- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Wat een lekkere pot voetbal was dit. Heerenveen won verdiend, maar topvermaak verder. Niet altijd even goed, zeker niet van Vitessezijde de eerste helft, maar wel altijd spannend. En het had ook wel 6-1 kunnen worden ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat mij maar weer negatief zijn. Ik vond er weinig aan. Vrij slordig en onverzorgd voetbal. De slordigheid zorgen voor een entertainment waarde maar net als in film wil ik niet vermaakt worden maar overdonderd worden. Ik wil kunst zien, geen vermaak.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laat mij maar weer negatief zijn. Ik vond er weinig aan. Vrij slordig en onverzorgd voetbal. De slordigheid zorgen voor een entertainment waarde maar net als in film wil ik niet vermaakt worden maar overdonderd worden. Ik wil kunst zien, geen vermaak.
Goedeavond Willem van Hanegem, hoe is het met u?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Zeker van de kant van Heerenveen ook passie en strijd, een geweldige Djuricic (alleen die goal al), prima combinatiespel soms van Heerenveen, enkele mooie counters, vechtvoetbal in de modder. Meer dan alleen vermaak door fouten.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Verrassend...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aardige goal van NAC, het levert nog een wedstrijd op want het stond al 0-2 voor PSV.
Wel een makkelijke pingel net. Joene en Depri, waar blijven jullie nou? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan nog de 1-0 voor Malaga idd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verrassend...
Dat ik wel van kwaliteit hou? Niet zo verrassend idd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Die zijn al met vakantie. Ze worden toch wel 3e en de 1e plek gaan ze nooit meer halen. Alles voor beker en CL gok ik zo.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Aardige goal van NAC, het levert nog een wedstrijd op want het stond al 0-2 voor PSV.
Wel een makkelijke pingel net. Joene en Depri, waar blijven jullie nou?
De aanklager zal het doelpunt nog wel uitwissen maandag. 
Maar dat was wel een duidelijke hoor A&L.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat vinden we trouwens van de achterhoede van NAC vanavond? 
Potje is met de rust al volledig gespeeld, helaas.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat je altijd je unieke en afwijkende mening hebt en het verkondigt alsof je God himself bent.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vanavond overigens leuke potjes. 18.45 Heerenveen-Vitesse (ik ga helaas wel voor 1-3 voor Vitesse) en daarna NAC-PSV (die zet ik op 2-2, angstgegner PSV).
Ik hoop maar niet dat jij ook geld inzet op die weddenschappen van je
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vooral die Looms is een toegevoegde waarde (voor PSV).
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
2-1 Santa Cruz. Hopelijk houden ze het vast!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat je altijd je unieke en afwijkende mening hebt en het verkondigt alsof je God himself bent.
Zo kan je het ook zien, ik zie het liever als "standaarden" hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop maar niet dat jij ook geld inzet op die weddenschappen van je
.
Gelukkig niet nee
Maar ik had ook niet kunnen weten dat NAC zo lachwekkend slecht zou verdedigen. PSV straft het overigens wel goed af. Kan wel eens nog een monsterscore worden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Die Isco kan trouwens wel ballen zeg, echt een hele goede speler.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2-1 Santa Cruz. Hopelijk houden ze het vast!
Ojee, die speciale meneer is weer dramatisch bezig en maffe marco wint van een sterk team als Vitesse. Ik gok dat we otherfool de komende week hier niet zien.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Knappe prestatie van Zwolle, enorme kans in de laatste minuut nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Isco kan trouwens wel ballen zeg, echt een hele goede speler.
Heel fijn spelertje idd, zelfde geldt voor Eliseu.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ojee, die speciale meneer is weer dramatisch bezig en maffe marco wint van een sterk team als Vitesse. Ik gok dat we otherfool de komende week hier niet zien.

mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Wat hebben jullie toch tegen die man? Behalve zijn soms wat vreemde (nare, zo je wil) karakter is het nog steeds de beste coach te wereld.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat hebben jullie toch tegen die man? Behalve zijn soms wat vreemde (nare, zo je wil) karakter is het nog steeds de beste coach te wereld.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het is een goede coach, maar zoals je al zelf zegt een nare man. Reacties als Tito Vilanova? Nog nooit van gehoord. Of hoe hij zijn voorganger Pelligrini neerzette toen hij bij Real kwam, terwijl diezelfde Pellegrini gewoon 99 punten (een record) had gehaald in één seizoen met Real. Dat soort trekjes maken hem een nare en vervelende man. En dan krijg je hetzelfde als bij Ronaldo, mensen gaan je haten omdat je zo arrogant bent/doet.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Yup, Dat probleem heeft Ajax ook. (arrogant) 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Yup, Dat probleem heeft Ajax ook. (arrogant)
Slaat nergens op. Wie zijn er bij Ajax nou zo arrogant dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.