- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Gestaakt. Grens wordt bekogeld met ijsballen...
Lijkt me dan dat deze overgespeeld wordt, is weleens eerder gebeurd toen mensen op het veld niet meer veilig waren en AZ uit speelde 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Elfrink en Slegers zitten elkaar tegen te praten op twitter. Lekker duidelijk!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ondertussen pegelt Maher weer z'n tweede binnen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Het houdt ook nooit op met het racisme in het voetbal. Wel respect voor Jozy om ervoor te kiezen door te gaan en ze vervolgens de mond te snoeren door de 3-0 te maken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Wat mij betreft (en volgens mij ook het beste om het in het vervolg te voorkomen) waren ze gewoon van het veld gestapt. Boete en uitschakeling voor Den Bosch. Schandalig!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha lucky Juve, 1-1 in de blessuretijd. Verlenging in de halve finale copa, vorige wedstrijd was ook 1-1.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Fer ineens niet naar Everton! 
Hij schijnt ook niet door de medische keuring te zijn gekomen.
Wel door de keuring, maar Everton kwam vandaag plots met nieuwe onderhandelingen.
Maar die gaat natuurlijk wel, Everton probeert de prijs nu nog omlaag te krijgen. En als dit afketst, dan is het wel weer humor. Dan gaan Maher en Djuricic nergens heen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha in de blessuretijd valt ook weer de 2-1 voor Lazio 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Pfff. City verspeelt hele dure punten zeg. QPR nog steeds ongeslagen in 2013 in de Premier League.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voor een lege goal mist Juve de 2-2 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben een Oost-Vlaming die supportert voor Genk (provincie Limburg). Maakt dat mij tot gloryhunter? Ken ik dan geen clubliefde omdat ik een ploeg van een andere provincie verkies boven Lokeren of KAA Gent? Het is een bevreemdende gedachte om te MOETEN supporteren voor een ploeg uit je eigen streek.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5185 stemmen
Ben ook altijd benieuwd wat mijn eigen streek is. Ben geboren in Oost-Brabant (tussen Oss, Helmond, Den Bosch en Eindhoven zeg maar) en heb daar ook met onderbrekingen, 24 jaar gewoond. Ik heb buiten dat er nog familie van me woont, niet veel binding meer met dat deel van Nederland. Maar ik heb ook in een dorpje in Oost-Groningen, in Tilburg en in Utrecht gewoond. Ik woon nu in Rotterdam. Moet ik dan, mocht ik voetballiefhebber zijn, voor FC Oss, Helmond Sport, PSV, FC Eindhoven, FC Den Bosch, Willem II, Veendam, FC Groningen, FC Utrecht, Feyenoord, Sparta of Excelsior zijn?
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Voor een lege goal mist Juve de 2-2
Het is toch om moedeloos van te worden 
En ook nog door mijn favo Juve speler. Zucht.
Nu maar hopen op finale Lazio - Roma.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij Feyenoord gaan ze met elkaar 'op de vuist'. Vast over wie de grootste Ajax fan is. 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Ik kreeg net een pakket van ASR op kantoor. Feyenoord sjaal, shirt, posters, stickers. Ivm Blijdorp. Doen ze goed. Mijn Ajax collegae zijn er ook erg blij mee. Van Aegon trouwens nooit wat ontvangen. Maar goed, dat had ik dan weer retour afzender gestuurd natuurlijk
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het houdt ook nooit op met het racisme in het voetbal.
Zolang 95% van het tribunevolk bestaat uit Neanderthalers die dan weer gillen dat de comateuze keeper van de tegenpartij voor dood mag blijven liggen en dan weer met een heel stadion ludieke liedjes krijsen over de juist aan kanker overleden vrouw van de coach van de tegenpartij zou ik niet al te veel hoop hebben op het ontzien van de gekleurde medemensch in dezen.
Het voetbalstadion is en blijft het afvoerputje van de samenleving.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Bij Feyenoord gaan ze met elkaar 'op de vuist'. Vast over wie de grootste Ajax fan is.
Zo erg is het ook weer niet.
Beetje elkaar scherp stellen voor de bekerwedstrijd tegen de lampies.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, niet meer dan logisch. Hun trainingsintensiteit zijn absolute tegenpolen. Zal raar zijn als dat niet tot botsingen zou leiden.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Burkina Faso naar de knock-ot-fase in de Africa Cup. #HupGroeneHengsten
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Ik moet in ieder geval gelijk aan Duitsland denken
.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ivoorkust ook. #HupDeOranjeOlifanten 
Dat ze maar de halve finale bereiken, speelt Bony tenminste niet tegen ons.
Al spelen ze wel tegen de lastigste uit groep C: Nigeria. Daar zitten toch de bekendste namen in vergeleken met die anderen uit de groep.
Enyeama, Ambrose, Omeruo, Obi Mikel, Yobo, Moses, Emenike, Musa, Uche en Ideye.
mjk87 (moderator films)
-
- 14684 berichten
- 4593 stemmen
Het houdt ook nooit op met het racisme in het voetbal. Wel respect voor Jozy om ervoor te kiezen door te gaan en ze vervolgens de mond te snoeren door de 3-0 te maken.
Juiste keuze, ook niet op reageren en trots zijn op je afkomst. Als je je door racisme beledigd voelt dan heb je of zelf wat naars meegemaakt wat daar mee te maken heeft of je bent overduidelijk niet trots op je afkomst. Als iemand tegen mij 'vieze blanke' roept denk je ook: laat gaan joh. Die ander heeft meer problemen dan ik, denk je dan. Pas als zoiets tot geweld leidt of kan kan leiden, dan optreden.
En verder heeft otherfool gelijk. Denk alleen al aan dat rtl-programma over supporters, paar maand terug was er één van Den Bosch, wat een halvegare was dat.
@j0enne inzake die vergelijking: niet alles zo serieus nemen, alsjeblieft zeg.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Jawel, dat is Genaro Zeefuik, maar die is vreemd genoeg niet opgeroepen voor de Africa Cup.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.