• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.365 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een kansen

Dubbel zo zuur als je dadelijk hier wat laat liggen....

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Utrecht bedoel ik natuurlijk!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Beste eerste helft van het seizoen zowat. Maar nog erger ik me kapot. Hoe kinderlijk kun je 200% kansen verprutsen? Zul je zien dat ze het nog laten liggen vandaag.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Goed voetbal maar helaas geen goal. Maar man o man wat is het soms genieten van dat combinatiespel van Ajax. Beste uit de eredevisie met gemak.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Doet me denken aan een wedstrijd van AZ (qua aanvallen en kansen verneuken). Ik vrees het ergste voor Ajax. Wordt een gelijkspel of winst voor Utrecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FC utrecht is afschuwelijk maar toch vrij verzorgd voetbal van Ajax. Wat een wonder mag het heten dat je nog geen 0-4 voor staat. Wat een comedy capers.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Je ziet wel de progressie die Ajax gemaakt heeft in vergelijking met begin dit seizoen. Ze voetballen prima onder de druk vandaan bij clubs die normaal erop knallen met fysiek spel (PSV, Groningen en Utrecht (2x) uit.) Begin dit seizoen verloren ze constant punten op bovenstaand feit (ADO, Heracles)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Alleen jammer dat de wedstrijd een beetje doodbloed nu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, beetje jammer inderdaad. Al boeken ze wel veel progressie, zowel qua fysiek, maar spelen duels ook al veel beter uit. Qua positiespel is het in ieder geval wel magnifiek (eerste helft).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een geweldenaar die Bulthuis. Echt vervelend om tegen te spelen lijkt me, fijne beleving ook. Lijkt me niet zo snel te verzaken op mentaliteit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Gdvr, arrgh. Winterstopboodschappen: 1 koelbloedige spits!

Ach verder moet Ajax gewoon voortborduren op wat we hebben laten zien vanaf PSV.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

die Boerrigter wil echt alles zelf doen zeg, ik zou helemaal gek worden als medespeler zijnde

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Man man man. Met de rust moet het minimaal 0-4 staan. Ga je weer met dom puntverlies de winterstop in. De Jong, Eriksen, Schone, Boerrigter...wat een kansenmissers zeg. Ben er chagrijnig van. Veldspel voor de rust was echt weergaloos, dat is het positieve om te onthouden.

Gelukkig is Ajax goed in inhaalraces. Die paar puntjes vallen nog best mee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Heerlijk weekendje hoor!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je dan nog in vorm bent ok, maar seizoen Boer Zoekt Vorm duurt wel heel erg lang. Om knettergek van te worden lijkt me. Dat Utrecht hier een punt aan overhoudt is een groots wonder.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Boerrigter wat een speler zeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu hopen dat Feyenoord niet verzaakt. Vanavond mijn eerste kerstetentje, het moet wel gezellig blijven. C'mon Feyenoord .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Utrecht heeft geluk dat ze nog wat om voor te voetballen hadden de tweede helft.

Bij Rkc nu ook eindelijk eens een rode kaart voor Chevalier (2e geel voor een schwalbe), ontzettend irritante voetballer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je dan nog in vorm bent ok, maar seizoen Boer Zoekt Vorm duurt wel heel erg lang. Om knettergek van te worden lijkt me. Dat Utrecht hier een punt aan overhoudt is een groots wonder.

Boerrigter had gewisseld moeten worden, maar er was vandaag geen alternatief. Lekker moment van Lukoki om ziek te worden, helaas.

Wordt soms doodmoe van die gozer. Neem die vrije trap in de blessuretijd. Man man.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nu weten jullie ook hoe wij ons voelden na al die gemiste kansen tegen Vitesse en NEC.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

We blijven iig. in het spoor van Tukkersland en PSV. Alleen nu is het 2x wachten op puntverlies van PSV om er uiteindelijk overheen te gaan ipv. 1x. Toch weer met een rotgevoel de winter in.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Nu weten jullie ook hoe wij ons voelden na al die gemiste kansen tegen Vitesse en NEC.

Ik heb Ajax - Sparta paar jaar geleden nog vers in mijn geheugen. Daar valt een wedstrijd als vandaag of die wedstrijden van PSV bij in het niets.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Boerrigter had gewisseld moeten worden, maar er was vandaag geen alternatief. Lekker moment van Lukoki om ziek te worden, helaas.

Wordt soms doodmoe van die gozer. Neem die vrije trap in de blessuretijd. Man man.

Ja, dat zeker onaangenaam opvallend. Sulejmani geen optie?

Gaat gewoon nergens over dit. Zou 'm gewoon op de bank donderen volgende keer. En dat zeg ik niet omdat het dan tegen Feyenoord is, dan zie ik 'm liever wel spelen .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ajax heeft dat dit seizoen ook wel vaker meegemaakt hoor. Ajax-Utrecht werd 1-1, maar dat had toen met de rust ook al 3-0 moeten staan. Of Heracles uit...

Wel tragisch trouwens, in 6 competitieduels tegen Utrecht 4x verliezen en 2x gelijk. Dat zijn sneue cijfers.

Verder ben ik niet boos ofzo. Als je zoveel kansen mist dan verdien je het vandaag ook niet. Eigen schuld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik heb Ajax - Sparta paar jaar geleden nog vers in mijn geheugen. Daar valt een wedstrijd als vandaag of die wedstrijden van PSV bij in het niets.

Nu je het zegt. Een maat van me zeikt nog steeds over die wedstrijd dat Ajax door die wedstrijd geen kampioen is geworden . 50 grote mogelijkheden ofzo toen .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Puntverlies voor Feyenoord en een gele prent voor Ezio of de Ooijevaar kan het leed nog enigzins verzachten vandaag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, dat zeker onaangenaam opvallend. Sulejmani geen optie?

Gaat gewoon nergens over dit. Zou 'm gewoon op de bank donderen volgende keer. En dat zeg ik niet omdat het dan tegen Feyenoord is, dan zie ik 'm liever wel spelen .

Nou je het zegt, die had wel meegekund ja. Al zit zijn tijd bij Ajax er wel op.

Daar had je meer aan dat aan Veltman, Enoh, Denswil en Koppers. Dat zijn gewoon 4 defensieve wissels op je bank. Had desnoods een aanvaller uit de jeugd meegenomen vandaag.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Boer heeft nu toch wel de vorm gevonden? Dit kan gebeuren. Het is zonde zeker maar echt veel fout ging er niet behalve de afronding. Maar dat lijkt me een incident gezien Ajax meestal vrij simpel scoort. Enige is dat je bij dit soort wedstrijden wel even een Huntelaar of Suarez had kunnen gebruiken. Die ronde het dan vaak nog wel even af als het niet meezit...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nu je het zegt. Een maat van me zeikt nog steeds over die wedstrijd dat Ajax door die wedstrijd geen kampioen is geworden . 50 grote mogelijkheden ofzo toen .

Die wedstrijd was dan ook erg pijnlijk. 30 tot 40 pogingen geloof ik en dan 0-0. Ergens ook wel weer grappig, zo dom was dat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.