- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hmmm, op momenten als deze weet ik weer welke club me intussen echt totaal niet meer ligt. Wat mij betreft mag Feyenoord doorgaan naar de 1/2 finales. Gun dat volk uit Eindhoven echt totaal niks meer.
Behalve een derde plek dan.

$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Hmmm, op momenten als deze weet ik weer welke club me intussen echt totaal niet meer ligt. Wat mij betreft mag Feyenoord doorgaan naar de 1/2 finales. Gun dat volk uit Eindhoven echt totaal niks meer.
Behalve een derde plek dan.
Dat volk uit Eindhoven. 
Puur inheems volk ja.
Mooie loting, Feyenoord.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Groningen - Ajax 0-3
Danish Dynamite at his best.

Mooie loting met nu Vitesse uit. Aangezien we voor de competitie al op 27 januari uit tegen Vitesse spelen en drie of vier dagen later voor de beker weer, ontnemen we de boys uit Arnhem meteen alle illusies op een prijs in het seizoen 2012/2013 
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
4e keer op rij uit voor Feyenoord, jammer.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Kregen we de eerste thuiswedstrijd voor de beker niet gratis als seizoenkaarthouder?
Die beker kan me gestolen worden, we worden kampioen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat volk uit Eindhoven. 
Puur inheems volk ja.
Mooie loting, Feyenoord.
Je weet wat ik bedoel knul.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wees blij dat ik je geen degradatie toewens 
Wanneer Ajax en Feyenoord elkaar niet meer in de haren zitten en als een front optrekken tegen PSV weet je dat je iets fout doet (of goed). De sympathie voor Eindhoven is ver te zoeken momenteel in voetballand.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die Hans spreekt een aardig woordje over de grens...
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Kregen we de eerste thuiswedstrijd voor de beker niet gratis als seizoenkaarthouder?
Die beker kan me gestolen worden, we worden kampioen.
Tot de kwartfinale geldt dat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
4e keer op rij uit voor Feyenoord, jammer.
Idem voor Ajax, na Utrecht, Sneek en Groningen.
Anderzijds, het levert wel weer mooie wedstrijden op. Vitesse is thuis ook een stuk zwakker dan uit, voor ons misschien een voordeel.
Ik denk overigens niet dat Feyenoord kans maakt bij PSV. Paar maanden terug was dat toch ook 4-0 ofzo? PSV is thuis vrij sterk.
Over PSV trouwens gesproken, die proberen alle criticasters de mond te snoeren 
PSV nodigt kritische broers uit: 'Maar we hebben ons niet in laten pakken' - voetbalzone.nl
Opa Harry en de 2 idiote broertjes hebben zelfs uren met de baas mogen babbelen, in de hoop dat ze in de toekomst niet meer kritisch doen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Hans spreekt een aardig woordje over de grens...
Die Hans was gisteravond trouwens knap irritant bij de loting, door wel 10x te benadrukken dat hij Jeroen Slop, financieel directeur Ajax, niet boeiend vond bij de loting en dat hij een speler had willen zien. Was een beetje genant om aan te horen zeg.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Opa Harry en de 2 idiote broertjes hebben zelfs uren met de baas mogen babbelen, in de hoop dat ze in de toekomst niet meer kritisch doen
Ik zag die twee eerst in een opticienreclame. Dacht waarlijk dat die twee zwakzinnig waren. Beetje onsmakelijke reclame vond ik het ook. Tot iemand vertelde dat het de broertjes van PSV waren. God, en dan zeuren dat wij onze oren naar Cruijff laten hangen terwijl daar de mening van deze twee gehandicapten er blijkbaar toe doet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zag die twee eerst in een opticienreclame. Dacht waarlijk dat die twee zwakzinnig waren. Beetje onsmakelijke reclame vond ik het ook. Tot iemand vertelde dat het de broertjes van PSV waren. God, en dan zeuren dat wij onze oren naar Cruijff laten hangen terwijl daar de mening van deze twee gehandicapten er blijkbaar toe doet.
Het zijn geen snuggere mannen nee. Maar ik vind dat wekelijkse praatje van de 2 wel grappig. Bijna altijd vol vertrouwen, maar achteraf zagen ze het alle twee steeds aankomen dat de wedstrijd verloren zou gaan 
Die Tiny Sanders en Marcel Brands hebben het toch knap voor elkaar, binnen anderhalf jaar het hele clubimago naar de kloten 
Inderdaad, doe mij maar El Salvador als clubicoon.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Die Hans was gisteravond trouwens knap irritant bij de loting, door wel 10x te benadrukken dat hij Jeroen Slop, financieel directeur Ajax, niet boeiend vond bij de loting en dat hij een speler had willen zien. Was een beetje genant om aan te horen zeg.
Precies, en begreep volledig dat de spelers al richting A'dam waren. Maar vond het wel verrassend te horen dat dus van de club die op de plaats van de loting had gewonnen een afgevaardigde moest komen voor de loting. Dat je zoiets werkelijk in je reglement hebt! Dacht dat het altijd even leuk voor de camera van SBS was. Heb het nagekeken, en het staat er echt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Idem voor Ajax, na Utrecht, Sneek en Groningen.
