- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
david bohm
-
- 3104 berichten
- 3474 stemmen
Is het trouwens toevallig dat bepaalde Real Madrid gezinde forumleden al maanden hier zwijgen over hun club?
Nu zul je wel niet op mij doelen omdat ik zelden hier wat post maar ik verwonder me wel over uw recente gedweep met Manchester United. Terwijl u nog wel zo'n hekel hebt/had aan RVP...?
Ben op 1 december nog in Bernabéu geweest voor El Derbí. Was een tam duel maar een mooie ervaring, de zoveelste in Estadio Santiago Bernabéu. Ben ook regelmatig in Camp Nou geweest om wedstrijden te bezoeken. Vanaf de jaren tachtig toen ik een poster (Elegido por las Estrellas) had van Real Madrid ben ik een fan.
Maar wat wilt u nu eigenlijk horen?
Ik verwacht een mooie tweestrijd met Manchester United. Zonder yin geen yang, zonder (de rivaliteit met) Real Madrid zou Barcelona niets zijn en vice versa.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
"Ik heb met trainer Fred Rutten en technisch directeur Ted van Leeuwen gesproken. De plannen spreken mij aan, Vitesse zal de komende jaren doorgroeien en zich definitief voegen bij de titelkandidaten", vertelt Leerdam in het Algemeen Dagblad. "Ik wilde graag nog een paar seizoenen in Nederland blijven."
Het salaris in Arnhem was niet doorslaggevend. "Ach, als dat zo was had ik bij een club in het buitenland getekend", benadrukt Leerdam.
Niets over hoe ze zijn rol zien dus? 
Leerdam is de ideale selectievulling. Zeurt niet, kan op meerdere posities spelen, dus hij gaat volgend seizoen ook vast zijn minuten maken bij blessures en schorsingen, maar het is voor geen enkele club die mee denkt te strijden om de titel basismateriaal.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Niet willen verlengen bij Feyenoord als basisspeler, maar het gaat hem niet om het geld.
Watskeburt?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Da's ook lekker zeg. Ruim €30 voor een kaartje voor PSV - Feyenoord en je kunt d'r maar één per Seizoen Club Card halen...
Onbegrijpelijk, zal vast wel weer iets met de voorwaarden van Feyenoord te maken hebben anders hadden ze nooit zo'n absurde bedragen gerekend.
Maar dit slaat echt alles. Dat worden dus hooguit 15.000 supporters.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Da's ook lekker zeg. Ruim €30 voor een kaartje voor PSV - Feyenoord en je kunt d'r maar één per Seizoen Club Card halen...
Onbegrijpelijk, zal vast wel weer iets met de voorwaarden van Feyenoord te maken hebben anders hadden ze nooit zo'n absurde bedragen gerekend.
Wat heeft Feyenoord voor invloed op de kaartverkoop van PSV dan? PSV doet dit waarschijnlijk omdat ze weten dat de animo vanuit Feyenoord enorm zal zijn. Uitvak is binnen no-time weg en ook op de PSV-vakken zullen honderden Feyenoorders te vinden zijn. Dat perk je enigszins in door een 1:1 te hanteren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
30 euro os toch niet veel. Je krijgt notabene Feyenoord te zien. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En waar zou Leerdam dan moeten spelen bij Vitesse?
Op rechtsback hebben ze nota bene voor dik 2 miljoen dat talent Aksentijević gekocht...
Leerdam zegt het niet voor het geld te doen. Waarvoor dan wel in vredesnaam.
Aan veel speeltijd zal hij niet komen bij Vitesse, inderdaad. Voorlopig. Hij zal zich richten op een positie op het middenveld in ieder geval. Daar speelt hij het liefst. Maar op die positie(s) moet je kunnen voetballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De vooruitzichten zijn bij Vitesse wel beter natuurlijk, laten we nou wel wezen. Vilhena was al in opkomst en Sleegers is ook maar een kwestie van tijd. Met Singh met het oog op de toekomst en wat er al staat ziet het er niet best uit natuurlijk. Begrijpelijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Financieel wel, de komende jaren. Sportief zullen de clubs elkaar nauwelijks ontlopen. Voor de rest is alles groter bij Feyenoord. Maar zeg dan gewoon dat je het om het geld doet (hij ziet zelf in dat het buitenland te vroeg komt).
