• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.715 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Tja, je hebt natuurlijk al een wansmaak als je voor Ajax bent, du dat je dan ook zo'n nummer koopt is dan niet eens zo gek.

Dadelijk aan het kerstdinér te huize Reinbo is dit het nummer dat Wham en Mariah Carey verdringt van de radio. Merry Christmas!

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Dat moet de staff zelf zijn geweest. Wie koopt er in vredesnaam nog downloads?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Prima initiatief van Ajax. Voor elke Ajacied ieder geval de moeite van het kijken waard, schitterende clip waar ook de helden van vroeger het respect krijgen dat zij verdienen. Ook zij die helaas overleden zijn. Dat het muzikaal niet best of origineel is, who cares. Het is een leuk idee voor de fans van Ajax. Dat er hier wat zeurpieten het niks vinden, boeiend. En dan gaat het geld ook nog eens naar het goede doel nota bene.

Grappig trouwens dat onze PSV vrinden in dit topic er het hardst over huilen, want:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Het verschil zit al in de titel A&L: Zelfspot!

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Jij bent werkelijk de eerste Ajacied die ik ken (en geloof het of niet, dat zijn er nog best veel) die zich niet dood schaamt om dat stukje MovieMaker-huisvlijt. Die van PSV zit, zoals zes posts eerder ook al gezegd is vol met zelfspot. Dat Ajax-filmpje is werkelijk serieus bedoeld. Lachwekkend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ja, maar die van PSV is met zelfspot, en dan mag het wel AL1

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Ah ja. Jij denkt dat het nummer van Ajax bloedserieus gemaakt is voor een nummer 1 hit notering?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

Jij bent werkelijk de eerste Ajacied die ik ken (en geloof het of niet, dat zijn er nog best veel) die zich niet dood schaamt om dat stukje MovieMaker-huisvlijt. Die van PSV zit, zoals zes posts eerder ook al gezegd is vol met zelfspot. Dat Ajax-filmpje is werkelijk serieus bedoeld. Lachwekkend.

Ik zeg toch dat het muzikaal vrij nietszeggend is? Maar het gaat om het idee en nog belangrijker, om de reden.

Ik zou me als PSVer drukken maken om quotes van Dick Advocaat in de nieuwe VI.

''De A1? Daar zullen ze mij op zaterdagmiddag nooit aantreffen.''

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah ja. Jij denkt dat het nummer van Ajax bloedserieus gemaakt is voor een nummer 1 hit notering?

Hij is inderdaad bloedserieus gemaakt.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

En de boodschap uit de tekst komt neer op Hand in Hand Kameraden.

Zeg dat dan gewoon...

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

depri83 schreef:

Zelfspot? Manolevje wellicht. Rest schijnt humor te zijn. Bij elkaar in de pisbak kijken, lachen gieren brullen, net doen of je elkaar slaat. Wat een dijenkletsers. Echt, wat een ongelooflijke zelfspot. De enige zelfspot is dat je zo'n wanproduct maakt, denkt grappig te zijn (op één of twee momenten na ben je dat niet) en dat dan als zelfspot op de markt brengt. Hou toch op. Dit prul is net zo erg als dat van Ajax. Alleen PSV noemt het zelfspot en Ajax verbindt er een goed doel aan. Maar het zit jullie daar in Eindhoven wel ongelooflijk diep hè?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Zelfspot? Manolevje wellicht. Rest schijnt humor te zijn. Bij elkaar in de pisbak kijken, lachen gieren brullen, net doen of je elkaar slaat. Wat een dijenkletsers. Echt, wat een ongelooflijke zelfspot. De enige zelfspot is dat je zo'n wanproduct maakt, denkt grappig te zijn (op één of twee momenten na ben je dat niet) en dat dan als zelfspot op de markt brengt. Hou toch op. Dit prul is net zo erg als dat van Ajax. Alleen PSV noemt het zelfspot en Ajax verbindt er een goed doel aan. Maar het zit jullie daar in Eindhoven wel ongelooflijk diep hè?

Het zal in Brabant ongetwijfeld hielaarischjjjj zijn.

Dan hou ik de clip liever iets normaler en maken ''we'' er gewoon een goed doel blij mee.

Benieuwd of onze PSV vrinden hier ook iets kritisch op te merken hebben als Ajax weer eens naar een kinderziekenhuis gaat om mensen blij te maken. Zal ook wel weer not done zijn

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Maar het zit jullie daar in Eindhoven wel ongelooflijk diep hè?

Ja bij ons zit het diep...

Er is kritiek op een filmpje en de selectieve verontwaardiging (na wekenlang gezeik op alles wat maar met PSV te maken heeft) viert weer hoogtij.

Maar gooi het maar weer op Ajax-haat, lekker makkelijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Overigens vind ik de teruggekeerde kanker bij Barcelona coach Tito Vilanova wel wat belangrijker nieuws. Bah, wat een ellendig bericht. En dat in een week dat je leest dat Abidal weer groen licht heeft gekregen om te mogen spelen, na verwijdering van zijn tumor. Hopelijk komt het met zijn coach ook weer goed.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het zal in Brabant ongetwijfeld hielaarischjjjj zijn.