Anderzijds, het levert wel weer mooie wedstrijden op. Vitesse is thuis ook een stuk zwakker dan uit, voor ons misschien een voordeel.
Ik denk overigens niet dat Feyenoord kans maakt bij PSV. Paar maanden terug was dat toch ook 4-0 ofzo? PSV is thuis vrij sterk.
Over PSV trouwens gesproken, die proberen alle criticasters de mond te snoeren 
PSV nodigt kritische broers uit: 'Maar we hebben ons niet in laten pakken' - voetbalzone.nl
Maar, toen stond die flapdrol van een Griek nog in de goal met die schitterende goal van Toivonen. En Pelle zat die wedstrijd volledig in de zak van Marcelo. Oh, en dit was natuurlijk de wedstrijd met dat duwtje van Toivonen. Maar gelukkig een thuiswedstrijd! Dan zijn we op ons best.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Precies, en begreep volledig dat de spelers al richting A'dam waren. Maar vond het wel verrassend te horen dat dus van de club die op de plaats van de loting had gewonnen een afgevaardigde moest komen voor de loting. Dat je zoiets werkelijk in je reglement hebt! Dacht dat het altijd even leuk voor de camera van SBS was. Heb het nagekeken, en het staat er echt.
Nouja, die regel boeit me verder ook niet. Maar zet die loting dan niet om half 12 in de avond (terwijl ze kwart voor 10 al uit gevoetbald waren!!!) als je spelers erbij zou willen zien. Groot gelijk dat de technische staf en spelers vertrokken. Zondag wacht Utrecht alweer, geef de spelers hun rust. Dat die Kraaij dat niet snapt is wel kansloos ja. Die hele loting duurde sowieso 3 minuten, dus who cares wie op de knop drukt 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Je begint steeds meer op een door jouw zo verfoeid mede forumlid te lijken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je begint steeds meer op een door jouw zo verfoeid mede forumlid te lijken.
Ik verfoei jou absoluut niet depri, ik vind je zelfs wel aardig.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
PSV zal de favoriet zijn, werd 3-0 de vorige keer ja. Maar ik moet het eerst maar zien, de beker is altijd anders dan de competitie om er maar even een cliche tegenaan te gooien. Bovendien was PSV uit een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord dit seizoen.
Wordt overigens een zware periode gelijk na de winterstop voor Feyenoord met achtereenvolgens Ajax uit, Twente thuis en PSV uit.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik verfoei jou absoluut niet depri, ik vind je zelfs wel aardig.
'Opa Harry en de 2 idiote broertjes'?
Waar is toch de man gebleven die tot voor kort nog deze verstandige woorden predikte:
Kap eens met dit groep 6 gedrag. Hoerenveen, hou oud ben je zeg? Ik schaam me ook voor de lieden die constant met termen als 010/020 of kakkerlakken smijten (in serieuze vorm). Beetje jammer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik verbaster toch ook geen namen?
Harry is nu eenmaal een opa en de 2 broertjes doen vrij idioot 
Daarnaast is er niks mis met prikkelen. Ik gebruik nog steeds geen termen als 010 of Hoerenveen.
Kijk, zelf kom je ook met bv dat Ajax liedje aan. Dit gaat natuurlijk ook wel over en weer he.
Maar mijn excuses depri. Ik wist niet dat je er depri van werd 
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Beste wedstrijd van Ajax van dit jaar en nu maar hopen dat ze dit ook kunnen brengen tegen Utrecht als ze daar winnen durf ik te zeggen KAMPIOEN!!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beste wedstrijd van Ajax van dit jaar en nu maar hopen dat ze dit ook kunnen brengen tegen Utrecht als ze daar winnen durf ik te zeggen KAMPIOEN!!!
Wat vond je van de goal van die Eriksson? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Wat vond je van de goal van die Eriksson?
Meer dan redelijk maar de beste man was Lasse Schöne
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Laat dat precies ook het geval zijn geweest tijdens de laatste bekerontmoeting in Eindhoven. PSV was een jaar lang ongeslagen in eigen huis, maar een afgetekende 0-3 bracht een eind aan die reeks.
En was het niet Henk Fräser die in april 1991 tijdens de halve finale voor de enige goal zorgde nadat Feyenoord een paar weken eerder in competitieverband met 6-0 klop kreeg in Eindhoven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laat dat precies ook het geval zijn geweest tijdens de laatste bekerontmoeting in Eindhoven. PSV was een jaar lang ongeslagen in eigen huis, maar een afgetekende 0-3 bracht een eind aan die reeks.
En was het niet Henk Fräser die in april 1991 tijdens de halve finale voor de enige goal zorgde nadat Feyenoord een paar weken eerder in competitieverband met 6-0 klop kreeg in Eindhoven.
Ben benieuwd, van mij mag Feyenoord door. Cupfinale Ajax-Feyenoord, raakt Zeist weer in paniek.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Fraser met het vingertje 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.