• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Heb ik er overheen gelezen of heeft niemand het hier nog gehad over het fenomenale nummer Wij zijn Ajax van Ajax & Friends.

Ajax & Friends - Wij zijn Ajax | HP/deSite - hpdetijd.nl

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Materny schreef:

Nou, ben ik het een keer niet mee eens. PSV doet er juist verstandig aan om voor een relatief laag bedrag een dergelijk talent binnen te halen. Dat Strootman voor meer dan tien miljoen de deur uit gaat is een feit, dus nu investeren is prima met het oog op een naderende exit van Strootman.

Nee, dat is geen feit. Er kan werkelijk van alles verkeerd gaan. We herinneren ons Van Nistelrooij nog wel, die een transfer niet door zag gaan vanwege een zware blessure. Zolang dat geld nog niet op de rekening staat, en PSV nog steeds verlieslijdend is vind ik dat niet goed.

@timbo_, ja blader maar wat pagina's terug.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

timbo_ schreef:

Heb ik er overheen gelezen of heeft niemand het hier nog gehad over het fenomenale nummer Wij zijn Ajax van Ajax & Friends.

Ajax & Friends - Wij zijn Ajax | HP/deSite - hpdetijd.nl

Ik zeg niks...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Triest dat City, 1-0 weer in de 90e minuut maken. Blergh.

Vanavond overigens leuke potjes. 18.45 Heerenveen-Vitesse (ik ga helaas wel voor 1-3 voor Vitesse) en daarna NAC-PSV (die zet ik op 2-2, angstgegner PSV).

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ speelde gister eindelijk weer innovatief voetbal. Met name het spel van Maher zat vol creativiteit ( die pass op Altidore ). Alleen is het behoorlijk sneu dat je toch met een behoorlijke uitslag tekijk wordt gezet.

Wijnaldum is een verademing tegenover Gorter. Nu alleen Gouweleeuw aantrekken en we zijn klaar voor het vervolg van de competitie.

Edit : Rekik

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gister een groot deel van AZ-Twente gezien en 0-3 is echt geflatteerd ja. Als Altidore eens bij 0-1 die open kans had benut...geniale pass Maher inderdaad, dan zag alles er heel anders uit ja. Sowieso had AZ de nodige kansen, ook uit corners. Jammer dat ze er niet in gingen. Twente dikte het in de slotfase nog even goed aan, dat wel.

AZ heeft voorin te weinig klasse. Altidore is aardig, maar vrij statisch. En beide buitenspelers laten dit seizoen eigenlijk niks zien. Het hangt vooral elke week van Maher zijn vorm af of het wat wordt. Zou die jongen graag bij Ajax zien, mocht Eriksen vertrekken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een kansen voor H'veen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat bizar ja, had gewoon 3-1 ofzo moeten staan nu.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

Wat een kansen voor H'veen!

Ligt allemaal aan maffe Marco

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Pffff....

Weer paal.

Edit:

Djuricic

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Gister een groot deel van AZ-Twente gezien en 0-3 is echt geflatteerd ja. Als Altidore eens bij 0-1 die open kans had benut...geniale pass Maher inderdaad, dan zag alles er heel anders uit ja. Sowieso had AZ de nodige kansen, ook uit corners. Jammer dat ze er niet in gingen. Twente dikte het in de slotfase nog even goed aan, dat wel.

AZ heeft voorin te weinig klasse. Altidore is aardig, maar vrij statisch. En beide buitenspelers laten dit seizoen eigenlijk niks zien. Het hangt vooral elke week van Maher zijn vorm af of het wat wordt. Zou die jongen graag bij Ajax zien, mocht Eriksen vertrekken.

En zo gaat het dus al het hele seizoen A&L. Erg frustrerend, maar gek genoeg went verliezen erg snel.

AZ heeft dit seizoen al zo'n 150 corners gehad waarvan we er één direct hebben gescoord (eigen goal tegen FC Utrecht) en één indirect (goal Marcellis na afgezwaaide corner). Er is nog geeneen vrije trap ingegaan. En penalties krijgt AZ traditiegetrouw zeer weinig (dit seizoen geloof ik eentje gekregen tegen Veendam). Uit het hoofd gedaan dus kan er misschien naast zitten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een doelpunt

Finnbogason had er ook al twee of drie in moeten leggen ...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een goal van Djuricic

Een goal die zijn trainer vroeger ook zo zou hebben gemaakt.

Had al 4-0 voor Hveen moeten zijn ofzo zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen, Chadli, Djuricic. De grote talenten van de Eredivisie laten zich deze week wel zien met wereldgoals zeg.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eriksen, Chadli, Djuricic. De grote talenten van de Eredivisie laten zich deze week wel zien met wereldgoals zeg.

Vergeet Manolev niet

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Vergeet Manolev niet

Is het een gekke gedachte dat die jongen best een redelijke rechtsbuiten of rechtshalf zou kunnen zijn? Verdedigen kan hij niet, maar aanvallend doet ie het vaak wel geinig.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Marcellis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pff, dit kan gewoon normaal rood zijn voor Theo Janssen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Is het een gekke gedachte dat die jongen best een redelijke rechtsbuiten of rechtshalf zou kunnen zijn? Verdedigen kan hij niet, maar aanvallend doet ie het vaak wel geinig.

Bij Bulgarije speelt hij wel op het middenveld, kan wel werken als hij veel ruimte moet overbruggen, want lopen kan hij wel. Maar als je op de helft van de tegenstander speelt is het niet wat, geen passeerbeweging, slechte voorzetten, geen overzicht.

Edit:

Oh mijn god het einde van de wereld is toch aanstaande.

Na 45 wedstrijden scoort Downing z'n eerste goal en maakt z'n eerste assist voor Liverpool.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die had Pietje wel kunnen pakken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vitesse zakt vanavond diep door het ijs, wat spelen ze slecht zeg. De 2-1 stand is slechts een minimale beloning voor Heerenveen dat erg goed speelt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

edit:

Oh mijn god het einde van de wereld is toch aanstaande.

Na 45 wedstrijden scoort Downing z'n eerste goal en maakt z'n eerste assist voor Liverpool.

Geen 2 van deze serie dus?

(afbeelding)

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Verdomme wat is Heracles effectief zeg.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Triest dat City, 1-0 weer in de 90e minuut maken. Blergh.

Vanavond overigens leuke potjes. 18.45 Heerenveen-Vitesse (ik ga helaas wel voor 1-3 voor Vitesse) en daarna NAC-PSV (die zet ik op 2-2, angstgegner PSV).

Haha, dat doet United inderdaad nooit

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Yes! Daar is de verdiende gelijkmaker. Mokhtar scoort uit een schitterende aanval.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mourinho kan wel inpakken. Clubicoon Casillas op de bank zetten .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie wedstrijd van Heerenveen, had ook 7-2 kunnen worden. Prachtig voor van Basten dit. En belangrijker, 0 punten voor Vitesse.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dat laaste is het belangrijkste ja

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wachten op de analyse van otherfool. Benieuwd wat hij maffe marco vanavond weer heeft verweten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.