- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach jee, ik vind het prima.
Gniffel. Agreed then.
Als Madrid dit seizoen onder José de CL wint mag je er eentje uitzoeken onder de 10 euro. Indien niet zo, mag ik op een shopping spree gaan voor hetzelfde bedrag. Dvd's worden gekozen en verzonden binnen 1 maand na de finale op Wembley; tenzij Madrid al eerder zijn waterloo vindt.
Aye?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
*even checken of er geen escapes zitten in jouw/mijn post* NR en AL1 fungeren als getuigen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie Real wel als de grootste titelkandidaat. Moet wel even een ander Barca uitschakelen, zie Real de beker alleen winnen als ze Barca kunnen ontlopen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie Real wel als de grootste titelkandidaat. Moet wel even een ander Barca uitschakelen, zie Real de beker alleen winnen als ze Barca kunnen ontlopen.
In mijn optiek is Bayern sterker dan vorig jaar, en Real zwakker. Zie dus niet in waarom Bayern niet op z'n minst net zulke hoge ogen kan gooien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Duitsland zijn ze indrukwekkend maar zie daarvoor geen garantie voor succes in Europa. Schaal Shakhtar, Dortmund, Juve en Real wel wat hoger in. Man U en Bayern zijn dark horses, maar ook niet meer dan dat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aye?
Kom kom, als ik een tientje inzet op betfair krijg ik er 57 terug...
Maar voor de eer en een overbodig dvd'tje die ik heb liggen wil ik best spelen hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In Duitsland zijn ze indrukwekkend maar zie daarvoor geen garantie voor succes in Europa. Schaal Shakhtar, Dortmund, Juve en Real wel wat hoger in. Man U en Bayern zijn dark horses, maar ook niet meer dan dat.
bookies:
Barca 3,3
Real 5,7
Bayern 8,4
Borussia 9,2
Juventus 12
Man United 16,5
Paris St. Germain 24
De rest wordt kansloos geacht (44+). Ook Shaktar dus sla je slag!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Oké. Hij staat nu in m'n otherfool archief.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kom kom, als ik een tientje inzet op betfair krijg ik er 57 terug...
Maar voor de eer en een overbodig dvd'tje die ik heb liggen wil ik best spelen hoor.
Ook goed. Ik meld me na Manchester wel 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dus je schaalt Dortmund hoger in dan Bayern, ondanks dat Bayern in Duitsland met iedereen korte metten maakt (ook Dortmund), en ook in z'n CL poule slapend eerste is geworden. Curious. Al moet gezegd worden dat Dortmund in Europa mooie dingen heeft laten zien tot dusverre.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus je schaalt Dortmund hoger in dan Bayern, ondanks dat Bayern in Duitsland met iedereen korte metten maakt (ook Dortmund), en ook in z'n CL poule slapend eerste is geworden. Curious. Al moet gezegd worden dat Dortmund in Europa mooie dingen heeft laten zien tot dusverre.
Dortmund is gewoon weer traag op gang gekomen maar in de onderlinge ontmoetingen heb ik niet gezien waarom ik Bayern hoger in zou moeten schalen. Al acht ik het niet onmogelijk hoor. Ze kunnen best gaan verrassen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tering SBS6+ speelt weer eens niks af, net zoals de vorige keer....
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Vind Dark Horse wel een rare benaming voor een club die zo veel succes heeft gehad afgelopen tijd in de CL. Denk dan eerder aan Shaktar en PSG als Dark Horses. Hoewel PSG een makkelijkere tegenstander heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat zeggen ze ook alweer over successen in het verleden?
Kom op, Feyenoord - Ajax aub.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kut. Weer uit. Maar PSV, appeltje eitje.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Dat is natuurlijk onzin. Je noemt een ploeg die veel heeft laten zien de afgelopen tijd nooit een Dark Horse. Al helemaal niet als ze dit seizoen perfect gestart zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ach Vitesse is dan toch Bony kwijt? 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kut. Weer uit. Maar PSV, appeltje eitje.
Niets aan de hand, we nemen met Het Legioen die hele tent weer over. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inderdaad
Maar weer uit tegen niet de minste, bah bah.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is natuurlijk onzin. Je noemt een ploeg die veel heeft laten zien de afgelopen tijd nooit een Dark Horse. Al helemaal niet als ze dit seizoen perfect gestart zijn.
