• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.608 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.717 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik moet mijn woorden terug nemen, inderdaad kijk ik weinig Mickey Mouse 'voetbal' dus jullie hebben veel meer kijk op al die geweldige talenten die staan te trappelen om de wereld te veroveren:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Castillon? Groot talent

Donald is een groot talent.

Wijnaldum is een uitstekend talent

Vermeer is qua talent misschien nog wel beter dan Stekelenburg

Gelukkig is ons grootste talent Jan Arie van der Heijden

Xavi, Ronaldo, Messi en Ozil kunnen hun boeltje wel pakken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja dat zeg ik, jij kan alleen oude quote's zoeken, tekst wat verdraaien en dan hier plaatsen. Inhoudelijk weet je er geen reet van en dat laat je telkens weer zien. Ga gewoon weg uit dit topic man, je vind geen reet aan voetbal aan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het is zo lastig soms, Materny Maar inhoudelijk heeft hij toch al niks te melden, dus ach.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ach je kunt ook gewoon toegeven dat je het soms wat te zonnig inziet betreffende de kwaliteiten van de 'talenten' van Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Doe ik ook. Ik zeg vaak wat ik denk, komt de ene keer wel uit en de andere keer niet. Met Anita ga ik gewoon gelijk krijgen bijvoorbeeld Maar dat eeuwige getroll is gewoon vrij zielig. Blijf dan weg uit het topic. Ik ga ook niet bij het wielrennen of het zwemmen trollen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hij heeft nog 1 jaar om voor 15 miljoen naar een Europese topclub te gaan... quote staat al klaar!

depri83 schreef:

Ach je kunt ook gewoon toegeven dat je het soms wat te zonnig inziet betreffende de kwaliteiten van de 'talenten' van Ajax.

De mooiste blijft natuurlijk Eyong Enoh, die achtereenvolgens 'de nieuwe Edgar Davids', 'klaar voor de Europese top' en 'beter dan Affelay' was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat ik al zei, je bent de koning van de teksten verdraaien tot het precies is wat jij over wil brengen. Scheelt dat je kunstje aan het uitwerken is, Jeff Dunham.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Verdraaien?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die gaat over 2 jaar gewoon voor 15 miljoen naar een grote buitenlandse club. Dit mag je quoten.

Let ook op het laatste zinnetje

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik had het ook niet over dat. Maar ik zit vrij goed momenteel met Anita. Newcastle wil al bijna 10 miljoen betalen. Als Anita komend seizoen international is en blijft en zich in de CL goed laat zien, dan zal er best een grote club komen die fors gaat bieden. Maar liever niet, heb hem graag nog 5 jaar bij Ajax.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh je had het over Enoh...

Ajax&Litmanen1 schreef:

Enoh wordt de nieuwe Davids. Mark my words.

Again, let op het laatste zinnetje

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb het afgelopen jaar al vaker gezegd dat ik er met Enoh naast heb gezeten, maar jij schijnt dat nooit te willen lezen om maar weer met uitgekauwde teksten terug te komen. Qua lomp gedrag is Enoh overigens de nieuwe Davids.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

ArenA overweegt gracht te dichten

Bron: ANP

ArenA-directeur Markerink zei donderdagmiddag dat de directie van het stadion overweegt om de gracht helemaal dicht te maken. Er komen dan vijfduizend plekken bij waardoor de capaciteit zal stijgen naar circa 58.000 plaatsen.

Liever vandaag dan morgen!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ben benieuwd of dat zo'n goed idee is, aangezien er blijkbaar nog malloten onder jullie harde kern zitten die menen een karatetrap te moeten uitdelen aan de tegenstander.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

Ben benieuwd of dat zo'n goed idee is, aangezien er blijkbaar nog malloten onder jullie harde kern zitten die menen een karatetrap te moeten uitdelen aan de tegenstander.

Kwam omdat een bepaald bruggetje niet ingetrokken was, wat normaal wel gebeurde. Maar je hebt gelijk, het is oppassen als ze de gracht vullen. Beter maken ze er familievakken van. En sowieso zorgen dat de veiligheid nooit een probleem wordt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

RuudC schreef:

Was op Noord, daar zit gewoon "normaal" publiek. "Harde kern" zit aan de andere kant van het stadion. Aan gestoorde individuen doe je niets. En dan niet alleen bij het voetbal zoals we allemaal hebben gemerkt de laatste tijd. Sociale controle is groot bij de "harde kern", dus ik maak me er weinig zorgen om. Juist aan die kant van het stadion maak ik me geen zorgen dat er gekken over een hek springen het veld op.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Haha, wel lachen die oude quotes van A&L.

