- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Seedorf is inderdaad nu nog steeds 10 klassen beter dan Poulsen en Schone bij elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mooie samenvatting van Barca-Atletico
Mooie 0-1 van Falcao zeg, maar die 1-1 van Adriano, goeiedag wat een brute knal 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
En dat stiftje van Messi dan? Alsof het niets is, zo achteloos en gemakkelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Messi zijn goals waren beiden erg knap, maar voor zijn doen niet extreem bijzonder mooi ofzo. Die andere 2 goals vond ik mooier.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een suflul is die Sierd toch ook. Kan daar geen geluidsfilter op?
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Messi zijn goals waren beiden erg knap, maar voor zijn doen niet extreem bijzonder mooi ofzo. Die andere 2 goals vond ik mooier.
Van Adriano niet, hou daar niet zo van. Harde schoten van buiten de zestien die toevallig goed vallen. Die van Falcao echter, met die loopactie en zo over de keeper spelen was wel om te smullen. Heerlijke goal. Eerste van Messi was knap maar niet bijzonder.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hard, maar met een mooie krul. Gewoon goed geplaatst. Niks mis mee. Zeker niet lelijker dan die van Falcao, juist ook omdat hij gewoon tegenover twee mannetjes staat die hij even afschut met een beweging. Vind het ook mooi om Messi zo te zien na die goal van Busquets, gewoon oprecht blij dat hij niet in de belangstelling staat bij zo'n goal. Om een vergelijking te maken met andere wereldspelers 
Messi z'n goal vind ik overigens ook weer erg sterk, lastige aanname..
Wat een suflul is die Sierd toch ook. Kan daar geen geluidsfilter op?
Haha wat een spast is die Sierd toch inderdaad. Dat er mensen zijn op deze aardkloot die van hem genieten. Echt verschrikkelijk 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Adriano niet, hou daar niet zo van. Harde schoten van buiten de zestien die toevallig goed vallen. Die van Falcao echter, met die loopactie en zo over de keeper spelen was wel om te smullen. Heerlijke goal. Eerste van Messi was knap maar niet bijzonder.
Die goal was natuurlijk geen lucky, gewoon fantastisch geplaatst. Volgens mij is Adriano ook de meest scorende verdediger van de Spaanse Liga dit jaar.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Niet op zo'n manier. Als je niet weet waar ik het over hebt dan kijk je het blijkbaar op een goedkope Zuid-Amerikaanse stream ofzo.
Nee hoor, ik zat het gewoon op tv te kijken. Lekker in HD 
Vind het overigens wel frappant dat je beweert dat Messi zoveel scoort omdat hij in een goed team speelt. Meestal is het Messi die Barça op sleeptouw neemt en niet andersom. Natuurlijk is het makkelijker om in een goed team te spelen, maar je kan nou ook niet zeggen dat Atlético een slecht team heeft. Messi zal bij elke club veel scoren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/232904/Real-Madrid-kent-zeldzaam-zwakke-eerste-seizoenshelft.htm
Wat een geweldige prestatie van 'The Special One'! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/232904/Real-Madrid-kent-zeldzaam-zwakke-eerste-seizoenshelft.htm
Wat een geweldige prestatie van 'The Special One'!
Mag je niks van zeggen joh, want die speciale meneer won vorig jaar maar liefst de landstitel en een jaar eerder al de beker met zijn miljardenploeg!
Volgens mij gaat in Madrid de vlag eruit als ze die anti-coach eruit kunnen schoppen. Heeft Madrid niks geholpen in die jaren, behalve dat ze een verpest imago hebben.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
"en is daardoor bezig aan de slechtste eerste competitiehelft sinds het seizoen 2008/09."
