komt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik verdedigde Rutten nog op z'n uitspraken van gisteravond maar dit is natuurlijk belachelijk. Dat je niet blij bent dat er niks gekomen is mag je uitspreken maar kom de volgende dag dan wel als een grote vent naar de training.
Mocht hij echt ziek zijn, heb ik niks gezegd uiteraard...
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Dus dan wordt het na de zomer, Ayoub - Toornstra - Martensson/Sarota
Voor eredivisie begrippen een middenveld om in de suptop mee te strijden. En dan komt waarschijnlijk die jongen van MVV nog over... Als Wuytens dan weggaat, Bulthuis centraal, Zullo lb en kan die jongen van MVV evt. ook op het middenveld.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.