• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.616 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Soldado 3 keer onterecht buitenspel gegeven terwijl die 1 op 1 stond, Higuain slaat vervolgens nog een bal 't doel in en die wordt geteld!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Vreemd dat jullie dat shirt maar niets vinden. Ik vind het een prachtig shirt, je herkent tenminste duidelijk de Nederlandse vlag hierin. Dit shirt bevat tenminste identiteit, veel mooier en beter dan zo een stom zwart shirt.

Een zwart shirt hoort bij de All Blacks, niet bij het Nederlands elftal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lelijker dan de laatste paar probeersels kon sowieso al niet...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Schitterend shirt hoor!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nog even slechte voetbalhumor

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

ROFL!!!

Ik hoop trouwens dat Van Bommel geen trainer wordt, maar op de televisie komt voor analysewerk. Ik vind hem voor de camera net zoveel pit hebben als op het veld. Van al die anderen zoals Bruggink en Ooijer word ik niet bepaald vrolijk om ze te horen praten.

Het lelijkste Nederlandse voetbalshirt vind ik deze. Het is net alsof er een lichte verstuiving spuitverf over een standaard wit polo shirtje is heengekomen en om het nog erger te maken speelde de tegenstander van die dag precies in een shirt dat het tegenovergstelde was en van rood overliep naar wit.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Fansite Feyenoord stipt ‘dubieuze keuze KNVB’ voor Klassieker aan

Supporterswebsite FR12 zocht na een tip uit of het klopte dat Diks werkzaam is bij Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Via de profielenwebsite LinkedIn ontdekte men dat dit inderdaad het geval is en dus wordt het onderwerp belangenverstrengeling aandacht gegeven. Men vraagt zich af of de KNVB niet beter voor een andere assistent kan kiezen dan Diks, die de schijn nu tegen zou hebben.

Als er nou een ploeg is die niet moet klagen over de arbitrage is 't Feyenoord wel!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Wie is Diks eigenlijk? Grensrechter o.i.d.?

Maar verder inderdaad een beetje vaag, toch wel de club die het het meest heeft meegezeten qua arbitrage dit seizoen gok(!!) ik Misschien zijn ze bang dat ze nu een keer de scheids tegen hebben in een pot tegen Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Als er nou een ploeg is die niet moet klagen over de arbitrage is 't Feyenoord wel!

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Supporterswebsite FR12 zocht na een tip uit of het klopte dat Diks werkzaam is bij Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Via de profielenwebsite LinkedIn ontdekte men dat dit inderdaad het geval is en dus wordt het onderwerp belangenverstrengeling aandacht gegeven. Men vraagt zich af of de KNVB niet beter voor een andere assistent kan kiezen dan Diks, die de schijn nu tegen zou hebben.

Hehe en zeker in Klassiekers niet. Ajax krijgt ieder jaar in Rotterdam een neppe rode kaart of penalty.

Hopelijk vlagt meneer Diks heel opzichtig als Feyenoord aan het counteren is, zal ze leren

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ik bedoelde natuurlijk gewoon de supporters, die moeten niet zeiken over de arbitrage met al die dubieuze penalty's en rode kaarten...

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

rep_robert schreef:

Wie is Diks eigenlijk? Grensrechter o.i.d.?

Maar verder inderdaad een beetje vaag, toch wel de club die het het meest heeft meegezeten qua arbitrage dit seizoen gok(!!) ik Misschien zijn ze bang dat ze nu een keer de scheids tegen hebben in een pot tegen Ajax.

Is toch totaal niet relevant. Geloof nooit dat zo'n grensrechter zijn werk niet goed zou doen omdat hij bij de sponsor werkt natuurlijk, maar de KNVB moet elke schijn van partijdigheid vermijden in dit soort gevallen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Schandalig rep, ik hoop dat Naomi Watts deze gemene grap over dikke mensen keihard gaat veroordelen!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Denk dat je als doodnormale baliemedewerker bij AEGON in Rotterdam bijvoorbeeld niet direct een link met Ajax zou moeten zien

Over scheidsrechters gesproken:

http://www.vi.nl/nieuws/234235/Real-en-Valencia-na-eerste-duel-al-op-gespannen-voet.htm

Je zou ze eens moeten horen als ze weer een pot van Barca hebben verloren. Best hypocriet dat zooitje in Madrid

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Schandalig rep, ik hoop dat Naomi Watts deze gemene grap over dikke mensen keihard gaat veroordelen!

