• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.698 gebruikers
  • 9.420.722 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Pas maar op Reinbo. Bossen heeft voor de camera's (na de beelden gezien te hebben) verklaart dat het een terechte penalty en kaart was. Al zag hij er minder in dan dat wat hij op veld gezien dacht te hebben.

Dus: Vraag is nu of de KNVB een eigen scheidsrechter gaat afvallen.

Ja, dat ze daar schijnheilig zijn, kan Indi wel eens opbreken. Maar het was toch echt niks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Of voor Pelle. Als een 50 kilo wegende spriet constant rondom de 16 naar de grond. Zijn maar weinig spitsen die meer fysiek packen dan Pelle in de Eredivisie, maar toch telkens weer duikelen.

Als hij zo zwaar is, is het toch logisch dat hij vaker valt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Reinbo schreef:

Die rood voor Indi slaat helemaal nergens op. Gewoon correct opgeruimd.... Wordt vast geseponeerd.

De Suarez award gaat naar die speler van ADO die na de schouderduw van Pelle kerment op de grond valt...

Was belachelijk, maar Pelle naait mensen zelf ook kaarten en penalty's aan , dus in hoeverre is Feyenoord genaaid? Bij de rode kaart van ADO vond ik er ook vrij weinig aan de hand. Ook matennaaierij eerste klas.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik stel niet dat Feyenoord genaaid is. Enkel dat er niks aan de hand was. Rode kaart voor ADO vond ik ook zwaar overdreven.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Zoals ik al zei, Bossen viert feestdagen op rare momenten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Al met al een prima weekendje! Toch mooi 18 uit 6, al zal daar (waarschijnlijk) verandering in komen nu Utrecht,Vitesse en Feyenoord op het menu staan de komende drie rondes. Dadelijk maar eens eerst kijken wat Atletico kan uitrichten tegen Barca.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Man man, zie nu net die penalty van Feyenoord ... 25 seconden eerder dook ie al naar het gras, maar dit was toch overduidelijk een zwanenduik.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hij werd in mijn optiek wel degelijk uit balans gebracht terwijl hij mid-air was. Kon gegeven worden en werd dus ook.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Man man, zie nu net die penalty van Feyenoord ... 25 seconden eerder dook ie al naar het gras, maar dit was toch overduidelijk een zwanenduik.

Dan kijk je niet goed (Verbaast me niks door zo'n Ajax bril ). Hij viel makkelijk, maar kreeg weldegelijk een duw in zijn rug. Vond het geen 100% penalty, maar het was wel een duw.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Voetbal is een contactsport. Hier een penalty voor geven is waanzin.

Overigens sloeg die penalty voor ADO (en rode kaart voor Indi) ook nergens op. Zie ik nu ook pas net terug. Pele had daarentegen wel rood kunnen hebben, met al die schwalbes, de duw en handsballen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Voetbal is een contactsport. Hier een penalty voor geven is waanzin.

Da's dus een ander verhaal dan '25 seconden.....' Fijn dat je 'm even hebt afgezet. Zie je toch alles een stuk beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Pele

Graziano is goed, maar je kan het ook overdrijven

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Reinbo schreef:

Da's dus een ander verhaal dan '25 seconden.....'

Pelle heeft vandaag gewoon vier schwalbes gemaakt, dus dat verandert niet veel aan mijn verhaal.

Fijn dat je 'm even hebt afgezet. Zie je toch alles een stuk beter.
Ik zie daar nog steeds geen overtreding in. Net zoals ik geen overtreding zie in de situatie rond BMI.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Was belachelijk, maar Pelle naait mensen zelf ook kaarten en penalty's aan , dus in hoeverre is Feyenoord genaaid? Bij de rode kaart van ADO vond ik er ook vrij weinig aan de hand. Ook matennaaierij eerste klas.

Er werd een overtreding gemaakt op Pelle, dus je kunt de penal geven, maar het is wel wat makkelijk gegeven.

Rood voor Beugelsdijk is natuurlijk terecht.

