- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Adriano
. Sierd zijn onderbroek kan verschoond worden
.
Prachtige goal.
? Sierd was ook gewoon enthousiast toen Falcao scoorde, dus weet niet waar je het over hebt...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
O mijn god. Falcao
. Oprotten met Messi, Falcao is de grootste
.
Messi is 1 meter 23. Natuurlijk is Falcao de grootste!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
? Sierd was ook gewoon enthousiast toen Falcao scoorde, dus weet niet waar je het over hebt...
Niet op zo'n manier. Als je niet weet waar ik het over hebt dan kijk je het blijkbaar op een goedkope Zuid-Amerikaanse stream ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer Barca. 2-1.
Knap rustig gebleven hoor die Busquets. Klote. Hopelijk in de tweede helft nog wat kunnen doen, en anders lijkt het me genoegen nemen met plek twee.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooie gozert toch, die Pellè (zojuist bij Tros TV Show), vooral als hij blijft scoren. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wil he teerlijk gezegd Messi wel eens zien doen bij Atleti. Blijf het gevoel hebben dat ie wel heel afhankelijk is van zijn medespelers.
Falcao zou dat record ook wel halen als hij al jaren in zo een ingespeelde wereldploeg speelde.
Falcao > Messi
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als alle strikers eens zo koelbloedig zijn in de 16 als Busquets 
Lekkere pot, maar one man army Falcao gaat het vandaag niet doen in Catalonië denk ik.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En wat maakt Real Madrid zich toch belachelijk in een thuiswedstrijdje dat je normaal simpel moet winnen. Jammer hoor, nu is de competitie echt voorbij.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Eenmansdestructiebedrijf Zlatan is ook weer bezig. Een elleboog op de keel bij Fofana, een schoen op het hoofd van Lovren en Bisevic loopt ook al met een tulband. En dan ook nog de assist op de 1-0 van Matuidi.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Denk je nou echt niet dat Messi ook geniale dingen bij Atletico zou laten zien?
Genoeg voetballers die het veel minder in het ingespeelde Barca deden of doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
3-1
Niet dat er twijfels waren, maar Barca wordt dus kampioen.
Wel zonde dat het voor de kerst al beslist is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Ajax in de Spaanse competitie zat was bij een dergelijke achterstand nog niets beslist rondom kerst!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
O mijn god. Falcao
. Oprotten met Messi, Falcao is de grootste
.
Sorry, maar nu moet ik toch eens lachen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En terecht. Dat het achteraf wat laf en gemakkelijk is laten we dan even buiten beschouwing.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Dat het achteraf wat laf en gemakkelijk is laten we dan even buiten beschouwing.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had het ook kunnen weten dat ik de spreekwoordelijke deksel op de neus zou krijgen. Ga het niet meer doen, dit soort terechte reacties na afloop incasseer ik niet voor de lol
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ga het niet meer doen, dit soort terechte reacties na afloop incasseer ik niet voor de lol
.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Minpunt aan de hele zaak: onze Courtois heeft vier goals op zijn klak.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Minpunt aan de hele zaak: onze Courtois heeft vier goals op zijn klak.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Falcao > Messi
Toch heerlijk hoe Messi zijn criticasters wekelijks haar mond snoert. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ook bij Atletico zal die Messi niet van de bal te krijgen zijn hoor. En het is vaak toch Messi die de ploeg over dooie momenten heen helpt. Hij speelt wel wekelijks tig mannetjes uit. En we praten nu over 90 goals, dat is best abnormaal hoor 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toch heerlijk hoe Messi zijn criticasters wekelijks haar mond snoert.
Zoals ik al zei, ik wil het weleens zien als Messi en Falcao van ploeg wisselen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, bedoelde eerder dat door mijn eerste ietwat provocerende post er reacties komen als het na 90 min anders is. al is het allemaal vrij logisch natuurlijk, ook met de medespelers die Messi heeft. Atletico is zonder Falcao ook maar een hele middelmatige ploeg. Hij verbloemd veel. Messi is een geweldige voetballer maar wordt mijn inziens wel heel erg omhoog gepraat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook bij Atletico zal die Messi niet van de bal te krijgen zijn hoor. En het is vaak toch Messi die de ploeg over dooie momenten heen helpt. Hij speelt wel wekelijks tig mannetjes uit. En we praten nu over 90 goals, dat is best abnormaal hoor
Dat ie niet van de ba te krijgen is betwist ik niet maar wil 'm de ploeg wel eens bij de hand zien nemen. Vind juist messi helemaal niet iemand die de boel op sleeptouw neemt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Messi is een geweldige voetballer maar wordt mijn inziens wel heel erg omhoog gepraat.
Vind juist messi helemaal niet iemand die de boel op sleeptouw neemt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zoals ik al zei, ik wil het weleens zien als Messi en Falcao van ploeg wisselen.
Vind het gewoon prachtig dat je telkens iets negatiefs over Messi loopt te verkondigen, terwijl Messi ondertussen vrolijk de ene wereldgoal na de andere naar binnen schuift. 
Overigens had ik al eerder gereageerd op de rest. Daarnet en vorige week.
Verder onzin wat je over Ibra, Cr. Ronaldo en Falcao zegt. Daar is ook iedereen lyrisch over als ze iets geniaals laten zien. Stuk voor stuk geweldige voetballers. Maar er kan er maar 1 de beste zijn. Toch ook wel met een flinke afstand. Messi natuurlijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Joenne, waar blijf je?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
de ene wereldgoal na de andere
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.