- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Komt door de speelstijl. Ajax valt aan, geeft ruimtes weg. Utrecht speelt compact en op de counter. Maar het aantal tegengoals van Ajax ligt wel weer veel te hoog ja. Bah.
Ajax trouwens momenteel 20. Vorig gehele seizoen 36.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tilburg zal wel bloed ruiken nu. Komen vast nog genoeg kansen voor Ajax tweede helft, maar ik durf vandaag geen geld op een overwinning te zetten. Waar zijn de tijden dat we dit soort clubs finaal afmaakte.......
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax trouwens momenteel 20. Vorig gehele seizoen 36.
Ik vind dat een kampioen van Nederland er minder dan 30 tegen mag krijgen. Maar Ajax en PSV gaan daar ruim overheen gok ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, dan worden die toch geen kampioen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tilburg zal wel bloed ruiken nu. Komen vast nog genoeg kansen voor Ajax tweede helft, maar ik durf vandaag geen geld op een overwinning te zetten. Waar zijn de tijden dat we dit soort clubs finaal afmaakte.......
Ach, dat was enkel tot de jaren 90 zo. Verder is Ajax ook al 15 jaar gewoon de nummer 2 van Nederland, die vaak moeite heeft me uitwedstrijden....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach, dat was enkel tot de jaren 90 zo. Verder is Ajax ook al 15 jaar gewoon de nummer 2 van Nederland, die vaak moeite heeft me uitwedstrijden....
Dit Ajax doet het in uitwedstrijden juist prima. Laatste uitnederlaag was geloof ik nationaal de 6-4 bij Utrecht, een jaar terug. Ongeslagen tot die tijd. Sterker, in heel 2012 alleen verloren van Utrecht en Vitesse, beiden in Amsterdam.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uh, in februari verloren jullie ook in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oja, klopt. Nouja, ieder geval 10 maanden zonder uitnederlaag.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eerste fatsoenlijke wat Ajax na de rust laat zien levert een goal op. Maar het is erg matig.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha Lukoki, via de 2 palen toch raak. 2-4. Opluchting overheerst.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Over geluk gesproken. Foute pass toevallig bij de Jong en dan ook nog paap paal in.
Maar was natuurlijk te verwachten dat Ajax hier gewoon ging winnen.
Da's nou het verschil met PSV, wij kunnen niet slecht spelen en winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wordt weer een mooi seizoen voor Ajax, 3e kampioenschap op rij zou leuk zijn. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Over geluk gesproken. Foute pass toevallig bij de Jong en dan ook nog paap paal in.
En toch staan jullie nog bovenaan. Het kan altijd erger he.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Beetje misplaatst calimero gedrag inderdaad.
Ook al was de voorsprong op Ajax alweer gigantisch dit seizoen. Ajax kan zomaar nog weer kampioen worden
1 puntje nog maar en inmiddels weer de derde plek.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
FC Zwolle uit al vergeten van jullie?
Maar dit was echt een drol van een wedstrijd. Twee keepersfouten, een corner en een benutte lucky counter. Maar ik ben tevreden.
Plek 3 ingenomen, 1 puntje nog van plek 1 af. Prima.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
FC Zwolle uit al vergeten van jullie?
Maar dit was echt een drol van een wedstrijd. Twee keepersfouten, een corner en een benutte lucky counter. Maar ik ben tevreden.
Plek 3 ingenomen, 1 puntje nog van plek 1 af. Prima.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha.
Roda JC werd helemaal scheel getikt. Had met betere spelers voorin een 1-7 uitslag geweest. Groningen thuis ook dikverdiend verslagen.
Hou je bij ons Willem II vandaag over en deels VVV. Maar die zege kwam ook nooit in gevaar.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ik weet ook wel dat die wedstrijd tegen Roda makkelijk dubbele cijfers konden zijn, maar zolang je ze er niet in schiet blijft 't moeilijk.
Uiteindelijk winnen ze die dan toch in de laatste minuten.
Groningen was ook verdiend, maar ook erg moeizaam en dankzij een pingel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het zit je echt dwars he?
Tegen Groningen hebben we niks te vrezen gehad, het was matig...maar vooral erg verdiend. Niks lucky aan verder.
Heerlijk die Janssen die kritiek heeft op het Vitesse publiek. Ze gedragen zich nu al allemaal als verwende nestjes daar in Arnhem 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die keeper van Willem 2 eet vanavond vast weer bij zijn favoriete Chinees....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die keeper van Willem 2 eet vanavond vast weer bij zijn favoriete Chinees....
Samen met een zekere Chery aan een uitgebreide rijsttafel dan 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Zag die van Chery net, inderdaad wel een vrij bizarre eigen goal. Hij lijkt hem ook niet eens ergens anders heen proberen te koppen en hij stond gewoon lekker bij die paal. Dus gedesoriënteerd leek ie ook niet echt 
Ik denk dat de keeper van Willem II lekker bij de Chinees eet en Chery met zijn vriendin naar de all you can eat wok mag gaan.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Enige wat ik me nu afvraag is of Bossen erg laat Sinterklaas viert of erg vroeg Kerst? Penalty's, rode kaarten... sjonge jonge...allemaal onzin gevallen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die rood voor Indi slaat helemaal nergens op. Gewoon correct opgeruimd.... Wordt vast geseponeerd.
De Suarez award gaat naar die speler van ADO die na de schouderduw van Pelle kerment op de grond valt... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die rood voor Indi slaat helemaal nergens op. Gewoon correct opgeruimd.... Wordt vast geseponeerd.
^
Pas maar op Reinbo. Bossen heeft voor de camera's (na de beelden gezien te hebben) verklaart dat het een terechte penalty en kaart was. Al zag hij er minder in dan dat wat hij op veld gezien dacht te hebben.
Dus: Vraag is nu of de KNVB een eigen scheidsrechter gaat afvallen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De Suarez award gaat naar die speler van ADO die na de schouderduw van Pelle kerment op de grond valt...
Of voor Pelle. Als een 50 kilo wegende spriet constant rondom de 16 naar de grond. Zijn maar weinig spitsen die meer fysiek packen dan Pelle in de Eredivisie, maar toch telkens weer duikelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.