Wat ze in Duitsland doen is helemaal niet relevant. Ze zijn voor mij geen favoriet, dat het voor anderen wel geldt zal allemaal wel maar daar heb ik geen boodschap aan. Tegen goed voetballende clubs zie ik het ze gewoon niet redden. Geluk voor Bayern is dat er straks al twee uit kunnen liggen, en dat één daarvan al gegarandeerd eruit ligt. Al sluit ik niet uit dat ze ver kunnen komen, mits de loting ze gunstig gezind is. Misschien dat ze eenmaal kunnen mazzelen tegen een "favoriet" (net als vorig seizoen) maar dan houdt het echt op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets aan de hand, we nemen met Het Legioen die hele tent weer over.
Dat sowieso
. Laatste uitduel tegen PSV in de beker ging ook prima. Maarja volgende ronde dan maar weer thuis.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax kan trouwens kamp opslaan in Arnhem. Doordeweeks voor de beker tegen Vitesse, paar dagen eerder voor de competitie. En als Bony nog bij Vitesse is tegen die tijd dan claimt de Afrika Cup hem wel tijdens die twee wedstrijden.
Lichte meevaller 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat sowieso
. Laatste uitduel tegen PSV in de beker ging ook prima. Maarja volgende ronde dan maar weer thuis.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Wat ze in Duitsland doen is helemaal niet relevant. Ze zijn voor mij geen favoriet, dat het voor anderen wel geldt zal allemaal wel maar daar heb ik geen boodschap aan. Tegen goed voetballende clubs zie ik het ze gewoon niet redden. Geluk voor Bayern is dat er straks al twee uit kunnen liggen, en dat één daarvan al gegarandeerd eruit ligt. Al sluit ik niet uit dat ze ver kunnen komen, mits de loting ze gunstig gezind is. Misschien dat ze eenmaal kunnen mazzelen tegen een "favoriet" (net als vorig seizoen) maar dan houdt het echt op.
Ging mij meer om de term, is volgens mij vreemd om deze voor hun te gebruiken. Ik kan ook zeggen dat ik niet verwacht dat Real er met de prijs vandoor gaat, maar ze Dark Horse noemen zou onzin zijn. (dat is wegelegd voor nieuwkomers of ploegen die in een ver verleden tot de top behoorde en nu weer lijken mee te doen. Zoals Shaktar en PSG) Maar goed je mag verder natuurlijk verwachten wat je wilt. Bayern loot nu alvast gunstig net als Barca. Dus dat lijken me gewoon weer favorieten...wanneer ik hoop dat Shaktar en Dortmund ver komen btw, heb het wel een beetje gehad met die bekende ploegen in de CL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ging mij meer om de term, is volgens mij vreemd om deze voor hun te gebruiken. Ik kan ook zeggen dat ik niet verwacht dat Real er met de prijs vandoor gaat, maar ze Dark Horse noemen zou onzin zijn. (dat is wegelegd voor nieuwkomers of ploegen die in een ver verleden tot de top behoorde en nu weer lijken mee te doen. Zoals Shaktar en PSG) Maar goed je mag verder natuurlijk verwachten wat je wilt. Bayern loot nu alvast gunstig net als Barca. Dus dat lijken me gewoon weer favorieten...wanneer ik hoop dat Shaktar en Dortmund ver komen btw, heb het wel een beetje gehad met die bekende ploegen in de CL.
Ik snap je wel, gevoelsmatig klinkt het ook vreemd al baseer ik het vooral op mijn gevoel en niet omdat ze de laatste jaren goed gepresteerd hebben in de CL, want dat klopt ook gewoon. Al is Bayern echt zo'n team die ik niet hoog in schaal. Weet ook niet wat het is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hmmm, op momenten als deze weet ik weer welke club me intussen echt totaal niet meer ligt. Wat mij betreft mag Feyenoord doorgaan naar de 1/2 finales. Gun dat volk uit Eindhoven echt totaal niks meer.
Behalve een derde plek dan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Ajax kan trouwens kamp opslaan in Arnhem. Doordeweeks voor de beker tegen Vitesse, paar dagen eerder voor de competitie. En als Bony nog bij Vitesse is tegen die tijd dan claimt de Afrika Cup hem wel tijdens die twee wedstrijden.
Lichte meevaller
Vorig jaar Roda tweemaal achtereen. Dit jaar Utrecht en bijna Groningen ook tweemaal op een rij. Vreemd.
En kut schijt tyfus tering SBS. Bij wet moet verboden worden dat die zonder nog iets met sport kan doen. Echt. Dan heb ik daar helemaal niets meer te zoeken. Nu helaas wel. Als je de rechten voor de loting hebt, zend dat uit! Ik wil geen tweede scherm, dat heb ik ook niet bij m'n tv staan, dus lazer een heel eind op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.