Maar uit de spervuur aan namen van talenten zullen er best een aantal ver komen, al zijn het er maar 3 of 4 (tussen de 18 en de 23) die een écht toegevoegde waarde zullen worden voor Oranje.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Aan gestoorde individuen doe je niets.

Jawel, een gracht bouwen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had het ook niet over dat. Maar ik zit vrij goed momenteel met Anita. Newcastle wil al bijna 10 miljoen betalen. Als Anita komend seizoen international is en blijft en zich in de CL goed laat zien, dan zal er best een grote club komen die fors gaat bieden. Maar liever niet, heb hem graag nog 5 jaar bij Ajax.

Maar je doet net of Anita een geweldige voetballer is. Hij is een waterdragertje. Zeker in de Engelse competitie, bij een club als Tottenham. Zijn geluk is dat teams waterdragers nodig hebben. Maar zelfs in dat opzicht is het natuurlijk van de zotte om er 15 miljoen euries voor te betalen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar je doet net of Anita een geweldige voetballer is. Hij is een waterdragertje. Zeker in de Engelse competitie, bij een club als Tottenham. Zijn geluk is dat teams waterdragers nodig hebben. Maar zelfs in dat opzicht is het natuurlijk van de zotte om er 15 miljoen euries voor te betalen.

Hij is een spelbepalende speler. Dat merk je pas bij Ajax als hij niet op die plek staat.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Komt omdat hij veel ballen verovert. Voor Eredivisie begrippen is hij een nuttige speler. Misschien dat hij ook nuttig kan zijn voor een subtopper in Europa, maar voetballend komt hij natuurlijk zwaar tekort. Dat moet jij zelfs zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Komt omdat hij veel ballen verovert. Voor Eredivisie begrippen is hij een nuttige speler. Misschien dat hij ook nuttig kan zijn voor een subtopper in Europa, maar voetballend komt hij natuurlijk zwaar tekort. Dat moet jij zelfs zien.

Als hij ergens niet tekort mee komt, dan is het wel voetballend niveau.

Hij is een nuttige balveroveraar, maar ook de persoon waar de aanval constant bij begint. Je noemt Clasie toch ook geen simpele balafpakker?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Jawel, een gracht bouwen.

Uiteindelijk zijn 6000 extra plekken toch het overwegen waard, it's all about the money.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als hij ergens niet tekort mee komt, dan is het wel voetballend niveau.

Hij is een nuttige balveroveraar, maar ook de persoon waar de aanval constant bij begint. Je noemt Clasie toch ook geen simpele balafpakker?

Maar ik vind Clasie voetbaltechnisch een stuk beter dan Anita. En zelfs bij Clasie zet ik mijn vraagtekens (vooralsnog) of hij de echte top kan halen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar ik vind Clasie voetbaltechnisch een stuk beter dan Anita. En zelfs bij Clasie zet ik mijn vraagtekens (vooralsnog) of hij de echte top kan halen.

Clasie is technisch zeker niet beter. Heeft wel meer drang naar voren toe denk ik. Zie je ook terug in zijn statistieken.

Ik zeg ook niet dat Anita (of Clasie) bij Barcelona uit kan komen, maar een club van het niveau Tottenham lijkt me bepaald niet onhaalbaar.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Je had het een tijd geleden anders nog over Chelski (je vond het logisch als ze 15 miljoen zouden bieden)...

Clasie is voetbaltechnisch wel een niveautje beter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Clasie en Anita zijn vrijwel identieke spelers. Zie er weinig verschil tussen.

Overigens bizar dat Vitesse 1,8 miljoen voor Janssen te veel geld vindt, als Ajax aan zou kloppen voor een speler van hen zou zelfs Van der Struijk nog meer moeten kosten.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hoe doet Vitesse het trouwens ?

Kunnen ze Anzhi een beetje bijbenen ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Meer dan prima, ongelukkige tegengoal echter. Maar dit moeten ze makelijk kunnen winnen over 2 wedstrijden.

Edit: wel 2-0 achter nu. Zal wel niks meer worden dus. Erg slecht gekeept dit.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Clasie en Anita zijn vrijwel identieke spelers. Zie er weinig verschil tussen.

Apart. Omdat ze allebei klein zijn ofzo?

Clasie dicteert het middenveld, ziet voor hij de bal krijgt al waar de bal heen moet, is ijzersterk in de kleine ruimte, heeft een veel betere pass in de benen, etc.

Bij Anita is het meer de bal veroveren en zo snel mogelijk inleveren.

Daarnaast is er nog het klasseverschil. Niet dat Clasie nu al een enorm goede voetballer is, maar hij is op de goede weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.