- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Juiste keuze, ook niet op reageren en trots zijn op je afkomst. Als je je door racisme beledigd voelt dan heb je of zelf wat naars meegemaakt wat daar mee te maken heeft of je bent overduidelijk niet trots op je afkomst. Als iemand tegen mij 'vieze blanke' roept denk je ook: laat gaan joh. Die ander heeft meer problemen dan ik, denk je dan. Pas als zoiets tot geweld leidt of kan kan leiden, dan optreden.
En verder heeft otherfool gelijk. Denk alleen al aan dat rtl-programma over supporters, paar maand terug was er één van Den Bosch, wat een halvegare was dat.
@j0enne inzake die vergelijking: niet alles zo serieus nemen, alsjeblieft zeg.
Ik ben het met je eens dat Altidore er goed aan doet er boven te staan (wat hij ook doet) maar ik vind dat zijn ploeggenoten het niet moeten pikken en van het veld moeten aflopen, of anders de donkere spelers (hoewel er toen geen een op het veld stond) van Den Bosch wel.
De KNVB moet het niet aan de betrokken speler overlaten om de wedstrijd te stoppen.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
En ik was nog wel zo blij toen ie kwam.

kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Effe teruggezocht. 29 augustus 2008 schreef ik over Sulejmani toen ie werd gekocht
Ik moet het nog zien dit seizoen, in de spits rendeert hij denk ik veel beter dan de flanken.
En met zijn snelheid is het juist een ideale speler voor counterploegen. Bij PSV bijvoorbeeld zou hij het veel beter doen denk ik. Ajax heeft veel minder aan dat soort spelers.

RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Jawel, dat is Genaro Zeefuik, maar die is vreemd genoeg niet opgeroepen voor de Africa Cup.
Suriname is ook gewoon een Afrikaans land. Het is alleen dat de topografische tegenargumenten doorslaggevend zijn.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Als je even narekent wat Sulejmani heeft gekost voor Ajax kom je incl. salaris gewoon uit op ongeveer 25 miljoen euro. Auw, auw, auw.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, als je Messi zou kopen en hem als doelman zou fungeren moet je ook niet zeuren dat je zoveel tegengoals krijgt. Tuurlijk is dat kapitaalvernietiging.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
25 miljoen, en hoe vaak zou hij doorslaggevend zijn geweest?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Precies. Net zoals Bakicioglu, Theo Janssen, Aissatti, Perez, etc etc
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Zo'n beetje het laatste restant uit een rotte periode van Ajax 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Nu vergeet je de besten, Atouba, Luque, Mido.
Oh:
Kowalik zegt overigens dat t een schande is dat #waterman voorkeur krijgt. 'Tyton vergelijken met Waterman is als Porsche en Fiat 500.'