Qua basisplaats heeft hij voorlopig bij beide clubs weinig te zoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens, al zal de doorstroom vanuit de jeugdopleiding wel minder zijn. Tuurlijk zal salaris er ook mee te maken hebben, al kan je als voetballer daar niet over uit komen met dat paupervolk dat voornamelijk de fanatieke aanhang heet.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Het lijkt me in ieder geval niet een speler die erg gemist gaat worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aanstelleritus. Ajax - Feyenoord komend weekend was €36.50 voor mij, op een van de goedkoopste vakken. Dat je er maar één kunt halen per SCC is niks nieuws onder de zon lijkt me zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, vind dat ook een modale prijs hoor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het lijkt me in ieder geval niet een speler die erg gemist gaat worden.
Nee hoor. Goed als back-up voor Janmaat. Meer niet.
Iel ventje. Toch gek dat zijn kwaliteit op het verdedigende vlak ligt.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Aanstelleritus. Ajax - Feyenoord komend weekend was €36.50 voor mij, op een van de goedkoopste vakken. Dat je er maar één kunt halen per SCC is niks nieuws onder de zon lijkt me zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kwartfinale beker lijkt me exclusiever.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Beker is altijd goedkoper omdat daar geen hond heengaat. Bij geen enkele club (behalve dan die onderin de competitie bungelen). Pas vanaf de halve finales komt er volk.
Edit: AZ krijgt ook weer een lekkere combi opgelegd voor de uitwedstrijd tegen Den Bosch, want we zijn allemaal criminelen natuurlijk!
AZ heeft getracht de Bosschenaren verstand bij te brengen door dan toch in ieder geval een autocombi toe te staan, maar dat bleek vergeefse moeite. Ook bij de bekerwedstrijd in 2010 bleek Den Bosch al over een merkwaardig veiligheidsbeleid te beschikken. Terwijl er vrije verkoop was voor de thuisvakken, werd AZ-supporters een autocombi opgelegd.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat zou je willen horen?
Niks. Vind het alleen typerend dat je met geen woord meer over Madrid rept. Was vorig jaar in betere tijden wel anders.
Nu zul je wel niet op mij doelen omdat ik zelden hier wat post maar ik verwonder me wel over uw recente gedweep met Manchester United. Terwijl u nog wel zo'n hekel hebt/had aan RVP...?
Ben op 1 december nog in Bernabéu geweest voor El Derbí. Was een tam duel maar een mooie ervaring, de zoveelste in Estadio Santiago Bernabéu. Ben ook regelmatig in Camp Nou geweest om wedstrijden te bezoeken. Vanaf de jaren tachtig toen ik een poster (Elegido por las Estrellas) had van Real Madrid ben ik een fan.
Maar wat wilt u nu eigenlijk horen?
Ik verwacht een mooie tweestrijd met Manchester United. Zonder yin geen yang, zonder (de rivaliteit met) Real Madrid zou Barcelona niets zijn en vice versa.
Was niet op jou gericht nee. Ken je niet en weet je clubvoorkeur niet.
En ik vind Man Utd altijd al mooi. Heb het er alleen weinig over, klopt. Nu van Persie daar speelt komen ze weer hier wat vaker in de aandacht. En ik heb me inderdaad enorm aan van Persie gestoord tijdens het EK, zowel als mens en als voetballer. Maar als clubvoetballer is hij gewoon fantastisch en momenteel lijkt hij ook weer normaal te doen. Het doet hem goed dat hij nu bij een club zit waar spelers lopen die wat meer status dan hem hebben. Houdt hem nederig en scherp.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik ben hier sowieso maar weinig geweest. Vandaar waarschijnlijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IuGimCjG4Xw[/embed]
Lieve hondjes 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lelijk. Ziet er erg goedkoop uit.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat een zooitje maken die grensrechters ervan bij Real - Valencia.
Maar niet alleen de grensrechters...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
(afbeelding)
Nieuwe Oranje tenue?
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Lelijk. Ziet er erg goedkoop uit.
Vind het ook lelijk, vind persoonlijk niets mis met het zwarte tenue waar we nu in spelen maar na alle kritiek zullen ze wel weer voor een wit shirt kiezen. Hopelijk niet deze, dan waren die vorige twee witte shirts een stuk mooier.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat Oranje WK shirt van 2006 was echt het dieptepunt met dat witte shirt en die diagonale Nederlandse vlag. Deze nieuwe lijkt ook nergens op. Verzin ook eens wat beters dan een compleet wit shirt met 2 gekleurde vlakjes.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Het witte shirt met de 'V' was mooier dan die met die sherp,dat was ook niets eigenlijk.
Had ook op iets meer originaliteit gehoopt. Iets blauws of zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.