Dan hou ik de clip liever iets normaler en maken ''we'' er gewoon een goed doel blij mee.

Benieuwd of onze PSV vrinden hier ook iets kritisch op te merken hebben als Ajax weer eens naar een kinderziekenhuis gaat om mensen blij te maken. Zal ook wel weer not done zijn

Trek het maar weer in het belachelijke.

Er is kritiek op de kwaliteit van het nummer niet het bedrag dat jullie aan het goede doel schenken.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens vind ik de teruggekeerde kanker bij Barcelona coach Tito Vilanova wel wat belangrijker nieuws. Bah, wat een ellendig bericht. En dat in een week dat je leest dat Abidal weer groen licht heeft gekregen om te mogen spelen, na verwijdering van zijn tumor. Hopelijk komt het met zijn coach ook weer goed.

En Theo Bos dan. Die zag ik deze week op tv, zo mager. Dat is helemaal aflopende zaak. Van Vilanova is ook zeker niet prettig te horen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Er is kritiek op de kwaliteit van het nummer niet het bedrag dat jullie aan het goede doel schenken.

De kwaliteit boeit toch geen reet man. Het zijn voetballers, geen zangers. Ik vind de beelden wel mooi en het doel nobel. De rest boeit niet zo. '

Dat mensen het massaal zijn downloaden op iTunes tekent de betrokkenheid, want voor de muziek zal niemand het doen nee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

depri83 schreef:

(embed)

Geen wonder dat je anderen Calimero noemt als je jezelf zo hoog hebt staan.

depri83 schreef:

(quote)

Maar gooi het maar weer op Ajax-haat, lekker makkelijk.

Jij legt toch al aardig snel weer verbandjes buiten de boodschap om, zonder dat ook maar iemand er een woord over rept

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat mag die kritiek, maar die kan je net zo goed op dat onding van PSV hebben. Net zo slecht, alleen anders slecht. Daarom des te vreemder dat uitgerekend men uit Eindhoven hiermee komt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

En Theo Bos dan. Die zag ik deze week op tv, zo mager. Dat is helemaal aflopende zaak. Van Vilanova is ook zeker niet prettig te horen.

Ook ja, maar bij hem speelt dit al een tijd. Bij Vilanova is het weer teruggekeerd. Toch erg triest en ook vrij hard om steeds met die ziekte geconfronteerd te worden. Wij maken ons druk om een liedje en zij vieren kerst volgende week met het idee dat ze volgend jaar misschien dood zijn. Bah. Op zo'n moment boeit het spelletje voetbal helemaal niks.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geen doel is goed genoeg om zoiets in de ether te strooien... Hoe wansmakelijk moet je ingesteld zijn om dat nog te 'verdedigen' of van te 'genieten'

Maar dat schijnbaar overal in de provincie jochies met betraande ogen dat nummer downloaden is dan wel weer vrij hilarisch

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Geen doel is goed genoeg om zoiets in de ether te strooien... Hoe wansmakelijk moet je ingesteld zijn om dat nog te 'verdedigen'

Maar dat overal in de provincie jochies met betraande ogen dat nummer downloaden is dan wel weer vrij hilarisch

Jij kent toch geen enkele positieve emoties, dus ik begrijp dat je dit allemaal niet zo goed snapt. Maar dat geeft niks, ouwe troll. Ook jou wensen we een fijne kerst. Waarschijnlijk haat je kerst, aangezien je een moppersmurf kloon bent, maar ik hoop dat je omgeving er niet al te veel last van heeft.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Alweer iemand in de provincie die met betraande oogjes dat nummer heeft gedownload zeker

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dadelijk aan het kerstdinér te huize Reinbo is dit het nummer dat Wham en Mariah Carey verdringt van de radio. Merry Christmas!

Dacht meer hier aan.

YouTube - Frank Zappa - Titties and beer (with subtitles)

YouTube - FRANK ZAPPA - Xmas Values / N-lite Video

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hey Watts, heb je jezelf al gespot op de Feyenoord fan Cam 360 gr.?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Alweer iemand in de provincie die met betraande oogjes dat nummer heeft gedownload zeker

Nee man, ik betaal toch niet voor muziek joh.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hey Watts, heb je jezelf al gespot op de Feyenoord fan Cam 360 gr.?

Is echt akelig scherp.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Is echt akelig scherp.

De omgedraaide wereld Normaliter is er de helft van die bezoekers bewust wazig gemaakt wanneer ze op een foto staan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik dacht al, waar heeft iedereen het over? Dus maar gaan googlen.

Feyenoord FANCAM

Geinig idee zeg. Al zal niet iedereen dit leuk vinden ivm stadionverboden

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee man, ik betaal toch niet voor muziek joh.

Ook niet als het zo 'tranentrekkend emotioneel kippenvel' mooi is? Met die prachtige, volledig belangeloze achterliggende kerstgedachte? En dan die warme clip, dat welgemeende goede doel, die tekst recht uit het hart... Dit is Ajax, de klasse, de schoonheid, de esthetiek en toch dat pure... Mede mogelijk gemaakt door Aegon, dat dan weer wel, maarja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.