En voor vanavond toch maar een kaartje gekocht aangezien ik PSV - Feyenoord heb moeten missen vanwege een operatie.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
'FC Twente vreest voor lange afwezigheid van geblesseerde Chadli'
Zal wat zijn zeg. Geen Chadli en Fer die eigenlijk het liefst weg wil maar bij Twente blijft.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
En voor vanavond toch maar een kaartje gekocht aangezien ik PSV - Feyenoord heb moeten missen vanwege een operatie.
Gecondoleerd!...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
25 miljoen, en hoe vaak zou hij doorslaggevend zijn geweest?
Van tijd tot tijd wat belangrijke doelpuntjes in de competitie, in de EL tegen een Juventus en Anderlecht bijv. Belangrijkste en meest waardevol was de actie tegen Kiev waardoor Ajax voor het eerst sinds jaren weer de CL in ging. Maar goed, neemt niet weg dat vadsige Mickey de grootste miskoop in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal (?) blijkt te zijn. Dan weer geblesseerd, dan weer te dik, dan weer uit vorm, en dat voor 16 miljoen + 1.8m p/j. Maar zoals Rep al enterde; de laatste rotte appel in het nieuwe mandje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Precies. Net zoals Bakicioglu, Theo Janssen, Aissatti, Perez, etc etc
Janssen draaide prima bij Ajax nadat hij van VM werd gehaald; jaar van een kampioenschap
Aissati heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid voor zijn vertrek; jaar van een kampioenschap.
Perez en Baki waren niet heel veel inderdaad, incidentele uitschieters als tegen bijv. Fiorentina buiten beschouwing gelaten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
de laatste rotte appel in het nieuwe mandje.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sulejmani heeft een kapot lichaam en een slechte mentaliteit. Sulejmani heeft het op elke positie mogen proberen, maar is gewoon niet goed genoeg voor elk niveau boven pakweg de Nederlandse subtop.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Effe teruggezocht. 29 augustus 2008 schreef ik over Sulejmani (...)
Ah, ik mag mijn voorliefde voor archiefwerk weer even benutten... De leukste 2:
Ik twijfel niet zo over Sulejmani, want hij is buitencategorie. Té goed voor Nederland eigenlijk, een toptalent waarvan je zeker weet dat hij dat hij ooit in de CL zal schitteren. Gewoon betalen, eindelijk een diepte investering...
Sulejmani------------Huntelaar-----------Suarez
Heb je een voorhoede die met de absolute Europese top meekan en misschien zelfs wel de beste van heel Europa is. (Mits Suljemani speelt zoals vorig seizoen en Suarez gewoon zo doorgroeit) Ik meen dit serieus maar ik zou nog liever tegen Messi, Ronaldinho en Eto spelen dan tegen deze voorhoede.
Het kan verkeren... 18 miljoen was te veel, maar zonde blijft het. Wat was die jongen goed bij Heerenveen, echt niet te filmen. Kreeg daarna wel te maken met Van Basten en Jol, meer zeg ik niet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Eigenlijk wel belachelijk dat je geen kampioen werd met die voorhoede idd. Suarez en KJH hebben Ajax samen meer dan 50 miljoen Euro opgebracht tegen 16 miljoen aan inkoopkosten. Alleen Timbo overdrijft weer met die laatste zin van hem haha.
Sulejmani is wel weggegooid geld helaas. Altijd de steun van het publiek gehad(zelfs in slechte periodes)en dan zo'n middelvinger opsteken nu. Best een misselijke vent eigenlijk 
Volgens mij vind je van mij geen hele rare quotes wat betreft de aankoop van Sulejmani destijds, want ik had hem ook amper bij Heerenveen aan het werk gezien dus ik kon het niet goed beoordelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zou ik als voetballer dus ook altijd doen. Lekker voor niets weglopen en zelf een enorme som tekengeld vangen. Snap niet waarom spelers hun contract met twee jaar verlengen voor een paar ton meer salaris, terwijl je weet dat de club daardoor een paar miljoen (meer) voor je kan vangen... Die miljoenen vang je dan toch liever lekker zelf.
(Hoop wel dat De Vrij dit niet leest.
)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ah, ik mag mijn voorliefde voor archiefwerk weer even benutten... De leukste 2:
Het kan verkeren... 18 miljoen was te veel, maar zonde blijft het. Wat was die jongen goed bij Heerenveen, echt niet te filmen. Kreeg daarna wel te maken met Van Basten en Jol, meer zeg ik niet.
Hahah dit zijn wel pareltjes van uitspraken hoor 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Volgens mij vind je van mij geen hele rare quotes wat betreft de aankoop van Sulejmani destijds, want ik had hem ook amper bij Heerenveen aan het werk gezien dus ik kon het niet goed beoordelen.
Ben jouw naam niet tegengekomen reppie. Overigens ben ik ook niemand tegengekomen die vond dat Ajax niet zo met miljoenen moest smijten maar de eigen jeugd de kans diende te geven. Sterker nog, Ajax kon toch ook nog wel Magnus Berg (vraagprijs +/- 10 miljoen) even inlijven, altijd handig naast Sulejmani (18), Cvitanich (8), Huntelaar (9) en Suarez (9):
Of Huntelaar nu blijft of niet, Ajax haalt nog buiten Cvitanich een extra spits. Berg kan ook goed van de zijkant naar binnen knijpen. Heel veelzijdige speler.
Je bent koopclub of je bent het niet 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
En Cvitanich kwam ook nog, ja. Zo'n voorhoede (bij dat Ajax) was gedoemd te mislukken. Dat zag Jol later goed in.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Ben jouw naam niet tegengekomen reppie. Overigens ben ik ook niemand tegengekomen die vond dat Ajax niet zo met miljoenen moest smijten maar de eigen jeugd de kans diende te geven. Sterker nog, Ajax kon toch ook nog wel Magnus Berg (vraagprijs +/- 10 miljoen) even inlijven, altijd handig naast Sulejmani (18), Cvitanich (8), Huntelaar (9) en Suarez (9):
Je bent koopclub of je bent het niet

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/234997/Real-MadridBarcelona-is-meer-dan-ooit-Ronaldo-vs-Messi.htm
Wat een records he, echt niet meer normaal. Kwijldoekjes vanavond weer bij de hand!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Vanavond tissues. Feyenoord moet naar Eindhoven, ben er bang voor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Alleen Timbo overdrijft weer met die laatste zin van hem haha.
Haha. Inderdaad een beetje te enthousiast. Al moet ik zeggen dat ik mijn enthousiasme van destijds nog wel kan herinneren. Voor Nederlandse begrippen leek dat toen echt absurd
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Vanavond tissues. Feyenoord moet naar Eindhoven, ben er bang voor.
Kan alle kanten op. Zal er overigens geen traan om laten als we verliezen vanavond. Alles op het kampioenschap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik maak me totaal geen zorgen over eigenlijk. In de beker vrees ik niet zo voor PSV uit, competitie is een ander verhaal.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/234997/Real-MadridBarcelona-is-meer-dan-ooit-Ronaldo-vs-Messi.htm
Wat een records he, echt niet meer normaal. Kwijldoekjes vanavond weer bij de hand!
Mede mogelijk gemaakt door Eufemanio Fuentes! Nou genieten zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.