• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.174 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.933 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Dat vooral. Als de interesse al concreet is, zullen ze er vast flink onder gaan bieden. Nu vind ik 6,5 miljoen ook erg veel overigens. Geinige speler, maar wat mij betreft niet meer dan dat.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

(afbeelding)

En dan bij Sunderland tekenen!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een verhalen.

Enoh misschien naar Fulham (Enoh is een held, maar zijn vertrek zou goed zijn)

Djuricic misschien naar Ajax (Geloof dat het niet lukt, misschien van de zomer. Topspeler)

Cuenca misschien verhuurd aan Ajax vanuit Barcelona (Toptalent, zou Ajax sterker maken op rechtsbuiten)

Uiteindelijk zal er wel niks gebeuren, maar toch...

Beckham vijf maanden naar PSG; salaris naar goed doel - voetbalzone.nl

Beckham Mooie speler en een geweldig mens. Heb ik altijd al een toffe gast gevonden.

Edit: Volgens Spaanse media tekent Cuenca vanavond om half negen een contract voor de rest van dit seizoen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Utrecht bevestigt vertrek Bovenberg naar NEC - FCUpdate.nl

NEC is ook actief bezig tijdens de transferperiode. Kos, we horen graag jouw mening over de vertrokken en aangetrokken spelers.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Cuenca gaat inderdaad naar Ajax naar het schijnt (wel maar voor 5 maanden volgens mij). Groot talent, maar realiseer wel dat hij pas een week fit is na 8 maanden blessureleed. Zou best kunnen dat hij flopt, zo vlak na een blessure in een vreemde omgeving. Maar goed, voor de breedte van de selectie is het prima om een potentiele (gratis) aanwinst een kans te geven op rechts. Mocht het niks worden is hij zo weer weg en heeft het noppes gekost.

Fischer - Kolbeinn - Cuenca - Babel - De Jong - Boerrigter - Lukoki - Sana - Hoessen. Genoeg keus in de voorste linie.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Al is Babel weer een aantal weken weg na een knieoperatie.

Benieuwd naar vanavond. Zal wel beter moeten (en vast ook zijn) dan afgelopen week. En Vitesse is ook het thuisvoordeel kwijt. Scheelt altijd.

stinissen (crew films & series)

• 23666 berichten
  • 77276 stemmen

Lukoki - Sana - Hoessen. dat is niks en wordt nooit wat en Boerrigter moet je op links zetten anders is het ook niks en wat Kolbeinn aangaat die zal straks wel weer geblesseerd zijn.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zitten al die aankopen/huurspelers de toptalenten niet dwars?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Touché.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Zitten al die aankopen/huurspelers de toptalenten niet dwars?

Als je bewust kiest voor het strijden op drie fronten dan heb je spoeling nodig

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als Stanislav 'Manolevje' Manolev en Eyong 'Europese Top' Enoh in 1 team gaan spelen ga ik Fulham van de eerste tot de laatste minuut volgen! Nu nog Swerts en Vermeer erbij en je hebt FC Comedy Capers. Als het maar te koop is is het voor de Kroket goed genoeg blijkbaar

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Lukoki - Sana - Hoessen. dat is niks en wordt nooit wat en Boerrigter moet je op links zetten anders is het ook niks en wat Kolbeinn aangaat die zal straks wel weer geblesseerd zijn.

Lukoki is handig wanneer er ruimte ligt achter de laatste linie. Al ben ook ik niet van hem gecharmeerd, dan zie ik liever een Rommedahl. Hoessen is er pas net bij, en wil hem nog niet afschrijven. Boerrigter is sinds zijn blessure inderdaad prut, en Sana zet zijn daverende begin ook niet echt voort. Maar goed, laatste twee hebben geen drol gekost. No harm done.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Als je bewust kiest voor het strijden op drie fronten dan heb je spoeling nodig

Er loopt in de C1 toch nog wel een Deen rond die meer toekomst heeft bij Ajax dan Cuenca?

Maar serieus, ik ken de jongen niet maar als je vorig seizoen 30 wedstrijden bij Barca hebt meegedaan zal hij vast wat moeten kunnen.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Bij PSV is het eerder de vraag of de nieuwste aankopen niet de andere topaankopen in de weg lopen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dan hebben we nu al een probleem minder, AZ blijft vasthouden aan €10m dus Maher komt niet. Lijkt me verstandig, veel te groot financieel risico.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Er loopt in de C1 toch nog wel een Deen rond die meer toekomst heeft bij Ajax dan Cuenca?

Weet niet. Maar anders gooien we wel een lijntje uit naar die verdrietige en ondergewaardeerde C1 knulletjes op de Herdgang

Maar serieus, ik ken de jongen niet maar als je vorig seizoen 30 wedstrijden bij Barca hebt meegedaan zal hij vast wat moeten kunnen.