Is dat zeldzaam? Hou op. Zeldzaam is het pas als het 30 jaar terug zo was. Maar 5 seizoenen geleden? Gewoon een aantal slechte resultaten gehad in wedstrijden waar ze wel goed speelden. En dan nog, vorig jaar kampioen met 100 punten, de gelijke van Barcelona geworden in onderlinge duels, een record aantal goals voor. Dat lijkt ineens iedereen vergeten.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Braziliaanse vrijetrappenkoning tekent in Amerika bij club van Henry - voetbalzone.nl
Domme move van NY Red Bulls als je het mij vraagt. Juninho had naar MLS kunnen komen nadat hij klaar was bij Lyon en niet eerst nog eens 4 jaar in Qatar en Brazilie moeten gaan spelen. Jammer dat dit weer ten koste moet gaan van jeugdige spelers (Palsson, nu verhuurd aan NEC, is pas 21 jaar en is een zeer behoorlijk voetballertje bijvoorbeeld). Natuurlijk niet te vergelijken met Juninho in zijn prime maar onderhand is hij al 37 en vraag ik me af of hij nog wat gaat toevoegen (en zoja dan is dat waarschijnlijk ook maar voor één seizoen). Er zal heus nog wel eens een prachtige vrije trap van deze man in gaan maar 37 blijf ik een belachelijke leeftijd voor een transfer vinden. Enige voordeel is dan nog dat hij tenminste geen Designated Player wordt.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Die goal was natuurlijk geen lucky, gewoon fantastisch geplaatst. Volgens mij is Adriano ook de meest scorende verdediger van de Spaanse Liga dit jaar.
Idd geen lucky goal, Adriano heeft echt een geweldig schot! Hij maakte eerder dit seizoen al zo'n zelfde soort goal. Toen aan de andere van de zestien, en toen schoot ie hem met rechts echt heel hard en zuiver in de verre hoek
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vanavond maar eens kijken wat AZ er vanaf brengt. Ik zelf vermoed een zeer, zeer lastige 2-3
En dat het ook weer duidelijk word dat gudmundsson,Beerens,Elm en Gorter zwaar tekort komen.
Ik hoop dat het nu dan eindelijk duidelijk wordt dat tegen Twente Wijnaldum moet spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De verlengingen van Puyol en Xavi tot 2016 zijn vooral heel nobel van de club, maar je moet nog maar zien wat zij tegen die tijd nog kunnen. Puyol is geloof ik al 34, die heeft over 2 jaar al niet meer het gewenste niveau denk ik. Maar zo'n clubheld zal vast zal wel stoppen als hij merkt dat zijn tijd erop zit. Messi tot 2018 verlengen is uiteraard een wereldactie. Hij is 25, zijn beste jaren moeten gek genoeg nog komen
Het enige negatieve dat Messi kan overkomen is een zware blessure of het verdwijnen van het heilige vuur, omdat hij alles al meerdere malen heeft gewonnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
2e Doelpunt van Marcellis in z'n carrière?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De papegaaien in Rijnsburg slapen iig rustig, nu de papegaaien hier nog. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Een verrassend gemakkelijke 0-3 voorsprong.
Maar Gorter dat kan echt niet. Als er gevaar is komt het gevaar vanaf zijn kant en het is aan gözübüyük te danken dat hij geen geel heeft gekregen.
Verder een knappe goal van Altidore en heeft Beerens een assist op zijn naam.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Rijnsburg uit. Benieuwd hoeveel tegengoals PSV nu weer gaat slikken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik voldoe graag aan de eisen die jij stelt aan ons hier.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vanavond maar eens kijken wat AZ er vanaf brengt. Ik zelf vermoed een zeer, zeer lastige 2-3.
Voorlopig krijg je gelijk 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Manolev met een gruwelijke goal en Matavz met een geweldige lob! 
Verder wordt Manolev helemaal gedold door Schet, het broertje van die van Groningen en zit Narsingh compleet in de zak bij die linksback.
Waterman redt ondertussen nog een pingel en die knul schiet vervolgens voor een leeg doel tegen de paal.
Wijnaldum is ook weer lekker bezig met kansen om zeep helpen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Manolev met een gruwelijke goal en Matavz met een geweldige lob! 
Verder wordt Manolev helemaal gedold door Schet, het broertje van die van Groningen en zit Narsingh compleet in de zak bij die linksback.
Waterman redt ondertussen nog een pingel en die knul schiet vervolgens voor een leeg doel tegen de paal.
Wijnaldum is ook weer lekker bezig met kansen om zeep helpen.
Deze mag je winnen, zondag bij NAC mag PSV het weer verpesten! 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zelfs tegen Rijsnburgse Boys tientallen kansen nodig om tot scoren te komen.
Edit: 0-4 toch nu.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Narsingh heeft het echt nog niet bij PSV, op een handjevol wedstrijden na..
Matavz wel mooi op nummer 9 laten staan, die legt er met gemak minimaal 20 in een seizoen erin.
Verder best een vermakelijke pot!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het begint echt lachwekkend te worden dat uitspelen van de aanvallen van PSV.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.