- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
. hahaha.
Manchester City noemde Ajax ook zo goed als niet in hun praatje na de loting. Who cares. Die zigeunertjes uit Roemenië krijgen in de ArenA vast een pak slaag van Ajax.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beste wedstrijd van Ajax van dit jaar en nu maar hopen dat ze dit ook kunnen brengen tegen Utrecht als ze daar winnen durf ik te zeggen KAMPIOEN!!!
Vond PSV thuis toch wat beter.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Manchester City noemde Ajax ook zo goed als niet in hun praatje na de loting. Who cares. Die zigeunertjes uit Roemenië krijgen in de ArenA vast een pak slaag van Ajax.
Het is natuurlijk ook dom gelul, maar het zijn natuurlijk ook wel knaapjes.
Raar racistische opmerking trouwens over die ; zigeunertjes' .
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Die voorzitter van Steaua heeft naar het schijnt wel vaker dat soort dingen geroepen. Had het geloof ik ook al niet zo op negers.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ten Rouwelaar niet fit, tweede doelman geschorst, waarschijnlijk dus de derde doelman in de goal.
En de grootste lastpost die 't altijd tegen ons op z'n heupen heeft zit op de bank, Lurling.
Nu moeten we toch weer eens winnen daar bij NAC.
Hopen dat AZ vanavond weet te winnen van FC Twente, al zou een gelijkspel ook al goed zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, alles is meteen racistisch geloof ik. Stel je aan. Bij Fransen had ik stokbroodvreters gezegd en bij Russen wodkazuiperds.
En verder heeft Ajax juist in Europa vaak volwassen gespeeld de laatste jaren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Begint Utrecht zondag eigenlijk ook om half één?
Jep. En Moisander moet zijn mond houden en eens gewoon gaan voetballen.
Voor Roda uit vorige maand stonden ze vroeger op en gingen ze het tijdstip van de maaltijd veranderen. Dat werkte wel geloof ik.
Potjes worden niet beslist op tijdstippen, maar door kwaliteit en inzet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Haha, alles is meteen racistisch geloof ik. Stel je aan. Bij Fransen had ik stokbroodvreters gezegd en bij Russen wodkazuiperds.
En verder heeft Ajax juist in Europa vaak volwassen gespeeld de laatste jaren.
Je deed toch niet aan bijnamen/verbasteringen? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je deed toch niet aan bijnamen/verbasteringen?
Dit zijn dan ook koosnaampjes 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Net zoiets als 'Christina, die gore teringtravestiet' zeker...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kom maar met het hele bericht dan, ben benieuwd.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ten Rouwelaar niet fit, tweede doelman geschorst, waarschijnlijk dus de derde doelman in de goal.
En de grootste lastpost die 't altijd tegen ons op z'n heupen heeft zit op de bank, Lurling.
Nu moeten we toch weer eens winnen daar bij NAC.
Hopen dat AZ vanavond weet te winnen van FC Twente, al zou een gelijkspel ook al goed zijn.
Gorter zal spelen (Wijnaldum moet natuurlijk weggejaagd worden van Verbeek) en hij wordt nog steeds wakker als het over Tadic gaat.
Reijnen die centraal zal staan en Marcellis tegen over Chadli....
Ik hoop dat Altidore en Maher het op zijn heupen krijgen.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Verbeek blijft inderdaad maar onbegrijpelijke beslissingen maken. Gorter is veel te licht voor AZ terwijl Wijnaldum het juist heel aardig doet in de (weinige) speeltijd die hij krijgt. Lam is talentvol maar nog steeds krijgt Reijnen, die er werkelijk he-le-maal niks van kan en vrijwel elke week een beslissende fout maakt, de voorkeur in het centrum van de verdediging.
