• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.169 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.862 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Kan toch nooit lang goed gaan bij dat clubje. Denk dat eerder dat zij helemaal naar de klote zijn binnen 5 jaar dan kampioen te worden binnen 5 jaar. Zou mij niks verbazen als Rutten ermee kapt en ik zie Jordania daar ook niet 5 jaar nog zitten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

We mogen weer eens uit naar de graftombe. Goh, verrassend...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Lefgozer schreef:

We mogen weer eens uit naar de graftombe. Goh, verrassend...

LOL, dat zoiets uit de mond van een AZ supporter komt Toegegeven, het is grappig.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Volgens is de sfeer en de 'supporters' van AZ juist het verschrikkelijkste van Nederland. Helemaal met die verschrikkelijke klappertjes.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

'Dat Rutten in het openbaar kritiek heeft op Merab, maakt mij kwaad' - voetbalzone.nl

Begin van het einde? Hoop dat Rutten gewoon zegt dat ze de tering kunnen krijgen en zijn spullen pakt. Weg bij die smerige club.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Kan toch nooit lang goed gaan bij dat clubje. Denk dat eerder dat zij helemaal naar de klote zijn binnen 5 jaar dan kampioen te worden binnen 5 jaar. Zou mij niks verbazen als Rutten ermee kapt en ik zie Jordania daar ook niet 5 jaar nog zitten.

Lijkt me net geweldig beleid daar in Arnhem. Ze gooien daar het geld niet zomaar weg (zoals iedereen had gedacht) en ze staan er nu al goed voor. Kan de komende jaren alleen maar beter gaan als ze in de zomer weer wat investeren in enkele gerichte aankopen. Op die manier bouw je tenminste aan een hechte ploeg. En zo een Rutten is toch maar een passant die er enkel zit om zijn zakken te vullen, dus die moet niet te veel miepen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Tja, er worden aankopen beloofd aan Rutten, die krijg die vervolgens niet. Lijkt me dan logisch dat die wat te zeuren heeft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die aankopen zullen wel in de zomer komen dan als de juiste spelers beschikbaar zijn. Beter dat dan in de winter enkele dure paniekaankopen. En waarom zou Vitesse moeten betalen voor zo een Kelvin Leerdam die in de zomer ook gratis kan komen? Zo handelt Feyenoord toch ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Wat is dit dan, MM Boulevard? Denk dat de Barca spelers ook gewoon gezamenlijk naar Barcelona teruggaan? En een medewerker van Barcelona in de parkeergarage van Madrid. Denk niet dat ze daarvoor in positie komen.

Ondertussen bevestigd door Jordi Alba. Waarom schiet jij eigenlijk zo snel in de verdediging? Dat doe je toch ook niet als er een bericht staat over Mourinho en een parkeergarage. Integendeel zelfs, want als El Único iemand (vriendelijk) wil aanspreken in een parkeergarage krijgt hij bakken kritiek over zich heen.

Die Messi is helemaal niet heilig hoor.

Materny schreef:

Al is ook Messi niet meer het onschuldige koorknaapje van vroeger, daarvan ben ik overtuigd.

Inderdaad!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Chucky92 schreef:

'Dat Rutten in het openbaar kritiek heeft op Merab, maakt mij kwaad' - voetbalzone.nl

Begin van het einde? Hoop dat Rutten gewoon zegt dat ze de tering kunnen krijgen en zijn spullen pakt. Weg bij die smerige club.

Als je beloftes maakt en aspiraties uitspreekt tegen je medewerkers om er vervolgens niks mee te doen dan heb je inderdaad het recht om daarop aangevallen te worden. Heb begrip voor Rutten zijn frustratie, en ook Theo ' geen blad voor de mond' Janssen voelde zich gepakt.

Geen versterkingen halen is een ding, maar je al zo smalle selectie nog verder uithollen is onbegrijpelijk. Dit zou immers het jaar van de titel gaan worden, werd al jaren geleden aangekondigd op de inmiddels legendarische persconferentie.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Materny schreef:

. Dit zou immers het jaar van de titel gaan worden, werd al jaren geleden aangekondigd op de inmiddels legendarische persconferentie.

M'n broertje, fan van Vitesse, heeft de krant bewaard waar al die cliché's van Schouten instonden. Dat blijft geweldig.

En nu we toch met Vitesse bezig zijn, het geniale interview met Ted van Leeuwen (eerste ven reclame, daarna interview, nergens meer op youtube te vinden.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Eén grote zeepbel, dat Vitesse. Snel opdoeken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Chucky92 schreef:

Volgens is de sfeer en de 'supporters' van AZ juist het verschrikkelijkste van Nederland. Helemaal met die verschrikkelijke klappertjes.

Oké, Chucky92. Als jij het zegt zal het wel waar zijn hè, doorgesnoven capuchonnetje.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

(afbeelding)

Lijkt godverdomme wel een wijf!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Heeft ie nou een bh aan?

