• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.608 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.717 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Je bent me net voor

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Narsingh, Wijnaldum, Depay... Het begint gewoon een gewoonte te worden al die gemiste kansen...

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2626 stemmen

Het was inderdaad weer prijs bij PSV. Nou ja, eerder geen prijs voor de meeste aanvallers.

Zo veel (potentiële) kwaliteit...

Izgnanie

• 34 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wil he teerlijk gezegd Messi wel eens zien doen bij Atleti. Blijf het gevoel hebben dat ie wel heel afhankelijk is van zijn medespelers.

Messi heeft inderdaad het grote voordeel ten opzichte van Falcao dat hij omringd is door spelers van absolute topklasse, zoals Xavi en Iniesta. Toch is de kleine Argentijn zonder twijfel de beste speler van de afgelopen 5 jaar. De beste aller tijden blijft voor mij nog Maradona tot Messi het ook met Argentinië op het WK 2014 laat zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is ook niet iets wat ik wil bestrijden, gaat mij om de discussie dat ie de beste ooit is. Dan sla je imho nogal door. Dat ik Falcao beter noem heeft dan ook te maken met mijn Atleti hart, niets meer, niets minder. Ook beiden totaal andere spelers ook.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Beste ooit is zoiezo moeilijk tot onmogelijk maar aan de andere kant van alle beste ooit spelers is hij toch wel het meest constant en zoals A&L al terecht opmerkte dat zijn beste tijd eigenlijk nog moet komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die andere beste ooit hebben waarschijnlijk ook niet met zoveel wereldkampioenen in één team gespeeld. Al is het appels met peren vergelijken. Bij Barca is het ook wel gemakkelijk constant te zijn. Daarnaast erg lastig vast te stellen dat het beste nog moet komen, er zijn geen vaste (leeftijds)parameters die kenmerken wanneer je in je prime bent.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Wat doet die keeper daar

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Man man man wat een hoogdravende bagger.

Geen wonder dat je anderen Calimero noemt als je jezelf zo hoog hebt staan.

Deze column hoort er eigenlijk ook bij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Koefnoen voorbij

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ik zag 'm gister ook. Wat een giller.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Dat men uitgerekend uit Eindhoven met kritiek komt:

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Jij ziet 't verschil niet tussen iets serieus en zelfspot?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die man is pas echt een fenomeen, beste zaalvoetballer ooit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat Ajax . Treffende column ook.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat no nonsense boys als De Boer of Bergkamp zich hiervoor ook lenen... echt

Dat clipje van Manolev die een interview met Gijp leest is dan wel weer klasse

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

j0enne schreef:

Jij ziet 't verschil niet tussen iets serieus en zelfspot?

Bij dat filmpje van PSV niet nee. Op kleine momentjes na, maar als geheel zijnde niet. Dat campding van ajax kunnen we maar beter helemaal niet bespreken, dat is pure horror. Neemt niet weg dat dat ding van psv juist pijnlijk niet grappig is, wellicht erger nog als je dat wel probeert.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gerucht gaat dat Vilanova weer kanker heeft.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(embed)

Man man man wat een hoogdravende bagger.

Geen wonder dat je anderen Calimero noemt als je jezelf zo hoog hebt staan.

Deze column hoort er eigenlijk ook bij.

Man man wat kan men zich weer aanstellen hier . Al komen ze met het grootste gedrocht aanzetten wat ooit is geproduceerd, als je er ook maar een iemand mee kunt helpen is t het dan niet waard? Nee nee, Depri en Otherfool (al over je teloorgang heen?) duiken er weer als vliegen op stront op af om maar wat te zeiken te hebben. Waar zit het probleem vraag ik me af.

Als kers op de taart een kritische en waardeloze column van, surprise surprise; het AD.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Glennis Grace

Viktor Reinier

Ajax

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Daar kan ik dan wel om lachen, maar bij de meeste zit het weer heel diep blijkbaar. Maar wat blij dat, ja ja, alle neuzen weer dezelfde kant opwijzen bij Ajax.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

(afbeelding)

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik heb vandaag al behoorlijk kunnen lachen, maar dit is wel het hoogtepunt! Ik twijfel er alleen nog aan of ik het oprecht grappig vind of dat het uit ongeloof ik.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De opbrengsten van dat lied bij Ajax gaan naar het goede doel, zeiden ze bij VI. Dus wat is er mis mee?

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Dat het niet veel op zal brengen waarschijnlijk?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Er is ook geen kritiek op dat Ajax de opbrengst aan een goed doel doneert maar dat het nummer tenenkrommend is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Dat het niet veel op zal brengen waarschijnlijk?

Ajax heeft vandaag met de kerstsingle 'Wij zijn Ajax' de eerste plek behaald in de iTunes store. De Amsterdammers hebben de single pas een dag geleden gelanceerd.

Naast Frank de Boer en de spelers, zingen ook clubiconen, fans en jeugdspelers mee op de nummer één hit. Ajax geeft hiermee onder andere The Voice of Holland-zangeres Sandra van Nieuwland en Adele het nakijken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tja, je hebt natuurlijk al een wansmaak als je voor Ajax bent, du dat je dan ook zo'n nummer koopt is dan niet eens zo gek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.