• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.708 acteurs
  • 199.725 gebruikers
  • 9.421.849 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Al liggen de prioriteiten bij PSV niet bij de beker, toch denk ik dat PSV vanavond zal winnen tegen Feyenoord. Immers hebben ze wat goed te maken voor het thuis publiek na het Zwolle debacle.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond naar het IFFR, lees de uitslagen wel na 120 minuten Mexicaanse sfeercinema.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Hopelijk heb je achteraf geen spijt dat je de wedstrijd hebt gemist

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In beide gevallen zal ik geen spijt hebben. Als ze gewonnen hebben ben ik blij en als ze uitgeschakeld zijn ben ik blij dat ik het niet gezien heb.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

otherfool schreef:

http://www.vi.nl/nieuws/234997/Real-MadridBarcelona-is-meer-dan-ooit-Ronaldo-vs-Messi.htm

Wat een records he, echt niet meer normaal. Kwijldoekjes vanavond weer bij de hand!

Het is maar goed dat er niet een botje in het lichaam record heet, want Messi breekt record na record.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Reinbo schreef:

In beide gevallen zal ik geen spijt hebben. Als ze gewonnen hebben ben ik blij en als ze uitgeschakeld zijn ben ik blij dat ik het niet gezien heb.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Precies. Net zoals Bakicioglu, Theo Janssen, Aissatti, Perez, etc etc

Aissatti is niet mislukt vind ik en vind het jammer dat hij weg is, niet door zn goeie resutaten van het laatste half jaar maar vind het eigenlijk echt een speler voor positie spel.

De grootste is natuurlijk Gabri

Maar goed.

O ja word een makkie voor PSV vanavond maar zitten PSV, Feyenoord nou echt te wachten op succes met een denne appel, neuh. door alle commerciele geweld is het eigenlijk net zo waardeloos als de EL winnen.

Als kers op de taart wel lekker overigens.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Tja, ik moet altijd wel lachen om die minachting waarmee sommige over de beker praten. Maar zodra ze hem winnen is het toch ineens een mooie prijs.

De focus ligt uiteraard in de competitie en wanneer je tegen een minder team speelt kun je best wat andere spelers speeltijd gunnen (of de rest rust geven, hoe je ook noemen wilt) maar ik zou graag die beker pakken hoor.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

De club word liever tweede!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beter dan 11e

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Beter dan een denne appel of EL winst!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dat een Nederlandse club de EL niet wil winnen slaat werkelijk nergens op, dat is de enige Europese beker die een Nederlandse club nog kan winnen. Vond dat toen ook zeer zwak van Psv en Twente hoe zij met de EL omgingen, en het mooie was dat ze in die fase ook lagen te klote in de competetie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik win liever de EL dan de titel van de MM-league. Veel liever. Dat schild heeft Feyenoord al zo'n 15 keer gewonnen, de EL slechts twee keer. Zet er liever een mooie Europese prijs bij dan dat we weer eens met dat schild staan te zwaaien. Heroïsche wedstrijden tegen Europese topploegen spreken veel meer tot de verbeelding dan kampioen worden bij Groningen of Willem II uit.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Lijkt me ook ja, al vind ik het een lastige keus.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Of 't ooit kan lukken is natuurlijk een tweede met zulke goede ploegen die nu bijvoorbeeld nog over zijn...

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

De kans wordt steeds kleiner ja. Maar de echt grote clubs in de EL nemen dit toernooi natuurlijk verre van serieus. Kijk naar Ajax dat vorig jaar gewoon op Old Trafford kon winnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik twijfel daarover geen moment. Laat Ajax van mij paart de titel pakken, als Feyenoord dan de EL wint interesseert me dat geen ruk. Europees platform is veel mooier, ook al doet de UEFA er alles aan dat te verzieken.

De titel pakken is ook een stuk makkelijker, maar laten we ons eerst maar eens Europees kwalificeren en op niveau komen....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

De kans wordt steeds kleiner ja. Maar de echt grote clubs in de EL nemen dit toernooi natuurlijk verre van serieus. Kijk naar Ajax dat vorig jaar gewoon op Old Trafford kon winnen.

