- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Feyenoord - Groningen, ik ben in slaap gevallen! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Awesome moment om af te fluiten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord - Groningen, ik ben in slaap gevallen!
Het verbaast me dat ik nog wakker ben. Aantrekkelijk of goed is het zelden maar dit is toch wel een slaap kindje slaap geval. Manmanman.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ik kijk door de cijfers heen. Zo heeft PSV 60 goals, maar zakken zij in topduels door het ijs. Daar kijk ik ook naar.
Ajax scoort er 45, maar had er ook 60 moeten maken. De kansen waren er constant.
(,,,)
Maar in de duels tegen de linkerrijtje ploegen moet je gewoon scherper zijn. Dat doet PSV dan weer wel, die knallen er in goede wedstrijden wel zo 5 in.
Ben ik met je eens. Maar echt helemaal NIET scoren na zoveel kansen lijkt me gewoon een incident. Betekend niet dat Ajax veel moet aanpassen. Het lag vandaag ook vooral aan verkeerde keuzes. De Boer is gelukkig rustig genoeg en laat zich niet gek maken. Domste wat hij zou doen is teveel aanpassen want het combispel wordt steeds beter. Maar een breekijzer in dit soort wedstrijden zou wel fijn zijn. Zoals ik al meteen zei. Niet iedereen is je vijand in dit topic Ajaxlitmanen 
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Pfff wat een vreselijke pot, moet echt beter!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
EL kent blijkbaar ook wat humor met die commercial.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Utrecht-Ajax 0-0
RKC-Willem II 0-0
Feyenoord-Groningen ruststand 0-0

mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
En zo ben je toch iets te vaak een tandeloze tijger. Prima spel (eerste helft was vandaag echt heel goed), maar steeds weer een blokkering voor de goal. Laatste weken had je natuurlijk met Willem II en Groningen ook weer geen hele goede tegenstanders, dus dan win je nog wel. Maar in de duels tegen de linkerrijtje ploegen moet je gewoon scherper zijn. Dat doet PSV dan weer wel, die knallen er in goede wedstrijden wel zo 5 in.
Ach, drie jaar terug onder Jol wonnen we wel alles met 4 goals verschil (16 maal ofzo), zelfs al in de eerste seizoenshelft daarin we nog veel punten verspeelden, maar ook toen geen kampioen. Dat deed Twente beter, een doelsaldo van 40 minder, maar één punt meer.
En vandaag was het moeheid ofzo, dat alles net even verkeerd viel bij de afronding of dat net de verkeerde keuze werd gemaakt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Pellè. 
Feyenoord kampioen 2012/2013.
Wanneer is de Afrika Cup eigenlijk, jongens? AZ moet de eerste competitiewedstrijd na de winterstop tegen Vitesse namelijk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Daar lag die weer de stervende zwaan 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pellè. 
Feyenoord kampioen 2012/2013.
Wanneer is de Afrika Cup eigenlijk, jongens? AZ moet de eerste competitiewedstrijd na de winterstop tegen Vitesse namelijk.
Vitesse mist Bony sowieso heel januari. De 2 duels tegen Ajax mist Bony ook sowieso.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die commentator stel je niet zo aan man. Echt zo betuttelend. Mulder moet niet zo klooien, dan heb je dit niet. Probeert gewoon de bal te blocken. Begint me steeds meer tegen te staan hoe betuttelend velen dit voetbal hier willen zien. Zum kotsen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En bedankt weer Feyenoord. lekker ingezakt weer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bloed, zweet en tranen en een late 2-1 graag!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Groningen 
Maar wat is de wedstrijd slecht. En wat is dit Groningen extreem slecht 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Pas één geel? Niemand die nog op de scheids liep te mopperen? Ongelooflijk. Gisteren Strootman ook al niet, want die had ook al geen geel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kans voor Groningen nog! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegen de vierde man mag je wel mopperen blijkbaar. Lekker consequent weer, of moet er dan eerst een vierdem an doodgetrapt worden. KNVB faalhazen.
edit: lekker bezig weer Feyenoord. Godverdomme.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
De Leeuw schiet naast de bal voor open doel...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo te kakken worden gezet door dit Groningen. Hoe vernederd kan je worden. Ergste is nog dat je niet eens grote kansen weet te creëren tegen zit zootje ongeregeld.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Pas één geel? Niemand die nog op de scheids liep te mopperen? Ongelooflijk. Gisteren Strootman ook al niet, want die had ook al geen geel.
Hé niet zo zeuren, dat mogen alleen PSV' ers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zal ook wel wennen zijn voor Feyenoord, 2 duels in 1 week spelen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, wordt nu wel tijd voor de 2-1....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.