Maar wie is dat eigenlijk?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Arshavin, enkel de roze schoenen ontbreken nog als hij een contract bij PSV wil versieren.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

HA-HA-HA.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ondertussen bevestigd door Jordi Alba. Waarom schiet jij eigenlijk zo snel in de verdediging? Dat doe je toch ook niet als er een bericht staat over Mourinho en een parkeergarage. Integendeel zelfs, want als El Único iemand (vriendelijk) wil aanspreken in een parkeergarage krijgt hij bakken kritiek over zich heen.

Die Messi is helemaal niet heilig hoor.

(quote)
Inderdaad!

Klopt, alleen ik ben niet zo van de roddeljournalistiek. Enkel in VI weten ze dingen nog wel eens met humor te brengen. Maar ik zie het nut van deze post niet, er zijn geen bronnen behalve leuke lapjes tekst Zelfs over Ronaldo worden er geen rtl boulevard posts geplaatst hier.

Dat hij niet heilig is lijkt me logisch, alleen waarom wordt dit in godsnaam zonder fatsoenlijke bron gepost hier? Juist, om reacties uit te lokken Nou, gefeliciteerd!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nomak schreef:

Arshavin, enkel de roze schoenen ontbreken nog als hij een contract bij PSV wil versieren.

Bij Frank de Boer is hij in elk geval niet meer welkom

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Gelukkig wat? AZ-Ajax was altijd een vrij vervoer wedstrijd tot AZ naar dat nieuwe stadion ging en opeens grote praatjes kreeg(supporters en die burgemeester) t.o.v. Ajax. Al die nephaat ook opeens....zielig

AZ heeft dit overigens niet alleen bij Ajax geflikt.

Burgemeester van o.a. Heerenveen en Tilburg flikken hetzelfde geintje.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Chucky92 schreef:

Och och,

De sfeer wordt ieder jaar beter en er zijn zeker stadions in Nederland waar de sfeer een stuk minder is o.a. PSV.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Wat een jankerd die Rutten.. 'boehoehoe ik krijg geen nieuwe spelertjes.. boehoe ik ga me ziek melden nu'

hahaha.. lekker voor ze.. Wordt weer heerlijk zondag.

Als Fred dat wel beloofd is dan is het niet gek. Vd Brom werd ontslagen terwijl zelfs hij de play offs won. Maar hij had bij de eerste 5 moeten eindigen...

Vitesse stelt gewoon lachwekkende eisen aan trainer en spelers, terwijl ze die eisen niet ondersteunen.

Rutten is echt een prima kerel, hoopt dat hij daar vertrekt en naar een echte club gaat. Misschien Twente vanaf de zomer?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ik vind AZ naast Utrecht de leukste club uit Holland. Alleen dat bioscoop publiek is treurig, met die idiote klappertjes.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Oké, Chucky92. Als jij het zegt zal het wel waar zijn hè, doorgesnoven capuchonnetje.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Chucky92 schreef:

Ik vind AZ naast Utrecht de leukste club uit Holland. Alleen dat bioscoop publiek is treurig, met die idiote klappertjes.

Wat vind je er dan leuk aan? Dat ze een eigenaar hadden die duizenden mensen de vernieling in hebben geholpen. Publiek is ook een onderdeel van een club lijkt me

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Dat een Feyenoorder ons dat moet vertellen...... of toch een Ajax-hart?

THX!

Je hoeft niet gelijk lullig te gaan doen hoor .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gelukkig wat? AZ-Ajax was altijd een vrij vervoer wedstrijd tot AZ naar dat nieuwe stadion ging en opeens grote praatjes kreeg(supporters en die burgemeester) t.o.v. Ajax. Al die nephaat ook opeens....zielig

AZ heeft dit overigens niet alleen bij Ajax geflikt.

Burgemeester van o.a. Heerenveen en Tilburg flikken hetzelfde geintje.

Gelukkig dat de wedstrijd doorgaat en die malle burgemeester niet meer rare dingen in zijn hoofd haalt, dat doet ie al genoeg namelijk buiten het voetbal. En die 'nephaat' is er altijd al geweest. Jij maakt dat er steeds van dat het van de laatste jaren is.

@Chucky: Die klappertjes en het bioscooppubliek hebben we het ook al eens over gehad. In elk stadion zit minstens 90% bioscooppubliek. En elke club heeft een harde kern. Laatste keer dat ik naar Utrecht-uit was kon ik ook wel een speld horen vallen, zo stil als het thuispubliek was. De Kuip idem, die hebben een topreputatie, maar die reputatie mag ook wel bijgesteld worden. Ik, jij en rep zouden het graag anders zien, maar dat hoort nu eenmaal bij het moderne voetbal I guess...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Toch zijn die klappertjes wel belachelijk dom. Daar wil je als supporter toch niet mee geassocieerd worden?

Verder wel respect voor het huidige AZ. Op eigen kracht weer financieel gezond en sportief komen ze er best wel weer bovenop. Spelers als Maher en Overtoom gaan nog wel punten voor je pakken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Fer heeft dus seks met een minderjarige gehad, aldus VI. Geen verkrachting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.