Huh? Hoezo NW..heb ik wat gemist?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Heb me zegje gedaan, en daarmee is de kous af. Dergelijke troll opmerkingen als deze daargelaten. Veelzeggend.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Huh? Hoezo NW..heb ik wat gemist?

Ja zeg, ergens in de afgelopen 874 pagina's vond Naomi het niet kunnen dat ik een grapje maakte over die welgevulde mevrouw

Edit: Pagina 464, reppie!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

rep_robert schreef:

Denk dat je als doodnormale baliemedewerker bij AEGON in Rotterdam bijvoorbeeld niet direct een link met Ajax zou moeten zien

Ze zouden ook niet snel (lijkt me) een Rotterdammer op Feyenoord - Ajax zetten, waar hij ook werkt. De link Aegon/Ajax is ook te duidelijk in dit geval. Stel die beste man vlagt straks onterecht de 1-2 af oid krijg je geheid geouwehoer van alle kanten, dat moet je vermijden.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja zeg, ergens in de afgelopen 874 pagina's vond Naomi het niet kunnen dat ik een grapje maakte over die welgevulde mevrouw

Edit: Pagina 464, reppie!

Aha Daarom postte ik dit plaatje ook hoor, wist dat jij hem ook nog ergens had neergepleurd hier. Ach, we moeten alles niet te serieus nemen in dit wereldje. Ik draag mijn steentje ook bij aan het gezelschap der bierbuikjes in Nederland, je moet wel tegen het een en ander kunnen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ze zouden ook niet snel (lijkt me) een Rotterdammer op Feyenoord - Ajax zetten, waar hij ook werkt. De link Aegon/Ajax is ook te duidelijk in dit geval. Stel die beste man vlagt straks onterecht de 1-2 af oid krijg je geheid geouwehoer van alle kanten, dat moet je vermijden.

Ach ja, op de Tukker clan van de KNVB is ook altijd veel kritiek geweest. Wordt toch niets mee gedaan. Denk dat zijn werk bij AEGON en het sponsorschap van Ajax uiteindelijk weinig met elkaar te maken kan hebben. Al zouden dit soort momenten in het voordeel van Ajax mij niet zo erg lijken

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ja joh, 95% in dit topic is gewoon flauwekul. Snapte daarom de uitbarsing van mevr. Watts ook niet

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

j0enne schreef:

Supporterswebsite FR12 zocht na een tip uit of het klopte dat Diks werkzaam is bij Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Via de profielenwebsite LinkedIn ontdekte men dat dit inderdaad het geval is en dus wordt het onderwerp belangenverstrengeling aandacht gegeven. Men vraagt zich af of de KNVB niet beter voor een andere assistent kan kiezen dan Diks, die de schijn nu tegen zou hebben.(

Martin Jol heeft een broer in Rotterdam wonen?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Uit betrouwbare bron vernomen dat Dennis Higler een Philips televisie heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen vrijdag!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Uit betrouwbare bron vernomen dat Dennis Higler een Philips televisie heeft, dus dat gaat helemaal goedkomen vrijdag!

En anders stuurt Marcel B. toch gewoon wat centjes richting Zeist?

(afbeelding)

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Whahaha

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Is niet nodig. PSV heeft wat Thaise gevangenen meegenomen uit de bezochte gevangenis. Die sturen we even langs.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

En terecht, aanpakken die knjb!!!!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Kelvin Leerdam vertrekt per 1 juli voor vier jaar naar Vitesse. De middenvelder zal het seizoen afmaken bij Feyenoord, waarschijnlijk óók als de Arnhemmers vlak voor de transferdeadline een poging zullen wagen hem eerder naar Gelredome te halen. In eerste instantie was dat Feyenoords favoriete scenario: Leerdam tussentijds verkopen zodat de club nog een transfersom kon innen. Maar nu de van Manchester City gehuurde Omar Elabdellaoui per direct vertrekt naar Eintracht Braunschweig, de koploper in de Duitse tweede Bundesliga, heeft Feyenoord Leerdam ineens nodig als stand-in voor rechtsback Janmaat.

Had ik wel een beetje verwacht.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.