En Altidore en Maher kunnen natuurlijk ook niet met hun tweetjes de kar trekken. Zeker als Altidore helemaal geïsoleerd wordt omdat er geen fatsoenlijke bal vanaf de vleugels of vanaf het middenveld (met uitzondering van Maher) komt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gorter zal spelen (Wijnaldum moet natuurlijk weggejaagd worden van Verbeek) en hij wordt nog steeds wakker als het over Tadic gaat.
Reijnen die centraal zal staan en Marcellis tegen over Chadli....
Ik hoop dat Altidore en Maher het op zijn heupen krijgen.
Wijnaldum speelt. Berghuis speelt in plaats van Johann Berg "in de vorm van mijn leven" Gudmundsson. We gaan er sowieso op vooruit dus. Heeft GJ Verbeek dan eindelijk het licht gezien? Ik heb er zin in!
En mooie loting voor de beker trouwens!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hup AZ! Al vrees ik een winst voor de Tukkers.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Chadli en Tadic zullen 't wel weer beslissen. Of die smeerlap van een Castaignos die er weer een keer in staat schiet ineens een bal erin. Da's pas een miskoop.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Maher speelt weer fantastisch. Dat balletje op Beerens! 
Jammer van dat schot, die ging er namelijk in. Helaas stak Douglas daar een stokje voor met z'n hoofd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Chadli en Tadic zullen 't wel weer beslissen. Of die smeerlap van een Castaignos die er weer een keer in staat schiet ineens een bal erin. Da's pas een miskoop.
Alleen Tadic nog en je kan maar beter toto's gaan invullen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
AZ heeft alle kansen, Twente weer 1 en het is weer raak
Castaignos, 0-2.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een doelpunt van Chadli, fenomenaal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat was wel een hele mooie van Chadli.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Chadli 
Dacht dat de treffer van Eriksen de goal van de week zou worden, maar deze overtreft het nog.
PS: De Boer wijst Spartak af en wil contract verlengen - voetbalzone.nl
Trots op onze coach 
Dat hij nog maar vele jaren mag blijven, wat een klasbak.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Mooie goal van Chadli. Jammer, hebben onszelf weer te kort gedaan. Maar ja, als die goal niet valt...
Wijnaldum speelde ook weer goed. Downey Gorter mag de bank warmhouden. Laat Berghuis ook maar staan in plaats van Gudmundsson.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hiljemark schijnt bijna binnen te zijn volgens VI. €2m voor een van de grootste talenten van Zweden die ook in de belangstelling van vele anderen stond lijkt me niet verkeerd. Inspelen op een vertrek van Strootman verstandig, ook omdat Ritzmaier en Van Ooijen Advocaat niet kunnen overtuigen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Inspelen op een vertrek van Strootman verstandig,
Daar heb je nou dus een jeugdopleiding voor. Voor 2 miljoen maar weer wat kopen zonder het eventuele geld voor Strootman al binnen te hebben? En als PSV zijnde nog steeds structureel verlieslijdend en nog niet zeker van CL volgend jaar, ze leren het echt niet. Eerst de financiën eens op orde. Dan weer investeren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar heb je nou dus een jeugdopleiding voor. Voor 2 miljoen maar weer wat kopen zonder het eventuele geld voor Strootman al binnen te hebben? En als PSV zijnde nog steeds structureel verlieslijdend en nog niet zeker van CL volgend jaar, ze leren het echt niet. Eerst de financiën eens op orde. Dan weer investeren.
Nou, ben ik het een keer niet mee eens. PSV doet er juist verstandig aan om voor een relatief laag bedrag een dergelijk talent binnen te halen. Dat Strootman voor meer dan tien miljoen de deur uit gaat is een feit, dus nu investeren is prima met het oog op een naderende exit van Strootman.
En een jeugdopleiding voor; tjah. Andersen en Fischer werden ook voor dergelijke bedragen binnen gevist.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Andersen en Fischer werden ook voor dergelijke bedragen binnen gevist.
Maar die zijn natuurlijk wel eigen jeugd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.