Ik ken hem wel. In vorm is hij no doubt een van de beste vleugelspelers in de Eredivisie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Sana zet zijn daverende begin ook niet echt voort

Ach jee, wie had dat nou kunnen bevroeden...

depri83 schreef:

Dan hebben we nu al een probleem minder, AZ blijft vasthouden aan €10m dus Maher komt niet. Lijkt me verstandig, veel te groot financieel risico.

Fout, een risicoloze aankoop! Nu is het aan die andere koopclub van Nederland, of die daar nu Eriksen rond hebben lopen of niet. Het enige Nederlandse talent, die moet je altijd halen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Als Stanislav 'Manolevje' Manolev en Eyong 'Europese Top' Enoh in 1 team gaan spelen ga ik Fulham van de eerste tot de laatste minuut volgen! Nu nog Swerts en Vermeer erbij en je hebt FC Comedy Capers. Als het maar te koop is is het voor de Kroket goed genoeg blijkbaar

Hoho, Gill heeft AZ kampioen gemaakt hoor!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ach jee, wie had dat nou kunnen bevroeden...

Jou kennende heb je hem al afgeschreven voordat hij uberhaupt de bal raakte in Amsterdam. Toch zal ook jij moeten bekennen dat hij in het begin (Twente/Nec) mooie dingen liet zien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Jou kennende heb je hem al afgeschreven voordat hij uberhaupt de bal raakte in Amsterdam. Toch zal ook jij moeten bekennen dat hij in het begin (Twente/Nec) mooie dingen liet zien.

Een gnoom die er in de Zweedse competitie al niet veel van bakt, tja. Die 'mooie dingen' heb ik even gemist, maar ook Manolev (istie weer) speelt wel eens een bal naar iemand met het juiste shirt. Die Sana kan er echt he-le-maal niks van, dat zag, Gijp indachtig, Vincent Bijlo nog wel.

Wat is er met die andere 'sensatie' Serero gebeurd eigenlijk? Dat koopt maar en koopt maar en ze verdwijnen weer net zo hard in de vergetelheid.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Een gnoom die er in de Zweedse competitie al niet veel van bakt, tja. Die 'mooie dingen' heb ik even gemist, maar ook Manolev (istie weer) speelt wel eens een bal naar iemand met het juiste shirt. Die Sana kan er echt he-le-maal niks van, dat zag, Gijp indachtig, Vincent Bijlo nog wel.

Een gok van 3 ton valt nog wel te behappen. Intussen is hij international dus dat geld krijgen ze er sowieso wel weer uit.

Wat is er met die andere 'sensatie' Serero gebeurd eigenlijk? Dat koopt maar en koopt maar en ze verdwijnen weer net zo hard in de vergetelheid.

Speelde prima tot de rode kaart tegen (?). Daarna blessureleed om vervolgens meteen te worden opgeroepen voor de Afrika Cup. Hij heeft toch echt wel z'n kansen gekregen en ook gegrepen, totdat rampspoed hem overviel.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

depri83 schreef:

Absurd bedrag ?

Maher is op dit moment waarschijnlijk de beste aanvallende middenvelder van de Eredivisie.

Daarbuiten is hij ondertussen al leiding gevende en heeft bij een minder presterend AZ al ongeveer dezelfde cijfers als Eriksen bij Ajax.

10 miljoen is absoluut geen absurd bedrag op dit moment.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel in de situatie van PSV. En veel voetbalclubs overigens.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Waar zegt hij dat het absurd is? Tevens mag je wel in de buidel tasten als je 7 voor een Strootman neerlegt die (inter)nationaal niets heeft laten zien destijds. PSV heeft zichzelf hiermee buitenspel gezet, nu het voor minder een speler als Maher wilt kopen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Die persoon in de link van depri heeft het over een absurd bedrag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Manolevje definitief naar London. Snap er niks meer van in Eindhoven, nog eventjes de zwakste linie nog meer uitdunnen; ook al is het Manolev.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Hoho, Gill heeft AZ kampioen gemaakt hoor!

Vermeer Ajax zelfs 2x. Maar blijf vooral roepen dat hij er niks van kan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat was Vlechtjes toch?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die ook ja. Niet dat ik waarde hecht aan jouw gebrekkige kennis van zaken hoor, wees niet bang.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Manolev dus definitief verhuurt aan Fulham.

Ik vind 't toch wel een risico hoor aangezien Hutchinson eigenlijk geen echte rechtsback is en van Bommel en Strootman bij een volgende gele kaart weer geschorst zijn.

Toen schoof Hutchinson altijd naar 't middenveld en Manolev weer rechtsback.

Nu kun je wel een schorsing van van Bommel of Strootman ook opvangen met Hiljemark maar op rechtsback helemaal niks...

De enige mogelijkheid is Brenet van Jong PSV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.