Na het zien van de beelden weet ik nog steeds niet waar Indi rood voor kreeg.

Verder verre van een goede wedstrijd, maar wel spannend en er gebeurde teveel om je te vervelen. Tot aan de 60e minuut aardig gelijkwaardig, maar daarna verdiende Feyenoord het toch wel om te winnen, zonder goed te voetballen.

Lekker voetbalweekend.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Er werd een overtreding gemaakt op Pelle, dus je kunt de penal geven, maar het is wel wat makkelijk gegeven.

Rood voor Beugelsdijk is natuurlijk terecht.

Na het zien van de beelden weet ik nog steeds niet waar Indi rood voor kreeg.

Verder verre van een goede wedstrijd, maar wel spannend en er gebeurde teveel om je te vervelen. Tot aan de 60e minuut aardig gelijkwaardig, maar daarna verdiende Feyenoord het toch wel om te winnen, zonder goed te voetballen.

Lekker voetbalweekend.

Pelle had idd een terechte penal gekregen, maar zeker als je de samenvatting bekijkt zie je dat dat in heel scheel contrast stond tegenover de overige overtredingen waarvoor hij niet floot.

Tevens vind ik het niveau van de arbitrage dalen tot onder het friespunt. Ik had laatst nog zo'n reportage gezien over het WK 1978 en daarin werd gezegd dat ze verwachten dat over 30 jaar (nu dus) de technologie zich zover heeft ontwikkeld dat er weinig fouten gemaakt zal worden, werd natuurlijk geen rekening gehouden met het feit dat het spel tegenwoordig veel fysieker en sneller is dan destijds, maar ik blijf mij toch verbazen hoe scheidsrechters soms overtredingen beoordelen. Zelfs vanuit hun positie zal het geen probleem moeten zijn om een goede beoordeling te geven aan een overtreding in de 16.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het kwam over als een optelsom van Bossen dat hij een penal voor Pellè gaf. Maar laten we eerlijk zijn: gewoon een domme en opzichtelijke overtreding van de ADO speler.

Er zijn helaas weinig goede Nederlandse scheidsrechters. Maar op een geheel eerlijke competitie te maken, heb je minstens 9 goede scheidsrechters nodig.

Het niveau van de scheidsrechters is niet lager dan het niveau van de voetballers in de Eredivisie.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Real weer gelijk. Lijkt dan nu wel helemaal gespeeld als Barça wint vanavond. Jammer, beetje spanning mag wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een power achter die kopbal van Falcao. Het lijkt zo simpel maar oi oi. Barca ontsnapt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Real Madrid

Die speciale meneer bakt er helemaal niks van met zijn miljoenenploegje zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Magnifiek. Fenomenaal.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Heerlijk potje. Voetballend niet best, dan maar op strijd. Niets mis mee, heb genoten en uiteindelijk is de overwinning ook terecht.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Waar is otherfool nu, om zijn lieveling te prijzen voor zijn o zo geweldige prestaties met Real Madrid

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

O mijn god. Falcao . Oprotten met Messi, Falcao is de grootste .

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat een prachtige goal van Falcao, prachtig.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Naomi Watts schreef:

Magnifiek. Fenomenaal.

Mooie goal?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Waar is otherfool nu, om zijn lieveling te prijzen voor zijn o zo geweldige prestaties met Real Madrid

Hij gooit het op het smoesje dat José zich alleen op de CL focust. Lachen geblazen als ze er dadelijk uitvliegen; tegen Dortmund en City was het namelijk ook weinig soeps.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Naomi Watts schreef:

O mijn god. Falcao . Oprotten met Messi, Falcao is de grootste .

Je kan ook overdrijven he

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mooie goal?

Paal toen, nu zit ie er wel magnifiek en fenomenaal in .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Adriano . Sierd zijn onderbroek kan verschoond worden .

Prachtige goal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Je kan ook overdrijven he

Wil he teerlijk gezegd Messi wel eens zien doen bij Atleti. Blijf het gevoel hebben dat ie wel heel afhankelijk is van zijn medespelers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.