Genoeg (sub)toppers die het nog wel serieus nemen.... In 2002 liet Milan het ook thuis lopen, maar dat mocht de pret niet drukken. (De moord op Fortuyn helaas wel )

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Genoeg (sub)toppers die het nog wel serieus nemen.... In 2002 liet Milan het ook thuis lopen, maar dat mocht de pret niet drukken. (De moord op Fortuyn helaas wel )

Dat was nog eens mooi, samen met me vader en broer die wedstrijden kijken. Word weer eens tijd voor succes, veel te lang geleden al, alleen nog een keer de beker.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

De 'subtoppers' als Porto, Zenith en Atletico Madrid zijn ook niet de minste nee dat klopt, maar als je ziet wat er nu allemaal nog in zin met ploegen als Chelsea denk ik niet dat die allemaal het toernooi serieus nemen. In sommige landen is de titel winnen namelijk wel erg belangrijk (en het verschil tussen een vierde en vijfde plek ook).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, de UEFA heeft het flink verneukt. Vraag me af of er netto wel meer mensen aar voetbal kijken cq in de stadions zitten tijdens de Europacupavondjes.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Fer gaat dus definitief niet naar Everton. Is ook lekker zeg, zit je met een speler opgescheept die 't liefst gewoon weg wil.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Ik win liever de EL dan de titel van de MM-league. Veel liever. Dat schild heeft Feyenoord al zo'n 15 keer gewonnen, de EL slechts twee keer. Zet er liever een mooie Europese prijs bij dan dat we weer eens met dat schild staan te zwaaien. Heroïsche wedstrijden tegen Europese topploegen spreken veel meer tot de verbeelding dan kampioen worden bij Groningen of Willem II uit.

14x, niet overdrijven

Ik twijfel. De EL plus minimaal nationaal 2e worden zou ik ook een keer boven de landstitel verkiezen. De EL winnen en buiten de top 2 eindigen en dus CL mislopen zou ik niet willen.

Vanavond trouwens PSV-Feyenoord. Ik denk dat PSV dit wel weer wint. 2-1 na verlenging.

Vitesse-Ajax wordt dankzij de locatie Emmen en de combiregeling trouwens voor 2000 toeschouwers voorlopig gespeeld, waarvan er 1000 op uitnodiging zijn

KNVB met hun regeltjes

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Theo Janssen: Nu speel ik ook nog eens in een uitverkocht stadion!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

United moest anders alle zeilen bijzetten om uitschakeling nog te voorkomen. Die speelden in Amsterdam met een sterke opstelling, wonnen 0-2 en hadden wat onderschat dat Ajax nog wat zou kunnen in Engeland. In de EL spelen de meeste teams, zeker na de winter, gewoon veelal volle bak hoor. Atletico, Man Utd, City, Porto etc gaven vorig jaar alles.

Overigens is het ook mogelijk om de titel EN de EL te winnen. Slechts de beker vind ik een niet zo boeiende prijs. Al win je die natuurlijk ook wel graag. Elke uitschakeling is vervelend.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oja, wat een avond trouwens straks. Real-Barca, PSV-Feyenoord en Man Utd speelt. Dilemma, dilemma.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ben jouw naam niet tegengekomen reppie. Overigens ben ik ook niemand tegengekomen die vond dat Ajax niet zo met miljoenen moest smijten maar de eigen jeugd de kans diende te geven. Sterker nog, Ajax kon toch ook nog wel Magnus Berg (vraagprijs +/- 10 miljoen) even inlijven, altijd handig naast Sulejmani (18), Cvitanich (8), Huntelaar (9) en Suarez (9):

(quote)

Je bent koopclub of je bent het niet

Waar kan je in hemelsnaam die oude berichten teruglezen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

14x, niet overdrijven

Ik twijfel. De EL plus minimaal nationaal 2e worden zou ik ook een keer boven de landstitel verkiezen. De EL winnen en buiten de top 2 eindigen en dus CL mislopen zou ik niet willen.

Toch ziekelijk dat je een aansprekende titel winnen lager inschaalt dan het geldelijke gewin dat er in de marge van het hoofdtoernooi bij elkaar valt te scharrelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oja, wat een avond trouwens straks. Real-Barca, PSV-Feyenoord en Man Utd speelt. Dilemma, dilemma.

Lekker naar het IFFR.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Verwacht een 1-1 vanavond. Hopelijk kunnen we stunten en in reguliere speeltijd winnen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.